Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista III Stopnia ds.IT
- rozpatrywanie zgłoszeń użytkowników (zewnętrznych i wewnętrznych) dotyczących problemów z usługami www (eBGZ, Look & Feel), oraz Call Center (środowisko Genesys)
- zmiana, uaktualnianie i administracja strony intranetowej (wyboru systemów testowych),
- nadzór nad zmianami i poprawianiem błędów związanych ze środowiskiem www,
- wykonywanie testów wydajnościowych i jakościowych wprowadzanych środowisk, zmian i poprawek,
- nadzorowanie wdrożenia komponentów środowiska Genesys w Call Center,
- współpraca z operatorami świadczącymi usługi dla firmy (Asseco, Nextira One),
- monitoring infrastruktury informatycznej,
- współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi BGŻ przy realizacji trwających projektów,
- nadzór nad alarmami systemów informatycznych.
- zmiana, uaktualnianie i administracja strony intranetowej (wyboru systemów testowych),
- nadzór nad zmianami i poprawianiem błędów związanych ze środowiskiem www,
- wykonywanie testów wydajnościowych i jakościowych wprowadzanych środowisk, zmian i poprawek,
- nadzorowanie wdrożenia komponentów środowiska Genesys w Call Center,
- współpraca z operatorami świadczącymi usługi dla firmy (Asseco, Nextira One),
- monitoring infrastruktury informatycznej,
- współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi BGŻ przy realizacji trwających projektów,
- nadzór nad alarmami systemów informatycznych.
Z-ca Kierownika Sekcji Wsparcia Kanałów Obsługi Klienta w Dziale Wsparcia Technicznego
Cyfrowy Polsat S.A.
- opieka merytoryczna nad trzydziestoosobowym zespołem złożonym z konsultantów, kontrolerów i specjalistów,
- bezpośrednie nadzorowanie wdrożenia w Call Center usług MVNO oraz Internet,
- współpraca z operatorami telekomunikacyjnymi świadczącymi usługi dla firmy,
- monitoring infrastruktury telekomunikacyjnej,
- prowadzenie szkoleń w zakresie obsługi sprzętu telekomunikacyjnego,
- współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi Cyfrowego Polsatu przy realizacji trwających projektów,
- współpraca z Działem Personalnym w zakresie rekrutacji pracowników do podległej Sekcji,
- prowadzenie polityki kopii bezpieczeństwa dla sprzętu telekomunikacyjnego,
- nadzór nad alarmami systemów telekomunikacyjnych.
- bezpośrednie nadzorowanie wdrożenia w Call Center usług MVNO oraz Internet,
- współpraca z operatorami telekomunikacyjnymi świadczącymi usługi dla firmy,
- monitoring infrastruktury telekomunikacyjnej,
- prowadzenie szkoleń w zakresie obsługi sprzętu telekomunikacyjnego,
- współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi Cyfrowego Polsatu przy realizacji trwających projektów,
- współpraca z Działem Personalnym w zakresie rekrutacji pracowników do podległej Sekcji,
- prowadzenie polityki kopii bezpieczeństwa dla sprzętu telekomunikacyjnego,
- nadzór nad alarmami systemów telekomunikacyjnych.
Szkolenia i kursy
- Ukończony kurs administracji systemów MS NT oraz Novell
- Ukończone kursy MS-5115 i MS-5116
- Bardzo dobra znajomość języków HTML, CSS
- Dobra znajomość języka PHP
- Znajomość składni języka SQL (mySQL, Oracle)
- Znajomość zagadnień związanych z optymalizacją zapytań SQL
- Swobodna praca w programie Oracle Developer
- Umiejętność wykonania aplikacji webowych opartych o PHP i MySQL
- Dobra znajomość systemów 9x/XP/NT/W2k/Vista/W7
- Dobra znajomość programów graficznych Photoshop i Gimp
- Znajomość problematyki SEO, Ad Sense
- Swobodne poruszanie się zarówno w środowiskach MS jak i Linux
- Ukończone kursy MS-5115 i MS-5116
- Bardzo dobra znajomość języków HTML, CSS
- Dobra znajomość języka PHP
- Znajomość składni języka SQL (mySQL, Oracle)
- Znajomość zagadnień związanych z optymalizacją zapytań SQL
- Swobodna praca w programie Oracle Developer
- Umiejętność wykonania aplikacji webowych opartych o PHP i MySQL
- Dobra znajomość systemów 9x/XP/NT/W2k/Vista/W7
- Dobra znajomość programów graficznych Photoshop i Gimp
- Znajomość problematyki SEO, Ad Sense
- Swobodne poruszanie się zarówno w środowiskach MS jak i Linux
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
IT - Administracja
Administrowanie systemami
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
Zainteresowania
Motoryzacja, historia II Wojny Światowej (pod kątem działalności organizacji TODT na ziemiach Polskich), rozwój systemów GNU Linux (z naciskiem na projekty Mint, osCommerce)
Grupy
osCommerce
Grupa zrzeszająca osoby związane z osCommerce - systemem e-commerce, oprogramowaniem przeznaczonym do uruchamiania sklepów internetowych -
http://www.oscommerce.com
IT – Praca dla osób z charakterem
Grupa zrzesza informatyków oraz konsultantów branży IT. Dyskusje oraz możliwości współpracy to cel tej grupy.
Zen Cart
Grupa zrzeszająca osoby związane z Zen Cart - systemem e-commerce, oprogramowaniem przeznaczonym do uruchamiania sklepów internetowych - http://www.zen-cart.com