Umiejętności
Event Management
Zarządzanie
Project Management
Sponsorship Activation
Sponsorship Programs
Sponsorship Relations
Sales manager
Budgeting
Presentation skills
Team management & team work skills
MS Offce
Sales Support
Marketing Stratetegy
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor ds. Marketingu i Sprzedaży
LOTOS Trefl Gdańsk
• Stworzenie i wdrożenie strategii rozwoju w zakresie sprzedaży i marketingu.
• Nadzorowanie przygotowania i realizacji kampanii promocyjno-reklamowych B2B i B2C (offline & on-line, ATL & BTL); budżet ok. 500 tys. zł.
• Przygotowanie ofert, negocjacje i budowanie relacji z klientami strategicznymi /Grupa LOTOS S.A., Trefl S.A., miasto Gdańsk/.
• Zarządzanie planem eventów dla 100-10 tys. osób.
• Tworzenie i zarządzanie budżetem na poziom 9 mln zł.
• Reprezentowanie spółki przed mediami.
• Odpowiedzialny za wzrost przychodów na poziomie 50% oraz wzrost wartości umów z partnerami strategicznymi na poziomie 70%.
• Osiągnięcie rekordowej liczby klientów B2C w roku /wzrost o 172% rok do roku/.
• Wzrost wartości wskaźników marketingowych (m.in. wzrost 129% - do 6 mln telewidzów, wzrost 216% - do 85 mln zł AVE).
• Pozyskanie do współpracy wysokiej klasy trenera piłki siatkowej (Andrea Anastasi) i zawodników (Mateusz Mika).
• Otrzymanie nagrody marketingowej Ocena meczu jako widowiska od organizacji Profesjonalna Liga Piłki Siatkowej S.A..
• Nadzorowanie przygotowania i realizacji kampanii promocyjno-reklamowych B2B i B2C (offline & on-line, ATL & BTL); budżet ok. 500 tys. zł.
• Przygotowanie ofert, negocjacje i budowanie relacji z klientami strategicznymi /Grupa LOTOS S.A., Trefl S.A., miasto Gdańsk/.
• Zarządzanie planem eventów dla 100-10 tys. osób.
• Tworzenie i zarządzanie budżetem na poziom 9 mln zł.
• Reprezentowanie spółki przed mediami.
• Odpowiedzialny za wzrost przychodów na poziomie 50% oraz wzrost wartości umów z partnerami strategicznymi na poziomie 70%.
• Osiągnięcie rekordowej liczby klientów B2C w roku /wzrost o 172% rok do roku/.
• Wzrost wartości wskaźników marketingowych (m.in. wzrost 129% - do 6 mln telewidzów, wzrost 216% - do 85 mln zł AVE).
• Pozyskanie do współpracy wysokiej klasy trenera piłki siatkowej (Andrea Anastasi) i zawodników (Mateusz Mika).
• Otrzymanie nagrody marketingowej Ocena meczu jako widowiska od organizacji Profesjonalna Liga Piłki Siatkowej S.A..
Manager ds. Marketingu i Sponsoringu
• Opracowanie strategii oraz planu promocyjnego i komunikacyjnego.
• Kierowanie 6 -osobowym zespołem w zakresie działań ATL & BTL.
• Przygotowanie prezentacji i ofert marketingowych.
• Przeprowadzenie analiz marketingowych i stworzenie materiałów handlowych dla klientów biznesowych.
• Przeprowadzenie negocjacji i podpisanie umów ze wszystkimi dotychczasowymi oraz 8 nowymi partnerami.
• Nadzorowanie realizacji kontraktów i przygotowywanie raportów dla klientów B2B. Współpraca z UEFA przy Champions League, Europa League i Ekstraklasa S.A., PZPN, Herbalife Polska, Manta Multimedia sp. z o.o., Volvo, Indeco, Cerrad, Scanme, etc.
• Osiągnięcie rekordowej liczby klientów indywidualnych na pojedynczym wydarzeniu (24 tys.).
• Wzrost efektywności działań promocyjnych, w tym organizacja niestandardowych akcji promocyjnych /m.in. trening piłkarzy na Rynku Głównym w Krakowie – obecność w najważniejszych mediach internetowych na głównych stronach, ponad 80 tys. wyświetleń w ciągu 3 dni/.promocyjnego i komunikacyjnego.
• Kierowanie 6 -osobowym zespołem w zakresie działań ATL & BTL.
• Przygotowanie prezentacji i ofert marketingowych.
• Przeprowadzenie analiz marketingowych i stworzenie materiałów handlowych dla klientów biznesowych.
• Przeprowadzenie negocjacji i podpisanie umów ze wszystkimi dotychczasowymi oraz 8 nowymi partnerami.
• Nadzorowanie realizacji kontraktów i przygotowywanie raportów dla klientów B2B. Współpraca z UEFA przy Champions League, Europa League i Ekstraklasa S.A., PZPN, Herbalife Polska, Manta Multimedia sp. z o.o., Volvo, Indeco, Cerrad, Scanme, etc.
• Osiągnięcie rekordowej liczby klientów indywidualnych na pojedynczym wydarzeniu (24 tys.).
• Wzrost efektywności działań promocyjnych, w tym organizacja niestandardowych akcji promocyjnych /m.in. trening piłkarzy na Rynku Głównym w Krakowie – obecność w najważniejszych mediach internetowych na głównych stronach, ponad 80 tys. wyświetleń w ciągu 3 dni/.
• Kierowanie 6 -osobowym zespołem w zakresie działań ATL & BTL.
• Przygotowanie prezentacji i ofert marketingowych.
• Przeprowadzenie analiz marketingowych i stworzenie materiałów handlowych dla klientów biznesowych.
• Przeprowadzenie negocjacji i podpisanie umów ze wszystkimi dotychczasowymi oraz 8 nowymi partnerami.
• Nadzorowanie realizacji kontraktów i przygotowywanie raportów dla klientów B2B. Współpraca z UEFA przy Champions League, Europa League i Ekstraklasa S.A., PZPN, Herbalife Polska, Manta Multimedia sp. z o.o., Volvo, Indeco, Cerrad, Scanme, etc.
• Osiągnięcie rekordowej liczby klientów indywidualnych na pojedynczym wydarzeniu (24 tys.).
• Wzrost efektywności działań promocyjnych, w tym organizacja niestandardowych akcji promocyjnych /m.in. trening piłkarzy na Rynku Głównym w Krakowie – obecność w najważniejszych mediach internetowych na głównych stronach, ponad 80 tys. wyświetleń w ciągu 3 dni/.promocyjnego i komunikacyjnego.
• Kierowanie 6 -osobowym zespołem w zakresie działań ATL & BTL.
• Przygotowanie prezentacji i ofert marketingowych.
• Przeprowadzenie analiz marketingowych i stworzenie materiałów handlowych dla klientów biznesowych.
• Przeprowadzenie negocjacji i podpisanie umów ze wszystkimi dotychczasowymi oraz 8 nowymi partnerami.
• Nadzorowanie realizacji kontraktów i przygotowywanie raportów dla klientów B2B. Współpraca z UEFA przy Champions League, Europa League i Ekstraklasa S.A., PZPN, Herbalife Polska, Manta Multimedia sp. z o.o., Volvo, Indeco, Cerrad, Scanme, etc.
• Osiągnięcie rekordowej liczby klientów indywidualnych na pojedynczym wydarzeniu (24 tys.).
• Wzrost efektywności działań promocyjnych, w tym organizacja niestandardowych akcji promocyjnych /m.in. trening piłkarzy na Rynku Głównym w Krakowie – obecność w najważniejszych mediach internetowych na głównych stronach, ponad 80 tys. wyświetleń w ciągu 3 dni/.
Dyrektor ds. Marketingu i Komunikacji
GKS Piast SA
• Opracowanie i wdrożenie kompleksowej, spójnej strategii marketingowej spółki na lata 2010-2013
• Zbudowanie oraz zarządzanie pracą sześcioosobowego działu marketingu i PR
• Przygotowywanie oraz koordynacja akcji marketingowych
• Inwentaryzacja, wycena i przygotowanie ofert handlowych dla rynku B2B
Osiągnięcia:
Dzięki przygotowanej strategii i przeprowadzonej rekrutacji zbudowanie podstawy marketingowych umożliwiając rozwój spółki w nowym obiekcie.
• Zbudowanie oraz zarządzanie pracą sześcioosobowego działu marketingu i PR
• Przygotowywanie oraz koordynacja akcji marketingowych
• Inwentaryzacja, wycena i przygotowanie ofert handlowych dla rynku B2B
Osiągnięcia:
Dzięki przygotowanej strategii i przeprowadzonej rekrutacji zbudowanie podstawy marketingowych umożliwiając rozwój spółki w nowym obiekcie.
Project Manager, specjalista ds. marketingu/sponsoringu sportowego
1) Kierownik projektu „XXI Bieg Niepodległości” w Warszawie, nominowanego na najlepszy projekt w kategorii "Event społeczny" do Złotego Spinacza, jednego z najważniejszych konkursów branży Public Relations. Obsługa z zakresu marketingu i Public Relations (klient Warszawski Ośrodek Sportu i Rekreacji), efekty prowadzonego projektu:
• Rekordowa liczba 7 000 zawodników. Zakończenie sprzedaży pakietów kilkanaście dni przed wydarzeniem
• Rekordowe ROI klienta (ponad 27) – stosunek efektów do zaangażowanych środków w kampanię marketingowo-PR
• Rekordowa wartość reklamowa wynosząca ok. 1,8 mln zł
• Rekordowa wartość medialna przekraczająca 800 tys. zł
• 40% wyższa wartość umów sponsorskich w porównaniu z założeniem klienta (pozyskani sponsorzy PKO Bank, Coca Cola HBC Polska, Puma Polska, bet365.com, Dominium Pizza, NEC Europe)
Więcej o projekcie: http://www.ciszewskims.pl/projekty/lista/xxi_bieg_niepodleglosci_case_study/
Zakres odpowiedzialności w projekcie:
• Przygotowanie zwycięskiej oferty przetargowej (kwestie formalne oraz merytoryczne):
- Strategia promocyjna (ATL, BTL, social media, media relations)
- Współpraca sponsorska
- Dodatkowe aktywności związane z eventem
- Kosztorys
- Harmonogram
• Zarządzanie projektem:
- Podział odpowiedzialności między członków zespołu projektowego
- Nakreślenie planu działań zgodnego z harmonogramem
- Nadzór nad realizacją poszczególnych działań przez członków zespołu projektowego
- Negocjacje z podwykonawcami, nadzór nad kosztami projektu, akceptacja kosztów
- Nadzór nad realizacją przygotowanego planu działań promocyjnych
- Negocjacje kontraktów sponsorskich i pozyskanie sponsorów
- Nadzór i negocjacje z Patronami Medialnymi (efektem współpraca m.in. z Polską Agencją Prasową, TVP Sport, TVP Warszawa, Sport.pl, Grupa Time – radio Wawa, Eska, VOX FM)
- Nadzór nad relacjami z mediami, wysyłką informacji prasowych, przygotowaniem bazy mediów, kontaktem z dziennikarzami
- Nadzór nad działaniami social media, w tym strona internetowa(współtworzenie koncepcji strony + stworzenie koncepcji komunikacji), portale społecznościowe
• Koordynacja stworzenia CI imprezy, doradztwo w zakresie:
- Stworzenia CI prezentującego odpowiednie wartości imprezy
- Ekspozycji sponsorskiej na materiałach drukowanych (w tym ściance sponsorskiej)
- Przygotowanie oferty sponsorskiej i negocjacja kontraktów sponsorskich
- Nadzór nad egzekucją świadczeń sponsorskich organizatora imprezy, przygotowanie planu ekspozycji sponsorów
• Raportowanie:
- Spotkania z klientem
- Przygotowywanie i przekazywanie tygodniowych i miesięcznych raportów z działań
- Końcowe raportowanie projektu dla klienta i sponsorów (w tym analiza efektywności sponsoringu i wartość reklamowa działań PR)
2) Kierownik projektu „„50 turniej Gramy o Złotą Piłkę” im. Aleksandra Zaranka z zakresu marketingu i Public Relations (klient Warszawski Ośrodek Sportu i Rekreacji), efekty prowadzonego projektu:
• Rekordowa liczba ponad 1 000 uczestników reprezentujących 93 zespoły
• Rekordowe ROI klienta w ramach projektu – stosunek efektów do zaangażowanych środków w kampanię marketingowo-PR
• Rekordowa wartość reklamowa w ramach projektu
• Ok. 70% wzrost wartości umów sponsorskich w porównaniu z 49 edycją Turnieju (Sponsorzy CD Projekt, Sponsorzy Decathlon, Dominium Pizza, Wielkie Joł, imola gokarty & more…, Beverly Hills Video, Żywiec Zdrój, Legia Warszawa)
Relacja z rozgrywek finałowych:
http://www.ciszewskims.pl/projekty/lista/50_turniej_gramy_o_zlota_pilke_za_nami/
Zakres odpowiedzialności w projekcie:
• Przygotowanie zwycięskiej oferty przetargowej (kwestie formalne oraz merytoryczne)
• Zarządzanie projektem
• Koordynacja stworzenia CI imprezy
• Przygotowanie oferty sponsorskiej i negocjacja kontraktów sponsorskich.
• Nadzór nad egzekucją świadczeń sponsorskich organizatora imprezy, przygotowanie planu ekspozycji sponsorów
• Raportowanie
3) Kierownik projektu „„49 turniej Gramy o Złotą Piłkę” im. Aleksandra Zaranka z zakresu marketingu i Public Relations, (klient Warszawski Ośrodek Sportu i Rekreacji), efekty prowadzonego projektu:
• Rekordowa liczba ponad 900 uczestników reprezentujących 83 zespoły
• Wdrożenie nowych działań marketingowych – w tym komunikacja poprzez social media
• 100% wzrost wartości umów sponsorskich w porównaniu z założeniem klienta (sponsorzy CD Projekt, Dominium Pizza, NEC Europe, Żywiec Zdrój, Termy Mszczonów, Tomica Bowling Center Galeria Mokotów, Wydział Promocji m. st. Warszawy, Legia Warszawa)
Zakres odpowiedzialności w projekcie:
• Współtworzenie zwycięskiej oferty przetargowej (kwestie formalne oraz merytoryczne)
• Zarządzanie projektem
• Koordynacja stworzenia CI imprezy
• Przygotowanie oferty sponsorskiej i negocjacja kontraktów sponsorskich.
• Nadzór nad egzekucją świadczeń sponsorskich organizatora imprezy, przygotowanie planu ekspozycji sponsorów
• Raportowanie
4) Kierownik projektu „Rewolucja w Sporcie” – cykl konferencji marketingu sportowego Ciszewski Marketing Sportowy i Sport.pl:
• Współtworzenie planu merytorycznego konferencji – dobór tematów, wybór prelegentów
• Zaproszenie prelegentów
• Przygotowanie i realizacja strategii promocyjnej
• Organizacja konferencji
5) Działania z zakresu New Business:
• Przygotowywanie strategii działań, ofert i prezentacji
• Uczestniczenie w procesach przetargowych i negocjacjach
• Spotkania z potencjalnymi klientami – prezentowanie proponowanych rozwiązań
• Pozyskiwanie nowych klientów
6) Obsługa PR agencji (do IX. 2009):
• Prowadzenie oficjalnej strony internetowej agencji
• Przygotowywanie i dystrybucja newslettera
• Pozycjonowanie agencji w mediach – przygotowywanie materiałów dla dziennikarzy
7) Wsparcie przy projektach:
• Moje Vancouver i pokaz olimpijski – 4F
• Mistrzostwa Europy w klasie Optimist - Nivea
• Obudowa sponsoringu XXI Biegu Niepodległości – PKO Bank Polski
• Forum Biznesu Sportowego
• Rekordowa liczba 7 000 zawodników. Zakończenie sprzedaży pakietów kilkanaście dni przed wydarzeniem
• Rekordowe ROI klienta (ponad 27) – stosunek efektów do zaangażowanych środków w kampanię marketingowo-PR
• Rekordowa wartość reklamowa wynosząca ok. 1,8 mln zł
• Rekordowa wartość medialna przekraczająca 800 tys. zł
• 40% wyższa wartość umów sponsorskich w porównaniu z założeniem klienta (pozyskani sponsorzy PKO Bank, Coca Cola HBC Polska, Puma Polska, bet365.com, Dominium Pizza, NEC Europe)
Więcej o projekcie: http://www.ciszewskims.pl/projekty/lista/xxi_bieg_niepodleglosci_case_study/
Zakres odpowiedzialności w projekcie:
• Przygotowanie zwycięskiej oferty przetargowej (kwestie formalne oraz merytoryczne):
- Strategia promocyjna (ATL, BTL, social media, media relations)
- Współpraca sponsorska
- Dodatkowe aktywności związane z eventem
- Kosztorys
- Harmonogram
• Zarządzanie projektem:
- Podział odpowiedzialności między członków zespołu projektowego
- Nakreślenie planu działań zgodnego z harmonogramem
- Nadzór nad realizacją poszczególnych działań przez członków zespołu projektowego
- Negocjacje z podwykonawcami, nadzór nad kosztami projektu, akceptacja kosztów
- Nadzór nad realizacją przygotowanego planu działań promocyjnych
- Negocjacje kontraktów sponsorskich i pozyskanie sponsorów
- Nadzór i negocjacje z Patronami Medialnymi (efektem współpraca m.in. z Polską Agencją Prasową, TVP Sport, TVP Warszawa, Sport.pl, Grupa Time – radio Wawa, Eska, VOX FM)
- Nadzór nad relacjami z mediami, wysyłką informacji prasowych, przygotowaniem bazy mediów, kontaktem z dziennikarzami
- Nadzór nad działaniami social media, w tym strona internetowa(współtworzenie koncepcji strony + stworzenie koncepcji komunikacji), portale społecznościowe
• Koordynacja stworzenia CI imprezy, doradztwo w zakresie:
- Stworzenia CI prezentującego odpowiednie wartości imprezy
- Ekspozycji sponsorskiej na materiałach drukowanych (w tym ściance sponsorskiej)
- Przygotowanie oferty sponsorskiej i negocjacja kontraktów sponsorskich
- Nadzór nad egzekucją świadczeń sponsorskich organizatora imprezy, przygotowanie planu ekspozycji sponsorów
• Raportowanie:
- Spotkania z klientem
- Przygotowywanie i przekazywanie tygodniowych i miesięcznych raportów z działań
- Końcowe raportowanie projektu dla klienta i sponsorów (w tym analiza efektywności sponsoringu i wartość reklamowa działań PR)
2) Kierownik projektu „„50 turniej Gramy o Złotą Piłkę” im. Aleksandra Zaranka z zakresu marketingu i Public Relations (klient Warszawski Ośrodek Sportu i Rekreacji), efekty prowadzonego projektu:
• Rekordowa liczba ponad 1 000 uczestników reprezentujących 93 zespoły
• Rekordowe ROI klienta w ramach projektu – stosunek efektów do zaangażowanych środków w kampanię marketingowo-PR
• Rekordowa wartość reklamowa w ramach projektu
• Ok. 70% wzrost wartości umów sponsorskich w porównaniu z 49 edycją Turnieju (Sponsorzy CD Projekt, Sponsorzy Decathlon, Dominium Pizza, Wielkie Joł, imola gokarty & more…, Beverly Hills Video, Żywiec Zdrój, Legia Warszawa)
Relacja z rozgrywek finałowych:
http://www.ciszewskims.pl/projekty/lista/50_turniej_gramy_o_zlota_pilke_za_nami/
Zakres odpowiedzialności w projekcie:
• Przygotowanie zwycięskiej oferty przetargowej (kwestie formalne oraz merytoryczne)
• Zarządzanie projektem
• Koordynacja stworzenia CI imprezy
• Przygotowanie oferty sponsorskiej i negocjacja kontraktów sponsorskich.
• Nadzór nad egzekucją świadczeń sponsorskich organizatora imprezy, przygotowanie planu ekspozycji sponsorów
• Raportowanie
3) Kierownik projektu „„49 turniej Gramy o Złotą Piłkę” im. Aleksandra Zaranka z zakresu marketingu i Public Relations, (klient Warszawski Ośrodek Sportu i Rekreacji), efekty prowadzonego projektu:
• Rekordowa liczba ponad 900 uczestników reprezentujących 83 zespoły
• Wdrożenie nowych działań marketingowych – w tym komunikacja poprzez social media
• 100% wzrost wartości umów sponsorskich w porównaniu z założeniem klienta (sponsorzy CD Projekt, Dominium Pizza, NEC Europe, Żywiec Zdrój, Termy Mszczonów, Tomica Bowling Center Galeria Mokotów, Wydział Promocji m. st. Warszawy, Legia Warszawa)
Zakres odpowiedzialności w projekcie:
• Współtworzenie zwycięskiej oferty przetargowej (kwestie formalne oraz merytoryczne)
• Zarządzanie projektem
• Koordynacja stworzenia CI imprezy
• Przygotowanie oferty sponsorskiej i negocjacja kontraktów sponsorskich.
• Nadzór nad egzekucją świadczeń sponsorskich organizatora imprezy, przygotowanie planu ekspozycji sponsorów
• Raportowanie
4) Kierownik projektu „Rewolucja w Sporcie” – cykl konferencji marketingu sportowego Ciszewski Marketing Sportowy i Sport.pl:
• Współtworzenie planu merytorycznego konferencji – dobór tematów, wybór prelegentów
• Zaproszenie prelegentów
• Przygotowanie i realizacja strategii promocyjnej
• Organizacja konferencji
5) Działania z zakresu New Business:
• Przygotowywanie strategii działań, ofert i prezentacji
• Uczestniczenie w procesach przetargowych i negocjacjach
• Spotkania z potencjalnymi klientami – prezentowanie proponowanych rozwiązań
• Pozyskiwanie nowych klientów
6) Obsługa PR agencji (do IX. 2009):
• Prowadzenie oficjalnej strony internetowej agencji
• Przygotowywanie i dystrybucja newslettera
• Pozycjonowanie agencji w mediach – przygotowywanie materiałów dla dziennikarzy
7) Wsparcie przy projektach:
• Moje Vancouver i pokaz olimpijski – 4F
• Mistrzostwa Europy w klasie Optimist - Nivea
• Obudowa sponsoringu XXI Biegu Niepodległości – PKO Bank Polski
• Forum Biznesu Sportowego
Szkolenia i kursy
Konferencje i Szkolenia:
1) 2011:
- STEWARDING - najwyższa jakość organizacji imprez (Certyfikat trenera)
2) 2010:
- Dzień meczu - skuteczne metody generowania przychodów
- Negocjacje - jak osiągnąć zamierzone cele
3) 2009:
- VIII Dni Marketingu Sportowego
- II Football Business Conference
- Transparentność Organizacji Sportowych
- Sport Polem Marketingu
4) 2008:
- VII Dni Marketingu Sportowego
- Forum Biznesu Sportowego
- Gadżety i Sport
5) 2007:
- VI Dni Marketingu Sportowego 2007
- „Project Management niezbędnym czynnikiem sukcesu EURO 2012”
- Telemarketing. Cost Center czy Profit Center?
- Wirtualni konsumenci, wirtualne światy – realne pieniądze. Czy i jak badać wirtualnych konsumentów?
6) 2006:
- V Dni Marketingu Sportowego
- IV Dni Biznesu w Sporcie
- Jak stworzyć skuteczną kampanię reklamową na outdoorze?
