Umiejętności
Atlassian JIRA
Kaizen
Negocjacje
kreatywność
zarządzanie zmianą
Zarządzanie zespołem
Sprzedaż
Strategia biznesowa
Rozwój działalności
Tłumaczenia
Analiza rynku
asertywność
Lean Six Sigma
Narzędzia CAT
charyzma
IT
cisco
Psychologia
Prezentacje handlowe
Redakcja i korekta tekstów
zarządzanie kontrolą jakości
catv
Inside Sales
Negocjacje międzynarodowe
lokalizacja językowa
Języki
angielski
biegły
francuski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Senior Quality Manager
Zakres obowiązków:
• Zarządzanie jakością grupy kilkudziesięciu języków, dbając o spełnienie wyznaczonych przez Klienta standardów;
• Kierowanie, wspieranie i mentoring międzynarodowej grupy Lead Linguists (aktualnie 28 osób)
• Prowadzenie szkoleń i ocena wyników;
• Ocena jakości usług lokalizacyjnych na podstawie analizy danych;
• Tworzenie i wdrażanie planów poprawy jakości;
• Praca z najnowszymi technologiami w branży;
• Dbanie o morale pracowników, organizacja i prowadzenie międzynarodowych spotkań i warsztatów;
• Współpraca i wsparcie w innowacyjnych metodach prowadzenia analiz jakościowych
• Rozwijanie wewnętrznej współpracy i dyskusji w otwartej i kreatywnej atmosferze;
• Analiza i wdrażanie zmieniających się wymagań Klienta;
• Bliska, bezpośrednia współpraca z kluczowymi pracownikami Klienta w obszarach i procesach związanych z jakością szeroko pojętych usług lokalizacyjnych;
• Zarządzanie jakością grupy kilkudziesięciu języków, dbając o spełnienie wyznaczonych przez Klienta standardów;
• Kierowanie, wspieranie i mentoring międzynarodowej grupy Lead Linguists (aktualnie 28 osób)
• Prowadzenie szkoleń i ocena wyników;
• Ocena jakości usług lokalizacyjnych na podstawie analizy danych;
• Tworzenie i wdrażanie planów poprawy jakości;
• Praca z najnowszymi technologiami w branży;
• Dbanie o morale pracowników, organizacja i prowadzenie międzynarodowych spotkań i warsztatów;
• Współpraca i wsparcie w innowacyjnych metodach prowadzenia analiz jakościowych
• Rozwijanie wewnętrznej współpracy i dyskusji w otwartej i kreatywnej atmosferze;
• Analiza i wdrażanie zmieniających się wymagań Klienta;
• Bliska, bezpośrednia współpraca z kluczowymi pracownikami Klienta w obszarach i procesach związanych z jakością szeroko pojętych usług lokalizacyjnych;
Business Development Manager (Kierownik ds. Rozwoju)
Odpowiedzialny za tworzenie strategii biznesowych firmy, nadzór pracy kierowników projektów oraz prowadzenie relacji biznesowych z kluczowymi klientami z kilku krajów. Szczegółowy zakres obowiązków:
- analiza wydajności pracowników, raporty kosztów i przychodów,
- analiza współczynnika przywiązania klientów, inne raporty bieżące i projektowe
- utrzymywanie bezpośredniego kontaktu z głównymi osobami decyzyjnymi kluczowych klientów firmy
- reprezentowanie firmy podczas konferencji, spotkań biznesowych oraz podczas ogólnych wystąpień na
forum publicznym
- tworzenie krótko i długoterminowych planów biznesowych firmy
- osobisty zaangażowanie w kluczowe kwestie związane z bieżącą działalnością firmy, szczególnie w
sytuacjach zagrażających relacjom z najważniejszymi klientami, ich oczekiwaniami lub zastrzeżeniami
- przygotowywanie i negocjowanie kontraktów z nowymi i istniejącymi klientami oraz dostawcami usług
- podejmowanie działań w sytuacjach kryzysowych
- analiza wydajności pracowników, raporty kosztów i przychodów,
- analiza współczynnika przywiązania klientów, inne raporty bieżące i projektowe
