Piotr Molski

Opiekun kluczowych klientów serwisu, UNI-TRUCK Sp. z o.o.
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

motoryzacja

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

UNI-TRUCK Sp. z o.o.
Opiekun Kluczowych Klientów
- Opieka nad Kluczowymi Klientami w zakresie obsługi posprzedażowej
- Opracowywanie nowych ofert, promocji serwisowych i ich sprzedaż
- Opracowanie strategii handlowej i nadzór nad planem utrzymania klientów
- Pozyskiwanie nowych klientów
- Aktywna praca z klientem: Up-selling, Corss-selling
- Przystępowanie do przetargów rynkowych
- Przegotowywanie raportów sprzedaży
- Monitoring zadowolenia klienta na podstawie wskaźników KPI
- Udział w tworzeniu działu CRM
- Raportowanie
Logo
12
BMW Auto Rawski Sp. z o.o.
- Odpowiedzialność za dział, plany zakupowe i sprzedażowe narzucone przez Importera
- Kompleksowe zarządzanie działem sprzedaży i magazynu
- Budowanie i umacnianie sieci dystrybucji na wyznaczonym terenie,
- Odpowiedzialność za gospodarkę magazynową
- Odpowiedzialność za hurtową sprzedaż części
- Rekrutacji podległych pracowników
Logo
Dyrektor zarządzający
Serwis samochodowy
- Współtworzenie i odpowiedzialność za strategię firmy
- Kompleksowe zarządzanie podległym zespołem wg struktury firmy
- Rozwój firmy poprzez tworzenie nowych działów i odpowiedzialność za ich wynik
- Nadzór i koordynacja nad oddziałami firmy – 3 oddziały firmy
- Stawianie i rozliczanie celów podległym pracownikom
- Odpowiedzialność za rachunek zysków i strat oraz płynność finansową firmy
- Rekrutacja podległego zespołu
Polska Grupa Dealerów Sp. z o.o.
Koordynator sprzedaży hurtowej
- Nadzór nad działem sprzedaży detalicznym i hurtowym B2B
- Nadzór nad działem logistyki (flota samochodowa, kierowcy, transport)
- Rekrutacja i szkolenie pracowników sprzedaży i przedstawicieli handlowych
- Pozyskiwanie klientów
- Tworzenie wewnętrznych procedur działu sprzedaży
- Budowanie długotrwałych relacji z klientami i opieka nad kluczowymi klientami
- Negocjacje warunków współpracy z dostawcami i odbiorcami
- Realizacja wyznaczonych celów
- Raportowanie do Dyrektora sprzedaży
- Poszerzanie oferty handlowej o inne marki
- Tworzenie polityki cenowej na inne marki
- Prezentacja oferty handlowej i szkolenia dla odbiorców
- Współpraca z działem marketingu
JC Auto S.A.
Product Manager
Wyszukiwanie dostawcy części, wprowadzanie do oferty handlowej, pozyskiwanie odbiorców, szkolenie produktowe działu sprzedaży
Logo
Specjalista ds. części zamiennych
Autogala Sp. z o.o.
Nadzorowanie działu sprzedaży, szkolenie pracowników, pozyskiwanie Klientów
Logo
Specjalista ds. części zamiennych
PHU Kometa
Pełna obsługa Klienta, zamawianie towaru i jego sprzedaż
Logo
Z-ca kierownika działu części zamiennych
ASO Skoda Sinclan
- Zarządzanie magazynem części zamiennych
- Zamawianie i wycena części
- Analiza obrotów magazynowych
- Pozyskiwanie odbiorców
- Przystępowanie do przetargów publicznych
- Zarządzanie pracownikami magazynu i działu logistyki
- Sporządzanie raportu działu części dla zarządu firmy

Szkolenia i kursy

Jak pozyskać klienta, negocjacji z klientem, sprzedażowe, zarządzanie presonelem

Edukacja

Logo
Bankowość i ubezpieczenia, magisterskie
Akademia Finansów w Warszawie

Specjalizacje

Obsługa klienta
Motoryzacja/Transport

Zainteresowania

Rajdy samochodowe, jeździectwo

Grupy

Auto Moto Praca
Auto Moto Praca
Grupa zrzeszająca poszukujących pracy i poszukujących Pracowników do pracy w branży motoryzacyjnej. Jesteś Headhunterem poszukującym ludzi w branzy auto-moto, inżynierem, mechanikiem, znasz branże mo
Jeździectwo
Jeździectwo
Konie, koniki, jazda konna, rekreacja, sport.. P.S. Nie przyjmujemy osób anonimowych.