Piotr Mrzygłód

Interim Manager - Marketing & Sprzedaż
Kraków, małopolskie

Umiejętności

Reklama Sprzedaż reklam B2B Marketing B2B rozwój marki Zarządzanie Marką Język angielski w biznesie planowanie biznesu Strategia biznesowa Analiza konkurencji Analiza klientów Digital Marketing Strategia cyfrowa Marketing bezpośredni E-commerce Ekonomika Finanse FMCG Zakupy grupowe Human Resources Humans Marketing Zintegrowany Zarządzanie kluczowymi klientami Przywództwo Zarządzanie planowanie rynku Analiza rynku Marketing Komunikacja Marketingowa zarządzanie marketingiem Strategia marketingowa Planowanie mediów Marketing Mobilny Negocjacje Reklama online Marketing internetowy Rozwój produktu wprowadzanie produktu Zarządzanie produktem marketing produktu Promocje Handel Sales Zarządzanie Sprzedażą Segmentacja SEO Social Media Social Media Marketing Planowanie strategiczne Strategia Nauczanie Budowanie zepołu Trade Marketing E-mail marketing Prawo jazdy kat B Budgeting Zakupy Strategiczne Zakupy, sprzedaż, logistyka zakupy produkcyjne

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Właściciel
Sprzedaż - Marketing - Konsulting
Doradztwo i szkolenie z zakresu sprzedaży i marketingu strategicznego oraz operacyjnego. Tworzenie i porządkowanie strategii firm i procesów sprzedażowych oraz marketingowych. Wsparcie procesów rekrutacyjnych w obszarze marketingu i sprzedaży (analiza potrzeb firmy oraz sprawdzanie kompetencji twardych kandydata), coaching. Okresowe monitorowanie efektów prowadzonych działań marketingowych i rekomendowanie zmian – outsourcing zarządzania specjalistami ds. marketingu w firmie klienta w ramach Konsultanta lub Interim Managera.
Mediarecovery
Marketing Manager
Zakres odpowiedzialności: opracowanie strategii marketingowej i PR spółki. Rekrutacja i nadzorowanie
pracy działu marketingu wdrażanie standardów pracy.
Główne osiągnięcia:
 uruchomienie strony firmowej www.mediarecovery.pl ,
 rekrutacja i szkolenie specjalisty ds. marketingu,
 kampanie skupione na pozyskiwaniu leadów (social media, AdWords).
Logo
Marketing Manager (Interim Manager)
mdm NT Sp. z o.o.
Nadzorowanie pracy działu marketingu (komunikacja POS, targi, gadżety). Uporządkowanie komunikacji marketingowej ze szczególnym uwzględnieniem stworzenia spójnej architektury marki. Ujednolicenie materiałów reklamowych w tym i internetowych stron produktowych, stworzenie spójnego kodu kolorystycznego oraz marki parasolowej mdm4. Niskobudżetowa produkcja filmów targowych oraz prezentacji dla Handlowców,
WEBCON Sp. z o.o.
Product Evangelist (Interim Manager)
Nieustannie dbam, by klienci polecali WEBCOM BPS. Networking na poziomie członków zarządu. Zarządzanie działem marketingu.
Logo
Dyrektor ds. Sprzedaży i Marektingu (Interim Manager) członek Zarządu
Optimum Solutio Sp. z o.o.
Odpowiedzialność za:
√ całokształt funkcjonowania spółki,
√ opracowywanie i wdrażanie strategii rozwoju,
√ nadzorowanie działalności handlowej i operacyjnej spółki,
√ opracowanie i wdrażanie działań marketingowych,
√ nadzorowanie wszelkich kwestii formalno-prawnych związanych z funkcjonowanie spółki,
√ politykę kadrową.
Lynka Sp. z o.o.
Marketing Manager
Nadzór i realizacja polityki marketingowej firmy w Polsce i pozostałych krajach Unii Europejskiej. Opieka nad działem marketingu. Prowadzenie kampanii reklamowych i promocyjnych , koordynacja kreacji i produkcji materiałów promocyjnych, informacji prasowych, targów, monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, konsumentów, działań konkurencji i wyników własnych produktów i usług. Współtworzenie strategii marketingowej firmy, tworzenie budżetu marketingowego. Rozwój, komunikacja i sprzedaż e-sklepów: www.lynka.eu , www.avalonsportswear.com.pl , www.promoexpress.pl .
Logo
Współwłaściciel, Redaktor
Mediafun Magazyn
Współwłaściciel i wydawca magazynu o nowych mediach i marketingu www.mediafunmagazyn.pl
Tesco Polska
Kierownik ds. Reklamy
Zarządzanie działem marketingu zewnętrznego. Budowanie i komunikacja brandu TESCO w kanałach ATL i BTL. Nadzór i pełna kontrola nad wizerunkiem Brand Hero w kanałach ATL i BTL. Launch kampanii marki własnej „Smak łowi Makłowicz”. Komunikacja karty lojalnościowej ClubCard. Współpraca z domami mediowymi i agencjami reklamowymi. Organizacja przetargów dotyczących wyboru domu mediowego i agencji reklamowych. Budżetowanie i kontrola wydatków marketingowych.
Sylwia K.
Sylwia K. · współpracownik
wystawiono
Piotr to skarbnica wiedzy, z której można czerpać. Dzieli się zdobytą dotychczas wiedzą. Dobry mówca a zarazem i słuchacz. Szybko wyciąga wnioski i udziela rekomendacji.
Błażej Herzyk
Błażej Herzyk · współpracownik
wystawiono
Źródło wiedzy, którą chętnie się dzielił, doceniając ludzi za ich wiedzę i kompetencje.
Usunięty Użytkownik
podwładny
wystawiono
Swietny szef skupiony na rozwoju podwładnych, który w sposób skuteczny zachęca do szukania nowych rozwiązań i większego zaangażowania.
Opanowany i nastawiony na osiaganie wyznaczonych celów, potrafiący motywować współpracowników, szczególnie w trudnych momentach pracy.
Piotr to człowiek, który potrafi rozładować napiętą atmosferę.
Prywatnie przyjacielski, pozytywnie zakrecony, podchodzacy do zycia z dystansem i humorem.
Adam Przeździęk
Adam Przeździęk · współpracownik
wystawiono
Piotr to doświadczony marketer, dla którego działania związane z komunikacją w różnych kanałach mediowych nie stanowią najmniejszego problemu. Wiedzę jaką posiada na ten temat można wręcz czerpać garściami. Prywatnie bardzo pozytywna osoba, z którą po prostu chce się przebywać i rozmawiać na różne tematy.
Jelfa SA
Product Manager OTC
Zarządzanie brandem witamin oraz grupą produktów stomatologicznych ze szczególnym uwzględnieniem planowania i egzekucji promocji ATL i BTL. Line extension marki Vitaral. Wprowadzenie w niestandardowy sposób na rynek preparatu SpecTab (Pomnik Onowałowa, www.spectab.pl)
Łukasz Herman
Łukasz Herman · usługodawca
wystawiono
Piotr jest bardzo doświadczonym managerem. Jest człowiekiem pozytywnie nastawionym do życia i otwartym na pomysły. Podczas współpracy zawsze był chętny do prowadzenia dialogu! Współpracę z Piotrem wspominam bardzo, ale to bardzo dobrze! Każdemu życzę takiego Klienta!
IBSS BIOMED S.A.
Kierownik Produktu
Utworzenie i zarządzanie portfolio pediatrycznym (Rx, OTC oraz suplementy diety). Zarządzanie grupą szczepionek sprzedawanych do klientów indywidualnych (poradnie) oraz Zakładu Zamówień Publicznych (B2B).
Ustalanie celów marketingowych firmy w obrębie działu pediatrycznego i ginekologicznego (alokacja budżetu oraz czasu promocyjnego Przedstawicieli Handlowych).
Przygotowywanie i realizacja budżetu sprzedaży oraz promocyjnego. Czuwanie nad profitowością zarządzanych produktów. Kreowania działań trade marketingowych.
Współpraca z klientami zewnętrznymi dostarczającymi produkty do dystrybucji w Polsce.
Usunięty Użytkownik
współpracownik
wystawiono
Odpowiedzialność, rzetelność i rozsądek czynią z Pana Piotra Mrzygłoda poważnego i godnego zaufania Partnera w biznesie.

Unikalne połączenie sprawności w działaniu z entuzjazmem, profesjonalizmu z kreatywnością stanowi o jego istotnej sile.

Jednocześnie niekonwencjonalny i odkrywczy styl jego pracy gwarantuje zaskakujące, pozytywne efekty.

Pan Piotr ma żelazne zasady których nigdy nie łamie. Co sprawia,że współpraca z nim odbywa się w wysokim standardzie.
AstraZeneca Pharma Poland Sp. z o.o.
Area Sales Manager
Zarządzanie 8 Przedstawicielami Medycznymi. Rozwój pracowników poprzez odpowiednie motywowanie, szkolenia i coaching.
Polpharma
District Manager
Rekrutacja i budowa podległego zespołu. Realizowanie poprzez podległych Przedstawicieli Medycznych strategii promocyjnej leków RX na terenie zarządzanego obszaru. Wyznaczanie celów jakościowych i ilościowych dla Przedstawicieli Medycznych oraz nadzór nad ich realizacją.
Współpraca z lokalnymi hurtowniami farmaceutycznymi – akcje tradowe, analiza sprzedaży, budowa dystrybucji numerycznej nowych produktów.
Bayer Sp. z o.o.
Starszy Przedstawiciel Medyczny
Logo
Key Account SR
Master Foods Polska Sp.z o.o.

Szkolenia i kursy

Wybrane szkolenia z zakresu zarządzania produktem

 Strategiczna komunikacja z klientem - IESE Business School
 Budowa architektury marki własnej - Tesco
 Controlling marketingowy w praktyce. Marketing firmy z perspektywy zysków - ESSENTIS
 Zarządzanie Projektami - DOOR
 Badania marketingowe - DOOR
 Budowanie Marki – Impuls Management
 Narzędzia statystyczne w analizach marketingowych – European Training Center
 e-marketing – Dendrite, ESSENTIS

Wybrane szkolenia z zakresu zarządzania zespołem

 Coaching zaawansowany – Ewolucja, Greń Communication, Kontrakt OSH
 Umiejętności psychologiczne coacha – Greń Communication
 Współpraca w zespole – Ewolucja
 Kreatywność – Ewolucja
 Akademia Umiejętności Managera – Polpharma
o Motywacja
o Asertywność
o Zarządzanie konfliktem
 Style kierowania - Voss+Partner
 Psychologia szefa – szef to zawód – Grupa Szkoleniowa Kontrakt OSH
 Jak motywować podwładnych - Grupa Szkoleniowa Kontrakt OSH
 NLP, Metamodel, Analiza Transakcyjna – Greń Communication

Edukacja

Logo
MANAGEMENT, studia podyplomowe
ICAN Institute & Harvard Business School
Logo
Biologia i Ochrona Środowiska, magisterskie
Uniwersytet Śląski w Katowicach

Specjalizacje

Edukacja/Szkolenia
Coaching
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zakupy
Usługi profesjonalne

Zainteresowania

Artykuły w Marketingu w Praktyce i Mediafu Magazyn
Budżet, budżet, budżet
http://issuu.com/mediafun/docs/mediafunmagazyn_nr_01_2010
Unikaj mediów społecznościowych?!
http://issuu.com/mediafun/docs/mediafun_magazyn_nr_02_2010_v2
Lojalność w dobie smartshopperów
http://issuu.com/mediafun/docs/mediafun_magazyn_nr_03_2011
Marketing poukładany cz1
http://issuu.com/mediafun/docs/mediafun_magazyn_nr_05_2011

Organizacje

Mój profil na Linkedin
http://pl.linkedin.com/in/piotrmrzyglod

Inne

Nagrody:
 Impressions Awards 2013 złoto w kategoriach Outstanding Design i Special Effects (Lynka)
 Złote Orły 2011 w kategorii usługi, kampania zintegrowana i marketing wirusowy (Tesco)
 Webstar Creative 2011 w kategoriach kampania online, video, animacja (Tesco)
 Spoters Awards 2010 (Tesco)
 Dobra Marka 2010 w kategorii hipermarkety (Tesco)
 Trusted Brand 2010 w kategorii handel detaliczny (Tesco)
 KTR 2010 złoto w kategorii kampanie radiowe, brąz w kategorii kampanie TV (Tesco)
 Spoters Awards 2009 (Tesco)
 KTR 2009 srebro w kategorii media interaktywne (Spectab, Trascodent)
 KTR 2009 złoto w kategoriach: Active Advertising i Działania PR za ”Pomnik Onowałowa” dla Spectabu.
 Epica Awards 2009 srebro w kategorii Interactive - (Spectab)
 Złoty Otis 2009 w kategorii witaminy i minerały (Vitaral)
 Laur Konsumenta 2009 w kategorii suplementy diety (Vitaral)
 Favorite Website Awards (FWA) 2009 (Spectab)
 Festival The Cup 2008 nagroda Best of Health and Personal Care (Spectab)
 Nagrody na Festiwalu Reklamy Golden Drum w Portorożu w 2008 dla marki Spectab:
o Grand Prix & Golden Drum dla najlepszej kampanii mediowej
o Golden Watch dla najbardziej kreatywnej kampanii
o Grand Prix dla kampanii internetowej

Przykłady realizowanych kampanii
http://www.youtube.com/user/YouTesco
http://billbordowy.blox.pl/2008/06/Nawet-Kaca-Wyleczysz-Drazetka.html
http://launching.blox.pl/2008/10/Rosyjska-Pigula-na-kaca.html

Grupy

33 wszystkich wypowiedzi
27 plusów
ABY POMÓC W 48 GODZIN
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Agencje Reklamowe
Agencje Reklamowe
Kryzys jest jak Yeti...
Anioł Biznesu
Anioł Biznesu
Inicjatywa wspierająca polski biznes, kulturę i sztukę, łącząca animatorów, promotorów, artystów, twórców, inicjatorów, organizatorów, środowiska artystyczne, środowiska biznesowe, media..
Apps 4 social
Apps 4 social
Wszystko o aplikacjach facebook.com/ Iphone/ iPad/ Android
audyt
audyt
Audyt wewnętrzny i zewnętrzny, audyt wykorzystania środków UE, egzaminy i certyfikaty w audycie.
Audyt zakupów
Audyt zakupów
Dla właścicieli firm, menedżerów, kupców i innych osób zainteresowanych tematyką audytu zakupów.
Audytorzy
Audytorzy
Grupa zawodowa:Audytor wewnętrzny
b2b Reklama, gadżety, urządzenia, usługi
b2b Reklama, gadżety, urządzenia, usługi
Oferty i zapotrzebowania na gadgety, materialy i urzadzenia reklamowe, uslugi
B2B Zakupy W Biznesie
B2B Zakupy W Biznesie
Zakupy w Biznesie. Dla wszystkich którzy zawodowo zajmują się zakupami...
Bizner Club
Bizner Club
Bizner Club, w skrócie BC, to nieformalny klub biznesowy, który skupia swoją działalność na wsparciu działań marketingowych i sprzedażowych (networking).
BIZNES KONTAKT
BIZNES KONTAKT
Grupa której celem jest nawiązanie partnerskich, biznesowych kontaktów w szerokim słowa tego znaczeniu od kultury, poprzez finanse, zarządzanie, poszukiwanie partnera, sponsoring. Możliwość wymiany k
Brand Manager Club
Brand Manager Club
Brand Manager. Personal Brand. Marketing Manager. Reklama, Marketing, Marka, Wizerunek, Sprzedaż.