Umiejętności
Zarządzanie klientami
Reklama
B2B
Strategia biznesowa
Digital Marketing
Rozrywka
Event Management
Marketing Zintegrowany
Zarządzanie kluczowymi klientami
Zarządzanie
Marketing
Komunikacja Marketingowa
Strategia marketingowa
Negocjacje
New Business Development
Project Management
Zarządzanie Sprzedażą
Social Media Marketing
sprzedaż rozwiązań
Sponsorowanie
sport
Zarządzanie sportem
Marketing sportowy
Zarządzanie zespołem
Języki
angielski
biegły
niemiecki
dobry
hiszpański
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Account Manager
- organizacja imprez sportowych i parasportowych (m.in. Sales Conference Zakopane 2006, Sales Conference Jaworze 2007, Sales Conference Maribor 2007- Castrol),
- ekspertyzy dotyczące sponsoringu sportowego w Polsce (współpraca z ARC Rynek i Opinia),
- prowadzenie wykładów z zakresu sponsoringu sportowego i Public Relations (m.in. Uniwersytet Jagielloński w Krakowie, Polski Związek Piłki Nożnej, Polski Związek Tenisa Stołowego),
- kontakty z mediami sportowymi (opieka medialna nad piłkarskim meczem charytatywnym Polska-Real Madryt w Łodzi),
- obsługa programów sponsorskich (Elite Cafe, BP Polska),
- opieka nad kontraktami sponsorskimi zawodników (Marek Plawgo),
- prowadzenie kampanii reklamowych (indoor) na terenie obiektów sportowych (Sony, Nissan, Seat, Logo, Terbiderm),
- zakup mediów- czas telewizyjny (Velux),
Klienci: Agora SA, Castrol, Elite Cafe, Nissan, Sony, Śnieżka, Terbiderm, Totalizator Sportowy, Velux.
klient Telekomunikacja Polska; działania Public Relations w zakresie realizowanych projektów sponsoringowych- obsługa medialna X Pucharu TP w Piłce Nożnej dla Dzieci im. M.Wielgusa, przygotowanie i dystrybucja serwisów prasowych, kontakty z mediami, oprawa kontraktów sponsorskich TP, wsparcie planów promocji produktowych opartych na motywach sportowych, akcje BTL z wykorzystaniem produktów TP, konkursy mediowe realizowane na potrzeby marketingu sportowego TP, przygotowanie i organizacja konferencji prasowych (m.in. Lennart Johansson- prezydent UEFA, Kutno), przygotowanie i obsługa eventów związanych z działaniami TP.
- ekspertyzy dotyczące sponsoringu sportowego w Polsce (współpraca z ARC Rynek i Opinia),
- prowadzenie wykładów z zakresu sponsoringu sportowego i Public Relations (m.in. Uniwersytet Jagielloński w Krakowie, Polski Związek Piłki Nożnej, Polski Związek Tenisa Stołowego),
- kontakty z mediami sportowymi (opieka medialna nad piłkarskim meczem charytatywnym Polska-Real Madryt w Łodzi),
- obsługa programów sponsorskich (Elite Cafe, BP Polska),
- opieka nad kontraktami sponsorskimi zawodników (Marek Plawgo),
- prowadzenie kampanii reklamowych (indoor) na terenie obiektów sportowych (Sony, Nissan, Seat, Logo, Terbiderm),
- zakup mediów- czas telewizyjny (Velux),
Klienci: Agora SA, Castrol, Elite Cafe, Nissan, Sony, Śnieżka, Terbiderm, Totalizator Sportowy, Velux.
klient Telekomunikacja Polska; działania Public Relations w zakresie realizowanych projektów sponsoringowych- obsługa medialna X Pucharu TP w Piłce Nożnej dla Dzieci im. M.Wielgusa, przygotowanie i dystrybucja serwisów prasowych, kontakty z mediami, oprawa kontraktów sponsorskich TP, wsparcie planów promocji produktowych opartych na motywach sportowych, akcje BTL z wykorzystaniem produktów TP, konkursy mediowe realizowane na potrzeby marketingu sportowego TP, przygotowanie i organizacja konferencji prasowych (m.in. Lennart Johansson- prezydent UEFA, Kutno), przygotowanie i obsługa eventów związanych z działaniami TP.
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Zainteresowania
Sport, Marketing, Public Relations, Polityka Gospodarcza, Historia
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Absolwenci Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego
Absolwenci Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego
Auto Moto Praca
Grupa zrzeszająca poszukujących pracy i poszukujących Pracowników do pracy w branży motoryzacyjnej.
Jesteś Headhunterem poszukującym ludzi w branzy auto-moto, inżynierem, mechanikiem, znasz branże mo
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
Magnetyzmmiasta
Badanie Siedmiu Wymiarów
Magnetyzmu Polskich Miast
Kompleksowe badanie wizerunku i kondycji marek polskich miast
Marketing sportowy/Sponsoring sportowy
Serdecznie zapraszam do rozmów o marketingu sportowym, marketingu w sporcie oraz inwestowaniu w sport. O wydarzeniach sportowych oczywiście także:)
NEW YORK
Grupa dla tych, którzy kochają to miasto i dla tych, którzy go nienawidzą.. czyli przede wszystkim dla ludzi u których słowo "Nowy Jork" budzi emocje, marzenia, strach lub pożądan