1) 2011:
- STEWARDING - najwyższa jakość organizacji imprez (Certyfikat trenera)
2) 2010:
- Dzień meczu - skuteczne metody generowania przychodów
- Negocjacje - jak osiągnąć zamierzone cele
3) 2009:
- VIII Dni Marketingu Sportowego
- II Football Business Conference
- Transparentność Organizacji Sportowych
- Sport Polem Marketingu
4) 2008:
- VII Dni Marketingu Sportowego
- Forum Biznesu Sportowego
- Gadżety i Sport
5) 2007:
- VI Dni Marketingu Sportowego 2007
- „Project Management niezbędnym czynnikiem sukcesu EURO 2012”
- Telemarketing. Cost Center czy Profit Center?
- Wirtualni konsumenci, wirtualne światy – realne pieniądze. Czy i jak badać wirtualnych konsumentów?
6) 2006:
- V Dni Marketingu Sportowego
- IV Dni Biznesu w Sporcie
- Jak stworzyć skuteczną kampanię reklamową na outdoorze?
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Zarządzanie edukacją
Zainteresowania
Sport z każdej strony i pod każdą postacią :)
Inne
Wywiady:
1) http://www.igol.fm/podcasts,code,279.html (02.04.2011)
2) http://www.24gliwice.pl/wiadomosci/?p=28889 (09.02.2011)
3) http://www.sport.pl/pilka/1,92307,9015814.html (27.01.2011)
4) http://www.sports.pl/Pilka-nozna/Piotr-Nalezyty-Pracujemy-zeby-stadion-Piasta-byl-sercem-Gliwic,artykul,93668,1,788.html (02.12.2010)
5) http://www.sportowefakty.pl/pilka-nozna/2010/10/27/nowa-era-piasta-rozmowa-z-piotrem-nalezytym-dyrektorem-ds-ma/ (27.10.2011)
1) http://www.igol.fm/podcasts,code,279.html (02.04.2011)
2) http://www.24gliwice.pl/wiadomosci/?p=28889 (09.02.2011)
3) http://www.sport.pl/pilka/1,92307,9015814.html (27.01.2011)
4) http://www.sports.pl/Pilka-nozna/Piotr-Nalezyty-Pracujemy-zeby-stadion-Piasta-byl-sercem-Gliwic,artykul,93668,1,788.html (02.12.2010)
5) http://www.sportowefakty.pl/pilka-nozna/2010/10/27/nowa-era-piasta-rozmowa-z-piotrem-nalezytym-dyrektorem-ds-ma/ (27.10.2011)
Grupy
Uczelnia Łazarskiego
Łazarski to wiodąca uczelnia prawniczo-ekonomiczna w Warszawie. Jest najlepszą polską szkołą wyższą według globalnego rankingu U-Multirank. Od lat przoduje w rankingach „Rzeczpospolitej” i
Gramy o Złotą Piłkę 49 turniej piłki nożnej chłopców i dziewcząt
Grupa o najstarszym turnieju piłki nożnej dzieci i młodzieży w Polsce.
Marketing sportowy/Sponsoring sportowy
Serdecznie zapraszam do rozmów o marketingu sportowym, marketingu w sporcie oraz inwestowaniu w sport. O wydarzeniach sportowych oczywiście także:)
Marketing Sportowy
Forum wymiany: myśli, informacji, dokonań, wizji, ocen, doświadczeń tego wszystkiego co dotyczy świata sportu i świata marketingu; światów które łączą się w wielu miejscach, które są od sieb
Marketing Sportu. Studenci i Absolwenci SGH.
Grupa dla studentów i absolwentów studiów podyplomowych "Marketing Sportu" w Szkole Głównej Handlowej.
Sport Polem Marketingu
Grupa ludzi zainteresowanych uczestnictwem w pierwszej i później - kolejnych konferencjach dot marketingu sportowego.
Szkolenia, konferencje, targi
Informacje o wydarzeniach biznesowych (targi, konferencje, szkolenia,wystawy i pozostałe imprezy).