Piotr Łuczak

Dyrektor Marketingu i Sprzedaży
Kiełpin, mazowieckie

Umiejętności

Marketing B2B Strategia biznesowa E-commerce kadra zarządzająca Internet Zarządzanie Marketing zarządzanie marketingiem Strategia marketingowa Microsoft Office Negocjacje zarządzanie operacyjne marketing produktu Project Management Zarządzanie Sprzedażą Start-upy Startup Development Strategia Trade Marketing Sprzedaż publishing management

Doświadczenie zawodowe

INFOR PL S.A.
Dyrektor Marketingu i Sprzedaży
Opracowanie i wdrażanie strategii firmy. Marketing, promocja i sprzedaż produktów spółki. Reorganizacja struktur sprzedaży, przedstawiciele handlowi, telemarketing. Wdrożenie rozwiązań e-commerce.
Usunięty Użytkownik
podwładny
wystawiono
Wspaniały człowiek, wielka wiedza, miałam zaszczyt uczyć się od najlepszych
Piotr Krakowiak
Piotr Krakowiak · podwładny
wystawiono
Piotr jest świetnym fachowcem, dający swobodę w działaniu podwładnym, posiadający duże doświadczenie w handlu i marketingu a także w zarządzaniu strukturami personalnymi, po prostu menedzer wysokiego szczebla.
Polecam jako świetnego fachowca!
Piotr Krakowiak
Logo
Dyrektor Zarządzający, Prezes zarządu
Next.pl Sp z o.o.
Uruchomienie nowej spółki internetowej. Opracowanie i wdrażanie strategii rozwoju. Budowa struktur redakcji, marketingu i sprzedaży. Zbudowanie poradniczego portalu w Polsce wieszjak.pl. Akwizycje spółek i projektów internetowych zwiększających zakres działania prowadzonej spółki.
INFOR PL S.A.
Doradca Zarządu ds. strategii, inwestycji i rozwoju internetu
Opracowanie strategii internetyzacji Wydawnictwa INFOR PL. Współtworzenie wraz z Zarządem strategii biznesowych i marketingowych dla jednostek operacyjnych Grupy. Wprowadzenie standardów w zakresie tworzenie planów operacyjnych
INFOR PL S.A.
Dyrektor Marketingu i Sprzedaży
Opracowanie i wdrażanie strategii. Zarządzanie marketingiem i sprzedażą w spółce. Rozwój kanałów sprzedaży, rozwój zaplecza technicznego dystrybucji. Powołanie struktur handlowych w terenie oraz służb telesprzedaży.
INFOR PL S.A.
Dyrektor Wydawnictwa Gazeta Prawna
Zarządzanie strategiczne i operacyjne Wydawnictwem Gazeta Prawna. Opracowanie i wdrożenie zmian w strategii GAZETY PRAWNEJ zapewniających wzrosty sprzedaży i czytelnictwa, rozwój reklamy oraz zwiększenie marży. Uruchomienie codziennego dodatku GOSPODARKA, opracowanie nowej wersji elektronicznej e-gp.
Grupa Wydawnicza INFOR Sp. z o.o. Warszawa
Dyrektor Centrum Informatyki
Wdrażanie i utrzymywanie systemów informatycznych. Rozwój projektów internetowych spółki.
Grupa Wydawnicza INFOR Sp. z o.o. Warszawa
Dyrektor Marketingu i Sprzedaży
Plany marketingowe, strategia na poziomie produktu i spółki. Budowa sieci dystrybucji i sprzedaży. Rozwój struktur marketingowych spółki. Promocja i sprzedaż produktów.
INFOR
Kierownik prenumeraty i sprzedaży wysyłkowej
Infor sp. z o.o.
Uruchamianie i rozwój kanałów sprzedaży. Budowa zaplecza obsługi i dystrybucji.

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Media/Sztuka/Rozrywka
Zarządzanie mediami/sztuką/rozrywką

Zainteresowania

Motocykle
Ogród
Podróże
Książki

Grupy

Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Harley Davidson
Harley Davidson
Cudowne brzmienie czyli "gulgot", pasja, przygoda...
Liberator autoryzowany dealer motocykli  Harley Davidson.
Liberator autoryzowany dealer motocykli Harley Davidson.
Jest to grupa założona dla miłośników marki Harley - Davidson.Dla osób które posiadają już motocykl lub pragną go posiąść. Będziemy starali się za pośrednictwem grupy informować o nowościach, imprez
WSPÓŁPRACA  BIZNESOWA
WSPÓŁPRACA BIZNESOWA
Grupa, w której można nawiązać kontakty handlowe, biznesowe. Zarekomendować siebie lub kogoś. Dla tych którzy chcą poszerzać swoje kontakty biznesowe http://www.goldenline.pl/grupa/networker