Umiejętności
Corporate Branding
Digital Marketing
Marketing
Project Management
Public Relations
Social Marketing
Social Media
Social Media Marketing
Zarządzanie projektami
zarządzanie zmianą
Zarządzanie zespołem
Planowanie strategiczne
Strategia biznesowa
Strategia marketingowa
Zarządzanie
Strategia cyfrowa
Komunikacja Marketingowa
Reklama Online
reżyseria
Identyfikacja i branding
Identyfikacja wizualna
szkolenia twarde i miękkie
Energia Odnawialna
Języki
rosyjski
biegły
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Prezes zarządu
Fundacja Solar Trip
Zdobywanie środków finansowych na działanie fundacji
Pisanie i koordynacja projektów
Prowadzenie warsztatów
rozliczenia finansowe i merytoryczne działalności
Kreowanie i prowadzenie wysoce innowacyjnych projektów wykorzystujących najnowsze zjawiska z różnych dziedzin, w tym nowych mediów, sztuki współczesnej itp. Działania te otrzymały wiele nagród i wyróżnień, m.in. Prezydenta RP, Fundacji Orange, Europejskiego Kongresu Kultury, były przedmiotem prezentacji i dyskusji na dwóch konferencjach naukowych poświęconych nowym kierunkom w marketingu.
Pisanie i koordynacja projektów
Prowadzenie warsztatów
rozliczenia finansowe i merytoryczne działalności
Kreowanie i prowadzenie wysoce innowacyjnych projektów wykorzystujących najnowsze zjawiska z różnych dziedzin, w tym nowych mediów, sztuki współczesnej itp. Działania te otrzymały wiele nagród i wyróżnień, m.in. Prezydenta RP, Fundacji Orange, Europejskiego Kongresu Kultury, były przedmiotem prezentacji i dyskusji na dwóch konferencjach naukowych poświęconych nowym kierunkom w marketingu.
p.o. Kierownika Działu Promocji i Komunikacji
Miejska Biblioteka Publiczna w Słupsku
• zarządzanie pracą działu (pracowników, stażystów, praktykantów)
• prowadzenie portalu bibliotecznego (w tym pisanie tekstów)
• pisanie tekstów promujących czytelnictwo, recenzji literackich, omówień
• rzecznictwo – kontakty z mediami, wystąpienia medialne
• kontakty z przedstawicielami instytucji współpracujących (Wydział Kultury UM, wydawnictwa, potencjalni sponsorzy, instytucje kultury, instytucje edukacyjne (szkoły, uczelnie, organizacje społeczne)
• wystąpienia publiczne, w tym m. in. prowadzenie dużych imprez, jak festiwale, spotkania autorskie, panele dyskusyjne, wykłady
• prowadzenie kanałów społecznościowych (Facebook, Instagram, Twitter, You Tube)
• tworzenie i organizacja wydarzeń (festiwal literacki, imprezy na zewnątrz i wewnątrz biblioteki)
• przygotowywanie materiałów graficznych, filmów, fotografii
• tworzenie, nadzór i ewaluacja kampanii reklamowych
• prowadzenie portalu bibliotecznego (w tym pisanie tekstów)
• pisanie tekstów promujących czytelnictwo, recenzji literackich, omówień
• rzecznictwo – kontakty z mediami, wystąpienia medialne
• kontakty z przedstawicielami instytucji współpracujących (Wydział Kultury UM, wydawnictwa, potencjalni sponsorzy, instytucje kultury, instytucje edukacyjne (szkoły, uczelnie, organizacje społeczne)
• wystąpienia publiczne, w tym m. in. prowadzenie dużych imprez, jak festiwale, spotkania autorskie, panele dyskusyjne, wykłady
• prowadzenie kanałów społecznościowych (Facebook, Instagram, Twitter, You Tube)
• tworzenie i organizacja wydarzeń (festiwal literacki, imprezy na zewnątrz i wewnątrz biblioteki)
• przygotowywanie materiałów graficznych, filmów, fotografii
• tworzenie, nadzór i ewaluacja kampanii reklamowych
Kierownik Działu Graficznego
• kierowanie pracą czteroosobowego działu
• redakcja pisma wewnętrznego
• pisanie artykułów do pism branżowych
• kreacja narzędzi promocyjnych wspierających sprzedaż
• projektowanie nowych linii opakowań i materiałów korporacyjnych
• redakcja pisma wewnętrznego
• pisanie artykułów do pism branżowych
• kreacja narzędzi promocyjnych wspierających sprzedaż
• projektowanie nowych linii opakowań i materiałów korporacyjnych
Kierownik Działu Marketingu
• zarządzanie działalnością trzyosobowego działu
• odpowiedzialność za działania PR firmy, w tym częściowo IR
• redakcja strony www i newslettera
• relacje z mediami branżowymi i finansowymi (komunikaty giełdowe, komentarze do wyników finansowych, prognozy rynku, itp.)
• tworzenie i implementacja strategii marketingowej na rynku krajowym i europejskim
• wprowadzanie nowych produktów na rynek w ścisłej współpracy z działami R&D oraz Product Managerami
• kreowanie pomysłów na kampanie sprzedażowe i promocyjne w kraju i za granicą
• tworzenie i negocjowanie budżetu marketingowego oraz zarządzanie jego realizacją
• badania rynkowe ilościowe i jakościowe, analiza konkurencji
• odpowiedzialność za działania PR firmy, w tym częściowo IR
• redakcja strony www i newslettera
• relacje z mediami branżowymi i finansowymi (komunikaty giełdowe, komentarze do wyników finansowych, prognozy rynku, itp.)
• tworzenie i implementacja strategii marketingowej na rynku krajowym i europejskim
• wprowadzanie nowych produktów na rynek w ścisłej współpracy z działami R&D oraz Product Managerami
• kreowanie pomysłów na kampanie sprzedażowe i promocyjne w kraju i za granicą
• tworzenie i negocjowanie budżetu marketingowego oraz zarządzanie jego realizacją
• badania rynkowe ilościowe i jakościowe, analiza konkurencji
PR&Marketing Manager
• odpowiedzialność za całość działań z zakresu PR i marketingu
• współtworzenie strategii marketingu i PR
• relacje z mediami
• pisanie artykułów prasowych
• współtworzenie strategii marketingu i PR
• relacje z mediami
• pisanie artykułów prasowych
Dyrektor Artystyczny
Zarządzanie działem kreacji
Tworzenie koncepcji kampanii i materiałów reklamowych
Tworzenie koncepcji kampanii i materiałów reklamowych
Szkolenia i kursy
Szkoła Liderów Polsko-Amerykańskiej Fundacji Wolności,
intensywny roczny program obejmujący m.in. kursy kreatywności, asertywności, delegowania zadań, zarządzania projektami, rzecznictwa, zarządzania czasem i wiele innych
Laboratorium Innowacji Liderskich - roczny, intensywny kurs tworzenia i wdrażania innowacji.
Dwa sektory, jedna wizja - półroczny coaching zawodowy z Partnerem w PwC Guntherem Westphalem
Coaching zawodowy z Agatą Polak z Umano Solution
Finanse dla niefinansistów - miesięczny kurs finansów przedsiębiorstwa dla osób nie zajmujących się finansami zawodowo
intensywny roczny program obejmujący m.in. kursy kreatywności, asertywności, delegowania zadań, zarządzania projektami, rzecznictwa, zarządzania czasem i wiele innych
Laboratorium Innowacji Liderskich - roczny, intensywny kurs tworzenia i wdrażania innowacji.
Dwa sektory, jedna wizja - półroczny coaching zawodowy z Partnerem w PwC Guntherem Westphalem
Coaching zawodowy z Agatą Polak z Umano Solution
Finanse dla niefinansistów - miesięczny kurs finansów przedsiębiorstwa dla osób nie zajmujących się finansami zawodowo
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Marketing
Komunikacja marketingowa
Public Relations
Zewnętrzny PR
Zainteresowania
sztuka współczesna, podróże, teatr, pisarstwo
Organizacje
Solar Trip - prezes
Dwa Teatry - reżyser
Eko-Technologie - przewodniczący komisji rewizyjnej
Dwa Teatry - reżyser
Eko-Technologie - przewodniczący komisji rewizyjnej
Inne
Wyróżnienia i nagrody:
2012 - nagroda na Europejskim Kongresie Kultury za program Rent an Artist (www.rent-an-artist.blogspot.com)
2014 - nominacja do nagrody Super Samorząd 2013 pod patronatem Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej
2015 - stypendium Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego
2012 - nagroda na Europejskim Kongresie Kultury za program Rent an Artist (www.rent-an-artist.blogspot.com)
2014 - nominacja do nagrody Super Samorząd 2013 pod patronatem Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej
2015 - stypendium Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego
Grupy
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni
CSR i społeczne zaangażowanie pracodawców
Dla tych pracodawców, którzy w sposób odpowiedzialny, etyczny, zaangażowany uwzględniają interesy społeczne i ochrony środowiska w swoich strategiach działań na rynku, a także w s
Anioły Sztuki
Inicjatywa wspierająca polską kulturę i sztukę, łącząca animatorów, aktywistów, promotorów, artystów, twórców, inicjatorów, organizatorów, środo
Artisteer
Artisteer to narzędzie do szybkiego tworzenia szablonów i designu do najpopularniejszych CMSów i blogów: WordPress, Drupal, Joomla, Bloger, DotNetNuke. Zresztą sami zobaczcie...
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Creative & Innovative
Najlepsze sposoby znajdywania nowych ciekawych pomysłów to kolektywne myślenie kreatywne.
A najlepsze pomysły powstają na styku różnych idei!