Doświadczenie zawodowe
Kierownik Regionalny
- Weryfikacja standardów VM w odniesieniu do aktualnych wytycznych firmy
- Bieżaca kontrola wyników poszczególnych salonów i planowanie działań prosprzedażowych
- Polityka personalna: rekrutacja Kierowników/Sprzedawców
- Aktywne uczestnictwo w procesach związanych z przygotowaniem salonów do akcji sprzedażowych (akcje promocyjne/wyprzedażowe/marketingowe).
- Weryfikacja poziomu obsługi wg. standardów firmy oraz wiedzy pracowników dotyczacej skutecznej sprzedaży.
- Bieżące szkolenia dla pracowników salonów (kadra kierownicza/sprzedawcy)
- Szkolenia dla kadry kierowniczej sieci LAVARD – szkolenia managerskie i sprzedażowe
- Kontrola harmonogramów pracy w odniesieniu do wytycznych kodeksu pracy
- Praca z analizami towarowymi i planowanie przesunięć towarowych
- Bieżaca kontrola wyników poszczególnych salonów i planowanie działań prosprzedażowych
- Polityka personalna: rekrutacja Kierowników/Sprzedawców
- Aktywne uczestnictwo w procesach związanych z przygotowaniem salonów do akcji sprzedażowych (akcje promocyjne/wyprzedażowe/marketingowe).
- Weryfikacja poziomu obsługi wg. standardów firmy oraz wiedzy pracowników dotyczacej skutecznej sprzedaży.
- Bieżące szkolenia dla pracowników salonów (kadra kierownicza/sprzedawcy)
- Szkolenia dla kadry kierowniczej sieci LAVARD – szkolenia managerskie i sprzedażowe
- Kontrola harmonogramów pracy w odniesieniu do wytycznych kodeksu pracy
- Praca z analizami towarowymi i planowanie przesunięć towarowych
Kierownik Regionalny
- Weryfikacja standardów VM w odniesieniu do aktualnych wytycznych firmy
- Bieżąca kontrola wyników poszczególnych salonów i pobudzanie personelu do działań prosprzedażowych - Polityka personalna: rekrutacja Kierowników/Zastępców/Sprzedawców
- Aktywny nadzór nad sprawnym przebiegiem procesów związanych z przygotowaniem salonów do akcji sprzedażowych (akcje promocyjne/wyprzedażowe/marketingowe).
- Pełne raportowanie do centrali CARRY związane z wprowadzaniem poszczególnych procesów na terenie salonów.
- Weryfikacja poziomu obsługi wg. standardów firmy oraz wiedzy pracowników dotyczącej skutecznej sprzedaży.
- Bieżące szkolenia dla pracowników salonów (kadra kierownicza/sprzedawcy)
- Szkolenia BHP dla pracowników salonów CARRY
- Kontrola harmonogramów pracy w odniesieniu do wytycznych kodeksu pracy
- Bieżąca kontrola wyników poszczególnych salonów i pobudzanie personelu do działań prosprzedażowych - Polityka personalna: rekrutacja Kierowników/Zastępców/Sprzedawców
- Aktywny nadzór nad sprawnym przebiegiem procesów związanych z przygotowaniem salonów do akcji sprzedażowych (akcje promocyjne/wyprzedażowe/marketingowe).
- Pełne raportowanie do centrali CARRY związane z wprowadzaniem poszczególnych procesów na terenie salonów.
- Weryfikacja poziomu obsługi wg. standardów firmy oraz wiedzy pracowników dotyczącej skutecznej sprzedaży.
- Bieżące szkolenia dla pracowników salonów (kadra kierownicza/sprzedawcy)
- Szkolenia BHP dla pracowników salonów CARRY
- Kontrola harmonogramów pracy w odniesieniu do wytycznych kodeksu pracy
Kierownik Regionalny
Pełna odpowiedzialność odnośnie funkcjonowania i obsługi sklepów Sizeer, 50 Style oraz Timberland w regionie dolnośląskim.
Zakres obowiązków
• Opracowywanie i wdrażanie planu działań operacyjnych oraz strategii sezonowych dla podległego Regionu
• Opracowanie, implementacja i nadzór nad realizacją Planów Naprawczych.
• Pełna koordynacja procesów otwarciowych nowych jednostek detalicznych
• Rekrutacja, polityka personalna, coaching i wsparcie merytoryczne dla personelu sklepów, kierowanie i motywowanie
• Przygotowanie systemu i harmonogramu szkoleń dla personelu sklepów, w tym w szczególności dla Kierownika i Z-cy.
