Piotr Marczak

Senior Account Manager w Agencji Kreatywnej Pompidou Sp. z o.o.
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

Grupa Agora
Produkt Manager LOGO / Świat Motocykli / Kontynenty / SMART
1. Współtworzenie rocznej strategii marketingowej podległych tytułów:
- Udział w przygotowaniu, tworzeniu i wdrażanie (realizacja) planów marketingowych zgonie ze strategią dla zdefiniowanych tytułów prasowych
- Efektywne zarządzanie budżetem; bieżąca kontrola budżetu i comiesięczne aktualizacja dziłań z Controlingiem.
- Monitoring działań konkurencji i akcji promocyjnych.
- Bieżące koordynowanie współpracy miedzy działami .

2. Twórcze poszukiwanie sposobów promocji marek podległych tytułów oraz ich stron internetowych; przygotowywanie kampanii promocyjno - reklamowych.
- analiza i opracowywanie założeń zgodnie ze strategią i pozycjonowaniem marki
- przygotowanie briefu dla agencji reklamowej, domu mediowego, działu graficznego w oparciu o wcześniej ustalone założenia
- współpraca z agencją reklamowa /domem mediowym / studiem produkcyjnym – koordynacja produkcji zewnętrznych materiałów reklamowych (TV, Radio, Kino, Outdoor, Prasa, Inne) oraz kampanii wraz z crosspromocją w innych tytułach Wydawnictwa, stronach internetowych, kinach oraz informacją PR
- Inicjowanie innych form promocji tytułu oraz stron internetowych: product placement, patronaty medialne, sponsoring, inne.
- Organizowanie eventów, stoisk targowych, imprez

3. Realizacja procesu komunikacji z czytelnikami poprzez:
- inicjowanie akcji marketingowych - konkursów, plebiscytów, akcji specjalnych - przeznaczonych dla reklamodawców przy jednoczesnym zachowaniu jak najwyższej atrakcyjności pisma i stron internetowych dla czytelników i jednoczesnej promocji marki
- prenumeratę i podnoszenie jej atrakcyjności dla czytelników / promocja

4. Zapewnienie pozyskania gadżetów / kolekcji dla powierzonych tytułów prasowych dbając o ich aspekt konkurencyjny i zachowanie jak najkorzystniejszej relacji cena – jakość.

5. Koordynacja współpracy marketingowej i redakcyjnej z innymi mediami, instytucjami

6. Współpraca z pozostałymi działami firmy: redakcja, produkcja, dystrybucja, kolportaż, dział reklamy, dział prawny – akceptacje umów, new business, magazyn, finanse, księgowość, kontroling – koordynacja przepływu dokumentów finansowych, informowanie o zobowiązaniach barterowych i gotówkowych,

7. Wprowadzenie tytułów w Social Media i administrowanie fan page na Facebooku - Świat Motocykli, Magazyn LOGO, Kontynenty
Logo
Brand Manager: National Geographic Polska / NG Traveler / NG Kids
G+J RBA Sp. z o.o.
Bieżące działania wynikające z obowiązków BM. Wprowadzenie NG KIDS na rynek. Zaplanowanie, przygotowanie i przeprowadzenie kampanii - "4 Wielki Konkurs Fotograficzny National Geografic". Przygotowanie jesiennej kampanii promującej konkurs dla prenumeratorów NG.

Szybkie decyzje, nawet o odejściu...
Axel Springer Polska
Brand Manager Tytułów Komputerowych
Komputer Świat (KS - dwutygodnik), Komputer Świat EKSPERT (miesięcznik) oraz magazyn PLAY (PL - miesięcznik) i wydania specjalne (razem 15 tytułów w roku)

Odpowiedzialny za:
• wdrażanie strategii marketingowej i promocyjnej podległych tytułów, (skuteczne przeprowadzenie komunikacji marketingowej relanchu tyt. KS oraz PL),
• inicjowanie, tworzenie, nadzorowanie nowych projektów biznesowych, realizacja i przygotowanie umów,
• planowanie i nadzór nad budżetem promocyjno - reklamowym tytułów, raportowanie do controlingu,
• planowanie i nadzór kampanii mediowych;
• tworzenie copy oraz koncepcji spotów TV i radio, kreacje - internet, briefing agencji,
• produkcja kampanii reklamowych i reklam prasowych, malingów, materiałów promocyjno-reklamowych,
• działania PR: informacje prasowe, patronaty, bartery, przygotowanie eventów
• negocjacje świadczeń
• koordynacja działań promocji kolportażu i prenumeraty
• opracowywanie i obsługa konkursów dla czytelników - pozyskiwanie sponsorów, sporządzanie umów barterowych, regulaminów konkursowych, współpraca z redakcjami, akceptacje projektów graficznych
• monitoring konkurencji w segmencie
Filip Szcześniak
Filip Szcześniak · współpracownik
wystawiono
wspaniały profesjonalista, rzetelny i skrupulatny, koleżeński
z duuużym poczuciem humoru i optymistycznym podejściem do życia

świetny współpracownik
Logo
Specjalista ds. Marketingu
Wydawnictwo PIM
Magazyn PREMIERY; CHICHOT (wprowadzenie obu tytułów na rynek)
Axel Springer Polska
Brand Manager Asistant
Dział Promocji Newsweek, Forbes

Szkolenia i kursy

Warszawska Szkoła Reklamy
- Projektant Kampanii Reklamowych w specjalności Strategia Reklamy i PR

Agora S.A.
- Obsługa oprogramowania UOM

MediaCom Polska
- Kupowanie vod jako uzupełnianie kampanii TV
- Mobile Marketing

Edukacja

Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Wyższa Szkoła Przedsiębiorczosci i Zarządzania im. L. Koźmińskiego w Warszawie

Inne

Zainteresowania:
- nowe technologie i gadżety
- social media
- mocne kino, dobra książka, smaczna kuchnia, muzyka bez komercji
- design, sztuka ulicy, dekoracja wnętrz

Grupy

ABY ZYSKAĆ W 48 GODZIN
ABY ZYSKAĆ W 48 GODZIN
Bezpłatne, Gratisy, Rabaty, Zniżki, Promocje, Bonusy, Wyprzedaże, Vouchery, Wejściówki. Zakupy grupowe ze zniżką. Zyskaj klientów w 48 godzin.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
dm
dm
Grupa znajomych
Event, Organizacja Imprez
Event, Organizacja Imprez
Grupa poświęcona organizacji eventów i imprezez.
facebook.com
facebook.com
Grupa GoldenLinowych użytkowników serwisu FaceBook.com
Klub Kreatywnych
Klub Kreatywnych
Klub Kreatywnych - Rozni ludzie, zawody, style, charaktery - jedna kreatywnosc...
Marketing
Marketing
Szeroko pojęty marketing .. Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Marketing Interaktywny
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Marketing, PR
Marketing, PR
oferty pracy z branży marketing, PR
Marketing szeptany
Marketing szeptany
Marketing szeptany, viral i buzz
pl.bebo.com
pl.bebo.com
dla tych, którzy lubią bebo