Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Senior Product Manager Power Drives, Motion & OEM Controllers
Obowiązki: Pozyskiwanie informacji o rynku, klientach i ich potrzebach oraz pozycji i działaniach konkurencji w celu dostosowania strategii i planów marketingowych dla zarządzania grupą produktów. Zarządzania grupą produktów „Przemienniki częstotliwości, Serwonapędy oraz OEM Controllers”.
Przygotowywanie strategii sprzedaży grupy produktowej (poziom cen,
zakres oferty, polityka handlowa i marżowa). Zarządzanie grupą produktów przed i po wprowadzeniu na rynek lokalny. Współpraca z działem sprzedaży oraz promocji i komunikacji w opracowywaniu wydatków marketingowych.
Współtworzenie polityki sprzedaży dla produktów Industry (Motion & Power Drives Schneider Electric) oraz oferty logistycznej. Prowadzenie szkoleń technicznych i handlowych z zakresu napędów elektrycznych i napędów servo. Prowadzenie projektów wewnątrz firmowych mających na celu podniesienie efektywności sprzedaży i komunikacji (Sprzedaż, Marketing, Wsparcie Klienta, Logistyka, Produkcja).
Przygotowywanie strategii sprzedaży grupy produktowej (poziom cen,
zakres oferty, polityka handlowa i marżowa). Zarządzanie grupą produktów przed i po wprowadzeniu na rynek lokalny. Współpraca z działem sprzedaży oraz promocji i komunikacji w opracowywaniu wydatków marketingowych.
Współtworzenie polityki sprzedaży dla produktów Industry (Motion & Power Drives Schneider Electric) oraz oferty logistycznej. Prowadzenie szkoleń technicznych i handlowych z zakresu napędów elektrycznych i napędów servo. Prowadzenie projektów wewnątrz firmowych mających na celu podniesienie efektywności sprzedaży i komunikacji (Sprzedaż, Marketing, Wsparcie Klienta, Logistyka, Produkcja).
Szkolenia i kursy
2011 - „CASH Professional Selling” Schneider Sales Institute.
2008 - „Price Management” Schneider Electric Belgrad.
2007 - „Fundamentals of Marketing” Schneider Electric Poland.
2005 - Sprzedaż BUSSINES TO BUSSINES – szkolenie z zaawansowanych technik sprzedaży i negocjacji organizowane przez firmę „DOOR Training and Consulting” zgodnie z zezwoleniem Ministerstwa Edukacji.
2008 - „Price Management” Schneider Electric Belgrad.
2007 - „Fundamentals of Marketing” Schneider Electric Poland.
2005 - Sprzedaż BUSSINES TO BUSSINES – szkolenie z zaawansowanych technik sprzedaży i negocjacji organizowane przez firmę „DOOR Training and Consulting” zgodnie z zezwoleniem Ministerstwa Edukacji.
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie produktem
Sprzedaż
Inżynieria/Technika/Produkcja