Umiejętności
Reklama
Sprzedaż reklam
B2B
Marketing B2B
rozwój marki
Zarządzanie Marką
Język angielski w biznesie
planowanie biznesu
Strategia biznesowa
Analiza konkurencji
Analiza klientów
Digital Marketing
Strategia cyfrowa
Marketing bezpośredni
E-commerce
Ekonomika
Finanse
FMCG
Zakupy grupowe
Human Resources
Humans
Marketing Zintegrowany
Zarządzanie kluczowymi klientami
Przywództwo
Zarządzanie
planowanie rynku
Analiza rynku
Marketing
Komunikacja Marketingowa
zarządzanie marketingiem
Strategia marketingowa
Planowanie mediów
Marketing Mobilny
Negocjacje
Reklama online
Marketing internetowy
Rozwój produktu
wprowadzanie produktu
Zarządzanie produktem
marketing produktu
Promocje
Handel
Sales
Zarządzanie Sprzedażą
Segmentacja
SEO
Social Media
Social Media Marketing
Planowanie strategiczne
Strategia
Nauczanie
Budowanie zepołu
Trade Marketing
E-mail marketing
Prawo jazdy kat B
Budgeting
Zakupy Strategiczne
Zakupy, sprzedaż, logistyka
zakupy produkcyjne
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Właściciel
Sprzedaż - Marketing - Konsulting
Doradztwo i szkolenie z zakresu sprzedaży i marketingu strategicznego oraz operacyjnego. Tworzenie i porządkowanie strategii firm i procesów sprzedażowych oraz marketingowych. Wsparcie procesów rekrutacyjnych w obszarze marketingu i sprzedaży (analiza potrzeb firmy oraz sprawdzanie kompetencji twardych kandydata), coaching. Okresowe monitorowanie efektów prowadzonych działań marketingowych i rekomendowanie zmian – outsourcing zarządzania specjalistami ds. marketingu w firmie klienta w ramach Konsultanta lub Interim Managera.
Marketing Manager
Zakres odpowiedzialności: opracowanie strategii marketingowej i PR spółki. Rekrutacja i nadzorowanie
pracy działu marketingu wdrażanie standardów pracy.
Główne osiągnięcia:
uruchomienie strony firmowej www.mediarecovery.pl ,
rekrutacja i szkolenie specjalisty ds. marketingu,
kampanie skupione na pozyskiwaniu leadów (social media, AdWords).
pracy działu marketingu wdrażanie standardów pracy.
Główne osiągnięcia:
uruchomienie strony firmowej www.mediarecovery.pl ,
rekrutacja i szkolenie specjalisty ds. marketingu,
kampanie skupione na pozyskiwaniu leadów (social media, AdWords).
Marketing Manager (Interim Manager)
mdm NT Sp. z o.o.
Nadzorowanie pracy działu marketingu (komunikacja POS, targi, gadżety). Uporządkowanie komunikacji marketingowej ze szczególnym uwzględnieniem stworzenia spójnej architektury marki. Ujednolicenie materiałów reklamowych w tym i internetowych stron produktowych, stworzenie spójnego kodu kolorystycznego oraz marki parasolowej mdm4. Niskobudżetowa produkcja filmów targowych oraz prezentacji dla Handlowców,
Dyrektor ds. Sprzedaży i Marektingu (Interim Manager) członek Zarządu
Optimum Solutio Sp. z o.o.
Odpowiedzialność za:
√ całokształt funkcjonowania spółki,
√ opracowywanie i wdrażanie strategii rozwoju,
√ nadzorowanie działalności handlowej i operacyjnej spółki,
√ opracowanie i wdrażanie działań marketingowych,
√ nadzorowanie wszelkich kwestii formalno-prawnych związanych z funkcjonowanie spółki,
√ politykę kadrową.
√ całokształt funkcjonowania spółki,
√ opracowywanie i wdrażanie strategii rozwoju,
√ nadzorowanie działalności handlowej i operacyjnej spółki,
√ opracowanie i wdrażanie działań marketingowych,
√ nadzorowanie wszelkich kwestii formalno-prawnych związanych z funkcjonowanie spółki,
√ politykę kadrową.
Marketing Manager
Nadzór i realizacja polityki marketingowej firmy w Polsce i pozostałych krajach Unii Europejskiej. Opieka nad działem marketingu. Prowadzenie kampanii reklamowych i promocyjnych , koordynacja kreacji i produkcji materiałów promocyjnych, informacji prasowych, targów, monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, konsumentów, działań konkurencji i wyników własnych produktów i usług. Współtworzenie strategii marketingowej firmy, tworzenie budżetu marketingowego. Rozwój, komunikacja i sprzedaż e-sklepów: www.lynka.eu , www.avalonsportswear.com.pl , www.promoexpress.pl .
