Umiejętności
Szybkie przyswajanie wiedzy i nowych umiejętności
Instalacja systemów operacyjnych i innego oprogramowania
Diagnoza usterek sprzętu komputerowego i ich usuwanie
Obsługa róznego oprogramowania
Ciekawość i chęć podejmowania nowych wyzwań
Języki
polski
ojczysty
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. IT
-Wsparcie użytkowników w zakresie usług IT (HELPDESK)
-Praca w systemie zgłoszeniowym wraz z utrzymaniem poziomu usług(SLA)
-Zarządzanie i utrzymanie działania systemów informatycznych w firmie w tym:
-Zarządzanie i pomoc użytkownikom w domenie (Active directory)
-Testowanie i wdrażanie nowego oprogramowania w firmie
-Konfiguracja i zarządzanie komputerami i telefonami w firmie
-Utrzymanie działania sieci informatycznych
-Wsparcie użytkowników w zakresie problemów z Hardware/Software
-Utrzymanie standardów Hardware/Software
-Wsparcie i zapewnianie ciągłośći usług w firmie w tym pakietu biurowego MSO 365 i innych programów potrzebnych do pracy w biurze
-Wsparcie użytkowników w zakresie korzystania i problemów z drukarkami lokalnymi/sieciowymi
-Praca w systemie zgłoszeniowym wraz z utrzymaniem poziomu usług(SLA)
-Zarządzanie i utrzymanie działania systemów informatycznych w firmie w tym:
-Zarządzanie i pomoc użytkownikom w domenie (Active directory)
-Testowanie i wdrażanie nowego oprogramowania w firmie
-Konfiguracja i zarządzanie komputerami i telefonami w firmie
-Utrzymanie działania sieci informatycznych
-Wsparcie użytkowników w zakresie problemów z Hardware/Software
-Utrzymanie standardów Hardware/Software
-Wsparcie i zapewnianie ciągłośći usług w firmie w tym pakietu biurowego MSO 365 i innych programów potrzebnych do pracy w biurze
-Wsparcie użytkowników w zakresie korzystania i problemów z drukarkami lokalnymi/sieciowymi
Administrator systemów informatycznych
Wsparcie zdalne użytkowników w zakresie usług IT (HELPDESK)
Praca w systemie zgłoszeniowym wraz z utrzymaniem poziomu usług(SLA).
Zarządzanie i utrzymanie działania systemów informatycznych w firmie w tym:
-Zarządzanie i pomoc użytkownikom w domenie (Active directory)
-Testowanie i wdrażanie nowego oprogramowania w firmie
-Konfiguracja i zarządzanie komputerami i telefonami w firmie
-Utrzymanie działania sieci informatycznych
-Wsparcie użytkowników w zakresie problemów z Hardware/Software
-Utrzymanie standardów Hardware/Software
-Wsparcie i zapewnianie ciągłośći usług w firmie w tym pakietu biurowego MSO 365 i innych programów potrzebnych do pracy w biurze
-Wsparcie użytkowników w zakresie korzystania i problemów z drukarkami lokalnymi/sieciowymi
Praca w systemie zgłoszeniowym wraz z utrzymaniem poziomu usług(SLA).
Zarządzanie i utrzymanie działania systemów informatycznych w firmie w tym:
-Zarządzanie i pomoc użytkownikom w domenie (Active directory)
-Testowanie i wdrażanie nowego oprogramowania w firmie
-Konfiguracja i zarządzanie komputerami i telefonami w firmie
-Utrzymanie działania sieci informatycznych
-Wsparcie użytkowników w zakresie problemów z Hardware/Software
-Utrzymanie standardów Hardware/Software
-Wsparcie i zapewnianie ciągłośći usług w firmie w tym pakietu biurowego MSO 365 i innych programów potrzebnych do pracy w biurze
-Wsparcie użytkowników w zakresie korzystania i problemów z drukarkami lokalnymi/sieciowymi
Edukacja
Specjalizacje
IT - Administracja
Administrowanie systemami
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk