Doświadczenie zawodowe
Produkt Manager LOGO / Świat Motocykli / Kontynenty / SMART
1. Współtworzenie rocznej strategii marketingowej podległych tytułów:
- Udział w przygotowaniu, tworzeniu i wdrażanie (realizacja) planów marketingowych zgonie ze strategią dla zdefiniowanych tytułów prasowych
- Efektywne zarządzanie budżetem; bieżąca kontrola budżetu i comiesięczne aktualizacja dziłań z Controlingiem.
- Monitoring działań konkurencji i akcji promocyjnych.
- Bieżące koordynowanie współpracy miedzy działami .
2. Twórcze poszukiwanie sposobów promocji marek podległych tytułów oraz ich stron internetowych; przygotowywanie kampanii promocyjno - reklamowych.
- analiza i opracowywanie założeń zgodnie ze strategią i pozycjonowaniem marki
- przygotowanie briefu dla agencji reklamowej, domu mediowego, działu graficznego w oparciu o wcześniej ustalone założenia
- współpraca z agencją reklamowa /domem mediowym / studiem produkcyjnym – koordynacja produkcji zewnętrznych materiałów reklamowych (TV, Radio, Kino, Outdoor, Prasa, Inne) oraz kampanii wraz z crosspromocją w innych tytułach Wydawnictwa, stronach internetowych, kinach oraz informacją PR
- Inicjowanie innych form promocji tytułu oraz stron internetowych: product placement, patronaty medialne, sponsoring, inne.
- Organizowanie eventów, stoisk targowych, imprez
3. Realizacja procesu komunikacji z czytelnikami poprzez:
- inicjowanie akcji marketingowych - konkursów, plebiscytów, akcji specjalnych - przeznaczonych dla reklamodawców przy jednoczesnym zachowaniu jak najwyższej atrakcyjności pisma i stron internetowych dla czytelników i jednoczesnej promocji marki
- prenumeratę i podnoszenie jej atrakcyjności dla czytelników / promocja
4. Zapewnienie pozyskania gadżetów / kolekcji dla powierzonych tytułów prasowych dbając o ich aspekt konkurencyjny i zachowanie jak najkorzystniejszej relacji cena – jakość.
5. Koordynacja współpracy marketingowej i redakcyjnej z innymi mediami, instytucjami
6. Współpraca z pozostałymi działami firmy: redakcja, produkcja, dystrybucja, kolportaż, dział reklamy, dział prawny – akceptacje umów, new business, magazyn, finanse, księgowość, kontroling – koordynacja przepływu dokumentów finansowych, informowanie o zobowiązaniach barterowych i gotówkowych,
7. Wprowadzenie tytułów w Social Media i administrowanie fan page na Facebooku - Świat Motocykli, Magazyn LOGO, Kontynenty
- Udział w przygotowaniu, tworzeniu i wdrażanie (realizacja) planów marketingowych zgonie ze strategią dla zdefiniowanych tytułów prasowych
- Efektywne zarządzanie budżetem; bieżąca kontrola budżetu i comiesięczne aktualizacja dziłań z Controlingiem.
- Monitoring działań konkurencji i akcji promocyjnych.
- Bieżące koordynowanie współpracy miedzy działami .
2. Twórcze poszukiwanie sposobów promocji marek podległych tytułów oraz ich stron internetowych; przygotowywanie kampanii promocyjno - reklamowych.
- analiza i opracowywanie założeń zgodnie ze strategią i pozycjonowaniem marki
- przygotowanie briefu dla agencji reklamowej, domu mediowego, działu graficznego w oparciu o wcześniej ustalone założenia
- współpraca z agencją reklamowa /domem mediowym / studiem produkcyjnym – koordynacja produkcji zewnętrznych materiałów reklamowych (TV, Radio, Kino, Outdoor, Prasa, Inne) oraz kampanii wraz z crosspromocją w innych tytułach Wydawnictwa, stronach internetowych, kinach oraz informacją PR
- Inicjowanie innych form promocji tytułu oraz stron internetowych: product placement, patronaty medialne, sponsoring, inne.
- Organizowanie eventów, stoisk targowych, imprez
3. Realizacja procesu komunikacji z czytelnikami poprzez:
- inicjowanie akcji marketingowych - konkursów, plebiscytów, akcji specjalnych - przeznaczonych dla reklamodawców przy jednoczesnym zachowaniu jak najwyższej atrakcyjności pisma i stron internetowych dla czytelników i jednoczesnej promocji marki
- prenumeratę i podnoszenie jej atrakcyjności dla czytelników / promocja
4. Zapewnienie pozyskania gadżetów / kolekcji dla powierzonych tytułów prasowych dbając o ich aspekt konkurencyjny i zachowanie jak najkorzystniejszej relacji cena – jakość.
5. Koordynacja współpracy marketingowej i redakcyjnej z innymi mediami, instytucjami
6. Współpraca z pozostałymi działami firmy: redakcja, produkcja, dystrybucja, kolportaż, dział reklamy, dział prawny – akceptacje umów, new business, magazyn, finanse, księgowość, kontroling – koordynacja przepływu dokumentów finansowych, informowanie o zobowiązaniach barterowych i gotówkowych,
7. Wprowadzenie tytułów w Social Media i administrowanie fan page na Facebooku - Świat Motocykli, Magazyn LOGO, Kontynenty
Brand Manager: National Geographic Polska / NG Traveler / NG Kids
G+J RBA Sp. z o.o.
Bieżące działania wynikające z obowiązków BM. Wprowadzenie NG KIDS na rynek. Zaplanowanie, przygotowanie i przeprowadzenie kampanii - "4 Wielki Konkurs Fotograficzny National Geografic". Przygotowanie jesiennej kampanii promującej konkurs dla prenumeratorów NG.
Szybkie decyzje, nawet o odejściu...
Szybkie decyzje, nawet o odejściu...
Brand Manager Tytułów Komputerowych
Komputer Świat (KS - dwutygodnik), Komputer Świat EKSPERT (miesięcznik) oraz magazyn PLAY (PL - miesięcznik) i wydania specjalne (razem 15 tytułów w roku)
Odpowiedzialny za:
• wdrażanie strategii marketingowej i promocyjnej podległych tytułów, (skuteczne przeprowadzenie komunikacji marketingowej relanchu tyt. KS oraz PL),
• inicjowanie, tworzenie, nadzorowanie nowych projektów biznesowych, realizacja i przygotowanie umów,
• planowanie i nadzór nad budżetem promocyjno - reklamowym tytułów, raportowanie do controlingu,
• planowanie i nadzór kampanii mediowych;
• tworzenie copy oraz koncepcji spotów TV i radio, kreacje - internet, briefing agencji,
• produkcja kampanii reklamowych i reklam prasowych, malingów, materiałów promocyjno-reklamowych,
• działania PR: informacje prasowe, patronaty, bartery, przygotowanie eventów
• negocjacje świadczeń
• koordynacja działań promocji kolportażu i prenumeraty
• opracowywanie i obsługa konkursów dla czytelników - pozyskiwanie sponsorów, sporządzanie umów barterowych, regulaminów konkursowych, współpraca z redakcjami, akceptacje projektów graficznych
• monitoring konkurencji w segmencie
Odpowiedzialny za:
• wdrażanie strategii marketingowej i promocyjnej podległych tytułów, (skuteczne przeprowadzenie komunikacji marketingowej relanchu tyt. KS oraz PL),
• inicjowanie, tworzenie, nadzorowanie nowych projektów biznesowych, realizacja i przygotowanie umów,
• planowanie i nadzór nad budżetem promocyjno - reklamowym tytułów, raportowanie do controlingu,
• planowanie i nadzór kampanii mediowych;
• tworzenie copy oraz koncepcji spotów TV i radio, kreacje - internet, briefing agencji,
• produkcja kampanii reklamowych i reklam prasowych, malingów, materiałów promocyjno-reklamowych,
• działania PR: informacje prasowe, patronaty, bartery, przygotowanie eventów
• negocjacje świadczeń
• koordynacja działań promocji kolportażu i prenumeraty
• opracowywanie i obsługa konkursów dla czytelników - pozyskiwanie sponsorów, sporządzanie umów barterowych, regulaminów konkursowych, współpraca z redakcjami, akceptacje projektów graficznych
• monitoring konkurencji w segmencie
Szkolenia i kursy
Warszawska Szkoła Reklamy
- Projektant Kampanii Reklamowych w specjalności Strategia Reklamy i PR
Agora S.A.
- Obsługa oprogramowania UOM
MediaCom Polska
- Kupowanie vod jako uzupełnianie kampanii TV
- Mobile Marketing
- Projektant Kampanii Reklamowych w specjalności Strategia Reklamy i PR
Agora S.A.
- Obsługa oprogramowania UOM
MediaCom Polska
- Kupowanie vod jako uzupełnianie kampanii TV
- Mobile Marketing
Edukacja
Inne
Zainteresowania:
- nowe technologie i gadżety
- social media
- mocne kino, dobra książka, smaczna kuchnia, muzyka bez komercji
- design, sztuka ulicy, dekoracja wnętrz
- nowe technologie i gadżety
- social media
- mocne kino, dobra książka, smaczna kuchnia, muzyka bez komercji
- design, sztuka ulicy, dekoracja wnętrz
Grupy
ABY ZYSKAĆ W 48 GODZIN
Bezpłatne, Gratisy, Rabaty, Zniżki, Promocje, Bonusy, Wyprzedaże, Vouchery, Wejściówki. Zakupy grupowe ze zniżką. Zyskaj klientów w 48 godzin.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Marketing
Szeroko pojęty marketing ..
Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów