Umiejętności
obsługa komputera
Prawo jazdy kat. B (od 1999 roku)
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Starszy Specjalista ds. Rozwoju Relacji z Klientami - Rynek MŚP
1. Przygotowywanie i sprzedaż kompleksowych rozwiązań telekomunikacyjnych do nowych i istniejących Klientów (Segment SME).
2. Budowanie długotrwałych relacji z Klientami,
3. Bieżące monitorowanie potrzeb Klientów,
4. Nadzorowanie procesów tworzenia rozwiązań telekomunikacyjnych.
5. Nadzorowanie procesu aktywacji usług od podpisania umowy do zakończenia realizacji zestawienia usług.
6. Współpraca z integratorami telekomunikacyjnymi.
7. Organizowanie i uczestniczenie w spotkaniach z Klientami oraz podmiotami współpracującymi w realizacji umów i projektów.
8. Przygotowanie ofert (sprawdzenie możliwości technicznych, kalkulacja warunków ekonomicznych, poprawność zapisów prawnych).
9. Sporządzanie i negocjacja umów sprzedaży usług.
10. Raportowanie, planowanie, prognozowanie.
2. Budowanie długotrwałych relacji z Klientami,
3. Bieżące monitorowanie potrzeb Klientów,
4. Nadzorowanie procesów tworzenia rozwiązań telekomunikacyjnych.
5. Nadzorowanie procesu aktywacji usług od podpisania umowy do zakończenia realizacji zestawienia usług.
6. Współpraca z integratorami telekomunikacyjnymi.
7. Organizowanie i uczestniczenie w spotkaniach z Klientami oraz podmiotami współpracującymi w realizacji umów i projektów.
8. Przygotowanie ofert (sprawdzenie możliwości technicznych, kalkulacja warunków ekonomicznych, poprawność zapisów prawnych).
9. Sporządzanie i negocjacja umów sprzedaży usług.
10. Raportowanie, planowanie, prognozowanie.
Kierownik ds. Rozwoju Relacji z Klientami Kluczowymi - Sektor Publiczny
1. Sprzedaż kompleksowych rozwiązań telekomunikacyjnych do nowych i istniejących Klientów (Segment PUBLIC) na podstawie ogłoszeń postępowań przetargowych lub zapytań ofertowych.
2. Prowadzenie dialogów technicznych z Klientami
3. Budowanie długotrwałych relacji z Klientami,
4. Powoływanie i uczestniczenie w pracach zespołów opracowujących rozwiązania telekomunikacyjne na potrzeby złożenia oferty przetargowej zgodniej z SIWZ.
5. Nadzorowanie procesu aktywacji usług od podpisania umowy do zakończenia realizacji zestawienia usług.
6. Współpraca z integratorami telekomunikacyjnymi.
7. Składanie ofert przetargowych.
8. Raportowanie, planowanie, prognozowanie.
2. Prowadzenie dialogów technicznych z Klientami
3. Budowanie długotrwałych relacji z Klientami,
4. Powoływanie i uczestniczenie w pracach zespołów opracowujących rozwiązania telekomunikacyjne na potrzeby złożenia oferty przetargowej zgodniej z SIWZ.
5. Nadzorowanie procesu aktywacji usług od podpisania umowy do zakończenia realizacji zestawienia usług.
6. Współpraca z integratorami telekomunikacyjnymi.
7. Składanie ofert przetargowych.
8. Raportowanie, planowanie, prognozowanie.
Kierownik ds. Rozwoju Relacji z Klientami Korporacyjnymi
1. Przygotowywanie i sprzedaż kompleksowych rozwiązań telekomunikacyjnych do nowych i istniejących Klientów (Segment CORPO).
2. Budowanie długotrwałych relacji z Klientami,
3. Bieżące monitorowanie potrzeb Klientów,
4. Nadzorowanie procesów tworzenia rozwiązań telekomunikacyjnych.
5. Nadzorowanie procesu aktywacji usług od podpisania umowy do zakończenia realizacji zestawienia usług.
6. Współpraca z integratorami telekomunikacyjnymi.
7. Organizowanie i uczestniczenie w spotkaniach z Klientami oraz podmiotami współpracującymi w realizacji umów i projektów.
8. Przygotowanie ofert (sprawdzenie możliwości technicznych, kalkulacja warunków ekonomicznych, poprawność zapisów prawnych).
9. Sporządzanie i negocjacja umów sprzedaży usług.
10. Raportowanie, planowanie, prognozowanie.
2. Budowanie długotrwałych relacji z Klientami,
3. Bieżące monitorowanie potrzeb Klientów,
4. Nadzorowanie procesów tworzenia rozwiązań telekomunikacyjnych.
5. Nadzorowanie procesu aktywacji usług od podpisania umowy do zakończenia realizacji zestawienia usług.
6. Współpraca z integratorami telekomunikacyjnymi.
7. Organizowanie i uczestniczenie w spotkaniach z Klientami oraz podmiotami współpracującymi w realizacji umów i projektów.
8. Przygotowanie ofert (sprawdzenie możliwości technicznych, kalkulacja warunków ekonomicznych, poprawność zapisów prawnych).
9. Sporządzanie i negocjacja umów sprzedaży usług.
10. Raportowanie, planowanie, prognozowanie.
Przedstawiciel Handlowy ds. Klientów Biznesowych
1. Przygotowywanie i sprzedaż kompleksowych rozwiązań telekomunikacyjnych do nowych i istniejących Klientów
2. Budowanie długotrwałych relacji z Klientami,
3. Bieżące monitorowanie potrzeb Klientów,
4. Nadzorowanie procesów tworzenia rozwiązań telekomunikacyjnych.
5. Nadzorowanie procesu aktywacji usług od podpisania umowy do zakończenia realizacji zestawienia usług.
6. Współpraca z integratorami telekomunikacyjnymi.
7. Organizowanie i uczestniczenie w spotkaniach z Klientami oraz podmiotami współpracującymi w realizacji umów i projektów.
8. Przygotowanie ofert (sprawdzenie możliwości technicznych, kalkulacja warunków ekonomicznych, poprawność zapisów prawnych).
9. Sporządzanie i negocjacja umów sprzedaży usług.
10. Raportowanie, planowanie, prognozowanie
2. Budowanie długotrwałych relacji z Klientami,
3. Bieżące monitorowanie potrzeb Klientów,
4. Nadzorowanie procesów tworzenia rozwiązań telekomunikacyjnych.
5. Nadzorowanie procesu aktywacji usług od podpisania umowy do zakończenia realizacji zestawienia usług.
6. Współpraca z integratorami telekomunikacyjnymi.
7. Organizowanie i uczestniczenie w spotkaniach z Klientami oraz podmiotami współpracującymi w realizacji umów i projektów.
8. Przygotowanie ofert (sprawdzenie możliwości technicznych, kalkulacja warunków ekonomicznych, poprawność zapisów prawnych).
9. Sporządzanie i negocjacja umów sprzedaży usług.
10. Raportowanie, planowanie, prognozowanie
Doradca Klienta
1. Sprzedaż usług telekomunikacyjnych (stacjonarnych i komórkowych) do nowych i istniejących Klientów (Klienci indywidualni i małe przedsiębiorstwa).
2. Obsługa posprzedażowa - przyjmowanie reklamacji, zgłoszeń awarii usług i aparatów
3. Diagnozowanie potrzeb Klientów,
4. Sporządzanie i negocjacja umów sprzedaży usług.
5. Raportowanie, planowanie, prognozowanie
2. Obsługa posprzedażowa - przyjmowanie reklamacji, zgłoszeń awarii usług i aparatów
3. Diagnozowanie potrzeb Klientów,
4. Sporządzanie i negocjacja umów sprzedaży usług.
5. Raportowanie, planowanie, prognozowanie
Przedstawiciel Handlowy
1. Sprzedaż usług i telefonów komórkowych operatora Plus GSM do nowych i istniejących Klientów (Klienci indywidualni i małe przedsiębiorstwa).
2. Obsługa posprzedażowa - przyjmowanie reklamacji, zgłoszeń awarii usług i aparatów
3. Diagnozowanie potrzeb Klientów,
4. Sporządzanie i negocjacja umów sprzedaży usług.
5. Raportowanie, planowanie, prognozowanie
2. Obsługa posprzedażowa - przyjmowanie reklamacji, zgłoszeń awarii usług i aparatów
3. Diagnozowanie potrzeb Klientów,
4. Sporządzanie i negocjacja umów sprzedaży usług.
5. Raportowanie, planowanie, prognozowanie
Szkolenia i kursy
Szkolenie: "Handlowiec jako menedżer własnej sprzedaży"
Szkolenie: "Profesjonalne Metody Sprzedaży PSS V"
Szkolenie: "Skuteczny Doradca Biznesowy"
Szkolenie: "Skuteczny Hunting"
Szkolenie „Ofensywne techniki sprzedaży”
Szkolenie „Sprzedaż wiązana i uzupełniająca”
Szkolenie „Prospecting – wyszukiwanie Klientów”
Kurs technik sprzedaży i obsługi klienta w salonach sieci "Liberty"
Zawansowane techniki sprzedaży – Elementy wywierania wpływu na klientów „trudnych”.
Szkolenie: "Profesjonalne Metody Sprzedaży PSS V"
Szkolenie: "Skuteczny Doradca Biznesowy"
Szkolenie: "Skuteczny Hunting"
Szkolenie „Ofensywne techniki sprzedaży”
Szkolenie „Sprzedaż wiązana i uzupełniająca”
Szkolenie „Prospecting – wyszukiwanie Klientów”
Kurs technik sprzedaży i obsługi klienta w salonach sieci "Liberty"
Zawansowane techniki sprzedaży – Elementy wywierania wpływu na klientów „trudnych”.
Specjalizacje
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Zainteresowania
Na sportowo:
Joga, jazda rowerem, narty, basen.
Na spokojnie:
Kino, książka, teatr
Joga, jazda rowerem, narty, basen.
Na spokojnie:
Kino, książka, teatr
Inne
Odporność na stres
Łatwość nawiązywania kontaktów
Dobra organizacja czasu pracy
Łatwość nawiązywania kontaktów
Dobra organizacja czasu pracy
Grupy
***Film***
Zapraszam do wymiany pogladów na temat różnych twórców i filmowych przebojów. Jaki jest Twój ulubiony film i dlaczego?
Savoir-vivre, czyli sztuka życia
Umiejętność postępowania w życiu i radzenia sobie w każdej sytuacji.
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.