Kierownik ds. Reklamy
Zarządzanie działem marketingu zewnętrznego. Budowanie i komunikacja brandu TESCO w kanałach ATL i BTL. Nadzór i pełna kontrola nad wizerunkiem Brand Hero w kanałach ATL i BTL. Launch kampanii marki własnej „Smak łowi Makłowicz”. Komunikacja karty lojalnościowej ClubCard. Współpraca z domami mediowymi i agencjami reklamowymi. Organizacja przetargów dotyczących wyboru domu mediowego i agencji reklamowych. Budżetowanie i kontrola wydatków marketingowych.
wystawiono
Piotr to skarbnica wiedzy, z której można czerpać. Dzieli się zdobytą dotychczas wiedzą. Dobry mówca a zarazem i słuchacz. Szybko wyciąga wnioski i udziela rekomendacji.
podwładny
wystawiono
Swietny szef skupiony na rozwoju podwładnych, który w sposób skuteczny zachęca do szukania nowych rozwiązań i większego zaangażowania.
Opanowany i nastawiony na osiaganie wyznaczonych celów, potrafiący motywować współpracowników, szczególnie w trudnych momentach pracy.
Piotr to człowiek, który potrafi rozładować napiętą atmosferę.
Prywatnie przyjacielski, pozytywnie zakrecony, podchodzacy do zycia z dystansem i humorem.
Opanowany i nastawiony na osiaganie wyznaczonych celów, potrafiący motywować współpracowników, szczególnie w trudnych momentach pracy.
Piotr to człowiek, który potrafi rozładować napiętą atmosferę.
Prywatnie przyjacielski, pozytywnie zakrecony, podchodzacy do zycia z dystansem i humorem.
wystawiono
Piotr to doświadczony marketer, dla którego działania związane z komunikacją w różnych kanałach mediowych nie stanowią najmniejszego problemu. Wiedzę jaką posiada na ten temat można wręcz czerpać garściami. Prywatnie bardzo pozytywna osoba, z którą po prostu chce się przebywać i rozmawiać na różne tematy.
Product Manager OTC
Zarządzanie brandem witamin oraz grupą produktów stomatologicznych ze szczególnym uwzględnieniem planowania i egzekucji promocji ATL i BTL. Line extension marki Vitaral. Wprowadzenie w niestandardowy sposób na rynek preparatu SpecTab (Pomnik Onowałowa, www.spectab.pl)
Kierownik Produktu
Utworzenie i zarządzanie portfolio pediatrycznym (Rx, OTC oraz suplementy diety). Zarządzanie grupą szczepionek sprzedawanych do klientów indywidualnych (poradnie) oraz Zakładu Zamówień Publicznych (B2B).
Ustalanie celów marketingowych firmy w obrębie działu pediatrycznego i ginekologicznego (alokacja budżetu oraz czasu promocyjnego Przedstawicieli Handlowych).
Przygotowywanie i realizacja budżetu sprzedaży oraz promocyjnego. Czuwanie nad profitowością zarządzanych produktów. Kreowania działań trade marketingowych.
Współpraca z klientami zewnętrznymi dostarczającymi produkty do dystrybucji w Polsce.
Ustalanie celów marketingowych firmy w obrębie działu pediatrycznego i ginekologicznego (alokacja budżetu oraz czasu promocyjnego Przedstawicieli Handlowych).
Przygotowywanie i realizacja budżetu sprzedaży oraz promocyjnego. Czuwanie nad profitowością zarządzanych produktów. Kreowania działań trade marketingowych.
Współpraca z klientami zewnętrznymi dostarczającymi produkty do dystrybucji w Polsce.
współpracownik
wystawiono
Odpowiedzialność, rzetelność i rozsądek czynią z Pana Piotra Mrzygłoda poważnego i godnego zaufania Partnera w biznesie.
Unikalne połączenie sprawności w działaniu z entuzjazmem, profesjonalizmu z kreatywnością stanowi o jego istotnej sile.
Jednocześnie niekonwencjonalny i odkrywczy styl jego pracy gwarantuje zaskakujące, pozytywne efekty.
Pan Piotr ma żelazne zasady których nigdy nie łamie. Co sprawia,że współpraca z nim odbywa się w wysokim standardzie.
Unikalne połączenie sprawności w działaniu z entuzjazmem, profesjonalizmu z kreatywnością stanowi o jego istotnej sile.
Jednocześnie niekonwencjonalny i odkrywczy styl jego pracy gwarantuje zaskakujące, pozytywne efekty.
Pan Piotr ma żelazne zasady których nigdy nie łamie. Co sprawia,że współpraca z nim odbywa się w wysokim standardzie.
District Manager
Rekrutacja i budowa podległego zespołu. Realizowanie poprzez podległych Przedstawicieli Medycznych strategii promocyjnej leków RX na terenie zarządzanego obszaru. Wyznaczanie celów jakościowych i ilościowych dla Przedstawicieli Medycznych oraz nadzór nad ich realizacją.
Współpraca z lokalnymi hurtowniami farmaceutycznymi – akcje tradowe, analiza sprzedaży, budowa dystrybucji numerycznej nowych produktów.
Współpraca z lokalnymi hurtowniami farmaceutycznymi – akcje tradowe, analiza sprzedaży, budowa dystrybucji numerycznej nowych produktów.
Szkolenia i kursy
Wybrane szkolenia z zakresu zarządzania produktem
Strategiczna komunikacja z klientem - IESE Business School
Budowa architektury marki własnej - Tesco
Controlling marketingowy w praktyce. Marketing firmy z perspektywy zysków - ESSENTIS
Zarządzanie Projektami - DOOR
Badania marketingowe - DOOR
Budowanie Marki – Impuls Management
Narzędzia statystyczne w analizach marketingowych – European Training Center
e-marketing – Dendrite, ESSENTIS
Wybrane szkolenia z zakresu zarządzania zespołem
Coaching zaawansowany – Ewolucja, Greń Communication, Kontrakt OSH
Umiejętności psychologiczne coacha – Greń Communication
Współpraca w zespole – Ewolucja
Kreatywność – Ewolucja
Akademia Umiejętności Managera – Polpharma
o Motywacja
o Asertywność
o Zarządzanie konfliktem
Style kierowania - Voss+Partner
Psychologia szefa – szef to zawód – Grupa Szkoleniowa Kontrakt OSH
Jak motywować podwładnych - Grupa Szkoleniowa Kontrakt OSH
NLP, Metamodel, Analiza Transakcyjna – Greń Communication
Strategiczna komunikacja z klientem - IESE Business School
Budowa architektury marki własnej - Tesco
Controlling marketingowy w praktyce. Marketing firmy z perspektywy zysków - ESSENTIS
Zarządzanie Projektami - DOOR
Badania marketingowe - DOOR
Budowanie Marki – Impuls Management
Narzędzia statystyczne w analizach marketingowych – European Training Center
e-marketing – Dendrite, ESSENTIS
Wybrane szkolenia z zakresu zarządzania zespołem
Coaching zaawansowany – Ewolucja, Greń Communication, Kontrakt OSH
Umiejętności psychologiczne coacha – Greń Communication
Współpraca w zespole – Ewolucja
Kreatywność – Ewolucja
Akademia Umiejętności Managera – Polpharma
o Motywacja
o Asertywność
o Zarządzanie konfliktem
Style kierowania - Voss+Partner
Psychologia szefa – szef to zawód – Grupa Szkoleniowa Kontrakt OSH
Jak motywować podwładnych - Grupa Szkoleniowa Kontrakt OSH
NLP, Metamodel, Analiza Transakcyjna – Greń Communication
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Coaching
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zakupy
Usługi profesjonalne
Zainteresowania
Artykuły w Marketingu w Praktyce i Mediafu Magazyn
Budżet, budżet, budżet
http://issuu.com/mediafun/docs/mediafunmagazyn_nr_01_2010
Unikaj mediów społecznościowych?!
http://issuu.com/mediafun/docs/mediafun_magazyn_nr_02_2010_v2
Lojalność w dobie smartshopperów
http://issuu.com/mediafun/docs/mediafun_magazyn_nr_03_2011
Marketing poukładany cz1
http://issuu.com/mediafun/docs/mediafun_magazyn_nr_05_2011
Budżet, budżet, budżet
http://issuu.com/mediafun/docs/mediafunmagazyn_nr_01_2010
Unikaj mediów społecznościowych?!
http://issuu.com/mediafun/docs/mediafun_magazyn_nr_02_2010_v2
Lojalność w dobie smartshopperów
http://issuu.com/mediafun/docs/mediafun_magazyn_nr_03_2011
Marketing poukładany cz1
http://issuu.com/mediafun/docs/mediafun_magazyn_nr_05_2011
Organizacje
Mój profil na Linkedin
http://pl.linkedin.com/in/piotrmrzyglod
http://pl.linkedin.com/in/piotrmrzyglod
Inne
Nagrody:
Impressions Awards 2013 złoto w kategoriach Outstanding Design i Special Effects (Lynka)
Złote Orły 2011 w kategorii usługi, kampania zintegrowana i marketing wirusowy (Tesco)
Webstar Creative 2011 w kategoriach kampania online, video, animacja (Tesco)
Spoters Awards 2010 (Tesco)
Dobra Marka 2010 w kategorii hipermarkety (Tesco)
Trusted Brand 2010 w kategorii handel detaliczny (Tesco)
KTR 2010 złoto w kategorii kampanie radiowe, brąz w kategorii kampanie TV (Tesco)
Spoters Awards 2009 (Tesco)
KTR 2009 srebro w kategorii media interaktywne (Spectab, Trascodent)
KTR 2009 złoto w kategoriach: Active Advertising i Działania PR za ”Pomnik Onowałowa” dla Spectabu.
Epica Awards 2009 srebro w kategorii Interactive - (Spectab)
Złoty Otis 2009 w kategorii witaminy i minerały (Vitaral)
Laur Konsumenta 2009 w kategorii suplementy diety (Vitaral)
Favorite Website Awards (FWA) 2009 (Spectab)
Festival The Cup 2008 nagroda Best of Health and Personal Care (Spectab)
Nagrody na Festiwalu Reklamy Golden Drum w Portorożu w 2008 dla marki Spectab:
o Grand Prix & Golden Drum dla najlepszej kampanii mediowej
o Golden Watch dla najbardziej kreatywnej kampanii
o Grand Prix dla kampanii internetowej
Przykłady realizowanych kampanii
http://www.youtube.com/user/YouTesco
http://billbordowy.blox.pl/2008/06/Nawet-Kaca-Wyleczysz-Drazetka.html
http://launching.blox.pl/2008/10/Rosyjska-Pigula-na-kaca.html
Impressions Awards 2013 złoto w kategoriach Outstanding Design i Special Effects (Lynka)
Złote Orły 2011 w kategorii usługi, kampania zintegrowana i marketing wirusowy (Tesco)
Webstar Creative 2011 w kategoriach kampania online, video, animacja (Tesco)
Spoters Awards 2010 (Tesco)
Dobra Marka 2010 w kategorii hipermarkety (Tesco)
Trusted Brand 2010 w kategorii handel detaliczny (Tesco)
KTR 2010 złoto w kategorii kampanie radiowe, brąz w kategorii kampanie TV (Tesco)
Spoters Awards 2009 (Tesco)
KTR 2009 srebro w kategorii media interaktywne (Spectab, Trascodent)
KTR 2009 złoto w kategoriach: Active Advertising i Działania PR za ”Pomnik Onowałowa” dla Spectabu.
Epica Awards 2009 srebro w kategorii Interactive - (Spectab)
Złoty Otis 2009 w kategorii witaminy i minerały (Vitaral)
Laur Konsumenta 2009 w kategorii suplementy diety (Vitaral)
Favorite Website Awards (FWA) 2009 (Spectab)
Festival The Cup 2008 nagroda Best of Health and Personal Care (Spectab)
Nagrody na Festiwalu Reklamy Golden Drum w Portorożu w 2008 dla marki Spectab:
o Grand Prix & Golden Drum dla najlepszej kampanii mediowej
o Golden Watch dla najbardziej kreatywnej kampanii
o Grand Prix dla kampanii internetowej
Przykłady realizowanych kampanii
http://www.youtube.com/user/YouTesco
http://billbordowy.blox.pl/2008/06/Nawet-Kaca-Wyleczysz-Drazetka.html
http://launching.blox.pl/2008/10/Rosyjska-Pigula-na-kaca.html
Grupy
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Anioł Biznesu
Inicjatywa wspierająca polski biznes, kulturę i sztukę, łącząca animatorów, promotorów, artystów, twórców, inicjatorów, organizatorów, środowiska artystyczne, środowiska biznesowe, media..
audyt
Audyt wewnętrzny i zewnętrzny, audyt wykorzystania środków UE, egzaminy i certyfikaty w audycie.
Audyt zakupów
Dla właścicieli firm, menedżerów, kupców i innych osób zainteresowanych tematyką audytu zakupów.
b2b Reklama, gadżety, urządzenia, usługi
Oferty i zapotrzebowania na gadgety, materialy i urzadzenia reklamowe, uslugi
Bizner Club
Bizner Club, w skrócie BC, to nieformalny klub biznesowy, który skupia swoją działalność na wsparciu działań marketingowych i sprzedażowych (networking).
BIZNES KONTAKT
Grupa której celem jest nawiązanie partnerskich, biznesowych kontaktów w szerokim słowa tego znaczeniu od kultury, poprzez finanse, zarządzanie, poszukiwanie partnera, sponsoring.
Możliwość wymiany k
Brand Manager Club
Brand Manager. Personal Brand. Marketing Manager. Reklama, Marketing, Marka, Wizerunek, Sprzedaż.