- utrzymywanie bezpośredniego kontaktu z głównymi osobami decyzyjnymi kluczowych klientów firmy
- reprezentowanie firmy podczas konferencji, spotkań biznesowych oraz podczas ogólnych wystąpień na
forum publicznym
- tworzenie krótko i długoterminowych planów biznesowych firmy
- osobisty zaangażowanie w kluczowe kwestie związane z bieżącą działalnością firmy, szczególnie w
sytuacjach zagrażających relacjom z najważniejszymi klientami, ich oczekiwaniami lub zastrzeżeniami
- przygotowywanie i negocjowanie kontraktów z nowymi i istniejącymi klientami oraz dostawcami usług
- podejmowanie działań w sytuacjach kryzysowych
B2B Account Manager (Specjalista ds. Klientów Korporacyjnych)
Odpowiedzialny za prowadzenie relacji z kluczowymi klientami firmy, aktywne i bierne działania mające na celu pozyskanie nowych klientów oraz zwiększenie przychodów oraz zysków firmy z realizacji usług w
Polsce i Europie.
Polsce i Europie.
Inside Sales Account Manager Service Providers (outsourcing przez Sellbytel Group GMBH)
Współpraca z klientami z rynku operatorów i telewizji kablowych. Główny zakres obowiązków obejmował opiekę nad dotychczasowymi oraz pozyskiwanie nowych klientów biznesowych, koordynację działań firm
partnerskich i dystrybutorów współpracujących z Cisco oraz organizowanie spotkań i szkoleń branżowych.
Specjalizacja: Telewizje kablowe, sieci hybrydowe/HFC, IPTV, sieci szerokopasmowe, infrastruktura ETTX oraz FTTX
partnerskich i dystrybutorów współpracujących z Cisco oraz organizowanie spotkań i szkoleń branżowych.
Specjalizacja: Telewizje kablowe, sieci hybrydowe/HFC, IPTV, sieci szerokopasmowe, infrastruktura ETTX oraz FTTX
Tłumacz/korektor
Samozatrudniony (wolny zawód)
Współpraca jako tłumacz języka angielskiego, zarówno ustny (konsekutywny i symultaniczny) jak i pisemny, na podstawie umów cywilno-prawnych oraz własnej działalności gospodarczej, m.in z: Centrum Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej, Lacrosse Language Consultancy Sp. Z o.o., biurem tłumaczeń Przekłady.pl, Biurem Tłumaczeń Diuna, TVN S.A.
Szkolenia i kursy
Lean Six Sigma Yellow Belt
Scrum Fundamentals Certified
Projektowanie gier szkoleniowych i planszowych (Uniwersytet Warszawski)
Szkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych, oraz informacji niejawnych Organizacji Traktatu Północnoatlantyckiego na podstawie przepisów ustawy z dnia 5. sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228)
Scrum Fundamentals Certified
Projektowanie gier szkoleniowych i planszowych (Uniwersytet Warszawski)
Szkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych, oraz informacji niejawnych Organizacji Traktatu Północnoatlantyckiego na podstawie przepisów ustawy z dnia 5. sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228)
Edukacja
Specjalizacje
Zarządzanie jakością
Kontrola jakości
Zarządzanie jakością
QA
Zainteresowania
Nowoczesne technologie
Sztuki walki (BJJ)
Psychologia poznawcza i behawioralna
Gry fabularne i planszowe
Urban exploration (współpracownik portalu www.forgotten.pl)
Bajki, baśnie, kucyki i wszystko inne czym aktualnie interesuje się Moja Córka
Sztuki walki (BJJ)
Psychologia poznawcza i behawioralna
Gry fabularne i planszowe
Urban exploration (współpracownik portalu www.forgotten.pl)
Bajki, baśnie, kucyki i wszystko inne czym aktualnie interesuje się Moja Córka
Grupy
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.