Piotr Nisgorski

Kierownik ds. Rozwoju Relacji Biznesowych, Netia
Gdańsk, pomorskie

Doświadczenie zawodowe

Netia S.A.
Kierownik ds. Rozwoju Relacji Biznesowych
- Pozyskiwanie i wdrażanie rozwiązań wpływających na zwiększanie efektywności pracy kilkudziesięciu Kierowników Projektu w spółkach grupy Netia z jednoczesną optymalizacją kosztów, przy zachowaniu wymagań jakościowych.
- Pomysłodawca i wdrażający w grupie Netia platformę „iWork” wspierającą proces rozliczeń projektów inwestycyjnych. Platforma jest wykorzystywane przez partnerów zewnętrznych oraz Departamenty: Utrzymania, Finansów, Dostarczania Usług B2B.
- Zarządzanie terminowością i jakością realizacji usług prostych dla biznesu.
- Tworzenie procesów dostarczania usług dotyczących nowych produktów dla klientów rynku B2B.
- Zarządzanie macierzowe zespołami realizacji usług (zapewnienie ciągłości procesu) w okresie trwania projektu migracji usług wynikającej z konsolidacji systemów informatycznych spółek Netii.
- Uczestnictwo w procesie definiowania celów dla kilkudziesięciu pracowników Działu Realizacji Usług dla Biznesu.
Netia S.A.
Kierownik Zespołu Realizacji Usług
- Zarządzanie procesem realizacji projektów inwestycyjnych dla klientów biznesowych na terenie okręgu północnego (pomorskie, warmińsko-mazurskie, kujawsko-pomorskie, podlaskie). Terminowość dostarczenia usług na poziomie przekraczającym o 3 % wyznaczony przez Zarząd spółki cel.
- Przeprowadzenie integracji zespołu regionu północnego z pracownikami odpowiedzialnym za prowadzenie projektów w spółce Dialog, co, dzięki przejęciu odpowiedzialności regionu za realizację projektów inwestycyjnych dla spółki Dialog, pozwoliło na optymalizację kosztów w ramach całej grupy Netia.
- Nadzorowanie utrzymania wydatków na poziomie przyznanego 20 milionowego budżetu przy zachowaniu: terminowości i satysfakcji klienta.
- Prowadzenie rozmów oceniających z podległymi Kierownikami Projektów, motywowanie podwładnych oraz coaching menadżerski.
- Udział w procesie akceptacji opłacalności biznesowej projektów inwestycyjnych.
Netia S.A.
Kierownik Działu Realizacji Usług dla Kl. Home i SOHO/SME
- Zarządzanie procesem realizacji usług standardowych dla klientów wszystkich segmentów sprzedaży w zakresie sieci własnej jak i usług regulowanych.
- Zarządzanie w ramach całej grupy Netia procesem migracji klientów z technologii DECT do technologii WiMax.
- Wdrażanie projektu 1-wizyta w zakresie sprzedaży i aktywacji usług w technologii WiMax pozwalającego na oszczędności w kategorii OPEX.
- Zarządzanie procesem budowy infrastruktury telekomunikacyjnej w okręgu północnym węzłów LLU o wartości kilkudziesięciu milionów złotych.

Szkolenia i kursy

- Metodyka Zarządzania Projektami PRINCE2 FUNDATION. CT PARTNERS. Certyfikat PRINCE2 APMG – International;
- Skuteczność w prowadzeniu spotkania. Marek Stączek, EdisonTeam.pl;
- Optymalizacja sieci – poszukiwania kompromisu pomiędzy CAPEX i OPEX;
- Proces Inwestycyjny w świetle przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz innych ustaw;
- 7 Nawyków Skutecznego Działania;
- Prowadzenie oceny rocznej z pracownikiem – zarządzenie przez cele;
- Podstawowe umiejętności menadżerskie – czyli zmierz swój potencjał.
- Efektywna komunikacja w pracy menadżera.

Edukacja

Logo
Wydział Elektroniki Telekomunikacji i Informatyki, magisterskie
Politechnika Gdańska

Specjalizacje

Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja

Inne

- Uprawnienia budowlane w telekomunikacji do projektowania i kierowania robotami budowlanymi
o specjalności: telekomunikacja przewodowa wraz z infrastrukturą bez ograniczeń.

Grupy

NICK VUJICIC W POLSCE
NICK VUJICIC W POLSCE
Największe wydarzenie motywacyjne w Europie. Nick Vujicic, Les Brown, Łukasz Jakóbiak, Jakub B. Bączek.