Piotr Krakowiak

Dyrektor Sprzedaży
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

E-commerce Przywództwo strategiczne Negocjacje Zarządzanie Sprzedażą Marketing bezpośredni budżetowanie Rekrutacja i HR Organizacja szkoleń i konferencji strategie sprzedaży restrukturyzacja i optymalizacja kosztów Produkty cyfrowe wydawnictwa B2B, B2C Budowanie wydajnych zespołów marketing marki Rozwój Nowego Biznesu Procesy wsparcia sprzedaży

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

SAFORE.pl
Dyrektor Sprzedaży
Organizacja biznesu klienta
Rekrutacja
Organizacja szkoleń
Rozwój organizacji
Obsługa klientów
Rozwój sprzedaży
PKF Consult Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k.
Dyrektor Sprzedaży Szkoleń
Organizacja procesów sprzedaży i realizacja wydarzeń dla klientów
Powiększanie grup odbiorców i nowych rynków
Zrządzanie projektami i zespołem projektowym
Edge One Solutions Sp. z o.o.
Dyrektor Sprzedaży i Wsparcia Usług
Obowiązki
• całokształt działań operacyjnych związanych z biznesem spółki IT
• doradztwo klientom w zakresie zintegrowanych systemów SAP oraz innych technologii
• prezentacje i negocjacje handlowe
• budowa zespołu handlowo-rekrutacyjnego
• zarządzanie budżetem
INFOR PL S.A.
Dyrektor Sprzedaży
Obowiązki
• realizacja budżetu spółki
• strategiczne i operacyjne zarządzanie sprzedażą dla spółki /produkty papierowe i elektroniczne/ w kanale detalicznym, hurtowym i e-commerce
• odpowiedzialność za rekrutację, zarządzanie i rozwój podległego zespołu: Regionalni Kierownicy Sprzedaży, Przedstawiciele Handlowi, Konsultanci Telefoniczni oraz za działy funkcjonujące w obszarze wsparcia sprzedaży: Biuro Obsługi Klienta, Biuro Baz Danych, Dystrybucja i Logistyka a także Dział e-commerce
• negocjacje z kluczowymi klientami, windykacja kluczowych należności oraz reprezentowanie spółki na branżowych spotkaniach,
Jarosław Foppke
Jarosław Foppke · współpracownik
wystawiono
Piotr, to urodzony lider, który swoją osobowością pociąga za sobą ludzi. Człowiek ambitny, konsekwentnie dążący do celu. To on stworzył od zera pion handlowy INFORLEX.PL oraz dział obsługi klienta. Potrafi zarządzać zarówno sprzedażą poprzez sieć przedstawicieli regionalnych, jak i telemarketingiem oraz sprzedażą w internecie.
To on, obok Arkadiusza Pruszyńskiego (redaktora naczelnego), jest autorem rynkowych sukcesów INFORLEX.PL
INFOR Ekspert Sp. z o.o.
Dyrektor Pionu INFORLEX.PL
Obowiązki
• realizacja budżetu pionu, prowadzenie polityki marketingowo - handlowej marki premium INFORLEX.PL
• utworzenie 3 letniej strategii dla marki, kreowanie nowych produktów oraz rozwój rynkowy INFORLEX.pl
• zarządzanie zespołami sprzedaży zlokalizowanymi w 6 regionach w Polsce /6 Regionalni Kierownicy Sprzedaży, Przedstawiciele Handlowi, Specjaliści ds. Klientów Kluczowych, Konsultanci Telefoniczni/
• zarządzanie pozostałymi działami w obrębie pionu - wydawniczymi, marketingowymi, e-commerce, wsparcia sprzedaży oraz współpraca z partnerami zewnętrznymi
Jarosław Foppke
Jarosław Foppke · podwładny
wystawiono
Miałem przyjemność współpracować z Piotrem dwukrotnie. Po raz pierwszy w latach 2007-2009, a potem w 2011-2012. To jedyna osoba w mojej blisko 20-letniej karierze, z którą zdecydowałem się odnowić współpracę. Dlaczego? Ponieważ Piotr jest nie tylko wysoko wykwalifikowanym fachowcem w swojej dziedzinie, ale nade wszystko - człowiekiem honoru! Dziękuję Ci Piotrze.
Piotr Łuczak
Piotr Łuczak · przełożony
wystawiono
Piotr jest doświadczonym i skutecznym Dyrektorem Sprzedaży. Posiada umiejętności w zakresie organizowania, motywowania i rozliczania służb handlowych. Efektywnie zarządza stałym i rozproszonym zespołem handlowców, osiągając zaplanowane cele sprzedaży. Aktywnie wpływa na jakość sprzedawanych produktów oraz działania marketingowe wspierające sprzedaż. Chętnie angażuje się w projekty rozwojowe oraz dba o zyskowność prowadzonych projektów.
GRUPA WYDAWNICZA INFOR S.A.
Dyrektor Biura Sprzedaży Produktów Elektronicznych
Obowiązki
• odpowiedzialność za realizację budżetu sprzedaży wybranych produktów spółki (INFORLEX, e-Gazeta Prawna)
• współtworzenie i organizacja sprzedaży publikacji elektronicznych oraz wybranych produktów
• koordynacja pracy 4 regionów sprzedaży w Polsce (4 Regionalni Kierownicy Sprzedaży, Przedstawiciele Handlowi, Specjaliści ds. Klientów Kluczowych)
Logo
Kierownik Sprzedaży Bezpośredniej
Wydawnictwo INFOR S.A.
Obowiązki
• przygotowywanie oraz skuteczna realizacja założonych planów sprzedażowych dla nowych produktów wprowadzanych na rynek
• aktywna sprzedaż bezpośrednia produktów spółki do działów księgowych, personalnych, a także do sektora publicznego
• rekrutacja oraz rozwój podległego zespołu przedstawicieli handlowych ( 30 osób)
• powołanie i koordynacja działu telemarketingu umawiającego spotkania w celu zwiększenia efektywności Przedstawicieli Handlowych
Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o.
Przedstawiciel Handlowy
Obowiązki
• aktywna sprzedaż własna publikacji elektronicznych PROFINFO, Profesjonalny Serwis Podatkowy i LEX na rynek księgowych, kadrowych i prawników
• odpowiedzialność za umawiania i organizację spotkań oraz prezentacje handlowe u klientów
• obsługa posprzedażowa pozyskanych klientów, odnowienia abonamentów na kolejne okresy
ING Bank Śląski SA
Agent / Kierownik Zespołu Subagentów
Obowiązki
• realizacja planów sprzedażowych poprzez sprzedaż własną oraz kierowany zespół
• zarządzanie 35 subagentami funduszy emerytalnych Nationale-Nederlanden w Polsce
• badanie potrzeb emerytalnych klientów, estymacje finansowe, prezentacje
• sprzedaż bezpośrednia II i III filara, w tym produkty ubezpieczeniowe, inwestycyjne, bankowe
Logo
Szkoleniowiec / Regionalny Kierownik Sprzedaży
EURO-COLOR J.V. Holding
Obowiązki
• aktywna sprzedaż oraz rozwój biznesu poprzez pozyskiwanie nowych klientów w regionie wschodnim oraz południowym na produkty Agfa, Polaroid, Olympus, Leica, Vivitar, Hanimex
• prowadzenie szkoleń sprzedażowych dla pracowników oraz dbałość o ekspozycję produktów w 6 sklepach firmowych

Szkolenia i kursy

Najwazniejsze, wybrane z ostatnich lat
Zarządzanie wojskowe - Gen. Roman Polko (2015)
Budowanie wizerunku - Piotr Tymochowicz (2015)
Zarządzanie przedsiębiorstwem - Brian Tracy (2014)
eCommerce - Tomek Karwatka (2013)
Przywództwo - Robert Krool (2012)

Edukacja

Logo
Psychologia Biznesu dla Menedżerów , studia podyplomowe
Studia Podyplomowe - Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego
Logo
Wydział Pedagogiki, magisterskie
Mazowiecka Wyższa Szkoła Humanistyczno-Pedagogiczna Łowicz

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie marketingiem
Obsługa klienta
Usługi profesjonalne
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Zainteresowania

Sprzedaż, Marketing, Nowoczesne Technologie, Motocykle, Wędkarstwo

Organizacje

MENTORZY
Robert Krool, Brian Tracy, Stanisław Jerzy Lec,

Grupy

2 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Piłka halowa
Piłka halowa
Grupa stworzona dla miłośników kopania ... lubisz grać w piłkę nożną na hali, oglądać, bądź po prostu się interesujesz - to jest miejsce dla Ciebie