Piotr Kowalik

Informatyk / System Specialist
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Lean Manufacturing Zarządzanie Microsoft Office Negocjacje Project Management Service Desk administracja systemami System Windows Zarządzanie zespołem Prawo jazdy kat B

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

TUI Poland
Specialista d/s IT
Administrator systemów informatycznych, administracja active directory, exchange (kontrolery domeny, serwery poczty).
Zarządzanie i administracja serwerami opartymi o system linux (małe aplikacje wewnętrzne (dedykowane dla TUI, intranet, cloud, reverse proxy) oraz serwery na windows 2008 R2 i 2012.
Zbudowanie, customizacja owncloud-a, zarządzanie (https://cloud.tui.pl/ na dole strony dla potwierdzenia o twórcy)
Zarządzanie dostępami do aplikacji wewnętrznych jak i do systemów niemieckich (spółka tui.de)
Szkolenia nowych pracowników z systemów IT oraz sprzętu komputerowego.
Zamawianie sprzętu z zakresu IT.
Zarządzanie infrastrukturą (firewall, konfiguracja swichy)
Konfiguracja infokiosków (z wykorzystaniem raspberry pi2)
Obsługa pracowników w całej Polsce (wsparcie service desk- pierwsza linia)
Udział w projekcie wdrożenia centrali telefonicznej w contact center (migracja z Thulium do Orange)
Metrohouse
Administrator systemów/ specjalista service desk
Pełna obsługa pracowników firmy jak i współpracowników
franczyzowych w zakresie software i hardware. Service desk (I i
II linia wsparcia). Zarządzanie pocztą korporacyjną (zakładanie,
modyfikacja, usuwanie kont), listami mailingowymi, listą
spamową. Administrowanie serwerem księgowym oraz systemem
księgowym Symfonia. Wdrożenie i administrowanie serwerem,
kontrolerem domeny (AD, WSUS, obrazowanie systemów).
Wdrożenie środowiska domenowego. Zarządzanie sprzętem IT
jak i NON-IT, zakup, utylizacja, konfigurowanie i wydawanie
sprzętu komputerowego, telefonów etc. Przebudowa
infrastruktury, modernizacja. Automatyzacja procesów
usprawniające pracę działu IT.
Logo
Operator
Centralny Ośrodek Informatyki
Operator w zespole utrzymania systemów informatycznych. Pełne
wsparcie systemu Cepik (Centralna Ewidencja Pojazdów i
Kierowców). Realizacja standardowych procedur utrzymaniowych,
rozwiązywanie incydentów zgłaszanych przez organy prawne jak
i urzędy miejskie oraz wojewódzkie czy stacje kontroli pojazdów.
Wdrażanie różnego rodzaju RFC (request for change)
poprawiające prace oraz wydajność systemu. Opieka i utrzymanie
serwerów i macierzy jak i rozwiązań back'upujących. Obsługa
certyfikatów urzędów, kart i urządzeń szyfrujących.
ROHLIG SUUS Logistics SA.
Informatyk/ System Specialist
Pełna obsługa pracowników firmy w zakresie ServiceDesk ( I i II
linia wsparcia), zamawianie sprzętu, konfiguracja, podstawianie,
udział w projekcie wprowadzenia ITIL, udział w migracji do
środowiska domenowego AD, wdrożenie systemu Windows 7 Pro,
obsługa oddziałów w pełnym zakresie IT, szkolenia pracowników
z obszarów IT, wsparcie i konfiguracja aplikacji lotus notes,.
pomoc techniczna w sprawach oprogramowania Windows XP, 7.
Serwisowanie komputerów typu desktop oraz notebook w
zakresie hardware i software.
Spółka Akcyjna
Kierownik Wydziału Wsparcia Użytkowników
AXA Polska S.A.
Zbudowanie profesjonalnego zespołu wsparcia użytkowników,
budowanie dobrych relacji między IT a stroną biznesową,
wdrożenie aplikacji servicedesk oraz do zarządzania środkami
trwałymi (assetami). Pełna odpowiedzialność za otwieranie oraz
utrzymanie oddziałów sprzedaży od strony infrastruktury
informatycznej. Przygotowywanie do wprowadzenia umów SLA i
KPI. Rozpoczęcie wsparcia do projektu wdrożenia nowych
aplikacji oraz zarządzania po przez cele (MBO). Kontrolowanie i
zarządzanie licencjami oraz umowami z dostawcami
zewnętrznymi.
Orange Polska S.A.
Administrator ds Systemów Informatycznych
Doskonała wiedza z dziedziny pomocy użytkownikom sieci korporacyjnej (administracja systemem E-directory NetWare Novell, Groupwise,) konfiguracja, administracja i pomoc użytkownikom w obsłudze systemu zarządzania klientami CRM
Konfiguracja i instalacja komputerów dla pracowników PTK, Rozwiązywanie wszystkich problemów związanych z systemami których używa PTK.
Zakładanie kont w systemach CRM, Novell, przyznawanie praw dostępu do Internetu. Konfiguracja DHCP, Udział w projekcie migracji poczty z Novell Groupwise do Microsoft Exchange.

Odpowiedzialność za wskaźniki KPI, współodpowiedzialność za wskaźniki SLA i OLA, raportowanie i rozliczanie z pracy konsultantów, konfiguracja klienta Oracle (sieciowy i lokalny),
Wdrażanie projektów dla PTK, (Intranet Orange, rebranding)
Przygotowywanie szkoleń i materiałów szkoleniowych dla pracowników HelpDesk, odpowiedzialność za utrzymywanie jakości usług świadczonych przez Service Desk na jak najwyższym poziomie (coaching). Zdolności komunikacyjne pomiędzy pracownikami firmy (POK, biznes) a stroną techniczną (administratorzy, WUSI), doświadczenie w pracy z klientami indywidualnymi oraz instytucjonalnymi również z wykorzystaniem Internetu. Umiejętność rozwiązywana konfliktów z klientami firmy. Znajomość pakietów biurowych MS Office, Open Office.
Obsługa firm w zakresie pomocy serwisowej, pomoc techniczna w sprawach oprogramowania Windows XP. Serwisowanie komputerów typu desktop w zakresie hardware i software.

Zmiana sekcji z Service Desk na Sekcje Utrzymanie i rozwoju infrastruktury informatycznej.
Zarządzanie i konfigurowanie infrastruktury

Szkolenia i kursy

NetWare 5.1 Administration
Szkolenie z profesjonalnej, telefonicznej obsługi klienta
Współpraca ze stresem
Installing, Administering and Configuring Microsoft Windows XP Professional

Edukacja

Logo
ekonomika i organizacja przedsiębiorstw, średnie
Liceum ekonomiczne nr 2

Specjalizacje

IT - Administracja
Administrowanie sieciami
IT - Administracja
Administrowanie systemami
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk

Zainteresowania

Internet, informatyka, motoryzacja, film, muzyka

Inne

Stosunek do służby wojskowej: Przeniesiony do rezerwy po odbyciu zasadniczej służby wojskowej 13.11.2002

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Data Recovery
Data Recovery
Odzyskiwanie i kasowanie danych, problematyka computer forensics
IT World
IT World
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o IT oraz Telco
Microsoft w Polsce
Microsoft w Polsce
Microsoft w Polsce
Motoryzacja
Motoryzacja
Grupa miłośników czterech kółek :)
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość
Sieci Komputerowe
Sieci Komputerowe
Wszystko o szeroko pojętej tematyce sieci komputerowych.
Trener IT
Trener IT
Dzielenie się doświadczeniem z zakresu prowadzenia zajęć IT.