Piotr Makowski

Key Account Manager
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Key Account Relationship Management sprzedaż rozwiązań Key Account Manager 1 Sprzedaż konsultacyjna

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Canon Polska Sp. z o.o.
Key Account Manager
Grupa Exorigo-Upos
Key Account Manager
• Sprzedaż zaawansowanych rozwiązań IT (sprzęt, oprogramowanie, usługi)
• Zarządzanie relacjami z klientem,
• Zarządzanie współpracą miedzy działami w procesie sprzedażowym,
• Zarządzanie projektami,
• Planowanie i zarządzanie sprzedażą,
• Rozwój biznesu,
• Raportowanie,
• Mentoring,
• Koordynowanie kontraktów.
Adecco Poland
Dyrektor IT
Profil firmy: usługi doradztwa personalnego w obszarze: pracy czasowej, rekrutacji stałych, outplacementu, 350 stanowisk komputerowych, 50 biur w całym kraju.

Dyrektor IT

Zakres odpowiedzialności:

• Strategia, planowanie, zarządzanie operacyjne infrastrukturą IT,
• Tworzenie planów rozwoju infrastruktury IT (serwerownia, sieć, oprogramowanie),
• Dostosowanie IT do potrzeb biznesowych zgodnie z wymaganiami korporacyjnymi,
• Tworzenie zespołu i kierowanie jego działaniem,
• Prowadzenie działań w zakresie wsparcia usług IT (ITIL) takich jak: zarządzanie incydentem, problemem, zmianą,
• Bezpieczeństwo systemów informatycznych,
• Tworzenie i monitorowanie budżetu działu IT,
• Tworzenie procedur i polityk dotyczących IT (DRP, Polityka bezpieczeństwa),
• Zarządzanie i monitorowanie projektów IT:
- Wdrożenie systemu TETA oraz Oracle BI , współpraca z działami: księgowości, zasobów ludzkich, płac i finansów,
- Centralizacja sieci, projekt we współpracy z oddziałem IT w Lyonie),
• Nawiązywanie i podtrzymywanie współpracy z dostawcami sprzętu IT i usług (telekomunikacja i wsparcie),
• Dostosowanie procesów firmowych do Ustawy o Ochronie Danych Osobowych.

Główne osiągnięcia:

• Ukończenie z sukcesem wdrożeń: TETA Constellation (ERP). Oracle BI, centralizacji sieci,
• Wdrożenie ITIL (wsparcie usług).
Logo
Manager IT
Data Protector (Outsourcing IT)
Zakres odpowiedzialności:

• Dostarczanie usługi outsourcingu IT wybranej grupie klientów zgodnie z podpisanymi umowami SLA,
• Pozyskiwanie klientów.
Center Corporation Sp. z o.o.
Dyrektor IT
Spółka zarządzająca grupą firm. (BusinessCenter Sp z o.o., OutsourcingCenter Sp. z o.o. i ParollCenter Sp z o.o.)
Profil firmy: naliczanie płac dla przedsiębiorstw, praca czasowa, rekrutacje stałe, 250 osób, 3 biura w Polsce. Członek grupy CVO – www.cvogroup.com, www.cvonline.pl, www.simplica.pl)

2002 - 2006 Dyrektor IT
2001 - 2002 Manager IT
1997 - 2001 Specjalista IT

Zakres odpowiedzialności:

• Strategia, planowanie, zarządzanie operacyjne infrastrukturą IT,
• Rozwój systemu Concorde XAL (system ERP),
• Prowadzenie działań w zakresie wsparcia usług IT (ITIL) takich jak: zarządzanie incydentem, problemem, zmianą,
• Tworzenie zespołu i kierowanie jego działaniem,
• Tworzenie i monitorowanie budżetu działu IT,
• Tworzenie procedur dotyczących działu IT i zarządzanie projektami informatycznymi.
• Rozwój bazy danych wspierającej proces rekrutacji,
• Dostosowanie procesów firmowych do Ustawy o Ochronie Danych Osobowych. Rejestracja zbiorów danych osobowych w GIODO.

