Piotr Owczarek

, Verbicom S.A.
Królików, wielkopolskie

Umiejętności

Rozwój Call Center Rozwiązywanie konfliktów IP IP PBX ISDN LAN-WAN Przywództwo Linux Usługi zarządzane Negocjacje Administracja sieci Projektowanie sieci Bezpieczeństwo sieci Fotografia Rozwiązywanie problemów Project Management dostarczanie usług Zarządzanie usługami Siemens HiPath SIP Przywództwo w zespole Telekomunikacja Telefonia Komunikacja zintegrowana standaryzowane wiadomości VoIP Zarządzanie zespołem

Języki

angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
włoski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Verbicom S.A.
Director of Service Dept.
Responsibility for coordinating the work of the service department. Responsibility for implementation of warranty and service contracts - Training and technical support for customers - Conducting theoretical and practical training for service - Participation in projects designed to achieve strategic business goals. Supervision and management of the internal IT network.
Verbicom S.A.
Organizacja pracy serwisu, presales w żakresie sieci komputerowych
ProTel Sp. z o.o.
Service Engineer

Edukacja

Logo
Telecommunications Engineering, inżynierskie
Politechnika Poznańska
Logo
, magisterskie
Poznań University of Technology

Zainteresowania

Photography, Project Management, VoIP, Unified Communication