Piotr Nogal

e-marketing strategy & innovation
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Content Strategy Copywriting Digital Marketing Digital Marketing Experience E-commerce EPR Facebook Google Adwords Google Analytics Managing Key Accounts Managing Managers Marketing PPC SEM SEO Social Media Social Media Marketing Social Networking User Experience Web 2.0 Web Analytics Web Design Promocja stron internetowych Internet Research Reklama Nowe Media Strategia marketingowa pr Marketing internetowy Strategia cyfrowa Marketing Interaktywny Komunikacja Marketingowa Urządzenia mobilne media eletroniczne Planowanie mediów Marketing Mobilny Zarządzanie klientami Marketing Zintegrowany blogowanie wizerunek w biznesie Reklama Online Project Management Professional Reklama Interaktywna Strategia Monitoring Mediów Społecznościowych Promocje strategie komunikacyjne Business Strategy, Pricing, Marketing Management Leadership Experience Marketing partyzancki

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
CXO
Bluecloud Interactive
W Bloucloud połączył zespół profesjonalistów z branży interaktywnej z doświadczonymi seniorami branży field marketingowej oraz ATL/BTL. Wieloletnie doświadczenie w branży interaktywnej z różnych dziedzinach, pozwala zarządzać doświadczeniami konsumenta podczas łączenia wielu kanałów komunikacji, tworząc omnichannelową ofertę promocyjną dla klientów agencji.
Zarządzając dla agencji i klientów agencji procesami tworzenia strategii marek, strategii komunikacyjnych, ze szczególnym uwzględnieniem niestandardowych działań promocyjnych online, pracuje w ścisłym związku między informatyką, komunikacją online, a zarządzaniem strategicznym i finansowym.
Analizuje wpływ planowanych rozwiązań technologicznych na strategie klientów agencji, przewiduje skutki dla pracowników, możliwy zakres wsparcia ze strony informatyki, potencjalne korzyści płynące z outsourcingu, czy wreszcie korzyści finansowe.
Wyciąga wnioski z dostępnych analiz, aby na ich podstawie móc tworzyć nowe strategie i modele biznesowe, odpowiadając na zagrożenia konkurencyjne, czy inne gwałtowne zmiany rynkowe.

Wdraża w ramach strategii komunikacyjnych dla klientów agencji filozofię skoncentrowaną na konsumencie, która znajduje odzwierciedlenie w kreatywności, innowacyjności, współpracy i w sposobie zarządzania marką.
Analizuje makro trendy rynkowe i potrzeby konsumentów klientów agencji oraz metodologicznie wykorzystuje posiadane dane, co wpływa na poprawę wartości i mierzalne wyniki osiągane w ramach doświadczenia marki. Dzięki wykorzystaniu danych i dostępnych technologii, dostarcza wyjątkowe, spersonalizowane doświadczenia w ramach wszystkich dostępnych kanałów komunikacji w danej kategorii klienta agencji.

W pracy opiera się na współdziałaniu, wzajemnym zaufaniu, wiedzy i uświadomionej potrzebie integracji owej wiedzy, służącej ulepszeniu procesów decyzyjnych w firmie.
Udziela wsparcia, rad i wskazówek dotyczących ogólnych kierunków rozwoju firmy, zapoczątkowując dialog i kumulując wiedzę potrzebną do podjęcia decyzji.
VACALOCA
Komplementariusz spółki komandytowej
Strategie marketingowe i e-marketingowe
Strategie i planowanie wykorzystania mediów elektronicznych
Zarządzanie zespołem Agencji (client service, kreacja, badania, buzz/social media, produkcja interaktywna, produkcja video)
VACALOCA
Strategy & Innovation Director
Zakres kompetencyjny agencji Vacaloca:
Badania internetowe
Promocja w internecie
Produkcje interaktywne
Video online marketing
Social Media/Advertainment/Blogvertising
Planowanie mediów internetowych
Search engine marketing/optymization
Mobile marketing
ATL/BTL
Shopper Marketing
Event marketing
Roadshows
Guerilla marketing


więcej na vacaloca.pl
VMLYR Poland
Project Manager
• Tworzenie oraz realizacja strategii marketingowych 360 stopni, w zakresie E-marketingu:
 buzz marketing; viral , WOMM, guerrilla online, widgets
 advertainments,
 social advertising, event online
 social shopping
 advergames,
 mobile marketing,
 SEM, SEO, SEO PR,
 online Ads, Emailing
 produkcja oraz optymalizacja stron www, redesign, webaplikacje

