Umiejętności
ASP.NET
C#
CSS3
HTML
HTML 5
JavaScript
Microsoft Office
Visual Studio
Visual Web Developer
Windows Server
XML
Web service
SQL Server
Prawo jazdy kat B
MSSQL 2012
Struktura Sieci IT
Wiedza z zakresu Hardware
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
IT Service Desk Analyst
Cineworld Cinemas
- Work in an international environment;
- Receiving and registering incidents by e-mail/telephone based on the ticket service-desk system;
- Support for internal users (including customer service, finance department, Head Office, more than 100 cinemas in Great Britain);
- Monitoring and taking action on network infrastructure issues (including restarting: router, switch, FireWall, IIS, SQL services, virtual machines, services on servers, Web Booking);
- Resolving / escalating an issue, Cooperation with other departments (support line 2, TST, DevOPS, Dev, Digital Signage Project, Tech Support);
- Contact with our equipment suppliers, Reporting incidents with our partners and chase sending applications;
- Administration / support in our main systems VISTA, ReQlogic;
- Taking current actions to ensure the liquidity of our services
- Praca w środowisku międzynarodowym;
- Przyjmowanie i rejestrowanie incydentów drogą e-mailową/telefoniczną w oparciu o system ticket service-desk;
- Wsparcie użytkowników wewnętrznych (m.in. customer service, finance department, Head Office, ponad 100 kin w Wielkiej Brytanii);
-Monitorowanie oraz podejmowanie działań w kwestiach infrastruktury sieciowej (m.in. restartowanie: router, switch, Fire Wall, IIS, usługi SQL, wirtualne maszyny, usług na serwerach, Web Booking);
- Rozwiązywanie/eskalowanie zgłoszeń, Współpraca z innymi działami (2 linia wsparcia, TST, DevOPS, Dev, Digital Signage Project);
- Kontakt z naszymi dostawcami usług/sprzętu, zgłaszanie incydentów u naszych partnerów oraz chase up’owanie zgłoszeń;
- Administrowanie/wsparcie w naszych kluczowych systemach VISTA, ReQlogic;
- Podejmowanie bieżących działań w celu zapewnienia płynności naszych usług.
- Receiving and registering incidents by e-mail/telephone based on the ticket service-desk system;
- Support for internal users (including customer service, finance department, Head Office, more than 100 cinemas in Great Britain);
- Monitoring and taking action on network infrastructure issues (including restarting: router, switch, FireWall, IIS, SQL services, virtual machines, services on servers, Web Booking);
- Resolving / escalating an issue, Cooperation with other departments (support line 2, TST, DevOPS, Dev, Digital Signage Project, Tech Support);
- Contact with our equipment suppliers, Reporting incidents with our partners and chase sending applications;
- Administration / support in our main systems VISTA, ReQlogic;
- Taking current actions to ensure the liquidity of our services
- Praca w środowisku międzynarodowym;
- Przyjmowanie i rejestrowanie incydentów drogą e-mailową/telefoniczną w oparciu o system ticket service-desk;
- Wsparcie użytkowników wewnętrznych (m.in. customer service, finance department, Head Office, ponad 100 kin w Wielkiej Brytanii);
-Monitorowanie oraz podejmowanie działań w kwestiach infrastruktury sieciowej (m.in. restartowanie: router, switch, Fire Wall, IIS, usługi SQL, wirtualne maszyny, usług na serwerach, Web Booking);
- Rozwiązywanie/eskalowanie zgłoszeń, Współpraca z innymi działami (2 linia wsparcia, TST, DevOPS, Dev, Digital Signage Project);
- Kontakt z naszymi dostawcami usług/sprzętu, zgłaszanie incydentów u naszych partnerów oraz chase up’owanie zgłoszeń;
- Administrowanie/wsparcie w naszych kluczowych systemach VISTA, ReQlogic;
- Podejmowanie bieżących działań w celu zapewnienia płynności naszych usług.
Asystent Działu IT
- IT administrator;
- Configuring the Web server IIS;
- System Administration ERP, WMS;
- Service Desk, Network Administrator IT, Domain Administrator;
- Work environment also with virtual (VMware, MS HYPER-V);
- Working with EDI files;
- Analysis of IT costs;
- Migration to the new server (installation of Windows Server 2012 R2, the installation of roles, managing AD, creating policies GPO);
- Creating a backups (server, HDD);
- Creating user manual;
- Inventory of hardware and software;
- Configuration (machines, terminals, printers and system OTRS);
- Participation in IT projects;
- Diagnose and troubleshoot hardware and software;
- Reporting errors / incidents to outside firms
- Konfiguracja serwerów webowych IIS
- Administrowanie systemem klasy ERP, WMS
- Support techniczny, HelpDesk, ServiceDesk
- Administrowanie siecią IT
- Administrator domenowy
- Praca w środowisku wirtualnym (VMware, MS HYPER-V)
- Praca z plikami EDI
- Analiza kosztów IT (m.in. miesięczny koszt wydruków)
- Migracja na nowy serwer (instalacja Windows Server 2012 R2, instalacja ról, zarządzanie AD, tworzenie polis GPO)
- Tworzenie backup (serwer, HDD)
- Tworzenie instrukcji dla użtkowników końcowych
- Inwentaryzacja sprzętu i oprogramowania IT
- Wdrażanie i konfiguracja (maszyn, terminali, drukarek i systemu OTRS)
- Udział w projektach informatycznych
- Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów sprzętowo-programowych
- Zgłaszanie błędów/incydentów firmom zewnętrznym
- Configuring the Web server IIS;
- System Administration ERP, WMS;
- Service Desk, Network Administrator IT, Domain Administrator;
- Work environment also with virtual (VMware, MS HYPER-V);
- Working with EDI files;
- Analysis of IT costs;
- Migration to the new server (installation of Windows Server 2012 R2, the installation of roles, managing AD, creating policies GPO);
- Creating a backups (server, HDD);
- Creating user manual;
- Inventory of hardware and software;
- Configuration (machines, terminals, printers and system OTRS);
- Participation in IT projects;
- Diagnose and troubleshoot hardware and software;
- Reporting errors / incidents to outside firms
- Konfiguracja serwerów webowych IIS
- Administrowanie systemem klasy ERP, WMS
- Support techniczny, HelpDesk, ServiceDesk
- Administrowanie siecią IT
- Administrator domenowy
- Praca w środowisku wirtualnym (VMware, MS HYPER-V)
- Praca z plikami EDI
- Analiza kosztów IT (m.in. miesięczny koszt wydruków)
- Migracja na nowy serwer (instalacja Windows Server 2012 R2, instalacja ról, zarządzanie AD, tworzenie polis GPO)
- Tworzenie backup (serwer, HDD)
- Tworzenie instrukcji dla użtkowników końcowych
- Inwentaryzacja sprzętu i oprogramowania IT
- Wdrażanie i konfiguracja (maszyn, terminali, drukarek i systemu OTRS)
- Udział w projektach informatycznych
- Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów sprzętowo-programowych
- Zgłaszanie błędów/incydentów firmom zewnętrznym
Nauczyciel Informatyki, Administrator Systemów Informatycznych
Zespół Szkół w Podkowie Leśnej
- Conducting computer classes;
- Conducting school documentation;
- Evaluation of students;
- Creation of teaching aids;
- Network management IT
- Prowadzenie zajęć komputerowych
- Dokumentacji szkolnej
- Ocenianie uczniów
- Tworzenie środków dydaktycznych
- Zarządzanie siecią IT
- Zarządzanie stroną WWW
- Zarządzanie serwerem poczty
- Conducting school documentation;
- Evaluation of students;
- Creation of teaching aids;
- Network management IT
- Prowadzenie zajęć komputerowych
- Dokumentacji szkolnej
- Ocenianie uczniów
- Tworzenie środków dydaktycznych
- Zarządzanie siecią IT
- Zarządzanie stroną WWW
- Zarządzanie serwerem poczty
Szkolenia i kursy
• Microsoft Windows Server 2012 – kurs podstawowy (2016-07-01)
• Ochrona danych osobowych (2015-03-23)
• AutoCAD 2012 Intermediate, (2012-10-15)
• AutoCAD 2012 Essentials, (2012-09-30)
• Ochrona danych osobowych (2015-03-23)
• AutoCAD 2012 Intermediate, (2012-10-15)
• AutoCAD 2012 Essentials, (2012-09-30)
Edukacja
Specjalizacje
IT - Administracja
Administrowanie sieciami
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
IT - Rozwój oprogramowania
Programista ASP.net
IT - Rozwój oprogramowania
Programista C#
IT - Rozwój oprogramowania
Programista .NET
Zainteresowania
Piłka nożna, bieganie, filmy
Inne
Piłkarz Gwardia Warszawa, Uczestnik pierwszego maratanu Lubelskiego