Piotr Rębacz

Manager ds. Sprzedaży, XSystem S.A.
Łódź, łódzkie

Umiejętności

Zarządzanie klientami Audyt B2B Business Intelligence and Reporting Tools Strategia biznesowa Zarządzanie zmianą Coaching Negocjacje kontraktu CRM Sprzedaż bezpośrednia Ekonomika EPR ERP Finanse FMCG Zarządzanie kluczowymi klientami Zarządzanie Marketing Strategia marketingowa Microsoft Excel Microsoft Licensing Microsoft Office Microsoft Word MS Project Negocjacje New Business Development zarządzanie operacyjne Prince PRINCE2 Project Management Public Relations Publikacje Handel Sales Zarządzanie Sprzedażą sprzedaż rozwiązań Budowanie zepołu Przywództwo w zespole Telekomunikacja Sage ACT! Zarządzanie zespołem Sprzedaż BPM Microsoft Dynamics AX Obsługa klienta Prawo jazdy kat B Prince2 Foundation MS Visio Ekonomia Sage Symfonia Handel EZD

Języki

niemiecki
dobry
angielski
podstawowy
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

XSystem S.A.
Manager ds. Sprzedaży
- Sprzedaż autorskiego systemu do Elektronicznego Obiegu Dokumentów o nazwie ACELLO
- Analiza potrzeb, doradztwo dla Klientów,  przygotowanie ofert i umów handlowych,
- Efektywne pozyskiwanie nowych kontraktów handlowych i utrzymywanie długotrwałych relacji z kluczowymi Klientami Spółki,
- Planowanie sprzedaży, analiza wyników, raporty z wykonywanych działań handlowych,
- Realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych,
- Analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, konsumentów oraz
działań konkurencji,
- Działania marketingowe (projekt i wykonanie broszur, przygotowywanie
materiałów szkoleniowych),
- Aktywna promocja podczas prezentacji produktowych oraz targów
handlowych.
Logo
Kierownik ds. Kluczowych Klientów
Arcus Systemy Informatyczne Sp. z o.o.
Zakres obowiązków:
- Zakres obowiązków jest zbliżony do tego w Arcus S.A. ale
poszerzony o inne obszary sprzedaży usług i produktów w
szczególności tj.:
- Obszar systemów klasy ERP: MS Dynamics AX i platformy one4all,
- Obszar systemów do komunikacji: Microsoft Skype for Business i Lync,
Arcus Contact Center dla Microsoft Skype for Business i Lync, Arcus
InfoChat dla Microsoft Skype for Business i Lync, System Centrum Kontaktu
z Mieszkańcami, Platforma MS Office 365, Cloud computing wraz z Microsoft
Azure, Systemy zunifikowanej komunikacji (m.in. VoIP i wideokonferencje)
oparte o Skype for Business i Lync, Poczta elektroniczna oparta o Microsoft
Exchange, Microsoft SharePoint, Microsoft Dynamics CRM, Systemy elearning
oraz usługi migracji, konsultacji i szkoleń w ww.,
- Obszar infrastruktury IT: Rozwiązania VDI (Virtual Desktop
Infrastructure), Zarządzanie środowiskiem IT (Microsoft SCCM), Zarządzanie
i monitoring środowiska serwerowego (MS SCVMM, MS SCOM, itp.), Audyty
SAM (Software Asset Management), Systemy archiwizacji PACS/RIS,
Infrastruktura serwerowa, Systemy WiFi, Sieci komputerowe LAN/WAN,
Systemy SAN, Backup, Wirtualizacja, Systemy bezpieczeństwa, Systemy
zarządzania wydrukiem i dokumentem, Usługi migracji danych,
- Obszar Cloud Computing
- Obszar Outsourcingu IT
Logo
Kierownik ds. Kluczowych Klientów
Arcus S.A. Departament Systemów Informatycznych
Zakres obowiązków:
- Strategia sprzedaży (systemy klasy Business Process Management-
Vario.BPM oraz Elektronicznego Zarządzania Dokumentami –
Vario.OneOffice i Vario.One),
