Piotr Ostaszewski

Dyrektor Działu Nowe Media, Telewizja POLSAT S.A., Prezydent Bruk Festivalu, Dj-ej, Producent, Wydawca, Promotor Kultury, Prawnik
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Telewizja POLSAT S.A.
Dyrektor Działu Nowe Media
Logo
Prezydent Festivalu ( twórca, organizator)
Dobra Sztuka - Bruk Festival Europejskie Dni Sztuki i Kultury Ulicznej
BRUK Summer Street Festival jest bez wątpienia jednym z najciekawszych wydarzeń roku i jedynym tej rangi wydarzeniem w Polsce i Europie Środkowej. Organizatorami festiwalu są: Agencja Plej Entertejment, Dobra Sztuka, Biuro Prezydenta Miasta Gdynia, Teatr Muzyczny w Gdyni, Korponaracja, Polska Federacja Stylu Wolnego oraz inne mniejsze firmy, działacze i artyści związani z promocją i aktywizacja kultury miejskiej w Polsce. Festiwal jest wielkim przeglądem aktywności twórczej młodych ludzi w Polsce reprezentujących szeroko rozumianą kulturę miejską znaną na świecie jako Urban Culture.

Bruk Festiwal to jedyna w Polsce impreza reprezentująca kulturę uliczną na tak wielu płaszczyznach jej działalności. Bruk Summer Street Festival to także jedyna okazja by zobaczyć na żywo gwiazdy ulicznej muzyki, teatru, tańca, graffiti i nauczyć się czegoś u ich boku. Pierwsza i druga edycja Bruk Festiwal odbyła się na przełomie czerwca i lipca 2005 i 2006 roku udowodniła, że wydarzenie tego typu w Polsce jest potrzebne. Warsztaty i spotkania twórcze w ramach Bruk Festiwalu zgromadziły ponad 200 osób szlifujących swoje umiejętności w jednej z czterech oferowanych kategorii: Warsztaty DJ'skie, Warsztaty taneczne, Warsztaty producenckie, Warsztaty Human beatboxing
Logo
CEO/Współwłaściel
Wielkie Joł
W 2002 wraz z Tede założyłem wytwórnie płytową Wielkie Joł, która od samego początku wyznaczyła nowy standard na scenie hip hop, r’n’b i szeroko rozumianej muzyki URBAN. W tym czasie byłem dziennikarzem magazynów takich jak Hiro, Dosdedos, Ślizg, Klan i współorganizatorem imprez hip hopowych w całej Polsce, a także wieloletni managerem zespołów 3H/Warszafski Deszcz (w tym Tede i Numer Raz), Sistars, Marika Posiadam wieloletnie doświadczenie jako producent muzyczny, telewizyjny i organizator największych eventów w kraju. Z produkcja telewizyjna miał do czynienia od samego początku swojej działalności artystycznej, czyli od 1995 roku. Wykreowałem i wyprodukowałem wiele bardzo popularnych płyt, teledysków programów telewizyjnych, filmów i spektakl teatralny, min.:

PŁYTY:
TEDE ( Notes, 3H Hajs Hajs Hajs), SISTARS – Siła Sistars, NR 1 – muzyka…., 12 Ławek, Dreadsquad – Dread Za Dreadem, ANALOGIA – Essensja Czysta, DONGURALESKO – Drewnianej Małpy Rok

TELEDYSKI:
TEDE –Wielkie Joł, Zeszyt Rymów, Jak Żyć, Klaszcz, Świeżak ,SISTARS – Spadaj, Synu, Siła Sióstr, Freedom, NUMER RAZ – Chwila, Zazdrość, DONGURALESKO - Drewnianej Małpy Rok, Cisza , DREADSQUAD –Budzisz Się Rano, ANALOGIA – Daje Rytm, 12 ŁAWEK – 12 Ławek

PROGRAM TELEWIZYJNY
BEZELE – Producent młodzieżowego programu rozrywkowego emitowanego w telewizji muzycznej Viva Polska ( najwyższa oglądalność na antenie stacji)

SPEKTAKL TEATRALNY
12 ŁAWEK - Po wszechstronnych rocznych przygotowaniach 5 lutego 2005 roku na scenie Teatru Muzycznego w Gdyni miał swoją premierę hip-hopowy projekt teatralny „12 ławek” w reżyserii i choreografii Jarosława Stańka przy współprodukcji Marcina Peżyny i Piotra Ostaszewskiego. Spektakl doceniony przez wszystkie media stał się kulturalnym wydarzeniem dla polskiej publiczności. Widowisko spełniające rygory spektaklu teatralnego, ale kreowane środkami zaczerpniętymi z polskiej kultury hip-hopowej tj. breakdance, rap, graffiti, capoiera itp. przedstawia najistotniejsze aspekty kultury ulicznej w niezwykle precyzyjnym, szybkim, wielopłaszczyźniowym przekazie.

FILM DOKUMENTALNE:
TAKAQULTURA – niezależny dokument o pasji i zainteresowaniach młodych ludzi
WIELKIE JOŁ RAJD 2004 – pierwszy w Polsce dokument i widowisko
WBW – Wielka Bitwa Warszawska DVD

Digitalizacja i Sprzedaż „kontentu wytwórni- muzyka, tapety, etc do telefonii komórkowej i pośredników
- współpraca z ERĄ, Plus Gsm, Idea, oraz z pośrednikami np, Papla, Creative Team - Wabster

W czasie prowadzenia firmy nawiązałem i obsługiwałem współprace wytwórni Wielkie Joł ze sponsorami i partnerami medialnymi:
Polkomtel S.A. – Simplus, Philips, Nokia, Creative, Microsoft, Red Bull, Moro, CroppTown, Heyah, Converse Sprite, Coca Cola, Pepsi, Reebok, Mass, Clinic, Stoprocent, Polmos Siedlce, Urząd Miasta Gdynia, Urzad Miasta Warszawa, Teatr Muzyczny Gdynia, Agro Berlin (Niemcy), TVP 1, TVP 2, TVP 3, TVP Kultura, Polsat, TVN, Viva Polska, Mtv Polska, Radio Eska, Radiostacja Pr 3 Polskiego Radia, Onet.pl, Wirtualna Polska, Gazeta Wyborcza, Gazety i Dzienniki Lokalne ( Warszawa, Trójmiasto, Poznań, Wrocław, Łódź), Sony Music Polska, Universal Polska, Warner Music, i inni
Grupa Nokaut S.A.
CEO/ Współwłaściel
Nokaut Skład był niszową firmą powołaną do akcji marketingowych kierowanych do młodzieży. Trafialiśmy do odbiorców w wieku 15-35 lat.
Prze 3 lata odnosiliśmy sukcesy i stale powiększało się grono klientów zadowolonych z naszych usług. Swoje trzy grosze wrzuciliśmy w sukces rynkowy takich marek i firm jak: Pepsi, Windows XP, Pop, Whirlpool, Creative Labs, Aviomarin.,Cropp Town, Simplus Team
Określaliśmy siebie mianem „firmy wyspecjalizowanej”, przy czym mamy tutaj na myśli głównie nietypowość i niecodzienność działań wchodzących w skład wachlarza naszych możliwości oraz umiejętności. Szczegółowa znajomość rynku młodzieżowego pozwalała nam odnosić sukcesy w kampaniach jak i pojedynczych działaniach na rzecz produktów kierowanych do określonej subkultury. Co może się wydawać paradoksalne, wspomniane podejście dało nam również olbrzymią przewagę w stosunku do produktów masowych, które są praktycznie identyczne na całym świecie. Przecież dopiero odpowiednio wypracowany marketing ma w tym przypadku przekonać do siebie ogół młodzieży, nie wyłączając przy tym aktywnych członków subkultur młodzieżowych - z natury ostrożnych, nieufnych, a niejednokrotnie zamkniętych na typowe działania marketingowe

Wypełnialiśmy lukę na rynku usług młodzieżowych związanych z muzyką
O tym jak dotrzeć do fanów Ich Troje, Britney Spears, itp. wie kilku specjalistów. Jednak niewielu jest takich, którzy mają pomysły na dotarcie do hip-hopowców, klubingowców, miłośników neojazzu, ragga, dancehallu, drum’n’bassu, R’n’B i wielu innych nurtów muzycznych, które są niezrozumiałe dla niewtajemniczonych – ludzi z poza tego środowiska. Nokaut Skład bezpośrednio związany był z przemysłem muzycznym – wychodziliśmy z założenia, że młodzi, aktywni ludzie dokładnie obserwują i analizują poczynania gwiazd polskiej sceny. Koncentrowaliśmy się więc na ścisłej współpracy z autorytetami i promotorami nurtu hip-hopowego, klubowego, neojazzowego, ragga, dancehall, drum’n’bass oraz R’n’B.

Nie koncentrowaliśmy się jednak tylko i wyłącznie na muzyce. Ważniejsza jest tutaj kultura danej grupy społecznej. Wiąże się z tym specyficzny język, jakim posługują się młodzi ludzie, sposób ubierania, modne i mniej modne miejsca, zachowania, postawy. Wszystko to jest bardzo zmienne i do niedawna niezbadane marketingowo. Występowaliśmy w roli profesjonalnych konsultantów, którzy nie proponują niczego „na czuja” – opierali się na swoim wieloletnim doświadczeniu i profesjonalnych badaniach danego problemu (był to punkt wyjścia wszelkich, podejmowanych przez Nokaut Skład działań).

Realizowaliśmy badania środowiska uczniowskiego, studenckiego i poszczególnych subkultur młodzieżowych
Nokaut Skład skupiał w swych strukturach ogólnopolską grupę badawczą: agencję reklamową specjalizującą się w kampaniach promocyjnych produktów i usług skierowanych do środowiska uczniowskiego, studenckiego i subkulturowego, jak również ośrodek badań środowiskowych – zajmujący się szczegółową analizą młodego pokolenia względem określonej problematyki na potrzeby naszych partnerów społecznych oraz zainteresowanych podmiotów gospodarczych.

Realizowaliśmy reklamy radiowe i telewizyjne/product placement
Realizowaliśmy szereg zleceń reklamowych dla wszystkich firm, którym zależało na tym, aby ich spot radiowy, czy telewizyjny brzmiał i wyglądał przekonywująco dla młodego pokolenia (do tej pory współpracowaliśmy przy tak renomowanych markach, jak Pepsi, Aviomarin). Przez zaangażowanie i profesjonalizm naszych ludzi, gwaranwotwaliśmy najwyższy poziom, punktualność, za przystępną cenę.

Nie obce było nam Public Relations/Sponsoring
Pomysł dogłębnego zbadania rynku mediów młodzieżowych w Polsce dla wielu wydawał by się niemożliwym do osiągnięcia z racji nieładu jaki w nim panuje, niekontrolowanych nakładów, znajomości, układów i szybkich zmian. Dla nas był to punkt wyjścia do wszelkich działań. Dzięki temu staliśmy się jedynym profesjonalnym i wiarygodnym konsultantem firm, które pragną zaistnieć w świadomości młodych ludzi poprzez media i reprezentantów opinii publicznej (utalentowanych muzyków, DJ-ów, sportowców, grafików, itp.). Szczyciliśmy się nie tylko tym, że znamy cały rynek mediów młodzieżowych – naszym głównym atutem było to, iż byliśmy w stanie opracować najlepsze rozwiązanie dla naszego klienta, a następnie wprowadzić w życie, gwarantując w ten sposób skuteczność podejmowanych działań. Efekty naszych działań przesyłaliśmy w postaci regularnych monitoringów. Działaliśmy profesjonalnie pod każdym względem...
Od lat organizowaliśmy eventy typowe i całkiem nietypowe/koncerty
Kilkuletnie doświadczenie w materii organizacji koncertów polskich i zagranicznych gwiazd to duży atut. Wiedzieliśmy jak sprowadzić do polski największe gwiazdy – idoli młodzieży porywających swoją muzyką i osobowością tłumy na całym świecie. Potrafiliśmy również opracować i zrealizować większe, bądź mniejsze imprezy plenerowe. Im bardziej nietypowe tym lepiej – więcej satysfakcji z realizacji i większe korzyści dla naszego klienta. Wygrywa przecież ten, kto potrafi się wyróżnić w najbardziej pozytywnym tego słowa znaczeniu.
Sylwetka Nokaut Skład
Ważnym ogniwem Nokaut Skład była wytwórnia Wielkie Joł, która reprezentowała takich artystów jak: Tede – najlepszy polski raper, Sistars – pierwszy profesjonalny skład R’n’B w Polsce, czy Numer Raz, członek legendarnego Warszafskiego Deszczu. Dodatkowym atutem były preferencyjne warunki porozumienia Nokaut Skład z telewizją Viva Polska, w sprawie realizowania akcji sponsorskich względem programów, a niezależnie od tego PR’u i marketingu artystów i prezenterów Vivy: WSZ (Wujek Samo Zło) i CNE (Człowiek Nowej Ery). Na poszczególne projekty Nokaut Skład angażował również wsparcie artystów sceny klubowej i innych odłamów muzyki, które zyskują popularność wśród młodych, aktywnych ludzi w Polsce.
Założyciele Nokaut Skład
Ogromne znaczenie w naszej pracy odgrywały kontakty i doświadczenie założycieli Nokaut Skład:
Piotr Turek przez ponad trzy lata prowadził działania PR dla czołowej firmy branży IT na świecie, współpracuje również w charakterze redaktora z ważniejszymi pismami młodzieżowymi,
Piotr Ostaszewski jest współzałożycielem Bongos Promocja (firma wsławiła się organizacją ogromnej ilości koncertów zagranicznych artystów w Polsce) oraz wytwórni Wielkie Joł
Marcin Pajewski pracował przez kilka ostatnich lat w najlepszych polskich agencjach reklamowych dla renomowanych klientów.

Pod moim zarządzaniem agencja przeprowadziła następujące działania:
1. Przygotowanie strategii i obsługa reklamowa, p.r. i evnetowa przy wprowadzaniu na Polskę brendów LPP: Cropp i Cropptpwn ( byliśmy jedyną zewnętrzną agencją pracująca dla firmy LPP S.A.)
2. Opracowanie i przeprowadzenie kampanii wizerunkowej telewizji Viva Polska pt. „VIVA Bo Chcę”
3. Akcja reklamowa dla Philips – kreacja i realizacja programu pt.” Philips Rush”
4. Opracowanie i przeprowadzenie kampanii wizerunkowo-sprzedażowej – Simplus Team ( tv, radio, outdoor)
5. Kreacja spotów radiowych dla Heyaa – pt. Sekundowe Naliczanie
6. Przygotowanie kampanii p.r. wódki Chopin produkowanej przez Polmos Siedlce
7. Zorganizowanie trasy koncertowe reklamowej - Simplus Team Wielkie Joł Rajd 2004
oraz realizacja wielu mniejszych projektów
Na początku 2005 roku sprzedałem swoje udziały w agencji a w dwa miesiące po moim odejściu, działalność agencji została zawieszona.
Logo
CEO/ Współwłaściciel
Bongos Promocja
AD 1. Bongos Promocja

Bongos Promocja – marka wykreowana przez Marka Zioło i Piotra Ostaszewskiego w celu propagowania kultury hip–hop w naszym kraju i organizacji wydarzeń kulturalnych. Bongos Promocja posiada na swoim koncie zorganizowanie między innymi takich imprez jak:
1.Rozdanie nagród „Ślizgery 2002” – wraz z występem wszystkich czołowych gwiazd muzyki hip-hop w Polsce (Peja, Tede, WWO, Pezet, etc.) pierwszy dzień wiosny 2003 – centrum handlowo-wystawowe Mokotów na ul. Bokserskiej w Warszawie
2. „Jadę Jadę Trasą Lecę 2003” – 5 koncertów w Marcu 2003 w Warszawie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu i Gdyni promujących nową płytę Tede pt „3H: Hajs Hajs Hajs”
3. Koncert amerykańskiej legendy hip-hop – ONYX oraz francuskiej grupy Soundkail. Warszawa 12.10.2002r.
4. Koncert Killa Keli – najlepszego beatboxera na świecie. Koncert w ramach Red Bull Music Academy. 21 września 2002
5. Koncert amerykańskich raperek: Bahamadi i Apani-B – 12 września 2002 r. Warszawa Klub Ground Zero.
6. Koncert Tedego: 31 maja 02 w warszawskim klubie Punkt
7. Trasa Koncertowa amerykańskiego wykonawcy: Cocoa Borovaz – 07 marzec - Warszawa Proxima, 08.03 – Łódź Faraon, 09.03 - Wrocław Strefa Radia Kolor
8. Koncert francuskiej grupy ragga hip-hop: Soundkail – Warszawa Klub Punkt, luty ‘02
9. Koncert francuskiego wykonawcy: NTM/BOSS zorganizowany w ramach 3 urodzin magazynu Dosdedos– Klub Stodoła styczeń 2002
10. Imprezy z udziałem Dj Cut Killera (najlepszy francuski DJ) – Warszawa Klub Punkt, Kraków Klub Jubilatka, grudzień 2001
11. Koncert GURU – Klub Lokomotywa listopad 2001
12. Koncert członka Wu Tang Clan – Cappadonny – Klub Lokomotywa październik 2001
13. Koncert amerykańskiego wykonawcy: Afu-Ra – Klub Stodoła maj 2001
14. Koncert Zespołu Molesta/Ewenement – Klub Lokomotywa maj 2001
15.Koncert Zespołu Group Home – Klub Lokomotywa marzec 2001
16.Koncert zespołu Das Efx – największe wydarzenie w kulturze hip-hop od czasu koncertu Run DMC, klub Lokomotywa, Warszawa styczeń, 2001
17. Cała Noc Hip Hop i R’n’B – z udziałem Dj’ów: 600 Volt i Ostasza , zespołów Incydent, Zipera i Mor W.A., Klub Lokomotywa październik 2000
18. Hip Hop do rana – z udziałem zespołów: Wzgórze Ya Pa 3, W Witrynach Odbicia, oraz Dj 600 V., Klub Lokomotywa, listopad 2000
19. “Co jest chłopaku” - koncert zespołów Zipera i Mor W.A. w Jastrzębiej Górze, Klub Bahama, lipiec 2000
20.Wieloletnia współpraca z Michałem Zioło przy organizacji Tras klubowych dla Red Bull Polska i Zibi Casio Polska, oraz lokalnych imprez w Warszawie.

