Umiejętności
Biznes
Obsługa kluczowych klientów
Keying
Managing Key Accounts
Microsoft Office
Negocjacje
Sales
Doświadczenie zawodowe
Key Account Manager
PaperlinX Sp.z o.o.
▪ pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz rozwijanie współpracy z aktualnymi kluczowymi klientami (budowanie portfela produktów u klientów)
▪ zarządzanie klientami poprzez stałą analizę potencjału odbiorców, opracowywanie i wdrażanie długofalowych planów rozwoju relacji biznesowych
▪ realizacja planów sprzedażowych w zakresie sprzedaży akcesoriów i materiałów opakowaniowych
▪ negocjowanie warunków współpracy i zawieranie umów handlowych
▪ monitorowanie rynku pod kątem ewentualnych partnerów biznesowych oraz działań konkurencji
▪ współpraca z Product Manager’ami w zakresie wdrażania nowych produktów u klientów oraz rozwijania dotychczasowej oferty
▪ zarządzanie klientami poprzez stałą analizę potencjału odbiorców, opracowywanie i wdrażanie długofalowych planów rozwoju relacji biznesowych
▪ realizacja planów sprzedażowych w zakresie sprzedaży akcesoriów i materiałów opakowaniowych
▪ negocjowanie warunków współpracy i zawieranie umów handlowych
▪ monitorowanie rynku pod kątem ewentualnych partnerów biznesowych oraz działań konkurencji
▪ współpraca z Product Manager’ami w zakresie wdrażania nowych produktów u klientów oraz rozwijania dotychczasowej oferty
Kierownik Działu Marketingu
▪ zbudowanie Działu Marketingu (stworzenie nowej struktury)
▪ kierowanie pracą podległego zespołu
▪ definiowanie wskaźników oceny funkcjonowania podległego obszaru
▪ tworzenie analiz marketingowych
▪ opracowywanie, koordynowanie i wdrażanie projektów marketingowych, które wspierają strategie sprzedaży produktów
▪ opracowywanie materiałów reklamowych i technicznych (katalogi, ulotki reklamowe)
▪ współpraca z firmami zewnętrznymi (w tym z agencjami reklamowymi i drukarniami)
▪ rozbudowa i praca z bazą klientów
▪ kierowanie pracą podległego zespołu
▪ definiowanie wskaźników oceny funkcjonowania podległego obszaru
▪ tworzenie analiz marketingowych
▪ opracowywanie, koordynowanie i wdrażanie projektów marketingowych, które wspierają strategie sprzedaży produktów
▪ opracowywanie materiałów reklamowych i technicznych (katalogi, ulotki reklamowe)
▪ współpraca z firmami zewnętrznymi (w tym z agencjami reklamowymi i drukarniami)
▪ rozbudowa i praca z bazą klientów
Specjalista ds. Marketingu
▪ kreowanie nowych szans sprzedaży
▪ opracowywanie i realizacja akcji marketingowych
▪ wspieranie zespołu sprzedażowego w bieżącej pracy
▪ przygotowywanie materiałów promocyjnych
▪ współpraca przy organizacji imprez promocyjnych
▪ opracowywanie i realizacja akcji marketingowych
▪ wspieranie zespołu sprzedażowego w bieżącej pracy
▪ przygotowywanie materiałów promocyjnych
▪ współpraca przy organizacji imprez promocyjnych
Kierownik Projektu
▪ rozszerzenie zakresu obowiązków Przedstawiciela Handlowego o sprzedaż pełnej gamy urządzeń znakujących (Linx, Markem, Kortho, Matthews Swedot)
▪ negocjowanie warunków współpracy z firmami produkcyjnymi w Polsce
▪ odpowiedzialny za prowadzenie projektów związanych z urządzeniami do znakowania produktów
▪ negocjowanie warunków współpracy z firmami produkcyjnymi w Polsce
▪ odpowiedzialny za prowadzenie projektów związanych z urządzeniami do znakowania produktów
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Grupy
Marketing
Szeroko pojęty marketing ..
Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.
Strategia marketingowa
Grupa dla wszystkich myślących strategicznie.
Do grupy nie są przyjmowane osoby ukryte i anonimowe!