Doświadczenie zawodowe
Trener, Konsultant HR
- analizowanie potrzeb szkoleniowych klientów w oparciu o luki kompetencyjne,
- projektowanie programów szkoleniowych,
- organizacja procesów szkoleniowych,
- przeprowadzanie szkoleń otwartych i zamkniętych z zakresu sprzedaży, negocjacji, kompetencji „miękkich”,
- udział w procesie rekrutacji pracowników dla klientów Karczewski Doradztwo Personalne (selekcje Kandydatów, przeprowadzanie sesji Assessment Center, przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych, sporządzanie raportu z rekrutacji),
- udział w procesie badania i oceny pracowników metodą Development Center,
- doradztwo zawodowe (z zastosowaniem mentoringu i narzędzi coachingowych);
www.karczewski.com.pl
www.facebook.com/KarczewskiDoradztwoPersonalne
p.resmarowski[at]karczewski.com.pl
- projektowanie programów szkoleniowych,
- organizacja procesów szkoleniowych,
- przeprowadzanie szkoleń otwartych i zamkniętych z zakresu sprzedaży, negocjacji, kompetencji „miękkich”,
- udział w procesie rekrutacji pracowników dla klientów Karczewski Doradztwo Personalne (selekcje Kandydatów, przeprowadzanie sesji Assessment Center, przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych, sporządzanie raportu z rekrutacji),
- udział w procesie badania i oceny pracowników metodą Development Center,
- doradztwo zawodowe (z zastosowaniem mentoringu i narzędzi coachingowych);
www.karczewski.com.pl
www.facebook.com/KarczewskiDoradztwoPersonalne
p.resmarowski[at]karczewski.com.pl
Zastępca Kierownika Działu Sprzedaży
Plichta (Autoryzowany Dealer Skoda Auto, Volkswagen, Mitsubishi, Fiat, Lancia, Dodge, Jeep, Chrysler
- usprawnianie procesów jakościowych w salonie Skody Auto w Gdyni
- controlling personalny: koordynacja procesów w dziale sprzedaży, analizowanie i pomoc w realizacji planów: sprzedażowych, akwizycyjnych, ilości jazd próbnych, ilości sporządzanych ofert, ilości podpisanych umów finansowych przez sprzedawców samochodów nowych i używanych
- controlling nad CRM (zarządzanie relacjami z klientami)
- podnoszenie kwalifikacji pracowników działu sprzedaży przez regularny coaching, przeprowadzanie indywidualnych spotkań coachingowych
- organizacja i prowadzenie szkoleń dla pracowników działu sprzedaży
- udział w procesie rekrutacji i selekcji nowych pracowników
- realizowanie standardów wyglądu salonu samochodowego Skody Auto Polska
- kompleksowa obsługa klienta indywidualnego i flotowego w zakresie sprzedaży samochodów marki Skoda (oraz innych samochodów sprzedawanych w firmie Plichta: Mitsubishi, Volkswagen, Fiat, Lancia, Dodge, Jeep, Chrysler)
- controlling personalny: koordynacja procesów w dziale sprzedaży, analizowanie i pomoc w realizacji planów: sprzedażowych, akwizycyjnych, ilości jazd próbnych, ilości sporządzanych ofert, ilości podpisanych umów finansowych przez sprzedawców samochodów nowych i używanych
- controlling nad CRM (zarządzanie relacjami z klientami)
- podnoszenie kwalifikacji pracowników działu sprzedaży przez regularny coaching, przeprowadzanie indywidualnych spotkań coachingowych
- organizacja i prowadzenie szkoleń dla pracowników działu sprzedaży
- udział w procesie rekrutacji i selekcji nowych pracowników
- realizowanie standardów wyglądu salonu samochodowego Skody Auto Polska
- kompleksowa obsługa klienta indywidualnego i flotowego w zakresie sprzedaży samochodów marki Skoda (oraz innych samochodów sprzedawanych w firmie Plichta: Mitsubishi, Volkswagen, Fiat, Lancia, Dodge, Jeep, Chrysler)
wystawiono
Pracownik/Współpracownik o bardzo dużej wiedzy merytorycznej, zapewniający wsparcie zarówno na poziomie wiedzy fachowej, jak i przy wdrażaniu niedoświadczonych Handlowców. Znakomicie znajdujący się w zespole. Ceniony i lubiany przez współpracowników. Człowiek o dużych umiejętnościach i zdolnościach trenerskich.
Specjalista ds. sprzedaży nowych samochodów
Anro-Trade Sp. J. R. Walder i T. Walder (Autoryzowany Dealer marki Toyota)
- pozyskiwanie i obsługa klienta
- przygotowywanie ofert handlowych dla firm i klientów indywidualnych
- prezentacja samochodów i jazdy próbne
- sprzedaż samochodów nowych marki Toyota
- utrzymywanie relacji z obecnymi klientami
- obsługa posprzedażowa klientów
- sprzedaż samochodów marki Toyota do szkół nauki jazdy (od października 2009)
- pomoc w wdrażaniu nowych pracowników do działu sprzedaży
- przygotowywanie ofert handlowych dla firm i klientów indywidualnych
- prezentacja samochodów i jazdy próbne
- sprzedaż samochodów nowych marki Toyota
- utrzymywanie relacji z obecnymi klientami
- obsługa posprzedażowa klientów
- sprzedaż samochodów marki Toyota do szkół nauki jazdy (od października 2009)
- pomoc w wdrażaniu nowych pracowników do działu sprzedaży
wystawiono
Piotr jest osobą niezwykle poukładaną, rzetelną i sumienną. Osobą, dla której nie ma rzeczy niemożliwych i spraw nie do załatwienia. Jest perfekcjonistą. Jako wykwalifikowany sprzedawca z certyfikatem Toyoty oraz finalista konkursu "Sprzedawca roku", stał się filarem zespołu sprzedażowego oraz najlepszym szkoleniowcem w mojej ekipie. Bez wahania i z wielkim zaufaniem przekazywałem w jego ręce każdą nowo zatrudnianą osobę, która następnie stawała się specjalistą w swojej dziedzinie. Piotr jest stworzony do uczenia, szkolenia, trenowania innych, ponieważ robi to doskonale, skutecznie, zawsze zgodnie z założeniami. Posiada do tego nieprzeciętne zdolności.
Jarosław Omelańczuk
Toyota Chwaszczyno
Jarosław Omelańczuk
Toyota Chwaszczyno
Szkolenia i kursy
» Warsztat - Metodologia coachingu grupowego w formule Action Learning (Agnieszka Kasprzyk, Pomorski Klub Trenerów Zarządzania MATRIK). 2015.03.18
» Warsztat - Podejście coachingowe w projektowaniu kariery zawodowej pracowników (Jarosław Łojewski, Pomorski Klub Trenerów Zarządzania MATRIK). 2015.01.23
» Warsztat - Postaw cel i działaj! (Joanna Radziszewska, Pomorski Klub Trenerów Zarządzania MATRIK). 2014.06.18
» Warsztat - Psychologia pozytywna dla Coachów i Trenerów (dr Jacek Kozłowski, Pomorski Klub Trenerów Zarządzania MATRIK). 2014.01.22
» Warsztat - Trener 2.0 – jak wykorzystać nowe media w branży szkoleniowej (Inspiros Consulting Group: Alicja Kosicka, Jarosław Marciuk, Pomorski Klub Trenerów Zarządzania MATRIK). 2013.12.11
» Warsztat - Create Yourself (Mateusz Grzesiak, Ryszard Kalisz, Beata Pawlikowska). 2013.12.06-07
» Warsztat - Pięć dysfunkcji pracy zespołowej w kontekście zawodu trenera (Joanna Radziszewska, Pomorski Klub Trenerów Zarządzania MATRIK). 2013.11.13
» Warsztat - Wykorzystanie metody dramy w pracy trenera (Aleksandra Musielak, Pomorski Klub Trenerów Zarządzania MATRIK). 2013.10.16
» Kongres National Achievers 2013 (Robert Riopel, Les Brown, Andy Harrington, Blair Singer, Marcus de Maria, Robert Kiyosaki, Kim Kiyosaki, Mariusz Szuba, Paweł Jan Mróz, Mateusz Grzesiak, Aleksander Sienkiewicz, Paweł Danielewski, Piotr Majewski). 2013.10.12-13
» Warsztat - Mapy myśli - efektywne narzędzie notowania, planowania oraz pracy z tekstem (Iwona Solecka, Pomorski Klub Trenerów Zarządzania MATRIK). 2013.09.18
» Warsztat - Coaching Inteligencji Emocjonalnej (Ewa Dziubanii-Pniewska, SWPS - Targi Coachingu). 2013.09.13
» Warsztat - Coaching szczęścia (Karolina Wicenciak, SWPS - Targi Coachingu). 2013.09.13
» Szkolenie - Mistrzowie umiejętności - Wachlarz kompetencji kierowniczych (Marta Kijanko). 2013.02.24
» Szkolenie - Zarządzanie zespołem sprzedażowym (Mirosław Ciesielski). 2013.02.22
» Szkolenie - Metaprogramy i wykorzystanie ich w rozwoju (Jarosław Ropiejko). 2013.02.17
» Szkolenie - Prowadzenie rozmów coachingowych z pracownikiem (Jarosław Ropiejko). 2013.02.17
» Szkolenie - Skuteczna Komunikacja (Rafał Zajko, Kluby Eddu - Stowarzyszenie Programowania Neurolingwistycznego NLP Polska). 2013.02.16
» Szkolenie - Jak skutecznie pomagać innym - podstawy coachingu (Łukasz Bieliński, Kluby Eddu - Stowarzyszenie Programowania Neurolingwistycznego NLP Polska). 2013.01.13
» Szkolenie - Jak się skutecznie motywować (Joanna Antczak, Kluby Eddu - Stowarzyszenie Programowania Neurolingwistycznego NLP Polska). 2012.12.09
» Seminarium - Rozwój organizacji – nowa rola hr. Koncepcja myślenia systemowego, doradztwo organizacyjne metodyką VSM (Viable System Model©), SSM (Soft Systems Methodology©) oraz LGM - Future Search© (Corporate Learning Systems) (Marcin Żółtak, Maciej Sasin). 2012.11.07
» Szkolenie - Rozmowa Telefoniczna (Filip Suliborski, Personel Profit na zlecenie Skoda Auto Polska). 2012.10.15-16
» Kurs NLP (Paweł Jan Mróz, Polska Akademia NLP). 2012.10.13
» Szkolenie - Model Sprzedaży 2 (Filip Suliborski, Personel Profit na zlecenie Skoda Auto Polska). 2012.09.24-26
» Szkolenie - Jazda próbna; Wzbudzanie potrzeb u klienta (Filip Suliborski, Personel Profit na zlecenie Skoda Auto Polska). 2012.09.17-18
» Certyfikacja - Sprzedawca Skoda Auto 2012.05.11
» Szkolenie - Produkty VW Bank. Sprzedaż produktów finansowych (Volkswagen Bank Polska). 2012.03.06-07
» Szkolenie - Marka, Produkt, Procedury (Skoda Auto Polska). 2012.03.05-06
» Certyfikacja - Dysponent OVEx/2 (Skoda Auto Polska). 2011.10.07
» Szkolenie - Model Sprzedaży 1 (Filip Suliborski, Personel Profit na zlecenie Skoda Auto Polska). 2011.06.13-15
» Szkolenie - Mini Fleet CRM (Akademia Toyoty i Lexusa). 2010.10.21
» Szkolenie - Negocjacje handlowe w sprzedaży flotowej (Ewa Opolska, Magdalena Nurkiewicz-Jarońska, Centrum Kształcenia Praktyków na zlecenia Akademii Toyoty i Lexusa). 2010.09.28-27
» Szkolenie - Prezentacja statyczna i dynamiczna, język korzyści (Adam Roguski, Mateusz Grudnicki, Akademia Toyoty i Lexusa na zlecenie Anro-Trade Sp. J.). 2010.09.07
» Szkolenie - Skuteczne prowadzenie rozmów handlowych (Ewa Opolska, Magdalena Nurkiewicz-Jarońska, Centrum Kształcenia Praktyków na zlecenia Akademii Toyoty i Lexusa). 2010.06.16-17
» Szkolenie - Profesjonalna sprzedaż floty (Ewa Opolska, Magdalena Nurkiewicz-Jarońska, Centrum Kształcenia Praktyków na zlecenia Akademii Toyoty i Lexusa). 2010.05.10-11
» Szkolenie - Podstawowa wiedza techniczna – budowa i eksploatacja samochodów (Akademia Toyoty i Lexusa). 2008.11.17-18
» Szkolenie - Serwis +1 – customer delight. Całkowite zadowolenie Klienta (Krzysztof Bajda, Akademia Toyoty i Lexusa); 2008.05.26-27
» Szkolenie - Sprzedaż dla satysfakcji klienta; negocjacje w handlu, obsługa klienta przez telefon (Adam Roguski, Akademia Toyoty i Lexusa). 2008.02.11-12
» Szkolenie - Prezentacja produktu i wydanie (Adam Roguski, Akademia Toyoty i Lexusa). 2007.10.17-18
» Szkolenie - Techniki sprzedaży (Adam Roguski, Akademia Toyoty i Lexusa). 2007.05.07-08
» Liczne szkolenia produktowe (dot. branży motoryzacyjnej);
» Warsztat - Podejście coachingowe w projektowaniu kariery zawodowej pracowników (Jarosław Łojewski, Pomorski Klub Trenerów Zarządzania MATRIK). 2015.01.23
» Warsztat - Postaw cel i działaj! (Joanna Radziszewska, Pomorski Klub Trenerów Zarządzania MATRIK). 2014.06.18
» Warsztat - Psychologia pozytywna dla Coachów i Trenerów (dr Jacek Kozłowski, Pomorski Klub Trenerów Zarządzania MATRIK). 2014.01.22
» Warsztat - Trener 2.0 – jak wykorzystać nowe media w branży szkoleniowej (Inspiros Consulting Group: Alicja Kosicka, Jarosław Marciuk, Pomorski Klub Trenerów Zarządzania MATRIK). 2013.12.11
» Warsztat - Create Yourself (Mateusz Grzesiak, Ryszard Kalisz, Beata Pawlikowska). 2013.12.06-07
» Warsztat - Pięć dysfunkcji pracy zespołowej w kontekście zawodu trenera (Joanna Radziszewska, Pomorski Klub Trenerów Zarządzania MATRIK). 2013.11.13
» Warsztat - Wykorzystanie metody dramy w pracy trenera (Aleksandra Musielak, Pomorski Klub Trenerów Zarządzania MATRIK). 2013.10.16
» Kongres National Achievers 2013 (Robert Riopel, Les Brown, Andy Harrington, Blair Singer, Marcus de Maria, Robert Kiyosaki, Kim Kiyosaki, Mariusz Szuba, Paweł Jan Mróz, Mateusz Grzesiak, Aleksander Sienkiewicz, Paweł Danielewski, Piotr Majewski). 2013.10.12-13
» Warsztat - Mapy myśli - efektywne narzędzie notowania, planowania oraz pracy z tekstem (Iwona Solecka, Pomorski Klub Trenerów Zarządzania MATRIK). 2013.09.18
» Warsztat - Coaching Inteligencji Emocjonalnej (Ewa Dziubanii-Pniewska, SWPS - Targi Coachingu). 2013.09.13
» Warsztat - Coaching szczęścia (Karolina Wicenciak, SWPS - Targi Coachingu). 2013.09.13
» Szkolenie - Mistrzowie umiejętności - Wachlarz kompetencji kierowniczych (Marta Kijanko). 2013.02.24
» Szkolenie - Zarządzanie zespołem sprzedażowym (Mirosław Ciesielski). 2013.02.22
» Szkolenie - Metaprogramy i wykorzystanie ich w rozwoju (Jarosław Ropiejko). 2013.02.17
» Szkolenie - Prowadzenie rozmów coachingowych z pracownikiem (Jarosław Ropiejko). 2013.02.17
» Szkolenie - Skuteczna Komunikacja (Rafał Zajko, Kluby Eddu - Stowarzyszenie Programowania Neurolingwistycznego NLP Polska). 2013.02.16
» Szkolenie - Jak skutecznie pomagać innym - podstawy coachingu (Łukasz Bieliński, Kluby Eddu - Stowarzyszenie Programowania Neurolingwistycznego NLP Polska). 2013.01.13
» Szkolenie - Jak się skutecznie motywować (Joanna Antczak, Kluby Eddu - Stowarzyszenie Programowania Neurolingwistycznego NLP Polska). 2012.12.09
» Seminarium - Rozwój organizacji – nowa rola hr. Koncepcja myślenia systemowego, doradztwo organizacyjne metodyką VSM (Viable System Model©), SSM (Soft Systems Methodology©) oraz LGM - Future Search© (Corporate Learning Systems) (Marcin Żółtak, Maciej Sasin). 2012.11.07
» Szkolenie - Rozmowa Telefoniczna (Filip Suliborski, Personel Profit na zlecenie Skoda Auto Polska). 2012.10.15-16
» Kurs NLP (Paweł Jan Mróz, Polska Akademia NLP). 2012.10.13
» Szkolenie - Model Sprzedaży 2 (Filip Suliborski, Personel Profit na zlecenie Skoda Auto Polska). 2012.09.24-26
» Szkolenie - Jazda próbna; Wzbudzanie potrzeb u klienta (Filip Suliborski, Personel Profit na zlecenie Skoda Auto Polska). 2012.09.17-18
» Certyfikacja - Sprzedawca Skoda Auto 2012.05.11
» Szkolenie - Produkty VW Bank. Sprzedaż produktów finansowych (Volkswagen Bank Polska). 2012.03.06-07
» Szkolenie - Marka, Produkt, Procedury (Skoda Auto Polska). 2012.03.05-06
» Certyfikacja - Dysponent OVEx/2 (Skoda Auto Polska). 2011.10.07
» Szkolenie - Model Sprzedaży 1 (Filip Suliborski, Personel Profit na zlecenie Skoda Auto Polska). 2011.06.13-15
» Szkolenie - Mini Fleet CRM (Akademia Toyoty i Lexusa). 2010.10.21
» Szkolenie - Negocjacje handlowe w sprzedaży flotowej (Ewa Opolska, Magdalena Nurkiewicz-Jarońska, Centrum Kształcenia Praktyków na zlecenia Akademii Toyoty i Lexusa). 2010.09.28-27
» Szkolenie - Prezentacja statyczna i dynamiczna, język korzyści (Adam Roguski, Mateusz Grudnicki, Akademia Toyoty i Lexusa na zlecenie Anro-Trade Sp. J.). 2010.09.07
» Szkolenie - Skuteczne prowadzenie rozmów handlowych (Ewa Opolska, Magdalena Nurkiewicz-Jarońska, Centrum Kształcenia Praktyków na zlecenia Akademii Toyoty i Lexusa). 2010.06.16-17
» Szkolenie - Profesjonalna sprzedaż floty (Ewa Opolska, Magdalena Nurkiewicz-Jarońska, Centrum Kształcenia Praktyków na zlecenia Akademii Toyoty i Lexusa). 2010.05.10-11
» Szkolenie - Podstawowa wiedza techniczna – budowa i eksploatacja samochodów (Akademia Toyoty i Lexusa). 2008.11.17-18
» Szkolenie - Serwis +1 – customer delight. Całkowite zadowolenie Klienta (Krzysztof Bajda, Akademia Toyoty i Lexusa); 2008.05.26-27
» Szkolenie - Sprzedaż dla satysfakcji klienta; negocjacje w handlu, obsługa klienta przez telefon (Adam Roguski, Akademia Toyoty i Lexusa). 2008.02.11-12
» Szkolenie - Prezentacja produktu i wydanie (Adam Roguski, Akademia Toyoty i Lexusa). 2007.10.17-18
» Szkolenie - Techniki sprzedaży (Adam Roguski, Akademia Toyoty i Lexusa). 2007.05.07-08
» Liczne szkolenia produktowe (dot. branży motoryzacyjnej);
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Human Resources/Zasoby ludzkie
Zarządzanie HR
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
- fotografia modelingowa i fotografia mody;
- sport: rugby, F1 (jako kibic), siatkówka (również czynnie);
- motoryzacja, rynek motoryzacyjny na świecie;
- ukryta perswazja w biznesie i w życiu;
- filozofia CRM.
- sport: rugby, F1 (jako kibic), siatkówka (również czynnie);
- motoryzacja, rynek motoryzacyjny na świecie;
- ukryta perswazja w biznesie i w życiu;
- filozofia CRM.
Inne
Finał 5 krajowego konkursu "Sprzedawca Samochodów Toyota"
http://www.autoflesz.pl/artykuly/2440,Mistrzowie_TOYOTY_2008_najlepsi_walczyli_w_Toruniu.html
http://www.autoflesz.pl/artykuly/2440,Mistrzowie_TOYOTY_2008_najlepsi_walczyli_w_Toruniu.html
Grupy
Akademia Handlowca
Szkolenia: otwarte, zamknięte
Konferencje: darmowe, płatne
Doradztwo: indywidualne, grupowe
Rozwój osobisty handlowca
Auto Moto Praca
Grupa zrzeszająca poszukujących pracy i poszukujących Pracowników do pracy w branży motoryzacyjnej.
Jesteś Headhunterem poszukującym ludzi w branzy auto-moto, inżynierem, mechanikiem, znasz branże mo
Automotive
Wszyscy, którzy pracują w branży motoryzacyjnej, albo chcieliby w takiej branży pracować są mile widziani.
Branża motoryzacyjna
Nie wyobrażasz sobie pracy w branży innej niż motoryzacyjna? Jesteś człowiekiem motoryzacji: importerem, specjalistą, sprzedawcą, doradcą, dziennikarzem? Wszystko o Polskiej branży motoryzac
CRM
CRM - to nawet notes Pani Kasi ze spozywczaka ;]
Poza tym: narzedzia, strategie i przede wszystkim - eksperci.
DARMOWE PRZETARGI
Jeśli potrzebujecie Państwo pomocy w znalezieniu szkolenia? Sali konferencyjnej? Hoteli?
Pomożemy! Możecie Państwo bezpłatnie dodać przetarg na poszukiwaną ofertę! www.iszkolenia.pl
Dealer
Grupa ludzi związanych bezpośrednio z firmami dealerskimi - motoryzacyjnymi. Pracownicy salonów samochodowych, serwisanci, BOKowcy. Problemy i doświadczenia z codziennej pracy.
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy