Wypowiedzi
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy KRYMINOLOGIA (WIKTYMOLOGIA), KRYMINALISTYKA, MEDYCYNA SĄDOWA
-
A może zabezpieczenie nie kasetki, tylko serwerowni. Wg mnie możnaby zastosować plombowane nakładki zamkowe (http://www.secural.com.pl/article/articleview/140/1/6/) w drzwiach do serwerowni. Zamontować nakładkę na zamek, każdemu uprawnionemu do dostępu do serwerowni wydać pewną ilość plomb (oczywiście jakiś rejestr wydanych plomb prowadzić i zobowiązać osoby, które wchodzą i wychodzą do serwerowni do każdorazowego odnotowania wejścia do serwerowni i użycia plomby do prowadzenia własnego rejestru, portier wydający klucz także obligatoryjnie prowadzi taką ewidencję) i kontrolować- wszystko i wszystkich: portiera, osoby uprawnione, drzwi, plomby.
-
Witam,
co byście zrobili w takim przypadku:
1) osoba łamie nogę na nierównym chodniku (płytki chodnikowe, ruszają się)
2) o fakcie tym poinformowana została straż miejska, która udała się do zarządcy terenu informując go o nieprawidłowości
3) osoba, która doznała uszczerbku (złamała nogę) zgłosiła do firmy ubezpieczeniowej, w jest której była ubezpieczona ubezpieczeniem NNW, roszczenie o odszkodowanie
4) Następnie zakład ubezpieczeń, powołując się na art. 16 ustawy o działalności ubezpieczeniowej, poinformował poszkodowanego, że wpłynął taki wniosek i wezwał go m.in. do przesłania kopii notatki urzędowej Straży Miejskiej.
5) Poszkodowany zwrócił się do pismem do Straży Miejskiej o udostępnienie mu kopii notatki urzędowej, sporządzonej przez strażników, którzy byli u właściciela terenu, na którym jest chodnik. W notatce urzędowej są oczywiście dane osobowe zarządzającego tym terenem.
Udostępnilibyście poszkodowanemu taką notatkę?
Jestem początkujący w temacie, proszę o Wasze zdanie... -
Dziękuję za wypowiedź.
-
Dzięki za odpowiedzi, jak dla mnie też bezpieczniej będzie jak będzie ewidencja. A co do archiwum państwowego, to instrukcja kancelaryjna była uzgadniana z nim.
Inspiracją - jeśli można tak napisać ;) - pytania była lektura jednej z pokontrolnych decyzji GIODO (DIS/DEC – 5/175/09), w której napisane było:
"Ze złożonych wyjaśnień wynika, iż:
[...]
6. Prowadzona jest ewidencja wejść i wyjść z archiwum, jak również fakt wypożyczenia
z archiwum dokumentacji zawierającej dane osobowe jest ewidencjonowany.
[...]"
i to wzbudziło moje wątpliwości czy ewidencja jest wymagana. -
Czy konieczne jest prowadzenie ewidencji wejść/wyjść archiwum zakładowego?
W firmie jest wyznaczonych dwóch archiwistów, czy zatem musi być prowadzona taka ewidencja? Do archiwum ma dostęp także szef jednostki.