Piotr Marchlik

Piotr Marchlik

Quality Manager
Gorzów Wielkopolski, lubuskie

Umiejętności

APQP PPAP Project Management Zapewnienia Jakości Audyty jakości Zarządzanie jakością 8D Problem Solving ISO 9001 ISO/TS 16949 Control Plan Customer Relationship Management Claim handling FMEA, SPC, MSA, 8D, Parero, 5WHY, Diagram Ishikawy

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

TPV Displays Polska SP. Z O.O.
Plant Quality Manager
OLSA Poland automotive
Kierownik Jakości Produkcji
OLSA Poland automotive
Inżynier Jakości
Faurecia
SQA
- uruchomienie procesu kontroli wejściowej i procesu zapewnienia jakości dostawców zgodnie ze standardami korporacyjnymi od podstaw (nowy zakład - projekty: Golf A7, Amarok)
- implementacja wymagań jakościowych korporacji i Klienta u dostawców
- nadzór i koordynacja nad procesem kontroli wejściowej
- zapewnienie jakości u dostawców wewnętrznych, zewnętrznych i nominowanych przez Klienta (dostawy komponentów do zakładu i JIS-ów w Niemczech)
- audity dostawców, udział w Run@Rate (VDA 6.3)
- proces reklamacyjny komponentów (odzyskiwanie kosztów złej jakości, walidacja działań korygujących u dostawców - 8d)
- sprawozdawczość z oceny dostawców oraz wyników kontroli wejściowej
- nadzór nad listą dostawców krytycznych (definiowanie planów naprawczych)
- negocjacje i budowanie relacji z dostawcami
- PPAP (EMPB)
- zarządzanie procesem zmian inżynieryjnych u dostawców w produkcji seryjnej
- transfery produkcji
TPV Displays Polska SP. Z O.O.
Inżynier Jakości
- obsługa reklamacji od klientów (8D, wdrażanie akcji korygujących i zapobiegawczych, działania korekcyjne u Klienta - rework)
- wdrażanie nowych produktów od strony jakościowej (zwolnienie jakościowe nowych produktów do produkcji masowej)
- udział we wdrożeniach nowych produktów w Chinach
- zapewnienie jakości procesu i produktu (audity procesu, wew. SZJ, Klienta; opracowywanie i nadzór nad dokumentacją jakościową dla inspektorów kontroli jakości procesu i kontroli wyjściowej)
- współudział w zapewnieniu jakości dostaw (inicjowanie reklamacji i weryfikacja akcji wdrożonych przez dostawcę)
- analizowanie kluczowych wskaźników jakościowych i inicjowanie akcji korygujących i zapobiegawczych (lider regularnych spotkań jakościowych interdyscyplinarnego zespołu)
- negocjacje i budowanie relacji z klientami oraz raportowanie wyników jakościowych (do Klienta i wewnętrznie)
- przeprowadzanie analiz P-FMEA

Szkolenia i kursy

Certyfikowany audytor procesu VDA 6.3 - Moduł E - 10-14.08.2015
Specyficzne wymagania Formel Q - 20-21.07.2015
Wymagania Fiata - 20-21.05.2015
VDA2/PPAP - Zapewnienie jakości dostaw (VDA QMC) - 11-12.08.2014
Audyt procesu produkcyjnego wg wymagań VDA 6.3 - 05.06.2012
Wymagania Specyfikacji ISO/TS 16949:2009 - 31.05.2012
Excel - kurs średnio zaawansowany - 21.10.2009
Zarządzanie reklamacjami klientów - 08.10.2009
Auditor wewnętrzny zintegrowanego systemu zarządzania jakością - 23.08.2008

Edukacja

Logo
Logistyka i Zarządzanie Łańcuchem Dostaw, studia podyplomowe
Uniwersytet Szczeciński
Logo
Zarządzanie Projektami, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
Logo
Zarządzanie i Inżynieria Produkcji, spec. Inżynieria Jakości, magisterskie
Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny
Logo
Zarządzanie i Inżynieria Produkcji, spec. Inżynieria Jakości, inżynierskie
Politechnika Szczecińska

Specjalizacje

Zarządzanie jakością
Zapewnienie jakości

Grupy

2 wszystkich wypowiedzi
1 plus
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Jakość
Jakość
Grupa osób związanych z zarządzaniem jakością, a także środowiskiem i bezpieczeństwem w organizacjach oraz auditowaniem systemów.
Kariera inżyniera
Kariera inżyniera
Grupa zrzeszająca inżynierów chcących rozwijać swoje kariery !
Zarządzanie Jakością
Zarządzanie Jakością
Grupa dla osób zawodowo zajmujących się zarządzaniem jakością (m.in. konsultantów, trenerów, pełnomocników ds. zarządzania jakością)
Zarządzanie Projektami
Zarządzanie Projektami
Celem grupy jest upowszechnienie idei zarządzania poprzez projekty oraz wzajemna wymiana doświadczeń.