Umiejętności
Rozwój Call Center
Rozwiązywanie konfliktów
IP
IP PBX
ISDN
LAN-WAN
Przywództwo
Linux
Usługi zarządzane
Negocjacje
Administracja sieci
Projektowanie sieci
Bezpieczeństwo sieci
Fotografia
Rozwiązywanie problemów
Project Management
dostarczanie usług
Zarządzanie usługami
Siemens HiPath
SIP
Przywództwo w zespole
Telekomunikacja
Telefonia
Komunikacja zintegrowana
standaryzowane wiadomości
VoIP
Zarządzanie zespołem
Języki
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
włoski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Director of Service Dept.
Responsibility for coordinating the work of the service department. Responsibility for implementation of warranty and service contracts - Training and technical support for customers - Conducting theoretical and practical training for service - Participation in projects designed to achieve strategic business goals. Supervision and management of the internal IT network.
Edukacja
Zainteresowania
Photography, Project Management, VoIP, Unified Communication