Piotr Nadarkiewicz

Professional Scrum Master I, AgilePM Practitioner, PRINCE2 Practitioner
Łódź, łódzkie

Umiejętności

Google Adwords iMacros ITIL Microsoft Excel Scrum Microsoft Visio Zarządzanie projektem metodą Agile Facebook ads Agile Microsoft Project BPMN 2.0 Professional Scrum Master PRINCE2 Practitioner Certificate Microsoft Team Foundation Server BizAgi Process Modeler Asana Project Management

Języki

polski
ojczysty
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

STX Next sp. z o.o.
IT Product Owner
• Budowanie profesjonalnych i długofalowych relacji biznesowych z międzynarodowymi klientami.
• Wspieranie precyzowania wizji produktu oraz strategii.
• Zbieranie wymagań i przygotowywanie historyjek użytkownika.
• Facylitowanie procesu definiowania MVP.
• Ustalanie priorytetów i zarządzanie backlogiem produktu.
• Pośredniczenie w komunikacji pomiędzy zespołem twórców rozwiązania a klientem.
• Przedstawianie członkom zespołu kontekstu biznesowego oraz wartości biznesowej poszczególnych historyjek użytkownika.
KAMIKAZE Agencja Interaktywna
Kierownik projektów IT / Kierownik ds. badań i rozwoju w dziedzinie marketingu cyfrowego
• Precyzowanie wizji produktu oraz definiowanie strategii rozwoju.
• Współpracowanie z Account Managerem w zakresie opracowania strategii sprzedaży.
• Przygotowanie rocznych budżetów, prognoz i przeprowadzanie analiz biznesowych.
• Prowadzenie negocjacji kontraktów.
• Utrzymywanie i rozwijanie relacji z zewnętrznymi interesariuszami.
• Zatrudnianie, coaching i dzielenie się odpowiedzialnością w duchu Agile.
• Monitorowanie badań i rozwoju, identyfikowanie ryzyk oraz usuwanie przeszkód.
FABRITY K2
Analityk biznesowy IT / Kierownik projektów
• Zarządzanie projektami IT w obszarze optymalizacji złożonych procesów biznesowych.
• Dostarczanie wysokiej jakości usług do dużych klientów (KGHM Polska Miedź, PKO BP, USP Zdrowie).
• Prowadzenie, motywowanie i rozwijanie zespołu.
• Analizowanie spójności wymagań.
• Priorytetyzacja backlogu w oparciu o wartość biznesową.
• Zapewnianie terminowego przygotowywanie raportów w celu wsparcia procesu podejmowania decyzji
Logo
Właściciel / Kierownik zespołu
Agencja interaktywna: NadNad
• Określanie strategii rynkowej, komunikacji oraz obiegu dokumentów.
• Planowanie personelu i koordynacja prac podwykonawców.
• Negocjacje, koordynacja działań i rozwiązywanie problemów.
Logo
Specjalista ds. kluczowych klientów / Analityk
Porównywarka ofert: Okazje.info.pl
• Utrzymywanie i rozwijanie długoterminowych relacji z kluczowymi klientami.
• Diagnozowanie problemów związanych z dostarczaniem usług oraz inicjowanie akcji służących zachowaniu lub podniesieniu poziomu usług.
• Prowadzenie coachingu oraz konsultacji rozwijających umiejętności.
• Monitorowanie, ocena i weryfikacja procesów finansowych firmy.
• Opracowywanie metod operacyjnych, rozwijanie procesów i osadzanie ich w zespole.
Rafał Jung
Rafał Jung · klient
wystawiono
Piotrek to osoba godna zaufania. Współpraca z nim to przyjemność którą gwarantują jego profesjonalne podejście, świetne zrozumienie branży i potrzeb klienta. Bardzo podoba mi się jego proklienckie podejście i umiejętność wsłuchania się w nasze potrzeby.
Aleksandra Miś
Aleksandra Miś · klient
wystawiono
Piotrek gwarantuje bezproblemowa, profesjonalną, a do tego miłą współpracę nastawioną na rozwiązania dostosowane do każdej, nawet wymagającej sytuacji :)
Paulina Burzyńska
Paulina Burzyńska · usługodawca
wystawiono
Duże zaangażowanie, łatwość nawiązywania kontaktów, kompetentność - to główne zalety Piotra. Idealnie dopasowuje ofertę do Klienta, biorąc pod uwagę jego sugestie.
Świetna współpraca - polecam!
Jarosław Zwiernik
Jarosław Zwiernik · usługodawca
wystawiono
Piotr jest bardzo kompetentną osobą, wykonującą swoją pracę z pasją oraz wielkim zaangażowaniem. Jest profesjonalistą w tym co robi a przy tym ma miłe usposobienie i łatwość nawiązywania kontaktów przez co nasza współpraca od początku układała się znakomicie.
Błażej P.
Błażej P. · współpracownik
wystawiono
Polecam. Wiarygodny partner.
Mariusz Poprawski
Mariusz Poprawski · współpracownik
wystawiono
Piotr jest profesjonalistą, sprawnie i rzetelnie wykonuje swoją pracę. Słucha, analizuje i wyciąga wnioski, tworząc strategię działania, bądź plan automatyzacji / usprawnień.
Hanna Świątek
Hanna Świątek · klient
wystawiono
Piotr to bardzo kompetentny partner biznesowy. Współpraca z Piotrem to przyjemność i gwarancja rzetelności.
Łukasz Kuncewicz
Łukasz Kuncewicz · współpracownik
wystawiono
Super facet, ogarnięty. Rozkłada proces na elementy, analizuje, optymalizuje. Umie zrobić "coś z niczego" - weźmie sobie dane z bazy, przepuści przez Excela, podłączy do ThunderBirda... i już automatyczny personalizowany mailing z przypomnieniem o płatnościach gotowy :)
Logo
Account Executive
Panoko
Logo
Specjalista ds. handlowych szkoleń
Firma szkoleniowa: Mazowieckie Centrum Szkoleń Sp. z o.o.
Usunięty Użytkownik
klient
wystawiono
Do dziś nasi pracownicy wspominają szkolenie zorganizowane przez Piotra. Było na temat, choć zabawnie; szczegółowo, choć nie nudno; dopracowane choć żywiołowo. Serdecznie polecam wszystkim zainteresowanym.
Usunięty Użytkownik
współpracownik
wystawiono
Piotr ma świetny kontakt z klientem i umiejętnie diagnozuje jego potrzeby. Mistrz usprawnień - dzięki bardzo dobrej znajomości dostępnych narzędzi z jednej strony i innowacyjnemu podejściu do tego co robi - z drugiej. To fachowiec godny polecenia!
Eniro Polska
Telesprzedawca B2B
Logo
prezenter handlowy
Dystrybutor Exatel

Projekty

Stworzenie prototypu aplikacji do zautomatyzowanej analizy zachowań konsumenckich online i offline
Zakres obowiązków
Kierownik Projektu
Analiza biznesowa procesu zarządzania wprowadzaniem produktów farmaceutycznych na rynek
Zakres obowiązków
Konsultant
Stworzenie systemu informatycznego obsługującego proces obiegu dokumentów w kopalni
Zakres obowiązków
Kierownik Projektu
Stworzenie systemu IT obsługującego proces awizacji i zarządzanie kontrolą dostępu w kopalni
Zakres obowiązków
Lider projektu
Opracowanie koncepcji i stworzenie internetowego narzędzia do monitorowania rynku e-commerce
Zakres obowiązków
Konsultant
Otwarcie sklepu internetowego z modą damską
Zakres obowiązków
Kierownik Projektu
Optymalizacja procesów obsługi klienta
Zakres obowiązków
Lider projektu

Szkolenia i kursy

Certyfikat Professional Scrum Master I
Certyfikat AgilePM Practitioner
Certyfikat PRINCE2® Practitioner
Certyfikat IPMA level D (Certified Project Management Associate)
Certyfikat ITIL® Foundation Certificate in IT Service Management

Kurs Project Management Professional (PMP) Exam Prep Boot Camp
Kurs z zakresu Prawa Pracy (60h)
Motywowanie pozapłacowe pracowników (8h)
Zarządzanie przez coaching (8h)
Współczesne trendy w budowaniu kultury organizacji (8h)
Analiza Biznesowa (40h)
PR w teorii i praktyce (16h)
Relacje z mediami: prasa, radio, telewizja, Internet (16h)
Budowa strategii PR (8h)
Projektowanie strategii PR (16h)
Szereg szkoleń sprzedażowych w Eniro Polska Sp. z o.o. i in.

Edukacja

Logo
Coaching, studia podyplomowe
Collegium Civitas
Logo
Filozofia, magisterskie
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
Inne
IT - Rozwój oprogramowania
Analiza biznesowa
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem

Zainteresowania

Uczenie się i doświadczanie nowych rzeczy. Dotychczas poznałem takie "smaki" jak m.in.:
* muzyka (gra na gitarze i bębnach, organizacja koncertów, poznawanie jej nowych odmian i gatunków);
* kultura i sztuka (występy w teatrze, pisanie w grupie poetyckiej itd.);
* sporty (sztuki walki, wspinaczka, squash, żonglerka 4 piłkami);
* taniec (salsa, kizomba, bachata);
* gotowanie (przez 9 miesięcy byłem kucharzem we włoskiej restauracji);
* masowanie (shiatsu, refleksoterapia i kilka innych metod masażu);
* gry (strategiczne planszówki, RPG, tradycyjne karty i in.);
* aktywność społeczna (zakładanie klubów przemówień publicznych, organizacja warsztatów, stymulowanie rozwoju zespołów muzycznych itp.).

Do niektórych z tym "smaków" chętnie wracam, inne po prostu stanowią źródło miłych i budujących wspomnień.

Inne

Pozostałe informacje na temat posiadanej wiedzy i umiejętności:
* Arkusze kalkulacyjne: Udzielanie konsultacji dla managerów i studentów w zakresie programów: MS Excel, OpenOffice Calc, Google Spreadsheets.
* Zarządzanie: MS Project, MS Team Foundation Server
* Podstawy programowania:
+ w praktyce
• średniozaawansowany wyższy: SQL (SELECT)
• średniozaawansowany: VBA (MS Excel), iMacros, AutoHotKey
• średniozaawansowany niższy: HTML/CSS
+ w teorii: JavaScript, LISP, Pascal
* Narzędzia internetowe: Google AdWords, Google Analytics, Facebook Ads, porównywarki cen
* Inne: BPMN, Microsoft SharePoint, Bizagi Modeler, K2 blackpearl, Microsoft Visio, Microsoft Word, Microsoft PowerPoint , GIMP, Inkscape i inne a także czynne prawo jazdy kategorii B.

Grupy

Analityk Biznesowy
Analityk Biznesowy
Zbieranie wymagań biznesowych, funkcjonalnych, niefunkcjonalnych, użytkownika, modelowanie procesów biznesowych i tworzenie przypadków użycia...
Excel
Excel
dla wszystkich użytkowników programu MS Excel oraz programujących w VBA.
Marketing Internetowy
Marketing Internetowy
Profesjonalisci z branzy digital marketing, polaczmy swe sily i umiejetnosci zeby ksztaltowac polski rynek.