Umiejętności
B2B
B2C
Call Center
CRM
rekrutacja
MS Office
Sprzedaż bezpośrednia
Obsługa klienta
Zarządzanie Sprzedażą
zarządzanie jakością
Zarządzanie portfelem projektów
Rozwój produktu
Szkolenia produktowe
Budowanie zepołu
Kampanie marketingowe
Projekty
IT Systems Administration
Budowanie procesów
Cross Selling, Up Selling
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor ds. Sprzedaży Usług Medycznych
Vratislavia Medica Sp. z o.o.
Współpraca bezpośrednio z Zarządem Spółki ( współtworzenie strategii sprzedaży, celów finansowych, pozycjonowania firmy, opracowanie i wdrożenie produktów).
Identyfikacja możliwych kanałów i przygotowanie modelu sprzedaży dla komercyjnych usług szpitala w okresie krótko i długoterminowym.
Budowa struktury sprzedaży – rekrutacja, merytoryczne opracowanie zakresu wymaganych szkoleń z zakresu produktu, procesu sprzedaży i obsługi klienta.
Operacyjny nadzór nad zespołem sprzedaży i marketingu, podział zadań/klientów/odpowiedzialności – zarządzanie organizacją pracy działu, inicjowanie działań mających na celu optymalizację pracy.
Sprzedażowe wsparcie zespołu na każdym etapie procesu ( generowanie leadów, analiza klienta, oferty, negocjacje, utrzymanie i rozwój modelu współpracy z klientami).
Analiza i projektowanie systemu motywacyjnego
Identyfikacja możliwych kanałów i przygotowanie modelu sprzedaży dla komercyjnych usług szpitala w okresie krótko i długoterminowym.
Budowa struktury sprzedaży – rekrutacja, merytoryczne opracowanie zakresu wymaganych szkoleń z zakresu produktu, procesu sprzedaży i obsługi klienta.
Operacyjny nadzór nad zespołem sprzedaży i marketingu, podział zadań/klientów/odpowiedzialności – zarządzanie organizacją pracy działu, inicjowanie działań mających na celu optymalizację pracy.
Sprzedażowe wsparcie zespołu na każdym etapie procesu ( generowanie leadów, analiza klienta, oferty, negocjacje, utrzymanie i rozwój modelu współpracy z klientami).
Analiza i projektowanie systemu motywacyjnego
Dyrektor Regionalny ds. Sprzedaży
Zarządzanie 15 osobowym zespołem sprzedaży bezpośredniej w oddziałach na terenie Polski, opracowanie i realizacja planów sprzedaży, wskaźników ilościowych i jakościowych w podległych kanałach dystrybucji B2B / B2C.
Realizacja polityki kadrowej w odniesieniu do personelu w tym przeprowadzanie procesu rekrutacji, rozwój kompetencji pracowników poprzez coaching, opracowanie i wdrożenie wymaganych szkoleń. Przeprowadzanie szkoleń produktowych Inicjowanie w ramach podległego obszaru biznesowego działań wspierających ogólnofirmową strategię komercyjną w tym rozbudowa oferty produktowej.
Realizacja polityki kadrowej w odniesieniu do personelu w tym przeprowadzanie procesu rekrutacji, rozwój kompetencji pracowników poprzez coaching, opracowanie i wdrożenie wymaganych szkoleń. Przeprowadzanie szkoleń produktowych Inicjowanie w ramach podległego obszaru biznesowego działań wspierających ogólnofirmową strategię komercyjną w tym rozbudowa oferty produktowej.
Kierownik ds. Wsparcia Sprzedaży
Wsparcie struktur sprzedażowych w procesie sprzedaży i obsługi klienta, tworzenie i rozwijanie systemów raportowania, współtworzenie polityki szkoleniowej, współpraca przy opracowaniu systemów motywacyjnych, nadzór nad opracowaniem i wdrożeniem aplikacji CRM dla segmentu B2C, prowadzenie szkoleń z zakresu obsługi aplikacji służących do pozyskiwania i obsługi leadów sprzedażowych.
Koordynator Sprzedaży Ubezpieczeń Medycznych
Kierowanie 5 osobowym zespołem sprzedaży ubezpieczeń indywidualnych. Współpraca z działem marketingu przy projektowaniu i wdrażaniu nowych produktów ubezpieczeniowych dla klienta B2C. Rozwijanie kanałów dystrybucji – identyfikacja potencjału, rozwijanie modelu zarządzania ryzykiem ubezpieczeniowym, budowa zespołu sprzedażowego, realizacja w każdym roku planów sprzedażowych w ramach podległych struktur na poziomie 120%.
Szkolenia i kursy
Kurs Pierwszej Pomocy Przedmedycznej – WSPR
Audytor wewnętrzny systemu zarządzania jakością – KEMA
PSS – Archieve Global
Techniki Sprzedaży – DOOR
Warsztat Sprzedaży – DOOR
Negocjacje w biznesie– dr Robert Rządca
Wywieranie wpływu w biznesie – PCE
Zarządzanie ceną – PCE
Budowanie perfekcyjnego zespołu – KALKSTEIN
Zarządzanie zespołem. Delegowanie – House of Skills
Profesjonalne Techniki Sprzedaży – POINT
Profesjonalne Techniki Prezentacji - POINT
Efektywność zawodowa – ProFirma
Asertywność w zadaniach zawodowych – ProFirma
Coaching w biznesie – Wojciech Jabłoński
Doskonalenie umiejętności coachingowych - Akademia Medicover
Doskonalenie umiejętności menadżerskich w
relacjach jeden na jeden – Akademia Medicover
Zarządzanie projektami Outboundowymi - Alfavox
Audytor wewnętrzny systemu zarządzania jakością – KEMA
PSS – Archieve Global
Techniki Sprzedaży – DOOR
Warsztat Sprzedaży – DOOR
Negocjacje w biznesie– dr Robert Rządca
Wywieranie wpływu w biznesie – PCE
Zarządzanie ceną – PCE
Budowanie perfekcyjnego zespołu – KALKSTEIN
Zarządzanie zespołem. Delegowanie – House of Skills
Profesjonalne Techniki Sprzedaży – POINT
Profesjonalne Techniki Prezentacji - POINT
Efektywność zawodowa – ProFirma
Asertywność w zadaniach zawodowych – ProFirma
Coaching w biznesie – Wojciech Jabłoński
Doskonalenie umiejętności coachingowych - Akademia Medicover
Doskonalenie umiejętności menadżerskich w
relacjach jeden na jeden – Akademia Medicover
Zarządzanie projektami Outboundowymi - Alfavox
Edukacja
Specjalizacje
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
IT - Rozwój oprogramowania
Analiza biznesowa
Marketing
Zarządzanie produktem
Obsługa klienta
Usługi profesjonalne
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą