Piotr Pruchla

Piotr Pruchla

Research manager SMG/KRC

Doświadczenie zawodowe

Ipsos
Quantitative Research Team Manager
Kierownik Projektu, później Kierownik Zespołu Badań Ilościowych
Ipsos
Dział Realizacji Badań
Realizacja badań ilościowych / jakościowych

Edukacja

Logo
Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Badania i rozwój
Inne
Marketing
Badania marketingowe

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Fotografia
Fotografia
Grupa miłośników fotografii...
Media
Media
Grupa dla tych, co nie tylko korzystają z mediów, ale także interesują się tym, co się w nich dzieje.
Metody badań marketingowych
Metody badań marketingowych
Grupa dotycząca zagadnień związanych z efektywnym wykorzystaniem odpowiednich metod badań marketingowych
Ursus
Ursus
dla osób związanych z dzielnicą Warszawa-Ursus