Wypowiedzi
-
Witam,
Utworzyłem na dwóch dyskach RAID-a 1 (kopia) - jest tam podział na partycje i łącznie z systemową. Chcę przećwiczyć postępowanie w przypadku awarii jednego z dysków. Jak przełączyć się aby wystartować i pracować na tym, który jest spawny?
Jak później dołączyć dysk (po naprawie) aby znowu wrocić do RAID-a 1 ??
System to XP sp3.
Proszę o informacje/rady od praktyków.
Z góry uprzejmie dziękuję. -
Przemysław R.:
regular expresion jest niezłe
http://www.regular-expressions.info/vb.html
i patern np
[0-9]{4}.[0-9]{2}.[0-9]{2}|[0-9]{4}/[0-9]{2}/[0-9]{2}|[0-9]{2}-[0-9]{2}-[0-9]{4}
znak | oznacza Lub
{ilość powtórzeń}
Wygląda na to, że jest to rozwiązanie poszukiwane przeze mnie, ale nie wiem jak zaimplementować je w VBA Access-a :(
Dodatkowym utrudnieniem jest to, że ten ciąg (data) występuje pomiędzy jakimś tekstem np. "Zadanie 1A/WER/2009 z dnia 2009-04-23" lub "PK/1/12/2009 z dn. 28-07-2009" lub .... -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Excel VBA
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Excel VBA
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Excel VBA
-
Robert Godziszewski:
jak wchodzisz w edycje komentarza to wystarczy że złapiesz za brzeg "dymka" i go przesuniesz gdziekolwiek ci sie to żywnie podoba....
Robert,
Nie o to mi chodzi. Napisałem, że jak włączę opcję "Pokaż/Ukryj komentarze" to ten dymek zostaje tam gdzie chcę, a ja chcę jednak aby dymek pokazywał się (w jakimś ustalonym miejscu) ale dopiero po najechaniu myszką na komórke z komentarzem. -
Witam,
Ja trochę z innym "problemem" ;)
Jak "zmusić" Excel-a aby dymek z komentarzem do komórki pokazywał się w tym miejscu w jakim został w trybie tworzenia komentarza? Zawsze pokazuje się na prawo u góry w stosunku do danej komórki, a ja bym chciał aby np. pokazywał się po lewej stronie na górze, albo po lewej stronie na dole komórki w której jest ten komentarz.
Jak wybiorę aby komentarze były na stałe to jest ok - pokazuje się tam gdzie został, ale jak jest ukryty, to po podświetleniu komórki komentarz pokazuje się wg jakiegoś "standardu" :( Jak to zmienić? -
Witam,
Mam problem jak wyszukać w danym polu ciągu znaków, który był by w kilku różnych formatach np."1111-22-33", "1111.22.33", "1111/22/33", "11-22-3333", "11.22.3333", "11/22/3333", itp. Przykład ten nie wyczerpuje "kombinacji" w jaki można zapisać datę, ale jest ograniczony tylko do cyfr. Odszukany ciąg był by konwetowany na datę i zapisany w innym polu w tej samej tabeli.
Żaden SQL tego nie obsłuży (chyba) więc pozostaje pewnie VBA, tylko jak ?
Pozdr. -
otworzył się pusty Module1 z linijką kodu
Option Compare Database
Gdzie ten Form1, jak dodać CommandButton ...
??
Podrzuć troszkę więcej info bo jestem zdeterminowany, ale jednak jeszcze początkujący w VBA :(Piotr Nowak edytował(a) ten post dnia 14.09.09 o godzinie 12:44 -
hmm, może i banalne ale nie mogę "wystartować" :(
Krok 1.
Uruchom program Visual Basic i utwórz nowy projekt Standard EXE. Domyślnie zostanie utworzony formularz Form1.
Uruchamiam Alt+F11 i nie mogę znaleźć jak utworzyć nowy projekt.
:( -
Witam,
Jak eksportować tabelę w Accessie do arkusza Excel ale bez nagłówków (nazw) kolumn?
Zdefiniowane makro eksportujące z ustawionym parametrem "Nazwy pól" na "Nie" nie przynosi oczekiwanego efektu.
I drugie pytanie podobne do powyższego, ale dotyczy kwerendy - jak eksportować do Excela wynik kwerendy, ale też bez nagłówków?
Pozdr. -
Oczywista oczywistość :)
Dzięki ! -
Jest to import za pomocą makra, a nie kodu VBA.
-
Witam,
Mam problem z importem do Access-a (2003) za pomoca makra tekstu zapisanego w formacie UTF-8. Z polskich znaczków powstają w bazie krzaczki :( Oczywiście w ustawieniach akcji parametr "Strona kodowa" jest ustawiony na "65001: Unicode (UTF-8)".
Plik źródłowy jest i pozostanie zawsze w standardzie UTF-8 z innego, nie istotnego w tym miejscu powodu.
Proszę o pomoc jak ten problem rozwiązać.
Pozdrawiam -
Witaj - ciekawa propozycja ;)
Akurat mam to postawić na XP - co wtedy?
A max. 10 userów w jednym czasie w zupełności wystarczy.
Pozdr. -
Superrrr !
Tego szukałem :)
Uff ;) -
Witam,
Mam 4 kolumny:
a) data
b) ilosc_A
c) ilosc_B
d) saldo_N
tabela ma "ileś" tam rekordów (ilość może się zmieniać)
Chcę aby w d) było saldo narastające tzn. b) - c), ale powiększone (+) o d) z dnia poprzedniego. W pierwszym dniu saldo z dnia poprzedniego jest stałe i wynosi "0".
Jak to zrobić ?
PROSZĘ O POMOC !!
--
Pozdr.Piotr Nowak edytował(a) ten post dnia 27.05.09 o godzinie 18:59 -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Excel VBA
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy EXCEL w praktyce
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Excel VBA