Wypowiedzi
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Twórcy gier komputerowych
-
Czołg i chatka
Piotr Łukasik edytował(a) ten post dnia 19.10.11 o godzinie 11:41 -
Coś ode mnie http://www.kongregate.com/games/AndrewEnquist/shattere...
Kod robiony głównie w PlayMakerze -
Nie ma co się pastwić tylko swój projekt przedstawić.
Krytyka jest zbyt prosta. -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Twórcy gier komputerowych
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Twórcy gier komputerowych
-
Gdyby można było iść w bok, to byłby czad ;P
A taka arena to na kilka sekund grania jak dla mnie. -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Twórcy gier komputerowych
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Twórcy gier komputerowych
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Twórcy gier komputerowych
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Twórcy gier komputerowych
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Twórcy gier komputerowych
-
Przykład enviro
http://www.kongregate.com/games/AndrewEnquist/shattere...Piotr Łukasik edytował(a) ten post dnia 01.03.11 o godzinie 20:03 -
Chodzi przecież głównie o jazdę samochodem, no nie ukrywajmy, jest to cały focus tego projektu.
Dlatego:
-Można śmiało dodać o wiele więcej polycountu do świata gry, a uważać z rozmiarem i ilością tekstur(enviro u Was to tylko proste klocki)
-Całkowicie nie podobają mi się te samochody bez tekstur, a te "malunki" na nich wcale nie poprawiają, a uwidaczniają brak jakiejkolwiek tekstury,
-te działka przyczepiane do pojazdów ehh bez obrazy ale wygląda to jak by wymyśliło je dziecko (wystarczy podejrzeć czyjeś prace lub wzorować się trochę na istniejącej broni),
-poza tym w Unity można także poeksperymentować z narzędziem Terrain
jeśli gra ma wgrywać się szybko przez przeglądarkę,
-jakość modułu jazdy zajmuje mało w porównaniu do grafiki/dżwięków
Kluczem są ludzie i ich umiejętności, a przecież można zlecić komuś zakodowanie dobrego modelu jazdy albo odkupić od kogoś już istniejący. -
Wg. Mnie:
-strona wygląda odpychająco (jej design i te dziwne postacie scifi u góry ekranu(wchodzisz na pierwszą stronę i co widzisz?no nie przypomina to wyścigów)
-o grze już nie wspomnę bo musiałbym wymienić wszsytko
no meshe pojazdów bym zostawił bo można je lepiej oteksturować i zrobić
odpowiedni shader.
A dodam, że macie konkurencję w postaci o niebo lepszego NFSa zrobionego też na Unity.
Życzę powodzenia w tym jakże morderczym biznesie ;P