Piotr Łakomy
Kierownik Działu Marketingu i Sprzedaży, Ceramika Pilch
Meszna,
śląskie
Umiejętności
Negocjacje
Obsługa rynku tradycyjnego
sieci handlowych
nadzór pracowników działu marketingiu i sprzedaży
praca na terenie całej Polski
duża znajomość rynku
Języki
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Działu Marketingu i Sprzedaży
• Współtworzenie strategii i planowe prowadzenie działań marketingowych i sprzedażowych zgodnych z polityką firmy;
• organizacja pracy działu marketingu i sprzedaży;
• obsługa zamówień reklamowych , wystawianie dokumentów wysyłkowych reklamowych oraz sprzedażowych, koordynacja magazynowo-transportowa;
• prowadzenie akcji marketingowych
• opracowywanie i organizacja dystrybucji materiałów reklamowych;
analiza ofert i współpraca z dostawcami towarów, kontrola stanów magazynowych marketingu;
• organizacja wykonywania ekspozycji branżowej (koordynacja z działem projektów w zakresie budowy aranżacji wnętrz salonów sprzedaży dystrybutorów w Polsce i zagranicą, zlecanie i kontrola prac na zewnątrz);
• nadzór nad pracami budowlanymi –organizacja pracy ekipy technicznej oraz podwykonawców poprzez odpowiednie podległe komórki;
• współpraca z agencjami reklamowymi, prowadzenie projektów
i wydawanie katalogów produktów;
• prowadzenie analiz marketingowych, sporządzanie raportów okresowych z działań, planów marketingowo-sprzedażowych;
• budowanie długoterminowych relacji, utrzymywanie idealnych kontaktów z kontrahentami, w tym kontrola pracy przedstawicieli handlowych, samodzielne wizyty handlowe u kontrahentów, organizacja i prowadzenie szkoleń i imprez zewnętrznych dla kontrahentów;
• organizacja wystawiennictwa w targach
• współpraca z dyrektorem ds. marketingu i sprzedaży, działami wzornictwa i wdrożeń nowych produktów, biurami projektowymi, strukturami sprzedaży regionalnej, biurami sprzedaży hurtowej.
• nadzór nad wprowadzaniem nowych produktów zarówno w rynku tradycyjnym jak i strukturach sieciowych
• organizacja pracy działu marketingu i sprzedaży;
• obsługa zamówień reklamowych , wystawianie dokumentów wysyłkowych reklamowych oraz sprzedażowych, koordynacja magazynowo-transportowa;
• prowadzenie akcji marketingowych
• opracowywanie i organizacja dystrybucji materiałów reklamowych;
analiza ofert i współpraca z dostawcami towarów, kontrola stanów magazynowych marketingu;
• organizacja wykonywania ekspozycji branżowej (koordynacja z działem projektów w zakresie budowy aranżacji wnętrz salonów sprzedaży dystrybutorów w Polsce i zagranicą, zlecanie i kontrola prac na zewnątrz);
• nadzór nad pracami budowlanymi –organizacja pracy ekipy technicznej oraz podwykonawców poprzez odpowiednie podległe komórki;
• współpraca z agencjami reklamowymi, prowadzenie projektów
i wydawanie katalogów produktów;
• prowadzenie analiz marketingowych, sporządzanie raportów okresowych z działań, planów marketingowo-sprzedażowych;
• budowanie długoterminowych relacji, utrzymywanie idealnych kontaktów z kontrahentami, w tym kontrola pracy przedstawicieli handlowych, samodzielne wizyty handlowe u kontrahentów, organizacja i prowadzenie szkoleń i imprez zewnętrznych dla kontrahentów;
• organizacja wystawiennictwa w targach
• współpraca z dyrektorem ds. marketingu i sprzedaży, działami wzornictwa i wdrożeń nowych produktów, biurami projektowymi, strukturami sprzedaży regionalnej, biurami sprzedaży hurtowej.
• nadzór nad wprowadzaniem nowych produktów zarówno w rynku tradycyjnym jak i strukturach sieciowych
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Obsługa klienta
Inne
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe