Umiejętności
Content Marketing
E-commerce
Google Adwords
Google Analytics
Google Webmaster Tools
Marketing
Project Management
SEM
Social Media Marketing
Facebook ads
Reklama
Strategia marketingowa
Zarządzanie
Marketing internetowy
E-mail marketing
SoTrender
Zarządzanie klientami
Zarządzanie marketingiem
zarządzanie treścią
marketing usług
Pozycjonowanie i optymalizacja stron SEO i SEM
hotjar
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Zastępca Dyrektora
Grupa Proed Sp. z o.o.
Dotyczy podmiotów:
Medyczna Szkoła Zawodowa PROMEDICA (www.szkola-promedica.pl)
Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Olsztynie (www.odn-olsztyn.pl)
Zakres odpowiedzialności:
- marketing usług szkoleniowych (kompleksowo z nastawieniem na marketing internetowy ze szczególnym uwzględnieniem marketingu w społecznościach),
- zarządzanie pracownikami niepedagogicznymi,
- budowę nowej oferty edukacyjnej i przebudowę już funkcjonującej (od analizy i pomysłu począwszy na wdrożeniu i odpowiedzialności za sprzedaż skończywszy),
- strategię pozyskania i utrzymania uczniów/słuchaczy (łącznie ok. 1000 rocznie),
- część administracyjną funkcjonowania grupy,
- opieka nad IT, hostingiem, stronami internetowymi i kanałami social media,
- praca z Google Analytics, Google Adwords, narzędziami Google dla webmasterów, Facebook + FB Ads.
Medyczna Szkoła Zawodowa PROMEDICA (www.szkola-promedica.pl)
Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Olsztynie (www.odn-olsztyn.pl)
Zakres odpowiedzialności:
- marketing usług szkoleniowych (kompleksowo z nastawieniem na marketing internetowy ze szczególnym uwzględnieniem marketingu w społecznościach),
- zarządzanie pracownikami niepedagogicznymi,
- budowę nowej oferty edukacyjnej i przebudowę już funkcjonującej (od analizy i pomysłu począwszy na wdrożeniu i odpowiedzialności za sprzedaż skończywszy),
- strategię pozyskania i utrzymania uczniów/słuchaczy (łącznie ok. 1000 rocznie),
- część administracyjną funkcjonowania grupy,
- opieka nad IT, hostingiem, stronami internetowymi i kanałami social media,
- praca z Google Analytics, Google Adwords, narzędziami Google dla webmasterów, Facebook + FB Ads.
Internet Marketing Specialist
Odpowiedzialność za portal nieruchomosci-online.pl w sferze marketingu, w szczególności:
- współprojektowanie nowych funkcjonalności,
- współprojektowanie nowych kanałów komunikacji z klientami portalu,
- współpraca z copywriterami, programistami, grafikami i działem SEO nastawiona na utrzymanie klienta i pozyskanie nowego,
- wysyłanie mailingów,
- praca z Google analytics w zakresie analizy ruchu, jego jakości i skuteczności działań promocyjnych,
- reprezentowanie Portalu na targach nieruchomości.
- współprojektowanie nowych funkcjonalności,
- współprojektowanie nowych kanałów komunikacji z klientami portalu,
- współpraca z copywriterami, programistami, grafikami i działem SEO nastawiona na utrzymanie klienta i pozyskanie nowego,
- wysyłanie mailingów,
- praca z Google analytics w zakresie analizy ruchu, jego jakości i skuteczności działań promocyjnych,
- reprezentowanie Portalu na targach nieruchomości.
Kierownik Działu Marketingu
APN Sp. z o.o (dawniej Avans Północ)
- Planowanie, wdrażanie i koordynowanie strategii marketingowej dla 50 Sklepów sieci detalicznej (zarówno działania ATL jak i BTL);
- Przygotowanie procedur związanych z funkcjonowaniem Działu;
- Planowanie i rozliczanie budżetu marketingowego Spółki;
- Organizacja i koordynacja pracy Działu;
- Planowanie i zakup mediów (przeprowadzone kilkanaście kampanii medialnych na terenie województw: pomorskiego, mazowieckiego, warmińsko-mazurskiego i podlaskiego);
- Współpraca z: agencjami reklamowymi, mediami, drukarniami (duża baza kontaktów);
- Raportowanie pracy Działu dla Zarządu Spółki;
- Nadzór nad zgodną ze standardami wizualizacją zewnętrzną i wewnętrzną Sklepów (przeprowadzony gruntowny rebranding 50 placówek detalicznych);
- Analiza trendów pojawiających się na rynku AGD/RTV,
- Zarządzanie materiałami POS (zamówienia, logistyka, kontrola ekspozycji, standardów ekspozycji).
- Przygotowanie procedur związanych z funkcjonowaniem Działu;
- Planowanie i rozliczanie budżetu marketingowego Spółki;
- Organizacja i koordynacja pracy Działu;
- Planowanie i zakup mediów (przeprowadzone kilkanaście kampanii medialnych na terenie województw: pomorskiego, mazowieckiego, warmińsko-mazurskiego i podlaskiego);
- Współpraca z: agencjami reklamowymi, mediami, drukarniami (duża baza kontaktów);
- Raportowanie pracy Działu dla Zarządu Spółki;
- Nadzór nad zgodną ze standardami wizualizacją zewnętrzną i wewnętrzną Sklepów (przeprowadzony gruntowny rebranding 50 placówek detalicznych);
- Analiza trendów pojawiających się na rynku AGD/RTV,
- Zarządzanie materiałami POS (zamówienia, logistyka, kontrola ekspozycji, standardów ekspozycji).
Specjalista ds. Marketingu
Avans Północ Sp. z o.o.
- Realizowanie strategii marketingowej dla 73 Sklepów sieci detalicznej;
- Planowanie i zakup mediów;
- Wizualizacja zewnętrzna i wewnętrzna Sklepów;
- Planowanie i kontrolowanie kolportażu druków; bezadresowych (2 mln gazetek miesięcznie);
- Współtworzenie elementów komunikacji wewnętrznej (m.in. zaprojektowanie użytkowych elementów Intranetu)
- Otwarcia nowych Sklepów (kampanie otwarciowe dla ośmiu nowotwieranych placówek);
- Copywriting (m.in. warstwa tekstowa dla ponad 20 różnych spotów radiowych);
- Współpraca z agencjami reklamowymi;
- Monitoring i analiza działań konkurencji.
- Planowanie i zakup mediów;
- Wizualizacja zewnętrzna i wewnętrzna Sklepów;
- Planowanie i kontrolowanie kolportażu druków; bezadresowych (2 mln gazetek miesięcznie);
- Współtworzenie elementów komunikacji wewnętrznej (m.in. zaprojektowanie użytkowych elementów Intranetu)
- Otwarcia nowych Sklepów (kampanie otwarciowe dla ośmiu nowotwieranych placówek);
- Copywriting (m.in. warstwa tekstowa dla ponad 20 różnych spotów radiowych);
- Współpraca z agencjami reklamowymi;
- Monitoring i analiza działań konkurencji.
Szkolenia i kursy
Cisco Networking Academy
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Zarządzanie edukacją
Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Zainteresowania
Rower maniac (indoor, outdoor).
Organizacje
Prezes i założyciel Koła Naukowego Studentów Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej "DZiKS",
Koordynator w Banku Żywności
Koordynator w Banku Żywności
Grupy
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana
i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie
Środkowo-Wschodniej
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Gdańsk Morze Możliwości
Kultura, Sztuka, Biznes, Inwestycje, Networking, Kontakty Biznesowe Gdańska, Promocja Gdańska.
JA CHCĘ PRACOWAĆ :-)
Dla osób z doświadczeniem, które straciły pracę lub chcą zmienić obecną, zgodnie z oczekiwaniami.
Marketing
Szeroko pojęty marketing ..
Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.