Umiejętności
Zarządzanie klientami
Analiza biznesowa
Komunikatywność
Strategia marketingowa
Negocjacje
Zarządzanie Sprzedażą
Strategies
Motywacja siebie i innych
doradztwo biznesowe
Języki
polski
ojczysty
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Sprzedaży i Rozwoju Departamentu Klienta Korporacyjnego
Odpowiedzialny za obszar sprzedaży i marketingu dla usług zarządzania należnościami rynku B2B i sektora leasingowego, w tym:
- realizację strategii Spółki w zakresie sprzedaży usług monitoringu należności i windykacji, w szczególności poprzez zarządzanie procesem sprzedaży, służbami handlowymi oraz biurem obsługi klienta,
- prowadzenie kluczowych postępowań handlowych, w tym negocjacji warunków współpracy oraz przygotowywanie do zawarcia umów handlowych, zapewnienie efektywnych działań handlowych i marketingowych,
- opracowywania narzędzi handlowych i marketingowych, opracowywanie i realizacja budżetów dla poszczególnych przedsięwzięć i projektów dla sektora B2B,
- zarządzanie projektami związanymi z rozszerzaniem rynku i nowymi produktami,
- Produkt Owner przy tworzeniu nowej aplikacji CRM.
- realizację strategii Spółki w zakresie sprzedaży usług monitoringu należności i windykacji, w szczególności poprzez zarządzanie procesem sprzedaży, służbami handlowymi oraz biurem obsługi klienta,
- prowadzenie kluczowych postępowań handlowych, w tym negocjacji warunków współpracy oraz przygotowywanie do zawarcia umów handlowych, zapewnienie efektywnych działań handlowych i marketingowych,
- opracowywania narzędzi handlowych i marketingowych, opracowywanie i realizacja budżetów dla poszczególnych przedsięwzięć i projektów dla sektora B2B,
- zarządzanie projektami związanymi z rozszerzaniem rynku i nowymi produktami,
- Produkt Owner przy tworzeniu nowej aplikacji CRM.
Prezes Zarządu
Odpowiedzialny za zarządzanie i rozwój LP Praca Czasowa, a w szczególności za:
- tworzenie wartości dodanej (dEVA), określonej przez Grupę Impel w rocznych celach strategicznych,
- zarządzanie strategiczne, w tym tworzenie, modyfikację i realizację strategii Spółki oraz biznes planów dotyczących poszczególnych sfer działalności Spółki,
- opracowywanie i realizacja budżetów globalnych w Spółce oraz budżetów poszczególnych przedsięwzięć i projektów,
- podnoszenie efektywności działalności operacyjnej oraz optymalizację kosztów pośrednich,
- zapewnienie efektywnych działań handlowych i marketingowych, prowadzenie negocjacji handlowych z klientami i dostawcami Spółki, promocję pozytywnego wizerunku Spółki,
- zarządzanie procesami działalności operacyjnej i procesami wspomagającymi,
- analizę bieżącego otoczenia rynkowego Spółki i jej produktów/usług na rynku,
- zapewnienie efektywnego wykorzystania zasobów ludzkich i materialnych, raportowanie z poszczególnych sfer działalności, w układzie i w terminach określonych przez Grupę Impel,
- nadzór nad prawidłowym prowadzeniem księgowości, rachunkowości, sprawozdawczości i rozliczeń z tytułu obciążeń publicznoprawnych, sprawozdawczości wewnętrznej,
w szczególności poprzez kierowanie służbami controllingu.
Odpowiedzialny za zarządzanie podmiotami powiązanymi w ramach LP Praca Czasowa tj.:
- Sanpro-PTS Sp. z o.o. – Prezes Zarządu (11’2006 – 11’2010)
- Sanpro-APT Sp. z o.o. – Prokurent (04’2008 – 11’2010)
- tworzenie wartości dodanej (dEVA), określonej przez Grupę Impel w rocznych celach strategicznych,
- zarządzanie strategiczne, w tym tworzenie, modyfikację i realizację strategii Spółki oraz biznes planów dotyczących poszczególnych sfer działalności Spółki,
- opracowywanie i realizacja budżetów globalnych w Spółce oraz budżetów poszczególnych przedsięwzięć i projektów,
- podnoszenie efektywności działalności operacyjnej oraz optymalizację kosztów pośrednich,
- zapewnienie efektywnych działań handlowych i marketingowych, prowadzenie negocjacji handlowych z klientami i dostawcami Spółki, promocję pozytywnego wizerunku Spółki,
- zarządzanie procesami działalności operacyjnej i procesami wspomagającymi,
- analizę bieżącego otoczenia rynkowego Spółki i jej produktów/usług na rynku,
- zapewnienie efektywnego wykorzystania zasobów ludzkich i materialnych, raportowanie z poszczególnych sfer działalności, w układzie i w terminach określonych przez Grupę Impel,
- nadzór nad prawidłowym prowadzeniem księgowości, rachunkowości, sprawozdawczości i rozliczeń z tytułu obciążeń publicznoprawnych, sprawozdawczości wewnętrznej,
w szczególności poprzez kierowanie służbami controllingu.
Odpowiedzialny za zarządzanie podmiotami powiązanymi w ramach LP Praca Czasowa tj.:
- Sanpro-PTS Sp. z o.o. – Prezes Zarządu (11’2006 – 11’2010)
- Sanpro-APT Sp. z o.o. – Prokurent (04’2008 – 11’2010)
Wiceprezes Zarządu
Odpowiedzialny za zbudowanie, zarządzanie i rozwój produktu praca czasowa, przeniesionego następnie do spółki Impel Job Service Sp. z o.o.
Odpowiedzialny za obszar sprzedaży i marketingu dla usług kadrowo-płacowych, w tym:
- realizację strategii Spółki w zakresie sprzedaży usług kadrowo-płacowych, w szczególności poprzez zarządzanie procesem sprzedaży oraz służbami handlowymi,
- prowadzenie kluczowych postępowań handlowych, w tym negocjacji warunków współpracy oraz przygotowywanie do zawarcia umów handlowych,
- opracowywania narzędzi handlowych i marketingowych,
- zarządzanie projektami związanymi z rozszerzaniem rynku i nowymi produktami.
Odpowiedzialny za obszar sprzedaży i marketingu dla usług kadrowo-płacowych, w tym:
- realizację strategii Spółki w zakresie sprzedaży usług kadrowo-płacowych, w szczególności poprzez zarządzanie procesem sprzedaży oraz służbami handlowymi,
- prowadzenie kluczowych postępowań handlowych, w tym negocjacji warunków współpracy oraz przygotowywanie do zawarcia umów handlowych,
- opracowywania narzędzi handlowych i marketingowych,
- zarządzanie projektami związanymi z rozszerzaniem rynku i nowymi produktami.
Kierownik Marketingu
Odpowiedzialny za formułowanie strategii marketingowej, zarządzający pracą działu oraz regionalnymi przedsięwzięciami marketingowymi, współodpowiedzialny za pozyskiwaniu kluczowych klientów z sektora bankowego. Odpowiedzialny za opracowanie i wdrożenie koncepcji Zintegrowanego Systemu Bezpieczeństwa, jako nowej strategii rynkowej
Specjalista ds. marketingu
Odpowiedzialny za badania i analizy rynkowe, w szczególności dot. konkurencji, sprzedaży, rozwoju produktu, organizacja imprez targowych i spotkań z klientami Spółki.
Specjalista ds. zarządzania procesowego i reengineringu
- zdiagnozowanie zakłóceń w procesie realizacji zamówień i obsługi reklamacji w Fabryce Mebli FORTE S.A., a następnie przygotowanie rozwiązań usprawniających te procesy,
- reenginering procesów zaopatrzenia w POLMOT ZEM S.A. oraz ARCHIMEDES S.A.
- reenginering procesów zaopatrzenia w POLMOT ZEM S.A. oraz ARCHIMEDES S.A.
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Zarządzanie edukacją
Zainteresowania
- gry logiczne
- narciarstwo
- windsurfing
- żeglarstwo (patent sternika jachtowego)
- tenis ziemny
- narciarstwo
- windsurfing
- żeglarstwo (patent sternika jachtowego)
- tenis ziemny
Inne
Zainteresowania:
- nowoczesne strategie zarządzania przedsiębiorstwem,
- strategie personalne i sprzedażowe,
- optymalizacja procesów back-office’owych,
- księgowość małych przedsiębiorstw
Prawo jazdy kat. B
- nowoczesne strategie zarządzania przedsiębiorstwem,
- strategie personalne i sprzedażowe,
- optymalizacja procesów back-office’owych,
- księgowość małych przedsiębiorstw
Prawo jazdy kat. B
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.