Umiejętności
Ekonomika
Internet
Marketing
Media
Public Relations
Języki
angielski
dobry
francuski
dobry
rosyjski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Regionalny
• Budowanie i zarządzanie zespołem 10 przedstawicieli medycznych oraz 2 techników i specjalisty ds. badań przesiewowych.
• Realizacja celów biznesowych i jakościowych oraz strategii marketingowej.
• Dbałość o realizację celów zgodnie z zasadami obowiązującego prawa farmaceutycznego.
•Zarządzanie i odpowiedzialność za budżet i narzędzia marketingowe.
•Dbałość o stały rozwój kompetencji pracowników oraz motywację do pracy.
•Koordynacja logistyki promowanych preparatów na regionalnym poziomie dystrybucji i zapobieganie przesunięciom towaru na inne terytoria.
•Wprowadzenie na rynek preparatu pantoprazolu (styczeń 2008) oraz klopidogrelu (wrzesień 2008) z 240% realizacją planu.
• Realizacja celów biznesowych i jakościowych oraz strategii marketingowej.
• Dbałość o realizację celów zgodnie z zasadami obowiązującego prawa farmaceutycznego.
•Zarządzanie i odpowiedzialność za budżet i narzędzia marketingowe.
•Dbałość o stały rozwój kompetencji pracowników oraz motywację do pracy.
•Koordynacja logistyki promowanych preparatów na regionalnym poziomie dystrybucji i zapobieganie przesunięciom towaru na inne terytoria.
•Wprowadzenie na rynek preparatu pantoprazolu (styczeń 2008) oraz klopidogrelu (wrzesień 2008) z 240% realizacją planu.
Przedstawiciel Medyczny
Sprzedaż i promocja leków OTC oraz Rx. wśród farmaceutów i lekarzy (interniści, pediatrzy). Szkolenia mniej doświadczonych pracowników firmy. Wprowadzenia nowych produktów na rynek.
Przedstawiciel Medyczny
•Promocja preparatów Rx w środowisku medycznym (interniści, kardiolodzy, diabetolodzy, ortopedzi).
•Członek tzw. Sekcji Specjalnej – przedstawiciele odpowiedzialni za szkolenia wstępne nowoprzyjętych pracowników.
•Udział w grupach roboczych marketingu oraz ds. rozwoju zawodowego pracowników.
•Członek tzw. Sekcji Specjalnej – przedstawiciele odpowiedzialni za szkolenia wstępne nowoprzyjętych pracowników.
•Udział w grupach roboczych marketingu oraz ds. rozwoju zawodowego pracowników.
Regional Supervisor
Promotion & Marketing International
•Bezpośrednia współpraca w planowaniu kampanii promocyjnych z producentami artykułów FMCG.
•Organizacja castingów na stanowisko hostessy, zespół od 12 do 30 pracownic.
•Koordynacja i zarządzanie procesem promocji bezpośredniej do konsumentów i dystrybutorów.
•Organizacja castingów na stanowisko hostessy, zespół od 12 do 30 pracownic.
•Koordynacja i zarządzanie procesem promocji bezpośredniej do konsumentów i dystrybutorów.
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Architektura
Grupy
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Clinical Research & badania medyczne
Grupa dla wszystkich badaczy, lekarzy, naukowców i ludzi biznesu związanych pośrednio i bezpośrednio z medycyną
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość
Rynek Farmaceutyczny
Grupa dla osób profesjonalnie zajmujących się rynkiem farmaceutycznym. Ma na celu wymianę informacji na temat zmian na rynku farmaceutycznym w Polsce jak i za granicą.