Piotr Maciejewski

Dyrektor Przedstawicielstwa w Polsce, Price f(x)
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły
niemiecki
dobry
rosyjski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Dyrektor Przedstawicielstwa w Polsce
Price f(x)
We are a young and unconventional pricing software company created by experienced pricing and software professionals. Our vision is to become and stay the leading SaaS pricing and CPQ solution provider.
We build products that are intuitive, work smarter, feel better, allow you to do things your way, making your professional day a “better day”. Our solutions are out breaking the conflict between rich functionality versus ease of use and implementation cost, targeting business value. www.pricefx.pl
Robert Bosch GmbH
European Marketing Business Development Manager
Idnetyfikacja "business opportunities" na rynkach Europy, kierowanie współpracą między lokalnymi działami marketingu i kierownikami tych działów a centralnymi działami produktowymi w centrali Bosch w Niemczech, odpowiedzialny za europejską strategię marketingową nowego segmentu rynku - części do samochodów ciężarowych, członek grupy ds. restrukturyzacji wybranego działu produktowego przedsiębiorstwa...
Robert BOSCH Sp. z o.o.
Marketing Manager
Zarządzanie zespołem. Odpowiedzialny za tworzenie i wprowadzanie strategii marketingowej w Polsce, zarządzanie 10-cioma liniami produktów, współpraca z kluczowymi klientami, kształtowanie polityki cen, współpraca z dziennikarzami, promocja, komunikacja, rozwój sieci serwisów samochodowych Bosch Car Service; przedstawiciel firmy Bosch w Stowarzyszeniu Dystrybutorów i Producentów Części samochodowych
IVECO Poland
Kierownik działu Business Unit Medium
Zarządzane 2-osobowym zespołem.
Odpowiedzialny za politykę produktową i sprzedażową średniotonażowej gamy Iveco (EuroCargo), zarządzanie produktem, ceną, koordynacja działań sprzedażowych i promocyjnych sieci autoryzowanych dealerów na terenie Polski
General Motors Poland Sp. z o.o.
Kupiec
Pozyskiwanie polskich dostawców do fabryk General Motors, negocjacje kontraktów, utrzymywanie kontaktów handlowych z dostawcami, współpraca z działem rozwoju dostawców w zakresie zapewnienia jakości procesu produkcyjnego u dostawcy.
Logo
Makler papierów wartościowych (licencja nr 631)
Centralne Biuro Maklerskie Banku PEKAO SA
Przygotowywanie i rozlicznie sesji na Giełdzie Papierów Wartościowych, zawieranie transakcji, prowadzenie „dogrywki” pod koniec sesji, instruowanie klientów instytucjonalnych z zakresu zasad handlu na GPW i przepisów prawnych, makler specjalista obligacji skarbowych.

Szkolenia i kursy

10.2011 Pricing management, Informedia Polska
06.2010 E-marketing, firma na Facebook’u, Informedia Polska
10.2006 Sztuka skutecznego porozumiewanie się, Communication Design Group
03.2006 Zarządzanie ludźmi w oparciu o kompetencje, Proforma
12.2005 Nowe trendy w marketingu, ECU Marketing
02.2005 Zarządzanie procesami biznesowymi, Akademia Zarządzania
06.2004 Zarządzanie trudnymi sytuacjami w zespole, Specialist and Friends
04.2004 Sztuka profesjonalnej prezentacji, Specialist and Friends
02.2004 Egzamin „Deutsch fuer den Beruf“, Goethe Institut
10.2003 Praca z zespołem z elementami coachingu, Specialist and Friends
02.2003 Efektywne zarządzanie personelem, Specialist and Friends
09.2003 Negocjacje, Door
10.1999 Zarządzanie cena, Europejski instytut rozwoju kadr

Edukacja

Logo
Podyplomowe studia “Zarządzanie przedsiębiorstwem na wspólnym rynku europejskim", studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Menedżerski, Handel Zagraniczny, magisterskie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie produktem

Zainteresowania

Sztuka użytkowa lat 60-tych, samochody klasyczne, narciarstwo, rower,

Organizacje

Przedstawiciel Bosch w Stworzyszeniu Dsytrybutorów i Producentów Części Zamiennych http://sdcm.pl/,
Ekspert inicjatywy "Motoryzacja dla wszystkich", http://www.motoryzacjadlawszystkich.pl/

Grupy

Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie