Piotr Romański

Kierownik Regionalny, Bionorica Polska Sp. z o.o.

Umiejętności

Ekonomika Internet Marketing Media Public Relations

Języki

angielski
dobry
francuski
dobry
rosyjski
dobry

Doświadczenie zawodowe

BIONORICA Polska
Regional Field Force Manager
Zarządzanie grupą 8 Przedstawicieli Medycznych
Udział w procesie rekrutacji podleglych pracowników
Opracowanie i wdrażnie projektów rozwojowych firmy
ARROW POLAND SA
Senior Specialist
Zarządzanie rozwojem terytorium
Aktywna promocja leków do lekarzy kardiologów i farmaceutów
Przedsiębiorstwo Farmaceutyczne Lek-Am Sp. z o.o.
Kierownik Regionalny
• Budowanie i zarządzanie zespołem 10 przedstawicieli medycznych oraz 2 techników i specjalisty ds. badań przesiewowych.
• Realizacja celów biznesowych i jakościowych oraz strategii marketingowej.
• Dbałość o realizację celów zgodnie z zasadami obowiązującego prawa farmaceutycznego.
•Zarządzanie i odpowiedzialność za budżet i narzędzia marketingowe.
•Dbałość o stały rozwój kompetencji pracowników oraz motywację do pracy.
•Koordynacja logistyki promowanych preparatów na regionalnym poziomie dystrybucji i zapobieganie przesunięciom towaru na inne terytoria.
•Wprowadzenie na rynek preparatu pantoprazolu (styczeń 2008) oraz klopidogrelu (wrzesień 2008) z 240% realizacją planu.
MIP Pharma Polska
Przedstawiciel Medyczny
Sprzedaż i promocja leków OTC oraz Rx. wśród farmaceutów i lekarzy (interniści, pediatrzy). Szkolenia mniej doświadczonych pracowników firmy. Wprowadzenia nowych produktów na rynek.
Bayer Sp. z o.o.
Przedstawiciel Medyczny
•Promocja preparatów Rx w środowisku medycznym (interniści, kardiolodzy, diabetolodzy, ortopedzi).
•Członek tzw. Sekcji Specjalnej – przedstawiciele odpowiedzialni za szkolenia wstępne nowoprzyjętych pracowników.
•Udział w grupach roboczych marketingu oraz ds. rozwoju zawodowego pracowników.
Berlin-Chemie/Menarini Polska
Przedstawiciel Medyczny
Sprzedaż i promocja leków OTC oraz Rx. wśród farmaceutów i lekarzy pierwszego kontaktu i specjalistów (port folio 14 promowanych preparatów)
Logo
Regional Supervisor
Promotion & Marketing International
•Bezpośrednia współpraca w planowaniu kampanii promocyjnych z producentami artykułów FMCG.
•Organizacja castingów na stanowisko hostessy, zespół od 12 do 30 pracownic.
•Koordynacja i zarządzanie procesem promocji bezpośredniej do konsumentów i dystrybutorów.

Edukacja

Logo
MBA, MBA
Uniwersytet Gdański
Logo
Biologia Molekularna, magisterskie
Uniwersytet Gdański

Specjalizacje

IT - Rozwój oprogramowania
Architektura

Grupy

Uniwersytet Gdański
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Clinical Research & badania medyczne
Clinical Research & badania medyczne
Grupa dla wszystkich badaczy, lekarzy, naukowców i ludzi biznesu związanych pośrednio i bezpośrednio z medycyną
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość
Rynek Farmaceutyczny
Rynek Farmaceutyczny
Grupa dla osób profesjonalnie zajmujących się rynkiem farmaceutycznym. Ma na celu wymianę informacji na temat zmian na rynku farmaceutycznym w Polsce jak i za granicą.