Piotr Marcinkowski

Dyrektor Marketingu
Świebodzice, dolnośląskie

Umiejętności

Reklama Marketing B2B Zarządzanie Marką Analiza konkurencji Kreatywność Graphic Design HVAC planowanie rynku Analiza rynku Marketing zarządzanie marketingiem Badania marketingowe Strategia marketingowa wprowadzanie produktu Zarządzanie produktem Trade Marketing Underfloor Heating Tworzenie stron WWW Ogrzewanie podłogowe instalacje CO i WOD-KAN

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Capricorn S.A.
Dyrektor Marketingu
Capricorn S.A.
Brand Manager
Capricorn S.A.
Product Manager
Capricorn S.A.
Specjalista ds. Marketingu - P.O. Menedżer Produktu
Capricorn S.A.
Referent ds. Marketingu

Edukacja

Logo
Marketing i Zarządzanie, magisterskie
Politechnika Wrocławska
Logo
Marketing i Zarządzanie, inżynierskie
Politechnika Wrocławska

Specjalizacje

Budownictwo
Instalacje
Marketing
Zarządzanie marką
Marketing
Zarządzanie produktem

Grupy

B2B POLSKA
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe bazy danych, brokerzy, call center, mailing, emailing, telemarketing, direct marketing, data mining.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
CRM
CRM
CRM - to nawet notes Pani Kasi ze spozywczaka ;] Poza tym: narzedzia, strategie i przede wszystkim - eksperci.
Fachowy Instalator
Fachowy Instalator
Grupa służy wymianie doświadczeń fachowców w branży instalacyjnej. Poruszane temat to: instalacje grzewcze, sanitarne, wentylacja, klimatyzacja, chłodnictwo itp. Sporo uwagi poświęcamy tematom ekologi
Marketing
Marketing
Szeroko pojęty marketing .. Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Technika Grzewcza i Sanitarna
Technika Grzewcza i Sanitarna
Dla wszystkich pracujących w branży
Zarządzanie Produktem
Zarządzanie Produktem
Celem grupy Zarządzanie Produktem jest do promowanie zarządzania produktem jako jednego z kluczowych elementów procesu zarządzania marketingowego.