Więcej informacji można znaleźć na stronie www.bongos.pl

Edukacja

Logo
Wydział Prawa, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Zainteresowania

Olimpiada Języka Polskiego (1993) - Pierwsze miejsce w okręgu i województwie
1995 – 1996 Wybrany w szkole jako reprezentant do European Youth Center of Environment ( EYCEA )
i Młodzieżowej Rady Ligi Ochrony Przyrody (MRLOP).
Wybrany na Prezydenta oddziału warszawskiego MRLOP
Reporter Magazynu „Dos Dedos”, „Ślizg”, „HIRO” (1997-2002)
Zawodnik klubu „Legia” i „Spójnia” w tenisie ziemnym (1992 – 1997)
Zawodnik Drużyny UW w tenisie ziemnym (1997 –2000)
Inne: Golf, Książki, Filmy, Muzyka, Historia, Polityka,
Sukcesy Sportowe:
Golf 2007- Zwycięstwo w zawodach: XI Polonia Cup, French Connection, BNP Paribas Longest Golf Weakened, wicemistrz w turnieju mistrzostwa Polski Mediów, President Cup I Ford Quatro Cup

Organizacje

PZGOLF

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
A WOLNY ZAWóD
A WOLNY ZAWóD
FREELANCER - wolny zawód, kontakty, oferty itd.
Aby mieć udany związek ...
Aby mieć udany związek ...
Dlaczego tak wiele osób nie może znaleźć odpowiedniego partnera? Dlaczego tak wiele związków sie rozpada? Porady, opinie, doświadczenia dotyczące udanych związków
AFTER WORK
AFTER WORK
NASZYM CELEM JEST POZNANIE JAK NAJWIĘKSZEJ ILOŚCI NOWYCH ZNAJOMYCH ! Zapraszamy osoby tylko ze ZDJĘCIEM i kompletnym profilem. Nie przyjmujemy żadnych reklamacji.
Anioł Biznesu
Anioł Biznesu
Inicjatywa wspierająca polski biznes, kulturę i sztukę, łącząca animatorów, promotorów, artystów, twórców, inicjatorów, organizatorów, środowiska artystyczne, środowiska biznesowe, media..
Bruk Festival
Bruk Festival
Bruk Festival – Europejskie Dni Sztuki i Kultury Ulicznej –Summer Street Festival – Gdynia Bruk Festival - Europejskie Dni Sztuki i Kultury Ulicznej to jedyne w Polsce wydarzenie tej skali i rang
BS STUDIO HOSTESS
BS STUDIO HOSTESS
AGENCJA HOSTESS 694558801 511 930 288 BSSTUDIO@WP.PL USLUGI : MODELKI HOSTESSY TANCERKI STATYSCI FIRE SHOW
Castingi
Castingi
MODA I CASTINGI fashion vogue mode fangle style
CEO KLUB
CEO KLUB
Klub CEO, właścicieli, prezesów, członków zarządu, dyrektorów generalnych, dyrektorów zarządzających, top menedżerów, najwyższej kadry zarządzającej. Kontakty biznesowe. Prestiżowe spotkania biznesowe
Clubbing is freaky....
Clubbing is freaky....
Info gdzie, kiedy i co dzieje sie w stolicy.....
CZARNE RYTMY
CZARNE RYTMY
miejsce dla tych co kochają hip-hop, r&b soul, rap. d;a tych co żyją tą muzyką i nie mogę wbić sie w inne rytmy
DJ-ing
DJ-ing
Grupa dla DJ'i i osób zainteresowanych tą tematyką. Zapraszam.