- Monitorowanie wyników sprzedażowych i ich raportowanie,
- Przygotowanie ofert handlowych,
- Negocjacje,
- Pozyskiwanie klientów – spotkania oraz prowadzenie prezentacji dla
klientów,
- Utrzymywanie relacji z klientami strategicznymi,
- Analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, konsumentów oraz
działań konkurencji,
- Działania marketingowe (projekt i wykonanie broszur, przygotowywanie
materiałów szkoleniowych),
- Aktywna promocja podczas prezentacji produktowych oraz targów
handlowych.
Logo
Koordynator ds. Kluczowych Klientów
APC Tempus A w Łodzi
Zakres obowiązków:
- Pozyskiwanie klientów na usługi oferowane przez firmę,
- Tworzenie strategii sprzedaży
- Analizowanie wyników finansowych
- Benchmarking
- Spotkania z klientami, prezentacje dla klientów,
- Przygotowywanie ofert oraz materiałów handlowych
MAP solutions Sp. z o.o.
Specjalista ds. Kluczowych Klientów
Zakres obowiązków:
- Pozyskiwanie klientów oraz realizowanie planów sprzedaży – oferowane
oprogramowanie Symfonia Premium i Symfonia Forte firmy Sage,
- Monitorowanie wyników sprzedaży i ich raportowanie,
- Spotkania oraz prowadzenie prezentacji dla klientów
Centrum Komputerowe ZETO S.A.
Specjalista ds. Kluczowych Klientów
Zakres obowiązków:
- Przygotowywanie planów sprzedaży oraz sprawozdań z działań handlowych
- Realizacja planów sprzedaży – oferowane produkty: systemy klasy ERP II
(Microsoft Dynamics AX, Graffiti.ERP), systemy Business Intelligence
(InForum i BIS,AX), usługi serwisowe, rozwiązania autorskie CK ZETO
S.A.,
- Obsługa obecnych klientów oraz pozyskiwanie nowych,
- Przygotowanie oraz prezentacja ofert handlowych w oparciu o potrzeby
klienta,
- Prowadzenie negocjacji handlowych oraz finalizacja kontraktu,
- Kompleksowa koordynacja handlowa realizowanych projektów,
- Udział w działaniach marketingowych pionu: plany marketingowe,
organizacja i prowadzenie konferencji oraz warsztatów
Logo
Konsultant Handlowy ds. aplikacji dla przemysłu z grupy CAD/CAM/CAE
3D PRO Sp. z o. o. w Łodzi – autoryzowany partner Parametric Technology Corporation
Zakres obowiązków:
- Pozyskiwanie klientów z branży inżynierii mechanicznej oraz realizowanie
planów sprzedaży na oferowane oprogramowanie Pro/ENGINEERTM firmy
PTC (obecnie Creo),
- Monitorowanie wyników sprzedaży i ich raportowanie,
- Spotkania oraz prowadzenie prezentacji dla klientów,
- Organizacja konferencji dla potencjalnych i aktualnych klientów firmy
Logo
Instruktor Systemów Komputerowych
Epsilio S.A. w Łodzi – Grupa Kapitalowa Softbanku S.A. \(zmiana nazwy podmiotu Wonlok S.A.\)
Logo
Trainer (Trener) Bankowego Centralnego Systemu Informatycznego EUROBANK ONLINE
Wonlok S.A. – producent systemów dla banków i przedsiębiorstw
Zakres obowiązków:
- szkolenia podstawowe oraz specjalistyczne,
- czynny udział w testowaniu systemów bankowych w zakresie nowych
modyfikacji,
- wsparcie podczas wdrożenia systemu w placówkach banku,
- prezentacja systemu dla potencjalnych klientów
PROVIDENT POLSKA S.A.
Development Manager (Kierownik ds. Rozwoju)
Zakres obowiązków:
- zarządzanie grupa przedstawicieli handlowych,
- ocena potencjalnych klientów i udzielanie pożyczek gotówkowych,
- rekrutacja i wdrażanie do pracy nowych pracowników,
- rozliczanie, raportowanie, motywowanie oraz kontrola podległej mi
struktury handlowej
- prowadzenie biura handlowego

Szkolenia i kursy

Szereg szkoleń techniczno - handlowych z zakresu oferowanych rozwiązań, spotkań kanałów partnerskich Microsoft Dynamics, SAGE, ELO DIGITAL, DOCUSOFT, PC Guard, PTC, Evidanza Gmbh i ect …
- 2012 Ukończony kurs Det Norske Veritas Business Assurance Poland Sp. z o.o. w Gdańsku - „Warsztary z kreatywności”.
- 2012 Ukończony kurs Det Norske Veritas Business Assurance Poland Sp. z o.o. w Gdańsku - „System Zarządzania Procesami Biznesowymi”.
- 2011 Ukończony kurs Open Menagment Education Center Sp. z o.o. w Warszawie - ,,Zarzadzanie Projektem wg. Metodyki Prince 2” i uzyskanie Międzynarodowego Certyfikatu APMG-International w zakresie PRINCE 2 Foundation.
- 2011 Ukończony kurs Human ResourcesTechnologies w Gdyni - ,,Poligon Negocjacyjny”.
- 2011 Ukończony kurs Sandler Training Polska w Warszawie - ,,Business Relations”.
- 2011 Ukończony kurs w Szkole Bezpiecznej Jazdy Tomasza Czopika & Test & Training Safety Centre z Bednar k. Poznania „Z bezpiecznego i ekonomicznego prowadzenia samochodu”.
- 2010 Ukończone szkolenie handlowo- techniczno-prezentacyjne w firmie Docusoft Sp. z o.o. z Bielsko-Białej z rozwiązań EZD- Vario.BPM.
- 2010 Ukończone szkolenie w firmie SAGE S.A. w Warszawie w zakresie podstawowej obsługi systemu Symfonia Premium: Handel, Kadry i Płace oraz Księgowość.
- 2009 Ukończone szkolenie „Wstęp do Microsoft Solution Selling” w Microsoft Sp.z o.o. w Warszawie.
- 2009 Ukończony kurs z zakresu „ Efektywna Współpraca w Zespole” w Firmie PDC Consensus z Warszawy.
- 2008 Ukończony kurs z „Technik Negocjacji z Klientem” w Firmie PDC Consensus z Warszawy.
- 2008 Ukończony kurs z „Prezentacji i Autoprezentacji” w Firmie PDC Consensus z Warszawy.
- 2008 Ukończony kurs z „Zastosowania systemu SahrePoint dla programistów” prowadzany przez Firmę FileNet z Białegostoku.
- 2008 Ukończone szkolenie w CK ZETO S.A. w Łodzi „Podstawy obsługi Microsoft Dynamics AX”.
- 2005 Ukończony kurs z „Technik Sprzedaży i Negocjacji” w Centrum Kreowania Liderów S.A. w Warszawie.
- 2005 Ukończony kurs w Centrum Komputerowym ZETO S.A. w Łodzi, organizowany przez Microsoft Sp. z o.o. z „Podstaw licencjonowania produktów Microsoft” oraz uzyskanie tytułu Microsoft Licensing Specialist.

Edukacja

Logo
Zarządzanie, specjalność: Zarządzanie Finansami Przedsiębiorstw., magisterskie
Politechnika Częstochowska w Częstochowie
Logo
Ekonomia, specjalność: Bankowość, licencjackie
Wyższa Szkoła Pedagogiczna w Kielcach im. Jana Kochanowskiego - Filia w Piotrkowie Trybunalskim

Specjalizacje

Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Finanse/Ekonomia
Inne
Human Resources/Zasoby ludzkie
Zarządzanie HR
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Zainteresowania

Ekonomia i Bankowość, gospodarka, polityka, sport/crossfit, turystyka krajoznawcza, muzyka, literatura, Informatyka i sprzęt komputerowo- biurowy, nauka i technika, kynologia.

Inne

Obsługa komputera:
- System operacyjny MS Windows 9x/NT/2K/XP/Vista/7/8.
- Pakiet biurowy MS Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint), MS Project, MS Visio.
- Systemy wspomagające sprzedaż/ klasy ERP II: Sage Symfonia Handel, Sage ACT!
CRM, Microsoft Dynamics AX (moduły CRM, Sprzedaż).
- Znajomość obsługi systemów bankowych EUROBABK ON LINE, SYSTEM
ADMINISTRACJI KREDYTAMI- KRAJOWEGO FUNDUSZU MIESZKANIOWEGO.


Inne dodatkowe:
- Przekrojowa znajomość rozwiązań informatycznych: aplikacji biznesowych (systemy klasy CRM, EPR, ERP II, Business Intelligence, BPM, EZD), consultingu (audyty, analizy), infrastruktury sprzętowej (seizing dla oferowanych rozwiązań).
- Podstawowa wiedza z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem, metodyki wdrożeń rozwiązań klasy ERP.
- Od 1994 posiadam prawo jazdy kategorii: A i B oraz własny samochód osobowy
- Umiejętność obsługi urządzeń biurowych.