Piotr Osiński

Menadżer Sprzedaży i Obsługi Klienta
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

B2B B2C Call Center CRM rekrutacja MS Office Sprzedaż bezpośrednia Obsługa klienta Zarządzanie Sprzedażą zarządzanie jakością Zarządzanie portfelem projektów Rozwój produktu Szkolenia produktowe Budowanie zepołu Kampanie marketingowe Projekty IT Systems Administration Budowanie procesów Cross Selling, Up Selling

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Dyrektor ds. Sprzedaży Usług Medycznych
Vratislavia Medica Sp. z o.o.
Współpraca bezpośrednio z Zarządem Spółki ( współtworzenie strategii sprzedaży, celów finansowych, pozycjonowania firmy, opracowanie i wdrożenie produktów).
Identyfikacja możliwych kanałów i przygotowanie modelu sprzedaży dla komercyjnych usług szpitala w okresie krótko i długoterminowym.
Budowa struktury sprzedaży – rekrutacja, merytoryczne opracowanie zakresu wymaganych szkoleń z zakresu produktu, procesu sprzedaży i obsługi klienta.
Operacyjny nadzór nad zespołem sprzedaży i marketingu, podział zadań/klientów/odpowiedzialności – zarządzanie organizacją pracy działu, inicjowanie działań mających na celu optymalizację pracy.
Sprzedażowe wsparcie zespołu na każdym etapie procesu ( generowanie leadów, analiza klienta, oferty, negocjacje, utrzymanie i rozwój modelu współpracy z klientami).
Analiza i projektowanie systemu motywacyjnego
Medicover Polska
Dyrektor Regionalny ds. Sprzedaży
Zarządzanie 15 osobowym zespołem sprzedaży bezpośredniej w oddziałach na terenie Polski, opracowanie i realizacja planów sprzedaży, wskaźników ilościowych i jakościowych w podległych kanałach dystrybucji B2B / B2C.
Realizacja polityki kadrowej w odniesieniu do personelu w tym przeprowadzanie procesu rekrutacji, rozwój kompetencji pracowników poprzez coaching, opracowanie i wdrożenie wymaganych szkoleń. Przeprowadzanie szkoleń produktowych Inicjowanie w ramach podległego obszaru biznesowego działań wspierających ogólnofirmową strategię komercyjną w tym rozbudowa oferty produktowej.
Medicover Polska
Kierownik ds. Wsparcia Sprzedaży
Wsparcie struktur sprzedażowych w procesie sprzedaży i obsługi klienta, tworzenie i rozwijanie systemów raportowania, współtworzenie polityki szkoleniowej, współpraca przy opracowaniu systemów motywacyjnych, nadzór nad opracowaniem i wdrożeniem aplikacji CRM dla segmentu B2C, prowadzenie szkoleń z zakresu obsługi aplikacji służących do pozyskiwania i obsługi leadów sprzedażowych.
Medicover Polska
Koordynator Sprzedaży Ubezpieczeń Medycznych
Kierowanie 5 osobowym zespołem sprzedaży ubezpieczeń indywidualnych. Współpraca z działem marketingu przy projektowaniu i wdrażaniu nowych produktów ubezpieczeniowych dla klienta B2C. Rozwijanie kanałów dystrybucji – identyfikacja potencjału, rozwijanie modelu zarządzania ryzykiem ubezpieczeniowym, budowa zespołu sprzedażowego, realizacja w każdym roku planów sprzedażowych w ramach podległych struktur na poziomie 120%.
Medicover Polska
Doradca ds. Klientów Indywidualnych
Bezpośrednia sprzedaż produktów i obsługa klientów w sektorze B2C.
Tworzenie i realizowanie planów sprzedaży zgodnych ze strategią firmy, negocjowanie i finalizacja umów.
Realizacja na poziomie 115 % rocznych celów sprzedażowych.
Medicover Polska
Doradca ds. Klientów Indywidualnych
Bezpośrednia sprzedaż produktów i obsługa klientów w sektorze B2C.
Tworzenie i realizowanie planów sprzedaży zgodnych ze strategią firmy, negocjowanie i finalizacja umów.
W okresie 4 lat osiągnięcie 400% wzrostu portfela klientów indywidualnych.
Medicover Polska
Doradaca ds Klientów Korporacyjnych
Aktywne pozyskiwanie klientów w sektorze B2B, bezpośrednia sprzedaż produktów abonamentowych, realizacja miesięcznych założeń, obsługa posprzedażowa .
W okresie 5 lat realizacja planów sprzedaży na poziomie 110%.

Szkolenia i kursy

Kurs Pierwszej Pomocy Przedmedycznej – WSPR
Audytor wewnętrzny systemu zarządzania jakością – KEMA
PSS – Archieve Global
Techniki Sprzedaży – DOOR
Warsztat Sprzedaży – DOOR
Negocjacje w biznesie– dr Robert Rządca
Wywieranie wpływu w biznesie – PCE
Zarządzanie ceną – PCE
Budowanie perfekcyjnego zespołu – KALKSTEIN
Zarządzanie zespołem. Delegowanie – House of Skills
Profesjonalne Techniki Sprzedaży – POINT
Profesjonalne Techniki Prezentacji - POINT
Efektywność zawodowa – ProFirma
Asertywność w zadaniach zawodowych – ProFirma
Coaching w biznesie – Wojciech Jabłoński
Doskonalenie umiejętności coachingowych - Akademia Medicover
Doskonalenie umiejętności menadżerskich w
relacjach jeden na jeden – Akademia Medicover
Zarządzanie projektami Outboundowymi - Alfavox

Edukacja

Logo
Zarządzanie - Ekonomia Menedżerska, licencjackie
Szkoła Wyższa im. Bogdana Jańskiego w Warszawie
Logo
Budowa płatowców, średnie
Zespół Szkół Mechanicznych nr 2 w Warszawie

Specjalizacje

Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
IT - Rozwój oprogramowania
Analiza biznesowa
Marketing
Zarządzanie produktem
Obsługa klienta
Usługi profesjonalne
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą