Piotr Kozłowski

Pruszków, mazowieckie

Umiejętności

obsługa komputera  Prawo jazdy kat. B (od 1999 roku)

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Netia S.A.
Starszy Specjalista ds. Rozwoju Relacji z Klientami - Rynek MŚP
1. Przygotowywanie i sprzedaż kompleksowych rozwiązań telekomunikacyjnych do nowych i istniejących Klientów (Segment SME).
2. Budowanie długotrwałych relacji z Klientami,
3. Bieżące monitorowanie potrzeb Klientów,
4. Nadzorowanie procesów tworzenia rozwiązań telekomunikacyjnych.
5. Nadzorowanie procesu aktywacji usług od podpisania umowy do zakończenia realizacji zestawienia usług.
6. Współpraca z integratorami telekomunikacyjnymi.
7. Organizowanie i uczestniczenie w spotkaniach z Klientami oraz podmiotami współpracującymi w realizacji umów i projektów.
8. Przygotowanie ofert (sprawdzenie możliwości technicznych, kalkulacja warunków ekonomicznych, poprawność zapisów prawnych).
9. Sporządzanie i negocjacja umów sprzedaży usług.
10. Raportowanie, planowanie, prognozowanie.
Netia S.A.
Kierownik ds. Rozwoju Relacji z Klientami Kluczowymi - Sektor Publiczny
1. Sprzedaż kompleksowych rozwiązań telekomunikacyjnych do nowych i istniejących Klientów (Segment PUBLIC) na podstawie ogłoszeń postępowań przetargowych lub zapytań ofertowych.
2. Prowadzenie dialogów technicznych z Klientami
3. Budowanie długotrwałych relacji z Klientami,
4. Powoływanie i uczestniczenie w pracach zespołów opracowujących rozwiązania telekomunikacyjne na potrzeby złożenia oferty przetargowej zgodniej z SIWZ.
5. Nadzorowanie procesu aktywacji usług od podpisania umowy do zakończenia realizacji zestawienia usług.
6. Współpraca z integratorami telekomunikacyjnymi.
7. Składanie ofert przetargowych.
8. Raportowanie, planowanie, prognozowanie.
Netia S.A.
Kierownik ds. Rozwoju Relacji z Klientami Korporacyjnymi
1. Przygotowywanie i sprzedaż kompleksowych rozwiązań telekomunikacyjnych do nowych i istniejących Klientów (Segment CORPO).
2. Budowanie długotrwałych relacji z Klientami,
3. Bieżące monitorowanie potrzeb Klientów,
4. Nadzorowanie procesów tworzenia rozwiązań telekomunikacyjnych.
5. Nadzorowanie procesu aktywacji usług od podpisania umowy do zakończenia realizacji zestawienia usług.
6. Współpraca z integratorami telekomunikacyjnymi.
7. Organizowanie i uczestniczenie w spotkaniach z Klientami oraz podmiotami współpracującymi w realizacji umów i projektów.
8. Przygotowanie ofert (sprawdzenie możliwości technicznych, kalkulacja warunków ekonomicznych, poprawność zapisów prawnych).
9. Sporządzanie i negocjacja umów sprzedaży usług.
10. Raportowanie, planowanie, prognozowanie.
Netia S.A.
Przedstawiciel Handlowy ds. Klientów Biznesowych
1. Przygotowywanie i sprzedaż kompleksowych rozwiązań telekomunikacyjnych do nowych i istniejących Klientów
2. Budowanie długotrwałych relacji z Klientami,
3. Bieżące monitorowanie potrzeb Klientów,
4. Nadzorowanie procesów tworzenia rozwiązań telekomunikacyjnych.
5. Nadzorowanie procesu aktywacji usług od podpisania umowy do zakończenia realizacji zestawienia usług.
6. Współpraca z integratorami telekomunikacyjnymi.
7. Organizowanie i uczestniczenie w spotkaniach z Klientami oraz podmiotami współpracującymi w realizacji umów i projektów.
8. Przygotowanie ofert (sprawdzenie możliwości technicznych, kalkulacja warunków ekonomicznych, poprawność zapisów prawnych).
9. Sporządzanie i negocjacja umów sprzedaży usług.
10. Raportowanie, planowanie, prognozowanie
Orange Polska S.A.
Doradca Klienta
1. Sprzedaż usług telekomunikacyjnych (stacjonarnych i komórkowych) do nowych i istniejących Klientów (Klienci indywidualni i małe przedsiębiorstwa).
2. Obsługa posprzedażowa - przyjmowanie reklamacji, zgłoszeń awarii usług i aparatów
3. Diagnozowanie potrzeb Klientów,
4. Sporządzanie i negocjacja umów sprzedaży usług.
5. Raportowanie, planowanie, prognozowanie
Liberty Poland S.A.
Przedstawiciel Handlowy
1. Sprzedaż usług i telefonów komórkowych operatora Plus GSM do nowych i istniejących Klientów (Klienci indywidualni i małe przedsiębiorstwa).
2. Obsługa posprzedażowa - przyjmowanie reklamacji, zgłoszeń awarii usług i aparatów
3. Diagnozowanie potrzeb Klientów,
4. Sporządzanie i negocjacja umów sprzedaży usług.
5. Raportowanie, planowanie, prognozowanie
Logo
Konsultant Działu Obsługi Klienta Plus GSM
Work Temps Agencja Pracy Tymczasowej
Telefoniczna obsługa Klienta Plus GSM (infolinia 202) w zakresie przyjmowania reklamacji Klientów,
Przyjmowania zleceń na aktywację usług dodatkowych,
Dosprzedaż usług dodatkowych

Szkolenia i kursy

Szkolenie: "Handlowiec jako menedżer własnej sprzedaży"
Szkolenie: "Profesjonalne Metody Sprzedaży PSS V"
Szkolenie: "Skuteczny Doradca Biznesowy"
Szkolenie: "Skuteczny Hunting"
Szkolenie „Ofensywne techniki sprzedaży”
Szkolenie „Sprzedaż wiązana i uzupełniająca”
Szkolenie „Prospecting – wyszukiwanie Klientów”
Kurs technik sprzedaży i obsługi klienta w salonach sieci "Liberty"
Zawansowane techniki sprzedaży – Elementy wywierania wpływu na klientów „trudnych”.

Edukacja

Logo
Technikum Elektryczne, średnie
ZSZ nr 1 w Siedlcach

Specjalizacje

Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja

Zainteresowania

Na sportowo:
Joga, jazda rowerem, narty, basen.

Na spokojnie:
Kino, książka, teatr

Inne

Odporność na stres
Łatwość nawiązywania kontaktów
Dobra organizacja czasu pracy

Grupy

Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
***Film***
***Film***
Zapraszam do wymiany pogladów na temat różnych twórców i filmowych przebojów. Jaki jest Twój ulubiony film i dlaczego?
Savoir-vivre, czyli sztuka życia
Savoir-vivre, czyli sztuka życia
Umiejętność postępowania w życiu i radzenia sobie w każdej sytuacji.
Sprzedaż
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.