Umiejętności
B2B
Zarządzanie Marką
Rozwój działalności
planowanie biznesu
usprawnianie procesów biznesowych
Strategia biznesowa
Zarządzanie zmianą
Coaching
FMCG
Human Resources
Zarządzanie
Management Consulting
Analiza rynku
Marketing
Komunikacja Marketingowa
zarządzanie marketingiem
Strategia marketingowa
New Business Development
Zarządzanie produktem
marketing produktu
Handel
Sales
Zarządzanie Sprzedażą
Start-upy
Planowanie strategiczne
Strategia
Telekomunikacja
sales development
Języki
angielski
biegły
niemiecki
dobry
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor ds Rozwoju
Grupa Konkret SA
#Odpowiedzialność za P&L
#Poszukiwanie i rozwój obszarów/sposobów/możliwości sprzedaży, ekspansji i wzrostu/rozwoju
#Optymalizacja kosztów i logiki współ/działania procesów
#Poszukiwanie mnożnika rentowności
#Rozwój pracowników, zespołów i działów w zakresie kompetencji indywidualnych oraz grupowych
#Ekspansja na nowe obszary rynku
#Zarządzanie kluczowymi projektami
#Poszukiwanie i rozwój obszarów/sposobów/możliwości sprzedaży, ekspansji i wzrostu/rozwoju
#Optymalizacja kosztów i logiki współ/działania procesów
#Poszukiwanie mnożnika rentowności
#Rozwój pracowników, zespołów i działów w zakresie kompetencji indywidualnych oraz grupowych
#Ekspansja na nowe obszary rynku
#Zarządzanie kluczowymi projektami
Doradca Biznesowy
Doradca/Konsultant - Manager 3.0
Specjalista w zakresie systemów budowania efektywności działania w biznesie (=doskonalenie operacyjne, rewizja strategii, mapowanie procesów, odświeżanie stylów działania, podejść rynkowych, redefiniowania wartości biznesu, definiowanie dynama innowacji w organizacji i na rynku, przeglądy i audyty strategiczne organizacji). Szeroka specjalizacja w zakresie budowania „silników organizacyjnych” służących rozwojowi i wzrostowi biznesu oraz budowania kultury zaangażowania. Zajmuje się zarządzaniem zespołem sprzedażowym, budowania zespołów sprzedażowych i obsługi klienta. Zajmuję się także Design Thinking oraz prototypowaniem i projektowaniem usług oraz produktów. Dbam o retencję wiedzy i kompetencji „po moim wyjściu” z organizacji.
wystawiono
Piotr jest Alfa-Projekt Menagerem.
Na rynku jest wiele osób zajmujących się projektami, jeszcze więcej jest marketingowców. Ten człowiek nie pisze planów, On je komponuje.
Niewiarygodna umiejętność zarządzania detalami.
Podczas współpracy wielokrotnie zastanawiałem się czy na potrzeby projektu nie ma gdzieś ukrytego klona samego siebie, bo przecież jeden człowiek tak nie pracuje. Nie ma zadania zbyt trudnego. Może być zbyt nudne, zbyt mało atrakcyjne ale nie zbyt trudne. Takie osoby w zespole lub ich brak wielokrotnie warunkowały sukces lub porażkę wielkich korporacji.
Uważam, że w każda szanująca się firma powinna zabiegać o takich ludzi.
Na rynku jest wiele osób zajmujących się projektami, jeszcze więcej jest marketingowców. Ten człowiek nie pisze planów, On je komponuje.
Niewiarygodna umiejętność zarządzania detalami.
Podczas współpracy wielokrotnie zastanawiałem się czy na potrzeby projektu nie ma gdzieś ukrytego klona samego siebie, bo przecież jeden człowiek tak nie pracuje. Nie ma zadania zbyt trudnego. Może być zbyt nudne, zbyt mało atrakcyjne ale nie zbyt trudne. Takie osoby w zespole lub ich brak wielokrotnie warunkowały sukces lub porażkę wielkich korporacji.
Uważam, że w każda szanująca się firma powinna zabiegać o takich ludzi.
Dyrektor Zarządzający:
Firma z branży technologii dla rolnictwa
Osiągnięcia:
• Rozwój aktywnego modelu sprzedaży 40% wzrost sprzedaży, 16% wzrost rentowności,
• Stworzenie bundla produktowego: doradztwo + rozwiązania + finansowanie, konwersja na poziomie 78%,
• Wdrożenie i rozwój usług After Market/After Sales – 45% udziału w bieżącym obrocie,
• Zbudowanie sieci dealerów, partnerów i agentów sprzedaży – 32 podmioty, Wprowadzenie produktów do największego klienta sieciowego w branży na całą Europę,
• Podział/zbudowanie 4 makroregionów kraju – wzrost wartości rynku o 36% - w wyniku pokrycia rynku i sieciowania,
• Zbudowanie kalkulatorów oferty i wyceny (skrócenie czasu wyceny o 65% i kosztów obsługi zlecenia o 42%),
• Zbudowanie elektronicznego systemu zarządzania sprzedażą w terenie,
• Wyprzedzający system zbierania przechwytywania leadów sprzedażowych do 6 - 9 miesięcy przed składaniem ofert.
Zakres obowiązków:
-strategia
-sprzedaż
-marketing
-finanse
-produkcja
• Rozwój aktywnego modelu sprzedaży 40% wzrost sprzedaży, 16% wzrost rentowności,
• Stworzenie bundla produktowego: doradztwo + rozwiązania + finansowanie, konwersja na poziomie 78%,
• Wdrożenie i rozwój usług After Market/After Sales – 45% udziału w bieżącym obrocie,
• Zbudowanie sieci dealerów, partnerów i agentów sprzedaży – 32 podmioty, Wprowadzenie produktów do największego klienta sieciowego w branży na całą Europę,
• Podział/zbudowanie 4 makroregionów kraju – wzrost wartości rynku o 36% - w wyniku pokrycia rynku i sieciowania,
• Zbudowanie kalkulatorów oferty i wyceny (skrócenie czasu wyceny o 65% i kosztów obsługi zlecenia o 42%),
• Zbudowanie elektronicznego systemu zarządzania sprzedażą w terenie,
• Wyprzedzający system zbierania przechwytywania leadów sprzedażowych do 6 - 9 miesięcy przed składaniem ofert.
Zakres obowiązków:
-strategia
-sprzedaż
-marketing
-finanse
-produkcja
Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu
Grupa Konkret SA
Odpowiedzialność za P&L.
Poszukiwanie efektywnych możliwościowi rozwoju obecnych obszarów biznesowych.
Budowanie synergii biznesowej, organizacyjnej, kosztowej, zasobów i podatkowej/kapitałowej.
Pozyskiwanie kapitału inwestycyjnego i montaż finansowy.
Sporządzanie strategii i planów działania.
Osiągnięcia:
• Podniesienie, wraz z zespołem, wartości/wydajności ekonomicznej portfela projektów inwestycyjnych ze 136 mln zł na 655 mln zł (lewarowanie finansowe i zmiana PZP),
• Wejście w sektor farmaceutyczny i eksploatacji złóż,
• Nowe możliwości i kierunki oraz sposoby działania firm,
• Alternatywne źródła przychodów na projektach deweloperskich i aktywach pasywnych,
• Odpowiedzialność za strategię biznesową, marketingu i sprzedaży (kreacja, wdrożenie, wykonanie)
• Modelowanie finansowe, obligacje ziemi, pola inwestycyjne i model koinwestycyjny,
• Architektura podmiotów w ramach Grupy Kapitałowej - spółki techniczne, podatkowe, kosztowe, SPV,
• Kontakty z kluczowymi partnerami oraz interesariuszami.
Poszukiwanie efektywnych możliwościowi rozwoju obecnych obszarów biznesowych.
Budowanie synergii biznesowej, organizacyjnej, kosztowej, zasobów i podatkowej/kapitałowej.
Pozyskiwanie kapitału inwestycyjnego i montaż finansowy.
Sporządzanie strategii i planów działania.
Osiągnięcia:
• Podniesienie, wraz z zespołem, wartości/wydajności ekonomicznej portfela projektów inwestycyjnych ze 136 mln zł na 655 mln zł (lewarowanie finansowe i zmiana PZP),
• Wejście w sektor farmaceutyczny i eksploatacji złóż,
• Nowe możliwości i kierunki oraz sposoby działania firm,
• Alternatywne źródła przychodów na projektach deweloperskich i aktywach pasywnych,
• Odpowiedzialność za strategię biznesową, marketingu i sprzedaży (kreacja, wdrożenie, wykonanie)
• Modelowanie finansowe, obligacje ziemi, pola inwestycyjne i model koinwestycyjny,
• Architektura podmiotów w ramach Grupy Kapitałowej - spółki techniczne, podatkowe, kosztowe, SPV,
• Kontakty z kluczowymi partnerami oraz interesariuszami.
Sales Unit Improver
Osiągnięcia:
• Zwiększenie poziomu sprzedaży o 23% r/r
• Poprawa trasowości przedstawicieli i kosztów CPV o 18%,
• Wprowadzenie launch sprzedażowy leków dwufazowych na rynek (nowość), przygotowanie banku obiekcji, schematu rozmowy handlowej,
• Opracowanie i wdrożenie strategii lecznic D1-D4
• Modele decyzyjne przy towarowaniu hurtowni leków weterynaryjnych – zarządzanie kanibalizmem dystrybucyjnym i sprzedażowym..
• Zwiększenie poziomu sprzedaży o 23% r/r
• Poprawa trasowości przedstawicieli i kosztów CPV o 18%,
• Wprowadzenie launch sprzedażowy leków dwufazowych na rynek (nowość), przygotowanie banku obiekcji, schematu rozmowy handlowej,
• Opracowanie i wdrożenie strategii lecznic D1-D4
• Modele decyzyjne przy towarowaniu hurtowni leków weterynaryjnych – zarządzanie kanibalizmem dystrybucyjnym i sprzedażowym..
Marketing Manager
Budowanie i zarządzanie działem marketingu, wsparcie i wdrażanie strategii marketingowej wspierającej sprzedaż, budowanie wizerunku firmy, wprowadzanie nowych produktów
Szkolenia i kursy
2012 Innowacyjny pracownik = innowacyjna firma. ODKRYJ SWÓJ POTENCJAŁ
2012 Zaufanie, współpraca, przywództwo i innowacje w usieciowionym świecie. Tworzenie w organizacji systemów współpracy, Doug Solomon (były Vice Prezes Apple), IDEO
2012 Jak zbudować kulturę innowacyjności. Tomas Qvist, Ericsson
2012 Przywództwo budujące wartość - zaangażowanie pracowników, Harvard Business Review
2011 Marketing i Sprzedaż, Harvard Business Review
2010 Komercjalizacja wiedzy o wysokim stopniu innowacyjności, PAIP
2010 Performance Management, Octagon
2010 Zarządzanie innowacjami, KDA Kancelaria Audytorów i Doradców
2010 Analiza danych ankietowych. Metodologia prowadzenia badań, raporty tabelaryczne i wykresy, Centrum Szkoleniowe SPSS Polska
2010 Sztuka inwestowania, prof. Witold Orłowski, PricewaterhouseCoopers
2010 Prognozowanie i analiza szeregów czasowych, Statsoft Polska
2010 Kreowanie wartości firmy, Value Wise Consulting
2009 Trening komunikacji oraz technik negocjacji, TTC training company
2009 Zasady wyceny patentów, licencji oraz innych własności niematerialnych i prawnych, F5 Konsulting
2002 Kurs audytora wewnętrznego ISO 9001
2001 Prognozowanie w zarządzaniu przedsiębiorstwem, StatSoft Polska
2001 Morfologia cykli koniunkturalnych w Polsce w latach 90-tych, AE w Poznaniu
2001 Prognoza sytuacji gospodarczej w Polsce, Departament Monitorowania i Analiz Rządowego Centrum Studiów Strategicznych
2001 Uwarunkowania pieniężne i budżetowe rozwoju gospodarki polskiej, Rada Polityki Pieniężnej
2001 Prognozy przemysłu i budownictwa, AE w Poznaniu
2001 Diagnosis and prognosis of economic situation in EU countries, IFO –Institut fűr Wirtschaftsforschung
2001 Handel zagraniczny Polski-perspektywy rozwoju, KUKE Warszawa
2001 Badania Marketingowe Rynku Inwestorskiego, American Systems of Marketing
2000 Zarządzanie ryzykiem kredytowym w eksporcie, KUKE SA
2000 Metody zabezpieczeń i gwarancji w obrocie handlowym, Kancelaria Mecenasa Karasiewicza
2000 Zarządzanie Logistyką, Centrum Edukacji Logistycznej
2000 Analiza i prognozowanie sprzedaży z wykorzystaniem oprogramowania SPSS
2000 Opracowywanie i zabezpieczanie dokumentów niejawnych stanowiących tajemnicę służbową, Exbud Skanska
2000 Customer Care, Grupa Kapitałowa Exbud Skanska
2000 Great Plains Dynamics CS +, Exbud Skanska
2000 Źródła siły w negocjacjach i indywidualny styl negocjowania, Personnel Manager
2000 Jak podnieść ceny i nie stracić klientów-zastosowanie badań marketingowych,
NexusConsultants
2000 Negocjacje i rozmowy handlowe, Personnel Manager
1999 Bezpieczeństwo obiegu i przetwarzania informacji niejawnej, Urząd Ochrony Państwa
1999 Kreowanie i zarządzanie marką, CODES
1999 Kultura przedsiębiorstwa, Exbud Skanska
1999 Kurs ISO 9001, Exbud Skanska
2012 Zaufanie, współpraca, przywództwo i innowacje w usieciowionym świecie. Tworzenie w organizacji systemów współpracy, Doug Solomon (były Vice Prezes Apple), IDEO
2012 Jak zbudować kulturę innowacyjności. Tomas Qvist, Ericsson
2012 Przywództwo budujące wartość - zaangażowanie pracowników, Harvard Business Review
2011 Marketing i Sprzedaż, Harvard Business Review
2010 Komercjalizacja wiedzy o wysokim stopniu innowacyjności, PAIP
2010 Performance Management, Octagon
2010 Zarządzanie innowacjami, KDA Kancelaria Audytorów i Doradców
2010 Analiza danych ankietowych. Metodologia prowadzenia badań, raporty tabelaryczne i wykresy, Centrum Szkoleniowe SPSS Polska
2010 Sztuka inwestowania, prof. Witold Orłowski, PricewaterhouseCoopers
2010 Prognozowanie i analiza szeregów czasowych, Statsoft Polska
2010 Kreowanie wartości firmy, Value Wise Consulting
2009 Trening komunikacji oraz technik negocjacji, TTC training company
2009 Zasady wyceny patentów, licencji oraz innych własności niematerialnych i prawnych, F5 Konsulting
2002 Kurs audytora wewnętrznego ISO 9001
2001 Prognozowanie w zarządzaniu przedsiębiorstwem, StatSoft Polska
2001 Morfologia cykli koniunkturalnych w Polsce w latach 90-tych, AE w Poznaniu
2001 Prognoza sytuacji gospodarczej w Polsce, Departament Monitorowania i Analiz Rządowego Centrum Studiów Strategicznych
2001 Uwarunkowania pieniężne i budżetowe rozwoju gospodarki polskiej, Rada Polityki Pieniężnej
2001 Prognozy przemysłu i budownictwa, AE w Poznaniu
2001 Diagnosis and prognosis of economic situation in EU countries, IFO –Institut fűr Wirtschaftsforschung
2001 Handel zagraniczny Polski-perspektywy rozwoju, KUKE Warszawa
2001 Badania Marketingowe Rynku Inwestorskiego, American Systems of Marketing
2000 Zarządzanie ryzykiem kredytowym w eksporcie, KUKE SA
2000 Metody zabezpieczeń i gwarancji w obrocie handlowym, Kancelaria Mecenasa Karasiewicza
2000 Zarządzanie Logistyką, Centrum Edukacji Logistycznej
2000 Analiza i prognozowanie sprzedaży z wykorzystaniem oprogramowania SPSS
2000 Opracowywanie i zabezpieczanie dokumentów niejawnych stanowiących tajemnicę służbową, Exbud Skanska
2000 Customer Care, Grupa Kapitałowa Exbud Skanska
2000 Great Plains Dynamics CS +, Exbud Skanska
2000 Źródła siły w negocjacjach i indywidualny styl negocjowania, Personnel Manager
2000 Jak podnieść ceny i nie stracić klientów-zastosowanie badań marketingowych,
NexusConsultants
2000 Negocjacje i rozmowy handlowe, Personnel Manager
1999 Bezpieczeństwo obiegu i przetwarzania informacji niejawnej, Urząd Ochrony Państwa
1999 Kreowanie i zarządzanie marką, CODES
1999 Kultura przedsiębiorstwa, Exbud Skanska
1999 Kurs ISO 9001, Exbud Skanska
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Uczelnie
Organizacje
„Homo Ludens” – (ISSN 2080-4555) pierwszy ludologiczny periodyk naukowy w Polsce i zarazem oficjalne czasopismo Polskiego Towarzystwa Badania Gier.
„Homo Ludens” (ISSN 2080-4555) is the official journal of the Games Research Association of Poland (Polskie Towarzystwo Badania Gier).
http://ptbg.org.pl/HomoLudens/
„Homo Ludens” (ISSN 2080-4555) is the official journal of the Games Research Association of Poland (Polskie Towarzystwo Badania Gier).
http://ptbg.org.pl/HomoLudens/
Grupy
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Baza najlepszych firm szkoleniowych
Lista najlepszych i renomowanych firm szkoleniowych, doradczych, HR i konsultingowych.
Tu można dyskutować i zareklamować swoje usługi oraz ofertę. Grupa otwarta dla tych co szkolą i tych co chcą się
Blue Ocean Strategy
Grupa zainteresowanych rozwojem strategii typu "blue ocean" http://en.wikipedia.org/wiki/Blue_Ocean_Strategy.
Business Consulting
Grupa firm branży KONSULTING / DORADZTWO. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku konsultingowego i doradczego. Doradztwo finansowe, inwestycyjne, biznesowe, personalne. Consulting, Konsul
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Creative & Innovative
Najlepsze sposoby znajdywania nowych ciekawych pomysłów to kolektywne myślenie kreatywne.
A najlepsze pomysły powstają na styku różnych idei!
DYREKTORZY HANDLOWI DYREKTORZY SPRZEDAŻY
Grupa zrzeszająca Dyrektorów Handlowych , Dyrektorów Sprzedaży i Managerów odpowiedzialnych za sprzedaż.
Działalność grupy ma na celu nawiązanie kontaktów biznesowych , oraz wymianę doświadczeń.
Pro
EurekaHub
Jest to z jednej strony przestrzeń co-workingowa, gdzie każdy będzie miał możliwość realizacji własnych pomysłów, a z drugiej będzie można znaleźć kapitał i niezbędną na starcie każdej firmy pomoc i n
Klub Dyrektorów i Dyrektorek
WIEDZA=>DOŚWIADCZENIA=>IMPREZY DLA VIP =>Networking
Środowisko wymiany wiedzy i doświadczeń dla dyrektorów i dyrektorek, Networking pełną parą...:))