• Współpraca z interaktywnymi agencjami i domami mediowymi
• Analiza internetowych kampanii reklamowych, optymalizacje (GemiusEffect, GemiusTraffic, Google Analytics)
• Produkcje filmowe (spoty reklamowe, viralowe - kierownik planu)
• Współpraca z markami z sektora B2B, FMCG, produkcja, finanse, usługi, farmaceutyka, telekomunikacja
ASTER Sp. z o.o.
Specjalista d/s E-marketingu
•Administracja serwisu WWW
•Realizacja strategii marketingowej w Internecie
•Produkcja materiałów multimedialnych
Gerda Sp. z o.o.
Specjalista d/s marketingu
• E-marketing – produkcja oraz promocja serwisu gerda.pl w Internecie – tworzenie i zarządzanie projektami:
- internetowe kampanie reklamowe, administracja oraz zarządzanie aktualizacją serwisu gerda.pl, pozycjonowanie w wyszukiwarkach oraz w serwisach branŜowych, biznesowych - współpraca z brokerami, firmami i agencjami interaktywnymi.
• Produkcja materiałów informacyjno-reklamowych - współpraca z agencjami reklamowymi, drukarniami, studiami fotograficznymi, graficznymi
• Public Relations - tworzenie artykułów, współpraca z redakcjami dzienników ogólnopolskich, magazynów
• Współtworzenie oraz udział w planowaniu i realizacji strategii marketingowej firmy:
- ogólnopolskie kampanie reklamowe (outdoor, prasa, Internet), Atl, Btl, programy lojalnościowe, eventy, bieŜąca obsługa kanału dystrybucji.
PLL LOT S.A.
Specjalista
•Brałem udział przy wdrożeniu nowego projektu sprzedaży towarów wolnocłowych na pokładach samolotów LOT.
•Obsługa systemu odpraw pasażerskich (DCS - IATA).
•Modernizacja systemu odpraw pasażerskich na lotach czarterowych.
•Współpraca z agentami oraz supervisorami portów lotniczych za granicą, negocjacje warunków współpracy z biurami podróży
•Praca z programem obsługującym dział Pre Order Services; przetwarzanie danych, rezerwacje, kontrola.
PLL LOT S.A.
Specialist

Szkolenia i kursy

* IAB HowTo: do Content Marketing like a king - IAB Polska
* Najlepsze Strategie w Online Markertingu - Forum Media Polska
* Strategiczne planowanie marki - Marketing Communication Academy
* Wystąpienia w mediach - Szkolenie Medialne - Wojciech Szeląg
* Efektywna komunikacja i praca z nawykami - Task Force Consulting
* Learn with Google - Google Polska
* Warsztaty FacebookNOW - Arbomedia (x4)
* Skuteczny e-marketing, SEO/SEM, e-PR, WEB 2.0, dane osobowe, kontrola GIODO, ochrona wizerunku - TMT.Workshop
* Google - szkolenie z reklamy w Google, - MaxRoy.com
* SEM - przez wyszukiwarkę do klienta, - Bluerank
* Podstawy Zarządzania Projektami (Prince 2), - Centrum Rozwiązań Menadżerskich
* Delegowanie uprawnień i odpowiedzialności, - eduPartners
* Negocjacje dla zaawansowanych, - Profesję Consulting.
* Warsztaty z Zakresu Technik Prezentacyjnych, - Business Cosulting
* Metody Wywierania Wpływu - poziom zaawansowany, - Top Training
* As marketingu - certyfikat/Jacek Dudzic

Liczne seminaria i konferencje poświęcone marketingowi, e-marketingowi, jak i miejsca spotkań ludzi ciekawych; Social Media Standard, Entertainment Standard, Aula, Kongres Online Marketingu, Videoadcamp, SEMCamp, Rewolucjawkomunikacji, ClearWeb, FacebookNOW, czy spotkania branżowej pod patronatem IAB

Edukacja

Logo
Nauki Polityczne - Współczesne Stosunki Międzynarodowe, magisterskie
Akademia Humanistyczna
Logo
Nauki Polityczne - Europeistyka, licencjackie
Wyższa Szkoła Humanistyczna im. Aleksandra Gieysztora w Pułtusku

Specjalizacje

Badania i rozwój
Zarządzanie badaniami i rozwojem
Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Marketing
Zarządzanie marką
Marketing
Zarządzanie marketingiem

Zainteresowania

Podróże

Inne

W tak zwanym międzyczasie;
- consulting marketingowy,
- kampanie AdWords (utrzymywanie/kierowanie ruchu na witryny www - kampanie CPC, CPA)
- produkcje do nowych mediów (strony internetowe, produkcje video do netu)

Grupy

ABY POMÓC W 48 GODZIN
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Advertising 2.0
Advertising 2.0
Mamy już mnóstwo serwisów Web 2.0, są użytkownicy, są statystyki, trzeba wreszcie zacząć na tym zarabiać.
AdWords
AdWords
Efektywna reklama AdWords w Google.
Afiliacja
Afiliacja
Grupa dla tych, którzy płacą tylko za efekty w reklamie internetowej.
Agencje interaktywne
Agencje interaktywne
Grupa dla wszystkich osób zawodowo związanych z agencjami interaktywnymi, oraz tych ciekawych świata e-marketingu.
Antymanipulacja
Antymanipulacja
Grupa dla osób, które pragną dowiedzieć się w jaki sposób bronić się przed manipulacją. Dla wszystkich tych, którzy postępują etycznie, którzy nie manipulują innymi oraz nie chcą aby nimi manipulowa
Aplikacje internetowe
Aplikacje internetowe
bo ja mam juz mase spotkan
Atmosfera Skydiving Club
Atmosfera Skydiving Club
Skoki spadochronowe, paralotnie. Spędzanie wolnego czasu w powietrzu i na lotnisku w oparciu o Klub Spadochronowy Atmosfera.
AULA
AULA
Grupa uczestników spotkań Aula
Bluetooth Marketing
Bluetooth Marketing
nowoczesne formy komunikacji marketingowej, marketing mobilny z wykorzystaniem komunikacji bluetooth
BRAND
BRAND
Brand identity, promotion, products, pricing. Kreacja marki, jej rozumienie i rozwój poprzez działania ATL i BTL
Brief
Brief
Brief ma grupę na biznes.net ale co tam, skoro jesteśmy tu wszyscy, to czemu by nie mieć drugiej na gl?:)