Piotr Nowicki

Piotr Nowicki

Creative Services
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Adobe Creative Suite Reklama Strategia kreatywna Myślenie projektowe Digital Marketing Google Webmaster Tools Graphic Design Niezależne Filmy Marketing Zintegrowany Web Design

Języki

angielski
biegły
francuski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Creative Services
sixforfive
W sixforfive budujemy istotne i trwałe relacje między markami a ich użytkownikami. Projektujemy je, realizujemy i rozwijamy. Nie jesteśmy zdefiniowani przez żaden kanał przekazu, ale jesteśmy biegli w wielu. Tworzymy zespół twórców i deweloperów, którzy poprzez kreację i design rozwiązują biznesowe wyzwania naszych klientów.
Warszawski Klub Narciarski
Instruktor
Nauka dzieci jazdy na nartach
DDB & tribal
Strategic Planner
zarządzanie projektami
opracowywanie strategii komunikacji
prowadzenie prezentacji strategicznych
analiza działań konkurencji
zarządzanie procesem kreatywnym
nadzór projektów rozwojowych firmy

Kienci:
PKO Bank Polski, MARS (KiteKat, Chappi), PHILIPS (Shavers and Groomers), Johnson & Johnson (OTC, Listerine).
Agencja reklamowa G7
Junior Strategic Planner
opracowywanie strategii komunikacji dla klientów firmy
współpraca przy opracowywaniu strategii przetargowych
analiza działań konkurencji
współpraca kreatywna

Klienci:
PTC (Era, Tak Tak, Heyah), Kredyt Bank, Warta, Chipita (7Days, Bake Rolls), CROPP Clothing
Logo
Freelancer
Switch it ON
Budowanie marek, strategia i branding w ramach autorskiego projektu Switch it ON.
Logo
Manager
Kafe Merhaba
prowadzenie i rozwój kawiarni od strony administracyjnej i marketingowej
rekrutacja i zarządzanie ludźmi
zaprojektowanie procesu obsługi klienta
współpraca z dostawcami
projektowanie materiałów reklamowych
kontrola jakości
organizacja imprez
Maja
Specjalista ds. Marketingu
tworzenie i wdrażanie strategii marketingowej firmy
dbałość o dobry wizerunek marki
zarządzanie projektami
realizacja sesji zdjęciowych
współpraca z agencjami reklamowymi i mediami
projektowanie graficzne materiałów reklamowych
udział w roli tłumacza w spotkaniach z zagranicznymi kontrachentami firmy
Adworks Sp. z o.o.
Copywriter
Tworzenie kampanii reklamowych dla kluczowych
Klienci: PLAY, DB Kredyt
Logo
Barman
Laurel Pub Co. (Londyn)
VA Strategic Communications
Asystent drektora strategicznego
Analiza działan konkurencji, współpraca kreatywna, wykonywanie zadań account'a
Polskie Centrum Marketingowe
Telemarketer
Prowadzenie sprzedaży przez telefon
Logo
Barman
Aquarium (Londyn)

Szkolenia i kursy

- "Presenting with impact" (Leo Burnett)
- „Nowe trendy w komunikacji marketingowej”, prowadzący Adam Śledański (Akademia Reklamy)
- „Video w e-marketingu”, prowadząca Małgorzata Skorwider (OS3 Multimedia)
- „Relacje ze światem zewnętrznym, czyli PR w praktyce”, prowadząca: Iga Niewiadomska (Goodwill PR Services)
- „LOVEMARKS – przyszłość po markach”, prowadzący: Marek Żołędziowski (Saatchi & Saatchi)
- Kurs przedsiębiorczości Fundacji im.Batorego.

Edukacja

Logo
Zarządzanie marką, studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Socjologia, magisterskie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie

Specjalizacje

Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty

Zainteresowania

Reklama i wizerunek marki
Film: scenariusz i reżyseria
Podróże
Przestrzeń miejska
Sport: narty, surfing, piłka nożna, longboard

Organizacje

Warszawki Klub Narciarski

Inne

Tytuł pracy magisterskiej:
"Reklama alternatywna jako peryferyczna strategia perswazji"
Synteza wiedzy z zakresu modelów oddziaływania reklamy, postaw utajonych oraz nieuświadomionych procesów decyzyjnych.

Grupy

Copywriters
Copywriters
Grupa dla wszystkich zainteresowanych zjawiskiem Copywriting´u
CopyWriting
CopyWriting
Chodzi mi o to, aby język giętki, powiedział wszystko, co pomyśli głowa. J. Słowacki
Klub Kreatywnych
Klub Kreatywnych
Klub Kreatywnych - Rozni ludzie, zawody, style, charaktery - jedna kreatywnosc...
Psychologia Perswazji
Psychologia Perswazji
Zapraszam do grupy, dzięki której zgłebiać będziesz tajniki najskuteczniejszych strategii perswazji, sprzedaży i negocjacji.
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Studio Skutecznej Reklamy
Studio Skutecznej Reklamy
Jak stworzyć skuteczną kampanię reklamową (wizerunkową)?
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie