Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds Rozwoju Biznesu
Systematyczne odwiedzanie punktów GSM na terenie woj. Mazowieckiego.
Uzupełnienie baz danych dot. działań operacyjnych Spółki.
Raportowanie zgodnie ze standardami i wytycznymi firmy.
Prezentacja i sprzedaż produktów firmy obecnym oraz potencjalnym klientom.
Przygotowanie propozycji zamówień.
Przygotowanie zwrotów.
Wspieranie sprzedaży.
Uzupełnienie baz danych dot. działań operacyjnych Spółki.
Raportowanie zgodnie ze standardami i wytycznymi firmy.
Prezentacja i sprzedaż produktów firmy obecnym oraz potencjalnym klientom.
Przygotowanie propozycji zamówień.
Przygotowanie zwrotów.
Wspieranie sprzedaży.
Specjalista ds Sprzedaży i Merchandisingu
Prezentacja i sprzedaż produktów firmy obecnym oraz potencjalnym klientom.
Regularne wizyty w punktach sprzedaży na powierzonym terenie.
Dbałość o własną ekspozycję produktu.
Zapewnienie ciągłej dostępności towarów.
Przygotowanie propozycji zamówień.
Przygotowanie zwrotów.
Zbieranie informacji i systematyczne raportowanie o potrzebach i opiniach klientów.
Analiza ofert konkurencji oraz metod ich działań biznesowych na rynku.
Regularne wizyty w punktach sprzedaży na powierzonym terenie.
Dbałość o własną ekspozycję produktu.
Zapewnienie ciągłej dostępności towarów.
Przygotowanie propozycji zamówień.
Przygotowanie zwrotów.
Zbieranie informacji i systematyczne raportowanie o potrzebach i opiniach klientów.
Analiza ofert konkurencji oraz metod ich działań biznesowych na rynku.
Praktykant
Praktyki MSZ, Konsulat Generalny RP w Hamburgu
Praktyki MSZ w Konsulacie Generalnym Rzeczypospolitej w Hamburgu 08.03.2010 - 08.04.2010 r. – Poznanie wewnętrznej struktury organizacyjnej urzędu oraz jego działalności. W działach prawnym, kulturalno-naukowym, polonijnym oraz paszportowym zapoznałem się i zdobyłem doświadczenie z najważniejszych zagadnień problematyki prawnej, jak również z zagadnieniami promowania wizerunku Polski w Niemczech, oraz zagadnienia związane z sytuacją Polaków przebywających na terenie Republiki Federalnej Niemiec.
konsultant
2009-02- 01 do 2010-02 -28 Call Center Poland S.A. – jako specjalista do pośredniej obsługi klienta projekt BMW – pośrednictwo między klientem a BMW Polska oraz autoryzowanymi serwisami BMW, badanie relacji oraz satysfakcji klienta. (W październiku nagroda finansowa za projekt BMW Zima 2009/2010 jako wyróżnienie za perfekcyjną obsługę klienta i najlepszą sprzedaż)
2008-11-12 do 2009-01-31 Center Poland S.A. – jako konsultant Cyfrowego Polsatu
2008-11-12 do 2009-01-31 Center Poland S.A. – jako konsultant Cyfrowego Polsatu
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Konsultanci
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Zainteresowania
-historia współczesna
-militaria
-fotografia
-grafika komputerowa
-militaria
-fotografia
-grafika komputerowa
Inne
Prawo jazdy kategoria "B"
Grupy
Collegium Civitas
Grupa dla studentów, absolwentów i wszystkich osób związanych z Collegium Civitas.