Piotr Nowicki
Creative Services
Warszawa,
mazowieckie
Umiejętności
Adobe Creative Suite
Reklama
Strategia kreatywna
Myślenie projektowe
Digital Marketing
Google Webmaster Tools
Graphic Design
Niezależne Filmy
Marketing Zintegrowany
Web Design
Języki
angielski
biegły
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Creative Services
sixforfive
W sixforfive budujemy istotne i trwałe relacje między markami a ich użytkownikami. Projektujemy je, realizujemy i rozwijamy. Nie jesteśmy zdefiniowani przez żaden kanał przekazu, ale jesteśmy biegli w wielu. Tworzymy zespół twórców i deweloperów, którzy poprzez kreację i design rozwiązują biznesowe wyzwania naszych klientów.
Strategic Planner
zarządzanie projektami
opracowywanie strategii komunikacji
prowadzenie prezentacji strategicznych
analiza działań konkurencji
zarządzanie procesem kreatywnym
nadzór projektów rozwojowych firmy
Kienci:
PKO Bank Polski, MARS (KiteKat, Chappi), PHILIPS (Shavers and Groomers), Johnson & Johnson (OTC, Listerine).
opracowywanie strategii komunikacji
prowadzenie prezentacji strategicznych
analiza działań konkurencji
zarządzanie procesem kreatywnym
nadzór projektów rozwojowych firmy
Kienci:
PKO Bank Polski, MARS (KiteKat, Chappi), PHILIPS (Shavers and Groomers), Johnson & Johnson (OTC, Listerine).
Specjalista ds. Marketingu
tworzenie i wdrażanie strategii marketingowej firmy
dbałość o dobry wizerunek marki
zarządzanie projektami
realizacja sesji zdjęciowych
współpraca z agencjami reklamowymi i mediami
projektowanie graficzne materiałów reklamowych
udział w roli tłumacza w spotkaniach z zagranicznymi kontrachentami firmy
dbałość o dobry wizerunek marki
zarządzanie projektami
realizacja sesji zdjęciowych
współpraca z agencjami reklamowymi i mediami
projektowanie graficzne materiałów reklamowych
udział w roli tłumacza w spotkaniach z zagranicznymi kontrachentami firmy
Szkolenia i kursy
- "Presenting with impact" (Leo Burnett)
- „Nowe trendy w komunikacji marketingowej”, prowadzący Adam Śledański (Akademia Reklamy)
- „Video w e-marketingu”, prowadząca Małgorzata Skorwider (OS3 Multimedia)
- „Relacje ze światem zewnętrznym, czyli PR w praktyce”, prowadząca: Iga Niewiadomska (Goodwill PR Services)
- „LOVEMARKS – przyszłość po markach”, prowadzący: Marek Żołędziowski (Saatchi & Saatchi)
- Kurs przedsiębiorczości Fundacji im.Batorego.
- „Nowe trendy w komunikacji marketingowej”, prowadzący Adam Śledański (Akademia Reklamy)
- „Video w e-marketingu”, prowadząca Małgorzata Skorwider (OS3 Multimedia)
- „Relacje ze światem zewnętrznym, czyli PR w praktyce”, prowadząca: Iga Niewiadomska (Goodwill PR Services)
- „LOVEMARKS – przyszłość po markach”, prowadzący: Marek Żołędziowski (Saatchi & Saatchi)
- Kurs przedsiębiorczości Fundacji im.Batorego.
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
Zainteresowania
Reklama i wizerunek marki
Film: scenariusz i reżyseria
Podróże
Przestrzeń miejska
Sport: narty, surfing, piłka nożna, longboard
Film: scenariusz i reżyseria
Podróże
Przestrzeń miejska
Sport: narty, surfing, piłka nożna, longboard
Organizacje
Warszawki Klub Narciarski
Inne
Tytuł pracy magisterskiej:
"Reklama alternatywna jako peryferyczna strategia perswazji"
Synteza wiedzy z zakresu modelów oddziaływania reklamy, postaw utajonych oraz nieuświadomionych procesów decyzyjnych.
"Reklama alternatywna jako peryferyczna strategia perswazji"
Synteza wiedzy z zakresu modelów oddziaływania reklamy, postaw utajonych oraz nieuświadomionych procesów decyzyjnych.
Grupy
Psychologia Perswazji
Zapraszam do grupy, dzięki której zgłebiać będziesz tajniki najskuteczniejszych strategii perswazji, sprzedaży i negocjacji.
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie