Umiejętności
Managing Key Accounts
Marketing
Microsoft Office
Networking
Public Relations
Sales
Negocjacje
zarządzanie kluczowymi klientami
Zarządzanie zespołem
Sprzedaż bezpośrednia
Obsługa klienta
Zarządzanie Sprzedażą
Sprzedaż B2B
wystąpienia publiczne
Angielski
Budowanie zepołu
Obsługa kluczowych klientów
Zarządzanie relacjami z klientem
Umiejętności sprzedaży
Publikacje
pozyskiwanie klientów
nauczanie
Budowanie relacji z klientem
Budowanie wydajnych zespołów
Języki
angielski
biegły
hiszpański
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor handlowy
- nadzór oraz doradztwo handlowe dla ponad 150 placówek Naturhouse
- zarządzanie zasobami ludzkimi polegające na: zatrudnianiu, szkoleniu, motywowaniu pracowników, a także śledzeniu wyników ich pracy i osiąganych przez nich celów
- otwieranie nowych franczyz
- kontakt z aktualnymi franczyzobiorcami
- analiza statystyk sprzedaży
- nadzór nad wizerunkiem firmy, czynności kontrolne
- analiza rynku oraz tendencji rozwoju nowych produktów konkurencji
- zarządzanie zasobami ludzkimi polegające na: zatrudnianiu, szkoleniu, motywowaniu pracowników, a także śledzeniu wyników ich pracy i osiąganych przez nich celów
- otwieranie nowych franczyz
- kontakt z aktualnymi franczyzobiorcami
- analiza statystyk sprzedaży
- nadzór nad wizerunkiem firmy, czynności kontrolne
- analiza rynku oraz tendencji rozwoju nowych produktów konkurencji
Sales Representative
Glasdon Europe AB
– rozwijanie nieznanej, nowej marki na polskim rynku
– pozyskiwanie klientów z sektora B2B oraz administracji publicznej
– utrzymywanie relacji z obecnymi klientami firmy na terenie 9 województw
– prowadzenie negocjacji i prezentacji produktowych
– rekrutacja przedstawicieli handlowych wraz z członkiem zarządu z UK
– on-boarding nowych przedstawicieli handlowych oraz ich stałe wsparcie
– konsultacje z zarządem firmy na temat kierunków rozwoju firmy w Polsce
– wpływanie na marketing firmy w Polsce
– udział w targach branżowych jako wystawca w Polsce i za granicą
– realizacja miesięcznych oraz rocznych planów sprzedaży
– codzienne raportowanie wykonanych aktywności
– aktywne budowanie wizerunku i pozycji firmy w Polsce
Osiągnięcia 2015: 127% własnego planu sprzedaży.
Osiągnięcia 2016: 124% własnego planu sprzedaży.
Osiągnięcia 2017: 129% zespołowego planu rocznego
– pozyskiwanie klientów z sektora B2B oraz administracji publicznej
– utrzymywanie relacji z obecnymi klientami firmy na terenie 9 województw
– prowadzenie negocjacji i prezentacji produktowych
– rekrutacja przedstawicieli handlowych wraz z członkiem zarządu z UK
– on-boarding nowych przedstawicieli handlowych oraz ich stałe wsparcie
– konsultacje z zarządem firmy na temat kierunków rozwoju firmy w Polsce
– wpływanie na marketing firmy w Polsce
– udział w targach branżowych jako wystawca w Polsce i za granicą
– realizacja miesięcznych oraz rocznych planów sprzedaży
– codzienne raportowanie wykonanych aktywności
– aktywne budowanie wizerunku i pozycji firmy w Polsce
Osiągnięcia 2015: 127% własnego planu sprzedaży.
Osiągnięcia 2016: 124% własnego planu sprzedaży.
Osiągnięcia 2017: 129% zespołowego planu rocznego
Niezależny doradca finansowy
Własna działalność
– budowanie portfela klientów
– sprzedaż usług i produktów finansowo-ubezpieczeniowych
– prowadzenie analiz finansowych dla potencjalnych klientów
– badanie rynku
– obsługa i serwisowanie aktualnych klientów
– udział w konferencjach branżowych
– ścisła współpraca z podmiotami ubezpieczeniowymi
– sprzedaż usług i produktów finansowo-ubezpieczeniowych
– prowadzenie analiz finansowych dla potencjalnych klientów
– badanie rynku
– obsługa i serwisowanie aktualnych klientów
– udział w konferencjach branżowych
– ścisła współpraca z podmiotami ubezpieczeniowymi
Dyrektor oddziału
Zarządzanie podległym oddziałem, w tym:
– zarządzanie kilkuosobowym zespołem sprzedaży
– selekcja i rekrutacja przedstawicieli handlowych
– prowadzenie szkoleń z wiedzy produktowej i technik sprzedaży
– prowadzenie konferencji informacyjnych dla potencjalnych klientów
– kontrola pracy przedstawicieli handlowych
– motywowanie podległego zespołu
– realizacja powierzonych planów sprzedażowych
– budowanie dobrych, długofalowych kontaktów z klientami grupy AFORTI
– raportowanie do dyrektora regionalnego
Osiągnięcia: 3 miejsce pod kątem sprzedaży na 9 oddziałów.
– zarządzanie kilkuosobowym zespołem sprzedaży
– selekcja i rekrutacja przedstawicieli handlowych
– prowadzenie szkoleń z wiedzy produktowej i technik sprzedaży
– prowadzenie konferencji informacyjnych dla potencjalnych klientów
– kontrola pracy przedstawicieli handlowych
– motywowanie podległego zespołu
– realizacja powierzonych planów sprzedażowych
– budowanie dobrych, długofalowych kontaktów z klientami grupy AFORTI
– raportowanie do dyrektora regionalnego
Osiągnięcia: 3 miejsce pod kątem sprzedaży na 9 oddziałów.
Kierownik Sprzedaży
TeleTrade International Consulting Ltd.
– zarządzanie kilkuosobowym zespołem sprzedaży
– selekcja i rekrutacja pracowników do biura
– realizowanie celów sprzedażowych oddziału
– prowadzenie szkoleń produktowych i sprzedażowych
– prowadzenie konferencji informacyjnych dla potencjalnych klientów
– realizacja kampanii marketingowych na terenie trójmiasta
– raportowanie do dyrektora rejonu
– selekcja i rekrutacja pracowników do biura
– realizowanie celów sprzedażowych oddziału
– prowadzenie szkoleń produktowych i sprzedażowych
– prowadzenie konferencji informacyjnych dla potencjalnych klientów
– realizacja kampanii marketingowych na terenie trójmiasta
– raportowanie do dyrektora rejonu
kierownik zespołu sprzedaży
– rozwój sprzedaży na terenie woj. małopolskiego
– zarządzanie 5 osobowym zespołem przedstawicieli handlowych
– tworzenie i wdrażanie strategii sprzedaży na podległym terenie
– prowadzenie szkoleń produktowych i sprzedażowych
– zarządzanie portfelem klientów
– realizacja planów sprzedażowych
– raportowanie do dyrektora sprzedaży
– zarządzanie 5 osobowym zespołem przedstawicieli handlowych
– tworzenie i wdrażanie strategii sprzedaży na podległym terenie
– prowadzenie szkoleń produktowych i sprzedażowych
– zarządzanie portfelem klientów
– realizacja planów sprzedażowych
– raportowanie do dyrektora sprzedaży
Doradca Finansowy
– rozwój sprzedaży na terenie woj. małopolskiego
– zarządzanie kilkuosobowym zespołem przedstawicieli handlowych
– tworzenie i wdrażanie strategii sprzedaży na podległym terenie
– prowadzenie szkoleń produktowych i sprzedażowych
– zarządzanie portfelem klientów
– realizacja planów sprzedażowych
– raportowanie do dyrektora sprzedaży
– zarządzanie kilkuosobowym zespołem przedstawicieli handlowych
– tworzenie i wdrażanie strategii sprzedaży na podległym terenie
– prowadzenie szkoleń produktowych i sprzedażowych
– zarządzanie portfelem klientów
– realizacja planów sprzedażowych
– raportowanie do dyrektora sprzedaży
Szkolenia i kursy
03.2017 – 06.2017 Szkoła zarządzania Sprzedażą – McHayes & Steward Group
Master of Sales Management – Zarządzanie Działem Sprzedaży
12.2015 – 12.2016 Cardone University - roczny kurs doskonalący umiejętności sprzedażowe
03.2016 – 06.2016 Szkoła zarządzania Sprzedażą – McHayes & Steward Group
Diploma of Practitioner in Sales – Sprzedaż doradczo-ekspercka
02.2013 – 10.2013 Ośrodek Doradztwa i Treningu Kierowniczego w Gdańsku
Business Master Trainer – kurs doskonalący umiejętności trenerskie
01.2013 Toastmasters International – szkolenia z wystąpień publicznych
06.2011 Profesjonalna obsługa klienta i techniki sprzedaży (certyfikat)
10.2008 Droga do sukcesu – Brian Tracy
10.2008 Infoseminar – szkolenie dla najlepszych handlowców firmy Novision
Master of Sales Management – Zarządzanie Działem Sprzedaży
12.2015 – 12.2016 Cardone University - roczny kurs doskonalący umiejętności sprzedażowe
03.2016 – 06.2016 Szkoła zarządzania Sprzedażą – McHayes & Steward Group
Diploma of Practitioner in Sales – Sprzedaż doradczo-ekspercka
02.2013 – 10.2013 Ośrodek Doradztwa i Treningu Kierowniczego w Gdańsku
Business Master Trainer – kurs doskonalący umiejętności trenerskie
01.2013 Toastmasters International – szkolenia z wystąpień publicznych
06.2011 Profesjonalna obsługa klienta i techniki sprzedaży (certyfikat)
10.2008 Droga do sukcesu – Brian Tracy
10.2008 Infoseminar – szkolenie dla najlepszych handlowców firmy Novision
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Sprzedaż
Inżynieria/Technika/Produkcja
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
Rozwój osobisty: Wystąpienia publiczne, techniki sprzedaży i perswazji
Sport: Fitness, rower
Social Media: Zastosowanie w biznesie (promocja marki, marketing wirusowy)
Nieruchomości: Sprzedaż, zarządzanie, wynajem
Podróże: Europa, Azja, USA
Sport: Fitness, rower
Social Media: Zastosowanie w biznesie (promocja marki, marketing wirusowy)
Nieruchomości: Sprzedaż, zarządzanie, wynajem
Podróże: Europa, Azja, USA
Organizacje
Toastmasters Łódź
Art of Living
Art of Living
Inne
Komputer: Biegła obsługa komputera w środowisku Windows + MS Office
Prawo jazdy (B): Ponad 500.000 km bezkolizyjnej jazdy
Prawo jazdy (B): Ponad 500.000 km bezkolizyjnej jazdy
Grupy
A co to jest PSYCHOLOGIA SUKCESU
Co to jest PSYCHOLOGIA SUKCESU?
Od czego zależy sukces osobisty?
CO ma wpływ na Twój sukces?
A jak zarobić pierwszy milion.
Jeśli jesteś osobą, która chce zarabiać w milionach, lub już tak zarabia to jest to grupa dla ciebie :)
AFTER WORK
NASZYM CELEM JEST POZNANIE JAK NAJWIĘKSZEJ ILOŚCI NOWYCH ZNAJOMYCH ! Zapraszamy osoby tylko ze ZDJĘCIEM i kompletnym profilem. Nie przyjmujemy żadnych reklamacji.
Arena Biznesu
Grupa dla młodych i starszych :-) przedsiębiorców, którzy chcą w innowacyjny sposób promować swoją firmę.
Bazy Danych B2B B2C
Bazy Danych B2B oraz B2C uwzględniające indywidualne zapotrzebowanie każdego Zainteresowanego
BIZNESMEN Każdy może nim być
Niezaleznie, po ktorej stronie przyslowiowej lady stoimy, kazdy z nas jest Klientem
Bodo Schafer
Na filozofi Schafera powstało nie jedno doradztwo finansowe, nie jedna kariera i nie jedna fortuna.
Grupa dla osób, które zetkneły się jego filozofią, radami, sposobem na życie...
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.