Główne osiągnięcia:

• Stworzenie całej infrastruktury informatycznej w firmie,
• Zbudowanie profesjonalnie funkcjonującego działu IT.
Instytut Biologii Doświadczalnej im. M. Nenckiego PAN
Asystent
Asystent - prowadziłem prace badawcze z zakresu biochemii białek i fosfolipidów, byłem autorem licznych publikacji w pismach biochemicznych.

Szkolenia i kursy

2011 PRINCE2 Practitioner
2011 PRINCE2 Foundation
2010 ITIL V3 Foundation
2009 Negocjacje
2008 Zarządzanie ryzykiem w projektach IT
2004 V Konferencja z cyklu "Nowoczesny dział IT". Nowoczesny dział IT partnerem biznesu. Model według ITIL ®
2003 Citrix MetaFrame XP for Windows Administration, Feature Release 3
2002 - 2003 Cisco Networking Academy
2000 Accelerated Training for Microsoft Windows 2000
2000 MS Exchange Server Accelerated Training
2000 Accelerated Training for Microsoft Windows 4.0

Edukacja

Logo
Informatyka, inżynierskie
Politechnika Warszawska
Logo
Biologia, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Sprzedaż
IT/Telekomunikacja

Zainteresowania

Żeglarstwo, maratony rowerowe, narciarstwo, literatura fantasy, gry strategiczne.
W roku 2011 miałem okazję brać udział w niezwykle wyczerpującym wyścigu rowerowym na Mont Ventoux – legendarny szczyt na trasie Tour de France. Podjazd na tę górę jest uważany za najtrudniejszy na całym świecie. Długość podjazdu - 21 km. W stawce 75 zawodników zająłem bardzo dobre 10 miejsce.

Inne

Umiejętności IT:

Znajomość standardu ITIL (ITIL Foundation), metodyki prowadzenia projektów informatycznych PRINCE2 Practitioner, szeroka znajomość systemów informatycznych (systemy operacyjne Windows, Linux, Unix, sieci TCP/IP, LAN, WAN), Citrix, systemy firewall (Check Point), MS Exchange, TEATA 2000 – system ERP, TETA Constellation – system ERP, Concorde XAL – system ERP, MS SQL, Oracle, Sendmail, Squid, DNS, znajomość routerów Cisco, systemów ochrony antywirusowej, backup’u danych, znajomość technologii VPN, ASP, HTTP, Visual Basic.

Grupy

44 wszystkich wypowiedzi
3 plusy
Bieganie
Bieganie
im dlużej tym lepiej
Business IT
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
Centrum Rozwiązań Menedżerskich SA
Centrum Rozwiązań Menedżerskich SA
Centrum Rozwiązań Menedżerskich SA
CEO KLUB
CEO KLUB
Klub CEO, właścicieli, prezesów, członków zarządu, dyrektorów generalnych, dyrektorów zarządzających, top menedżerów, najwyższej kadry zarządzającej. Kontakty biznesowe. Prestiżowe spotkania biznesowe
CIO
CIO
Grupa dyrektorów, managerów IT.
Cloud Computing
Cloud Computing
Cloud Computing - czym jest, jak i gdzie można stosować, jakie macie doświadczenia z usługami CC
Grupa PM
Grupa PM
PRINCE2, PMI, IPMA, ITIL, MoR, MSP, PBP, RUP, Six Sigma, Lean Management, ISO, Kaizen, FMEA i inne.
IT Manager
IT Manager
Forum wymiany doświadczeń dla IT managerów.
IT World
IT World
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o IT oraz Telco
ITIL V3
ITIL V3
ITIL V3 - Service Strategy, Service Design, Service Transition, Service Operation, Continual Service Improvement.
Kogo szkolił skills
Kogo szkolił skills
Grupa tylko tych osób, które szkolił z zarządzania projektami skills. Stworzona w celach wspierania kariery zawodowej absolwentów tych szkoleń.
IT – Praca dla osób z charakterem
IT – Praca dla osób z charakterem
Grupa zrzesza informatyków oraz konsultantów branży IT. Dyskusje oraz możliwości współpracy to cel tej grupy.