Umiejętności
Content Marketing
Copywriting
Marketing
Public Relations
Adobe Premiere
Montaż video
Montaż filmowy
Reklama Online
Publikacje
Dziennikarstwo internetowe
Dziennikarstwo
Marketing online
operator drona
Operator kamery
Publikacje online
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Owner
R&R Group. sp. z o.o.
Editor | Content Creator | Filmmaker | Public Relations | Marketing | Drone Pilot
Tworzę shorty, filmy promocyjne i produktowe, reportaże oraz filmy dokumentalne. Jestem reżyserem, operatorem, montażystą, fotografem, a przy okazji dziennikarzem
Od lat jestem zafascynowany reklamą natywną i kontent marketingiem. Mam doświadczenie w prowadzeniu ogólnopolskich projektów dla największych marek na rynku.
Tworzę shorty, filmy promocyjne i produktowe, reportaże oraz filmy dokumentalne. Jestem reżyserem, operatorem, montażystą, fotografem, a przy okazji dziennikarzem
Od lat jestem zafascynowany reklamą natywną i kontent marketingiem. Mam doświadczenie w prowadzeniu ogólnopolskich projektów dla największych marek na rynku.
Kierownik / Wydawca serwisu Motoryzacja
Stworzenie struktury działu
Zarządzanie zespołem (redakcja, współpracownicy zewnętrzni)
• Ocena pracowników (roczne i kwartalne rozmowy podsumowujące realizacje celów i wyznaczanie celów na kolejny okres)
• Motywowanie zespołu (bieżące dopingowanie w realizacji celów, zachęcanie do podejmowania wyzwań)
• Wspomaganie rozwoju umiejętności i kompetencji podległych osób
• Czuwanie nad planami urlopowymi w zespole
• Stworzenie programu stażowego w zespole
• współpracownicy zewnętrzni – autorzy, producenci wideo
Tworzenie i realizacja strategii biznesowej i wydawniczej
• Realizacja celów biznesowych – odpowiedzialność za zasięg i pozycję serwisu na rynku
• Współpraca z Biurem Reklamy, wsparcie produktowe rozwoju strategii sprzedażowej
• Realizacja celów wydawniczych – odpowiedzialność za jakość tworzonego kontentu oraz wyniki oglądalnościowe
• Wskazywanie Działowi Zakupu Treści nowego interesującego kontentu, wsparcie negocjacyjne, pozyskiwanie nowych autorów,
• Tworzenie i realizacja planu wydawniczego, promocja treści,
Funkcjonalny rozwój produktów, wdrażanie nowych rozwiązań
PR i Promocja- Tworzenie strategii rozwoju produktów
Budowanie marki produktów, tworzenie strategii marketingowej
• Współtworzenie kampanii promocyjnych i autopromocyjnych
• Współtworzenie mediaplanów i ich egzekucja
• Działania patronackie i partnerskie
• Planowanie i realizacja konkursów wraz z partnerami i sponsorami
Dbałość o rentowność podległego obszaru,
• planowanie, zarządzanie i kontrola budżetu działu kosztów
• wdrażanie nowych rozwiązań monetyzacyjnych,
• analiza rentowności
• nadzór nad realizacją budżetu rozwojowego i kontentowego
• koordynacja i realizacja przedsięwzięć sprzedażowych
• odpowiedzialność za realizację budżetów przychodowych i kontentowych
Rozwój współpracy z partnerami biznesowymi i reklamodawcami. Pozyskiwanie partnerów biznesowych i medialnych do współpracy przy projektach specjalnych i wydawniczych
Zarządzanie zespołem (redakcja, współpracownicy zewnętrzni)
• Ocena pracowników (roczne i kwartalne rozmowy podsumowujące realizacje celów i wyznaczanie celów na kolejny okres)
• Motywowanie zespołu (bieżące dopingowanie w realizacji celów, zachęcanie do podejmowania wyzwań)
• Wspomaganie rozwoju umiejętności i kompetencji podległych osób
• Czuwanie nad planami urlopowymi w zespole
• Stworzenie programu stażowego w zespole
• współpracownicy zewnętrzni – autorzy, producenci wideo
Tworzenie i realizacja strategii biznesowej i wydawniczej
• Realizacja celów biznesowych – odpowiedzialność za zasięg i pozycję serwisu na rynku
• Współpraca z Biurem Reklamy, wsparcie produktowe rozwoju strategii sprzedażowej
• Realizacja celów wydawniczych – odpowiedzialność za jakość tworzonego kontentu oraz wyniki oglądalnościowe
• Wskazywanie Działowi Zakupu Treści nowego interesującego kontentu, wsparcie negocjacyjne, pozyskiwanie nowych autorów,
• Tworzenie i realizacja planu wydawniczego, promocja treści,
Funkcjonalny rozwój produktów, wdrażanie nowych rozwiązań
PR i Promocja- Tworzenie strategii rozwoju produktów
Budowanie marki produktów, tworzenie strategii marketingowej
• Współtworzenie kampanii promocyjnych i autopromocyjnych
• Współtworzenie mediaplanów i ich egzekucja
• Działania patronackie i partnerskie
• Planowanie i realizacja konkursów wraz z partnerami i sponsorami
Dbałość o rentowność podległego obszaru,
• planowanie, zarządzanie i kontrola budżetu działu kosztów
• wdrażanie nowych rozwiązań monetyzacyjnych,
• analiza rentowności
• nadzór nad realizacją budżetu rozwojowego i kontentowego
• koordynacja i realizacja przedsięwzięć sprzedażowych
• odpowiedzialność za realizację budżetów przychodowych i kontentowych
Rozwój współpracy z partnerami biznesowymi i reklamodawcami. Pozyskiwanie partnerów biznesowych i medialnych do współpracy przy projektach specjalnych i wydawniczych
Projekty
The Best Car
- obsługa marketingowa i redakcyjna
- prowadzenie gali
Ogólnopolski, coroczny plebiscyt w którym internauci wybierają najlepsze samochody danego roku
W ramach projektu: przygotowanie założeń konkursu i scenariusza promocji, przygotowanie kontentu, wdrożenie scenariusza działań i przeprowadzenie konkursu na portalu Onet.pl
W ramach projektu: przygotowanie założeń konkursu i scenariusza promocji, przygotowanie kontentu, wdrożenie scenariusza działań i przeprowadzenie konkursu na portalu Onet.pl
W zespole z
Zakres obowiązków
- przygotowanie założeń konkursu- obsługa marketingowa i redakcyjna
- prowadzenie gali
Szkolenia i kursy
Rozwój umiejętności managerskich: Rola i zadanie lidera
Edytuj kurs Vademecum zespołu, czyli jak budować zespół
Nazwa kursuVademecum zespołu, czyli jak budować zespół
Edytuj kurs Narzędzia wykorzystywane w pracy Managera
Nazwa kursuNarzędzia wykorzystywane w pracy Managera
Edytuj kurs Motywowanie zespołu i ocena pracowników
Nazwa kursuMotywowanie zespołu i ocena pracowników
Edytuj kurs SCRUM (zarządzanie projektami)
Nazwa kursuSCRUM (zarządzanie projektami)
Edytuj kurs Prawo prasowe w praktyce
Nazwa kursuPrawo prasowe w praktyce
Świadectwo Kwalifikacji Personelu Lotniczego
Edytuj kurs Vademecum zespołu, czyli jak budować zespół
Nazwa kursuVademecum zespołu, czyli jak budować zespół
Edytuj kurs Narzędzia wykorzystywane w pracy Managera
Nazwa kursuNarzędzia wykorzystywane w pracy Managera
Edytuj kurs Motywowanie zespołu i ocena pracowników
Nazwa kursuMotywowanie zespołu i ocena pracowników
Edytuj kurs SCRUM (zarządzanie projektami)
Nazwa kursuSCRUM (zarządzanie projektami)
Edytuj kurs Prawo prasowe w praktyce
Nazwa kursuPrawo prasowe w praktyce
Świadectwo Kwalifikacji Personelu Lotniczego
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Zarządzanie produktem
Media/Sztuka/Rozrywka
Redakcja/Dziennikarstwo
Media/Sztuka/Rozrywka
Zarządzanie mediami/sztuką/rozrywką
Public Relations
Zewnętrzny PR
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Fotografia
Zainteresowania
Prywatnie psychofan „czterech kółek”, kotów i metalu!
Organizacje
Toyota Team Classic
Fiat 126p Fan Club
Fiat 126p Fan Club
Grupy
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Aktywny Kraków
Grupa dla osób z Krakowa i okolic lub związanych z Krakowem, które preferują aktywny tryb życia
Auto Moto Praca
Grupa zrzeszająca poszukujących pracy i poszukujących Pracowników do pracy w branży motoryzacyjnej.
Jesteś Headhunterem poszukującym ludzi w branzy auto-moto, inżynierem, mechanikiem, znasz branże mo
Automotive
Wszyscy, którzy pracują w branży motoryzacyjnej, albo chcieliby w takiej branży pracować są mile widziani.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Dziennikarskie grzechy
O fundamentach wolnych mediów i ich współczesnych grzechach dyskusja merytoryczna
Dziennikarstwo internetowe
Grupa dla pracowników mediów internetowych, blogerów i pasjonatów internetu.
dziennikarze po godzinach
dziennikarze po godzinach - nadal przed komputerem ;) jednak tym razem o rzeczywistości z przymrużeniem oka ;)