Umiejętności
Call Center
Rozwój Call Center
CRM
Zarządzanie
usprawnianie procesów
Zarządzanie operacyjne
dostarczanie usług
Zarządzanie konfliktem
Języki
niemiecki
biegły
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Contact Center Manager
- Realizacja celów projektów CC
- Zapewnienie wysokiej wydajności zespołu CC
- Dbałość o osiągnięcie ustaleń kontraktowych
- Zapewnienie usług najwyższej jakości
- Zarządzanie zespołem Kierowników Operacyjnych i innymi podległymi jednostkami
- Planowanie i optymalizacja zasobów
- Wprowadzenie rozwiązań w celu zwiększenia jakości usług świadczonych w projektach CC
- Przygotowanie i przeprowadzenie okresowej oceny pracowników, zgodnie ze standardami firmy
- Implementacja nowych projektów CC
- Zapewnienie wysokiej wydajności zespołu CC
- Dbałość o osiągnięcie ustaleń kontraktowych
- Zapewnienie usług najwyższej jakości
- Zarządzanie zespołem Kierowników Operacyjnych i innymi podległymi jednostkami
- Planowanie i optymalizacja zasobów
- Wprowadzenie rozwiązań w celu zwiększenia jakości usług świadczonych w projektach CC
- Przygotowanie i przeprowadzenie okresowej oceny pracowników, zgodnie ze standardami firmy
- Implementacja nowych projektów CC
Dyrektor Obszaru Contact Center Linia Biznesowa Nearshore
- nadzór i współpraca z Kierownikami Operacyjnymi i KAM
- odpowiedzialność za wyniki jakościowe i operacyjne projektów
- aktywny udział w konstruowaniu strategii firmy
- odpowiedzialność za wyniki finansowe linii biznesowej
- stawianie bieżących celów w nawiązaniu do strategii obszaru
- odpowiedzialność za rozwój biznesu
- Site management
- odpowiedzialność za wyniki jakościowe i operacyjne projektów
- aktywny udział w konstruowaniu strategii firmy
- odpowiedzialność za wyniki finansowe linii biznesowej
- stawianie bieżących celów w nawiązaniu do strategii obszaru
- odpowiedzialność za rozwój biznesu
- Site management
Zastępca Dyretora Obszaru CC - Linia Biznesowa Nearshore
- wsparcie dyrektora obszaru
- odpowiedzialność za wyniki finansowe i operacyjne linii biznesowej
- zarządzaniei zespołem kierowników operacyjnych i KAM
-site management
- odpowiedzialność za wyniki finansowe i operacyjne linii biznesowej
- zarządzaniei zespołem kierowników operacyjnych i KAM
-site management
wystawiono
Z ogromną przyjemnością mogę polecić Piotra jako przełożonego.Pomimo iż nie byłam bezpośrednio jego podwładną, dane mi było wiele razy z nim współpracować. Uważam, że jest osobą bardzo obiektywną, sprawiedliwą i konkretną. Jest także osobą do której można zwrócić się o radę, jak i o pomoc. Ponadto zdecydowanie mogę powiedzieć, że jest to Dyrektor przejmujący się i liczący się z pracownikami!! Praca z Piotrem odbywa się w miłej atmosferze, dzięki czemu człowiek chce przychodzić na drugi dzień do pracy!Bardzo mile wspominam czas w którym miałam przyjemność pracować z Piotrem! Uważam, że powinno być więcej takich Dyrektorów.
wystawiono
Piotr to doskonały menedżer, potrafiący skutecznie i efektywnie zarządzać zróżnicowanymi zespołami. Wyróżniają go doskonałe umiejętności interpersonalnie, głęboka wiedza i szerokie doświadczenie. Jednocześnie jest otwarty na innowacje i nie boi się podejmować ryzyka. Bardzo cieszę się, że spotkałem go na mojej ścieżce zawodowej, zdecydowanie rekomenduję współpracę!
Kierownik Operacyjny Call Center
- zarządzanie strategiczne projektem pod kątem wyniku finansowego, kontroli kosztów, rozwoju oraz struktury organizacyjnej dostosowanych do rozwoju organicznego projektu
- odpowiedzialność za całość wykonawczą umowy z Klientem (KPI’s i procedur), kontakt z Klientem na poziomie biznesowym i operacyjnym.
- operacyjne zarządzanie stuosobowym zespołem
- zorganizowanie i zarządzanie pracą projektu (struktura organizacyjna, zakresy obowiązków, procedury wewnętrzne, monitorowania rozwoju kompetencji członków zespołu, planowanie i przeprowadzanie okresowej oceny pracy członków zespołu, planowanie ścieżek kariery, współprojektowanie, wdrożenie i realizacja programu motywowania i mierzenia efektywności pracy, współprojektowanie narzędzi do zarządzania operacyjnego)
- odpowiedzialność za całość wykonawczą umowy z Klientem (KPI’s i procedur), kontakt z Klientem na poziomie biznesowym i operacyjnym.
- operacyjne zarządzanie stuosobowym zespołem
- zorganizowanie i zarządzanie pracą projektu (struktura organizacyjna, zakresy obowiązków, procedury wewnętrzne, monitorowania rozwoju kompetencji członków zespołu, planowanie i przeprowadzanie okresowej oceny pracy członków zespołu, planowanie ścieżek kariery, współprojektowanie, wdrożenie i realizacja programu motywowania i mierzenia efektywności pracy, współprojektowanie narzędzi do zarządzania operacyjnego)
podwładny
wystawiono
Piotr potrafi postawić na mocne strony swoich podwładnych i dając im ramy jasne ramy działania pozostawia jednocześnie sporo pole na samodzielne i kreatywne działanie. Nie bawi się w micro management, ale ma zawsze rękę na pulsie i służy pomocą kiedy zajdzie taka potrzeba. Potrafi zachować obiektywizm w sytuacji, kiedy o niego trudno.
Szkolenia i kursy
Cykl Szkoleń arvato Management Development:
- Dramatic Shift
- Adaptive Negotiations
- Be a Coach
- Creative Training
- Conflict Management
- Zarządzanie sobą w czasie
- Zarządzanie zmianą
- Team Building
i wiele innych
- Dramatic Shift
- Adaptive Negotiations
- Be a Coach
- Creative Training
- Conflict Management
- Zarządzanie sobą w czasie
- Zarządzanie zmianą
- Team Building
i wiele innych
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Zainteresowania
Motoryzacja; jestem czynnym kierowcą kategorii A i B; czynnym członkiem Mercedes Poznań Club i dumnym posiadaczem youngtimera tej marki.
W pozostałym czasie wolnym lubię grać w squasha i jeżdżę motocyklem.
W pozostałym czasie wolnym lubię grać w squasha i jeżdżę motocyklem.
Inne
Profil LinkedIn: http://bit.ly/Pieslak_LinkedIn
Grupy
Asertywność i Komunikacja
Nie daj sobie wejść na głowę i zawsze bądź sobą! Grupa dla osób, które w swoim życiu chcą stosować postawę asertywną opartą się na wzajemnym szacunku.
Najtańsze wakacje w najlepszych miejscach na świecie
Lubisz podróże?
Wyjeżdżasz na wakacje raz w roku, a chciałbyś częściej?
A może podróżujesz często i ważny jest dla Ciebie komfort przy jednocześnie niskiej cenie?
A może chcesz pracować w branży po
Neomedia
W świecie zdominowanym przez brukowce, trudno znaleźć medium, w którym informacje są w takim stopniu interesujące, jak i prawdziwe. Już niedługo ten stan rzeczy ulegnie zmianie...
PGB Human Resources
PGB Human Resources jest obecne w czterech obszarach działalności zwiazanej z zasobami ludzkimi: rekrutacja i selekcja pracowników (Assessment Center, testy osobowościowe, werbalne, analityczne, head-