Umiejętności
Content Strategy
Copywriting
Digital Marketing
Digital Marketing Experience
E-commerce
EPR
Facebook
Google Adwords
Google Analytics
Managing Key Accounts
Managing Managers
Marketing
PPC
SEM
SEO
Social Media
Social Media Marketing
Social Networking
User Experience
Web 2.0
Web Analytics
Web Design
Promocja stron internetowych
Internet Research
Reklama
Nowe Media
Strategia marketingowa
pr
Marketing internetowy
Strategia cyfrowa
Marketing Interaktywny
Komunikacja Marketingowa
Urządzenia mobilne
media eletroniczne
Planowanie mediów
Marketing Mobilny
Zarządzanie klientami
Marketing Zintegrowany
blogowanie
wizerunek w biznesie
Reklama Online
Project Management Professional
Reklama Interaktywna
Strategia
Monitoring Mediów Społecznościowych
Promocje
strategie komunikacyjne
Business Strategy, Pricing, Marketing Management
Leadership Experience
Marketing partyzancki
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
CXO
Bluecloud Interactive
W Bloucloud połączył zespół profesjonalistów z branży interaktywnej z doświadczonymi seniorami branży field marketingowej oraz ATL/BTL. Wieloletnie doświadczenie w branży interaktywnej z różnych dziedzinach, pozwala zarządzać doświadczeniami konsumenta podczas łączenia wielu kanałów komunikacji, tworząc omnichannelową ofertę promocyjną dla klientów agencji.
Zarządzając dla agencji i klientów agencji procesami tworzenia strategii marek, strategii komunikacyjnych, ze szczególnym uwzględnieniem niestandardowych działań promocyjnych online, pracuje w ścisłym związku między informatyką, komunikacją online, a zarządzaniem strategicznym i finansowym.
Analizuje wpływ planowanych rozwiązań technologicznych na strategie klientów agencji, przewiduje skutki dla pracowników, możliwy zakres wsparcia ze strony informatyki, potencjalne korzyści płynące z outsourcingu, czy wreszcie korzyści finansowe.
Wyciąga wnioski z dostępnych analiz, aby na ich podstawie móc tworzyć nowe strategie i modele biznesowe, odpowiadając na zagrożenia konkurencyjne, czy inne gwałtowne zmiany rynkowe.
Wdraża w ramach strategii komunikacyjnych dla klientów agencji filozofię skoncentrowaną na konsumencie, która znajduje odzwierciedlenie w kreatywności, innowacyjności, współpracy i w sposobie zarządzania marką.
Analizuje makro trendy rynkowe i potrzeby konsumentów klientów agencji oraz metodologicznie wykorzystuje posiadane dane, co wpływa na poprawę wartości i mierzalne wyniki osiągane w ramach doświadczenia marki. Dzięki wykorzystaniu danych i dostępnych technologii, dostarcza wyjątkowe, spersonalizowane doświadczenia w ramach wszystkich dostępnych kanałów komunikacji w danej kategorii klienta agencji.
W pracy opiera się na współdziałaniu, wzajemnym zaufaniu, wiedzy i uświadomionej potrzebie integracji owej wiedzy, służącej ulepszeniu procesów decyzyjnych w firmie.
Udziela wsparcia, rad i wskazówek dotyczących ogólnych kierunków rozwoju firmy, zapoczątkowując dialog i kumulując wiedzę potrzebną do podjęcia decyzji.
Zarządzając dla agencji i klientów agencji procesami tworzenia strategii marek, strategii komunikacyjnych, ze szczególnym uwzględnieniem niestandardowych działań promocyjnych online, pracuje w ścisłym związku między informatyką, komunikacją online, a zarządzaniem strategicznym i finansowym.
Analizuje wpływ planowanych rozwiązań technologicznych na strategie klientów agencji, przewiduje skutki dla pracowników, możliwy zakres wsparcia ze strony informatyki, potencjalne korzyści płynące z outsourcingu, czy wreszcie korzyści finansowe.
Wyciąga wnioski z dostępnych analiz, aby na ich podstawie móc tworzyć nowe strategie i modele biznesowe, odpowiadając na zagrożenia konkurencyjne, czy inne gwałtowne zmiany rynkowe.
Wdraża w ramach strategii komunikacyjnych dla klientów agencji filozofię skoncentrowaną na konsumencie, która znajduje odzwierciedlenie w kreatywności, innowacyjności, współpracy i w sposobie zarządzania marką.
Analizuje makro trendy rynkowe i potrzeby konsumentów klientów agencji oraz metodologicznie wykorzystuje posiadane dane, co wpływa na poprawę wartości i mierzalne wyniki osiągane w ramach doświadczenia marki. Dzięki wykorzystaniu danych i dostępnych technologii, dostarcza wyjątkowe, spersonalizowane doświadczenia w ramach wszystkich dostępnych kanałów komunikacji w danej kategorii klienta agencji.
W pracy opiera się na współdziałaniu, wzajemnym zaufaniu, wiedzy i uświadomionej potrzebie integracji owej wiedzy, służącej ulepszeniu procesów decyzyjnych w firmie.
Udziela wsparcia, rad i wskazówek dotyczących ogólnych kierunków rozwoju firmy, zapoczątkowując dialog i kumulując wiedzę potrzebną do podjęcia decyzji.
Strategy & Innovation Director
Zakres kompetencyjny agencji Vacaloca:
Badania internetowe
Promocja w internecie
Produkcje interaktywne
Video online marketing
Social Media/Advertainment/Blogvertising
Planowanie mediów internetowych
Search engine marketing/optymization
Mobile marketing
ATL/BTL
Shopper Marketing
Event marketing
Roadshows
Guerilla marketing
więcej na vacaloca.pl
Badania internetowe
Promocja w internecie
Produkcje interaktywne
Video online marketing
Social Media/Advertainment/Blogvertising
Planowanie mediów internetowych
Search engine marketing/optymization
Mobile marketing
ATL/BTL
Shopper Marketing
Event marketing
Roadshows
Guerilla marketing
więcej na vacaloca.pl
Project Manager
• Tworzenie oraz realizacja strategii marketingowych 360 stopni, w zakresie E-marketingu:
buzz marketing; viral , WOMM, guerrilla online, widgets
advertainments,
social advertising, event online
social shopping
advergames,
mobile marketing,
SEM, SEO, SEO PR,
online Ads, Emailing
produkcja oraz optymalizacja stron www, redesign, webaplikacje
• Współpraca z interaktywnymi agencjami i domami mediowymi
• Analiza internetowych kampanii reklamowych, optymalizacje (GemiusEffect, GemiusTraffic, Google Analytics)
• Produkcje filmowe (spoty reklamowe, viralowe - kierownik planu)
• Współpraca z markami z sektora B2B, FMCG, produkcja, finanse, usługi, farmaceutyka, telekomunikacja
buzz marketing; viral , WOMM, guerrilla online, widgets
advertainments,
social advertising, event online
social shopping
advergames,
mobile marketing,
SEM, SEO, SEO PR,
online Ads, Emailing
produkcja oraz optymalizacja stron www, redesign, webaplikacje
• Współpraca z interaktywnymi agencjami i domami mediowymi
• Analiza internetowych kampanii reklamowych, optymalizacje (GemiusEffect, GemiusTraffic, Google Analytics)
• Produkcje filmowe (spoty reklamowe, viralowe - kierownik planu)
• Współpraca z markami z sektora B2B, FMCG, produkcja, finanse, usługi, farmaceutyka, telekomunikacja
Specjalista d/s marketingu
• E-marketing – produkcja oraz promocja serwisu gerda.pl w Internecie – tworzenie i zarządzanie projektami:
- internetowe kampanie reklamowe, administracja oraz zarządzanie aktualizacją serwisu gerda.pl, pozycjonowanie w wyszukiwarkach oraz w serwisach branŜowych, biznesowych - współpraca z brokerami, firmami i agencjami interaktywnymi.
• Produkcja materiałów informacyjno-reklamowych - współpraca z agencjami reklamowymi, drukarniami, studiami fotograficznymi, graficznymi
• Public Relations - tworzenie artykułów, współpraca z redakcjami dzienników ogólnopolskich, magazynów
• Współtworzenie oraz udział w planowaniu i realizacji strategii marketingowej firmy:
- ogólnopolskie kampanie reklamowe (outdoor, prasa, Internet), Atl, Btl, programy lojalnościowe, eventy, bieŜąca obsługa kanału dystrybucji.
- internetowe kampanie reklamowe, administracja oraz zarządzanie aktualizacją serwisu gerda.pl, pozycjonowanie w wyszukiwarkach oraz w serwisach branŜowych, biznesowych - współpraca z brokerami, firmami i agencjami interaktywnymi.
• Produkcja materiałów informacyjno-reklamowych - współpraca z agencjami reklamowymi, drukarniami, studiami fotograficznymi, graficznymi
• Public Relations - tworzenie artykułów, współpraca z redakcjami dzienników ogólnopolskich, magazynów
• Współtworzenie oraz udział w planowaniu i realizacji strategii marketingowej firmy:
- ogólnopolskie kampanie reklamowe (outdoor, prasa, Internet), Atl, Btl, programy lojalnościowe, eventy, bieŜąca obsługa kanału dystrybucji.
Specjalista
•Brałem udział przy wdrożeniu nowego projektu sprzedaży towarów wolnocłowych na pokładach samolotów LOT.
•Obsługa systemu odpraw pasażerskich (DCS - IATA).
•Modernizacja systemu odpraw pasażerskich na lotach czarterowych.
•Współpraca z agentami oraz supervisorami portów lotniczych za granicą, negocjacje warunków współpracy z biurami podróży
•Praca z programem obsługującym dział Pre Order Services; przetwarzanie danych, rezerwacje, kontrola.
•Obsługa systemu odpraw pasażerskich (DCS - IATA).
•Modernizacja systemu odpraw pasażerskich na lotach czarterowych.
•Współpraca z agentami oraz supervisorami portów lotniczych za granicą, negocjacje warunków współpracy z biurami podróży
•Praca z programem obsługującym dział Pre Order Services; przetwarzanie danych, rezerwacje, kontrola.
Szkolenia i kursy
* IAB HowTo: do Content Marketing like a king - IAB Polska
* Najlepsze Strategie w Online Markertingu - Forum Media Polska
* Strategiczne planowanie marki - Marketing Communication Academy
* Wystąpienia w mediach - Szkolenie Medialne - Wojciech Szeląg
* Efektywna komunikacja i praca z nawykami - Task Force Consulting
* Learn with Google - Google Polska
* Warsztaty FacebookNOW - Arbomedia (x4)
* Skuteczny e-marketing, SEO/SEM, e-PR, WEB 2.0, dane osobowe, kontrola GIODO, ochrona wizerunku - TMT.Workshop
* Google - szkolenie z reklamy w Google, - MaxRoy.com
* SEM - przez wyszukiwarkę do klienta, - Bluerank
* Podstawy Zarządzania Projektami (Prince 2), - Centrum Rozwiązań Menadżerskich
* Delegowanie uprawnień i odpowiedzialności, - eduPartners
* Negocjacje dla zaawansowanych, - Profesję Consulting.
* Warsztaty z Zakresu Technik Prezentacyjnych, - Business Cosulting
* Metody Wywierania Wpływu - poziom zaawansowany, - Top Training
* As marketingu - certyfikat/Jacek Dudzic
Liczne seminaria i konferencje poświęcone marketingowi, e-marketingowi, jak i miejsca spotkań ludzi ciekawych; Social Media Standard, Entertainment Standard, Aula, Kongres Online Marketingu, Videoadcamp, SEMCamp, Rewolucjawkomunikacji, ClearWeb, FacebookNOW, czy spotkania branżowej pod patronatem IAB
* Najlepsze Strategie w Online Markertingu - Forum Media Polska
* Strategiczne planowanie marki - Marketing Communication Academy
* Wystąpienia w mediach - Szkolenie Medialne - Wojciech Szeląg
* Efektywna komunikacja i praca z nawykami - Task Force Consulting
* Learn with Google - Google Polska
* Warsztaty FacebookNOW - Arbomedia (x4)
* Skuteczny e-marketing, SEO/SEM, e-PR, WEB 2.0, dane osobowe, kontrola GIODO, ochrona wizerunku - TMT.Workshop
* Google - szkolenie z reklamy w Google, - MaxRoy.com
* SEM - przez wyszukiwarkę do klienta, - Bluerank
* Podstawy Zarządzania Projektami (Prince 2), - Centrum Rozwiązań Menadżerskich
* Delegowanie uprawnień i odpowiedzialności, - eduPartners
* Negocjacje dla zaawansowanych, - Profesję Consulting.
* Warsztaty z Zakresu Technik Prezentacyjnych, - Business Cosulting
* Metody Wywierania Wpływu - poziom zaawansowany, - Top Training
* As marketingu - certyfikat/Jacek Dudzic
Liczne seminaria i konferencje poświęcone marketingowi, e-marketingowi, jak i miejsca spotkań ludzi ciekawych; Social Media Standard, Entertainment Standard, Aula, Kongres Online Marketingu, Videoadcamp, SEMCamp, Rewolucjawkomunikacji, ClearWeb, FacebookNOW, czy spotkania branżowej pod patronatem IAB
Edukacja
Specjalizacje
Badania i rozwój
Zarządzanie badaniami i rozwojem
Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Marketing
Zarządzanie marką
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Zainteresowania
Podróże
Inne
W tak zwanym międzyczasie;
- consulting marketingowy,
- kampanie AdWords (utrzymywanie/kierowanie ruchu na witryny www - kampanie CPC, CPA)
- produkcje do nowych mediów (strony internetowe, produkcje video do netu)
- consulting marketingowy,
- kampanie AdWords (utrzymywanie/kierowanie ruchu na witryny www - kampanie CPC, CPA)
- produkcje do nowych mediów (strony internetowe, produkcje video do netu)
Grupy
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Advertising 2.0
Mamy już mnóstwo serwisów Web 2.0, są użytkownicy, są statystyki, trzeba wreszcie zacząć na tym zarabiać.
Agencje interaktywne
Grupa dla wszystkich osób zawodowo związanych z agencjami interaktywnymi, oraz tych ciekawych świata e-marketingu.
Antymanipulacja
Grupa dla osób, które pragną dowiedzieć się w jaki sposób bronić się przed manipulacją.
Dla wszystkich tych, którzy postępują etycznie,
którzy nie manipulują innymi oraz nie chcą aby nimi manipulowa
Atmosfera Skydiving Club
Skoki spadochronowe, paralotnie. Spędzanie wolnego czasu w powietrzu i na lotnisku w oparciu o Klub Spadochronowy Atmosfera.
Bluetooth Marketing
nowoczesne formy komunikacji marketingowej, marketing mobilny z wykorzystaniem komunikacji bluetooth
BRAND
Brand identity, promotion, products, pricing.
Kreacja marki, jej rozumienie i rozwój poprzez działania ATL i BTL
Brief
Brief ma grupę na biznes.net ale co tam, skoro jesteśmy tu wszyscy, to czemu by nie mieć drugiej na gl?:)