Piotr Opłotny

Business Director
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Reklama Digital Marketing media eletroniczne Strategia cyfrowa Marketing bezpośredni Marketing Zintegrowany Komunikacja Marketingowa Strategia marketingowa Zakup Mediów Planowanie mediów Strategie mediowe Marketing Mobilny Reklama online Marketing internetowy SEM Social Media Social Media Marketing E-mail marketing

Doświadczenie zawodowe

Starcom Mediavest Group
Communications & Business Director
Starcom Mediavest Group
Senior Media Manager
Obsługa Mondelez Poland (dawniej Kraft Foods) oraz Raiffeisen Polbank
Starcom Mediavest Group
Media Manager
Obsługa:
Kraft Foods Poland
Raiffeisen Bank
Starcom Mediavest Group
Senior Media Planner Buyer
MediaVest
Media Planner Buyer
Mediatak
As. ds planowania

Szkolenia i kursy

Professional Diploma in Marketing CIM (2006-2007)

Edukacja

Logo
Zarządzanie finsansami w przedsiębiorstwie, studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Marketing, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Media/Sztuka/Rozrywka
Planowanie i zakup mediów

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
after hours
after hours
sympatyczni sympatycy... ;)
Alumni
Alumni
Grupa zrzeszająca Laureatów wszystkich edycji konkursu "Grasz o staż"
Analiza strategiczna
Analiza strategiczna
Grupa praktyków i teoretyków analizy strategicznej przedsiębiorstw rożnych branż. BSC, 5 sił Portera, PESTLE, SWOT, McKinsey Matrix, GE Matrix, Ansoff Matrix
CIM
CIM
Grupa absolwentów i uczestników kursów The Chartered Institute of Marketing w Polsce
Domy Mediowe
Domy Mediowe
GRUPA GŁÓWNIE DLA BYŁYCH I AKTUALNYCH PRACOWNIKÓW DOMÓW MEDIOWYCH! (ale od niedawna również dla wszystkich zainteresowanych ;] ) https://www.facebook.com/DomyMediowe ht
Identyfikacja & Branding
Identyfikacja & Branding
Identyfikacja wizualna oraz branding.
Marketing
Marketing
Szeroko pojęty marketing .. Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Media
Media
Grupa dla tych, co nie tylko korzystają z mediów, ale także interesują się tym, co się w nich dzieje.
Media Planning
Media Planning
Grupa zrzeszająca osoby zajmujące/interesujące się planowaniem mediów - prasa, radio, telewizja, outdoor, Internet, ambient media.
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie