Piotr Krawczyk
IS Multi Supplier Integration Expert w ABB
Kraków,
małopolskie
Umiejętności
Atlassian JIRA
GNU / Linux
Scrum
HP Quality Center
Microsoft Windows 7
Microsoft Windows Server 2008 R2
Testowanie
Zarządzanie incydentami
ITIL Foundation Certificate
Zarządzanie Zmianą - Change Management
Apple Mac OS X
HP Application Lifecycle Management
Microsoft Windows Server 2000/2003/2008
Microsoft SQL Server 2000/2005/2008
Microsoft Windows 10
Zarządzanie wersjami oprogramowania
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Test and Quality Process Manager
- Managing, controlling and development of Test Management process
- Preparing procedures, guidelines and training documentation for Test Management
- Test Management coordination
- Cooperation with 3rd party vendors (Accenture, TietoCorporation) in Test Management area
- Ownership of the Test Management tool - HP Application Lifecycle Management
- Preparing procedures, guidelines and training documentation for Test Management
- Test Management coordination
- Cooperation with 3rd party vendors (Accenture, TietoCorporation) in Test Management area
- Ownership of the Test Management tool - HP Application Lifecycle Management
Project Manager
- zarządzanie projektami wdrożeniowymi i utrzymaniowymi systemów Comarch SFA Mobile Sales Force Apps oraz Comarch ECOD Agent
- analiza potrzeb biznesowych i wymagań klientów
- prowadzenie rozmów biznesowych z klientami
- przygotowanie dokumentacji projektowych
- współpraca z działem produkcji oprogramowania oraz z działem testów
- prowadzenie szkoleń dla użytkowników systemów Comarch SFA Mobile Sales Force Apps oraz Comarch ECOD Agent
- analiza potrzeb biznesowych i wymagań klientów
- prowadzenie rozmów biznesowych z klientami
- przygotowanie dokumentacji projektowych
- współpraca z działem produkcji oprogramowania oraz z działem testów
- prowadzenie szkoleń dla użytkowników systemów Comarch SFA Mobile Sales Force Apps oraz Comarch ECOD Agent
Asysta techniczna dla klientów ComArch ECOD Agent
- asysta techniczna dla użytkowników systemów Comarch SFA Mobile Sales Force Apps oraz Comarch ECOD Agent (II linia wsparcia klienta)
- przeprowadzanie wdrożeń nowych wersji aplikacji
- przeprowadzanie testów działania aplikacji wchodzących w skład systemu Comarch SFA Mobile Sales Force Apps oraz Comarch ECOD Agent
- administracja serwerami narzędziowymi wspomagającymi pracę zespołów HelpDesk oraz deweloperskich
- administracja serwerami bazodanowymi Microsoft SQL Server 2000, Microsoft SQL Server 2008
administracja serwerami Linux
- przeprowadzanie wdrożeń nowych wersji aplikacji
- przeprowadzanie testów działania aplikacji wchodzących w skład systemu Comarch SFA Mobile Sales Force Apps oraz Comarch ECOD Agent
- administracja serwerami narzędziowymi wspomagającymi pracę zespołów HelpDesk oraz deweloperskich
- administracja serwerami bazodanowymi Microsoft SQL Server 2000, Microsoft SQL Server 2008
administracja serwerami Linux
Konsultant ECOD HelpDesk
- bieżąca obsługa zgłoszeń użytkowników systemu Comarch Aurum Agent Care oraz Comarch ECOD Agent
- obsługa zgłoszeń użytkowników platformy wymiany dokumentów elektronicznych Comarch ECOD
- prowadzenie szkoleń dla użytkowników platformy Comarch ECOD
- pozyskiwanie nowych klientów platformy Comarch ECOD
- obsługa zgłoszeń użytkowników platformy wymiany dokumentów elektronicznych Comarch ECOD
- prowadzenie szkoleń dla użytkowników platformy Comarch ECOD
- pozyskiwanie nowych klientów platformy Comarch ECOD
Szkolenia i kursy
- 24-26.03.2014 OS X Server Essentials v.10.9 Mavericks
Cortland Sp. z o.o., Apple Authorized Training Centre
- 10-12.03.2014 OS X Support Essentials v.10.9 Mavericks
Cortland Sp. z o.o., Apple Authorized Training Centre
- 16-17.01.2014 Managing projects using SCRUM methodology
Centrum Szkoleniowe COMARCH SA
- 12-13.08.2013 Introduction to projects management
Centrum Szkoleniowe COMARCH SA
- 01.02.2010 TS: Microsoft SQL Server 2005 – Implementation and Maintenance
Exam at Prometric (APTC - Authorized Prometric Testing Center) and Pearson VUE, Centrum Szkoleniowe COMARCH SA
- 24-27.11.2009 Administering Microsoft Windows 2003 Server
Centrum Szkoleniowe COMARCH SA
- 23-24.06.2008 ITIL 1v2- Fundamentals of IT service management
ALTKOM AKADEMIA S.A.
- 31.03.2008 Supporting Users and Troubleshooting a Microsoft Windows XP Operating System
Exam at Prometric (APTC - Authorized Prometric Testing Center) and Pearson VUE, Centrum Szkoleniowe COMARCH SA
Cortland Sp. z o.o., Apple Authorized Training Centre
- 10-12.03.2014 OS X Support Essentials v.10.9 Mavericks
Cortland Sp. z o.o., Apple Authorized Training Centre
- 16-17.01.2014 Managing projects using SCRUM methodology
Centrum Szkoleniowe COMARCH SA
- 12-13.08.2013 Introduction to projects management
Centrum Szkoleniowe COMARCH SA
- 01.02.2010 TS: Microsoft SQL Server 2005 – Implementation and Maintenance
Exam at Prometric (APTC - Authorized Prometric Testing Center) and Pearson VUE, Centrum Szkoleniowe COMARCH SA
- 24-27.11.2009 Administering Microsoft Windows 2003 Server
Centrum Szkoleniowe COMARCH SA
- 23-24.06.2008 ITIL 1v2- Fundamentals of IT service management
ALTKOM AKADEMIA S.A.
- 31.03.2008 Supporting Users and Troubleshooting a Microsoft Windows XP Operating System
Exam at Prometric (APTC - Authorized Prometric Testing Center) and Pearson VUE, Centrum Szkoleniowe COMARCH SA
Specjalizacje
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Zainteresowania
kolekcjonowanie płyt winylowych z muzyką elektroniczną, windsurfing, narciarstwo, żeglarstwo, kolarstwo górskie, nowe technologie