Piotr Pietrzak

Managing Director, Sportfive sp. z o.o.
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Zarządzanie klientami Reklama B2B Strategia biznesowa Digital Marketing Rozrywka Event Management Marketing Zintegrowany Zarządzanie kluczowymi klientami Zarządzanie Marketing Komunikacja Marketingowa Strategia marketingowa Negocjacje New Business Development Project Management Zarządzanie Sprzedażą Social Media Marketing sprzedaż rozwiązań Sponsorowanie sport Zarządzanie sportem Marketing sportowy Zarządzanie zespołem

Języki

angielski
biegły
niemiecki
dobry
hiszpański
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

SPORTFIVE Sp. z o.o.
Managing Director
Polish Sport Promotion
Sport Marketing & Promotion Director
Polish Sport Promotion
Dyrektor ds. Marketingu Sportowego i Promocji
Mediathlon Sp. z o.o.
Account Manager
- organizacja imprez sportowych i parasportowych (m.in. Sales Conference Zakopane 2006, Sales Conference Jaworze 2007, Sales Conference Maribor 2007- Castrol),
- ekspertyzy dotyczące sponsoringu sportowego w Polsce (współpraca z ARC Rynek i Opinia),

- prowadzenie wykładów z zakresu sponsoringu sportowego i Public Relations (m.in. Uniwersytet Jagielloński w Krakowie, Polski Związek Piłki Nożnej, Polski Związek Tenisa Stołowego),

- kontakty z mediami sportowymi (opieka medialna nad piłkarskim meczem charytatywnym Polska-Real Madryt w Łodzi),

- obsługa programów sponsorskich (Elite Cafe, BP Polska),
- opieka nad kontraktami sponsorskimi zawodników (Marek Plawgo),

- prowadzenie kampanii reklamowych (indoor) na terenie obiektów sportowych (Sony, Nissan, Seat, Logo, Terbiderm),

- zakup mediów- czas telewizyjny (Velux),
Klienci: Agora SA, Castrol, Elite Cafe, Nissan, Sony, Śnieżka, Terbiderm, Totalizator Sportowy, Velux.
klient Telekomunikacja Polska; działania Public Relations w zakresie realizowanych projektów sponsoringowych- obsługa medialna X Pucharu TP w Piłce Nożnej dla Dzieci im. M.Wielgusa, przygotowanie i dystrybucja serwisów prasowych, kontakty z mediami, oprawa kontraktów sponsorskich TP, wsparcie planów promocji produktowych opartych na motywach sportowych, akcje BTL z wykorzystaniem produktów TP, konkursy mediowe realizowane na potrzeby marketingu sportowego TP, przygotowanie i organizacja konferencji prasowych (m.in. Lennart Johansson- prezydent UEFA, Kutno), przygotowanie i obsługa eventów związanych z działaniami TP.

Edukacja

Logo
Zarządzanie organizacjami sportowymi w kontekście procesów integracji Europejskiej, studia podyplomowe
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
Logo
Zarządzanie, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie marketingiem

Zainteresowania

Sport, Marketing, Public Relations, Polityka Gospodarcza, Historia

Grupy

2 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Absolwenci Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego
Absolwenci Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego
Absolwenci Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego
Auto Moto Praca
Auto Moto Praca
Grupa zrzeszająca poszukujących pracy i poszukujących Pracowników do pracy w branży motoryzacyjnej. Jesteś Headhunterem poszukującym ludzi w branzy auto-moto, inżynierem, mechanikiem, znasz branże mo
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
Harley Davidson
Harley Davidson
Cudowne brzmienie czyli "gulgot", pasja, przygoda...
MAGAZYN FUTBOL Fachowcy dla Znawców
MAGAZYN FUTBOL Fachowcy dla Znawców
Grupa czytelników i twórców MAGAZYNU FUTBOL
Magnetyzmmiasta
Magnetyzmmiasta
Badanie Siedmiu Wymiarów Magnetyzmu Polskich Miast Kompleksowe badanie wizerunku i kondycji marek polskich miast
Marketing sportowy/Sponsoring sportowy
Marketing sportowy/Sponsoring sportowy
Serdecznie zapraszam do rozmów o marketingu sportowym, marketingu w sporcie oraz inwestowaniu w sport. O wydarzeniach sportowych oczywiście także:)
Motocykle
Motocykle
Motocykliści są wszędzie.
NEW YORK
NEW YORK
Grupa dla tych, którzy kochają to miasto i dla tych, którzy go nienawidzą.. czyli przede wszystkim dla ludzi u których słowo "Nowy Jork" budzi emocje, marzenia, strach lub pożądan
PokerStars
PokerStars
Odkryj w sobie Gwiazdę Pokera