• Weryfikacja i nadzór nad prawidłowym procesem szkoleń w podległych jednostkach detalicznych
• Stały monitoring procesu Obsługi Klienta, wiedzy i skutecznego stosowania wypracowanych standardów i procedur sprzedażowych
• Bieżąca analiza wyników sprzedażowych oraz inicjowanie działań stymulujących i korygujących działania personelu sklepów
• Pełne raportowanie do Centrali - zakres i forma zgodna z obowiązującymi standardami i procedurą
• Współudział w procesie przygotowania i wdrożenia niezbędnych narzędzi operacyjnych do zarządzania Regionem, Sklepem oraz Personelem
• Organizacja oraz kontrola pracy sklepów w oparciu o wyniki i współczynniki sprzedaży
• Nadzór i weryfikacja organizacji pracy oraz zarządzania jednostkami detalicznymi zgodnie z obowiązującymi procedurami i standardami
• Weryfikacja wdrożenia i stosowania bieżących instrukcji oraz obowiązujących standardów VM
• Przygotowanie materiałów do mini-szkoleń tematycznych oraz planu i zakresu wizyt kontrolnych
• Przygotowanie i organizacja cyklicznych spotkań operacyjnych i szkoleń tematycznych dla Kierowników i pozostałego personelu sklepów
• Bieżąca ocena poziomu i struktury zatowarowania – ewentualna interwencja do Działu Kategorii i Alokacji
• Monitoring i weryfikacja lokalnej konkurencji oraz ogólnej sytuacji w obiektach handlowych
• Weryfikacja i kontrola stanów magazynowych poprzez koordynację i udział w procesach inwentaryzacyjnych
• Pomoc i wsparcie dla sklepów w rozwiązywaniu problemów techniczno-organizacyjnych (komunikacja na linii Sklep – Dział Techniczny)
• Prawidłowa postawa i budowanie wizerunku Firmy oraz reprezentowanie Firmy w relacjach z klientami i współpracownikami
• Wszelkie zadania zlecone przez przełożonego w obrębie stanowiska, nieujęte w niniejszym zakresie obowiązków
Zakres obowiązków
• Opracowywanie i wdrażanie planu działań operacyjnych oraz strategii sezonowych dla podległego Regionu
• Opracowanie, implementacja i nadzór nad realizacją Planów Naprawczych.
• Pełna koordynacja procesów otwarciowych nowych jednostek detalicznych
• Rekrutacja, polityka personalna, coaching i wsparcie merytoryczne dla personelu sklepów, kierowanie i motywowanie
• Przygotowanie systemu i harmonogramu szkoleń dla personelu sklepów, w tym w szczególności dla Kierownika i Z-cy.
• Weryfikacja i nadzór nad prawidłowym procesem szkoleń w podległych jednostkach detalicznych
• Stały monitoring procesu Obsługi Klienta, wiedzy i skutecznego stosowania wypracowanych standardów i procedur sprzedażowych
• Bieżąca analiza wyników sprzedażowych oraz inicjowanie działań stymulujących i korygujących działania personelu sklepów
• Pełne raportowanie do Centrali - zakres i forma zgodna z obowiązującymi standardami i procedurą
• Współudział w procesie przygotowania i wdrożenia niezbędnych narzędzi operacyjnych do zarządzania Regionem, Sklepem oraz Personelem
• Organizacja oraz kontrola pracy sklepów w oparciu o wyniki i współczynniki sprzedaży
• Nadzór i weryfikacja organizacji pracy oraz zarządzania jednostkami detalicznymi zgodnie z obowiązującymi procedurami i standardami
• Weryfikacja wdrożenia i stosowania bieżących instrukcji oraz obowiązujących standardów VM
• Przygotowanie materiałów do mini-szkoleń tematycznych oraz planu i zakresu wizyt kontrolnych
• Przygotowanie i organizacja cyklicznych spotkań operacyjnych i szkoleń tematycznych dla Kierowników i pozostałego personelu sklepów
• Bieżąca ocena poziomu i struktury zatowarowania – ewentualna interwencja do Działu Kategorii i Alokacji
• Monitoring i weryfikacja lokalnej konkurencji oraz ogólnej sytuacji w obiektach handlowych
• Weryfikacja i kontrola stanów magazynowych poprzez koordynację i udział w procesach inwentaryzacyjnych
• Pomoc i wsparcie dla sklepów w rozwiązywaniu problemów techniczno-organizacyjnych (komunikacja na linii Sklep – Dział Techniczny)
• Prawidłowa postawa i budowanie wizerunku Firmy oraz reprezentowanie Firmy w relacjach z klientami i współpracownikami
• Wszelkie zadania zlecone przez przełożonego w obrębie stanowiska, nieujęte w niniejszym zakresie obowiązków
Szkolenia i kursy
Szkolenia:
2017 Leadership - szkolenie menadżerskie
2013 Sesje sprzedażowe jako element coachingu operacyjnego
2013 Szkolenie umiejętności Menedżerskich
2013 Szkolenie jako proces przekazywania wiedzy
2012 Zarządzanie czasem - świadoma alokacja zadań w czasie
2011 Zarządzanie w Pigułce – szkolenie dla Kierowników Regionalnych
2011 Budowanie relacji w zespole
2011 Szkolenie z Procesu Selekcji i Rekrutacji
2002 – 2014 Liczne szkolenia technologiczne
2002 – 2014 Liczne szkolenia z jakości obsługi klienta
2017 Leadership - szkolenie menadżerskie
2013 Sesje sprzedażowe jako element coachingu operacyjnego
2013 Szkolenie umiejętności Menedżerskich
2013 Szkolenie jako proces przekazywania wiedzy
2012 Zarządzanie czasem - świadoma alokacja zadań w czasie
2011 Zarządzanie w Pigułce – szkolenie dla Kierowników Regionalnych
2011 Budowanie relacji w zespole
2011 Szkolenie z Procesu Selekcji i Rekrutacji
2002 – 2014 Liczne szkolenia technologiczne
2002 – 2014 Liczne szkolenia z jakości obsługi klienta
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Coaching
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Human Resources/Zasoby ludzkie
Szkolenia/Rozwój
Sprzedaż - Sieci handlowe
Praca w terenie
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe