Piotr Kossakowski

Życiowy optymista
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Kreatywność Prawo jazdy Zarządzanie Microsoft Excel Microsoft Office Microsoft Word Negocjacje Zarządzanie Sprzedażą Sprzedaż Obsługa klienta

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

PLAY (P4 Sp. z o. o.)
Expert ds. obsługi klienta
• Sprzedaż i promowanie produktów i usług Play
•Realizacja miesięcznych planów sprzedażowych
• Budowanie długotrwałych relacji z Klientami
• Obsługa Klientów zgodnie ze standardami Play
• Dbanie o wizerunek salonu
• Stałe rozwijanie i aktualizacja wiedzy produktowej i umiejętności sprzedażowych
Grupa Cyfrowy Polsat
Doradca Handlowy
Grupa Cyfrowy Polsat
• sprzedaż produktów i usług z grupy Cyfrowy Polsat i Plus: telewizja, internet, telefon i Plus Bank
• realizacja miesięcznych planów sprzedażowych
• profesjonalna obsługa klientów
• cross-selling produktów grupy Cyfrowy Polsat i Plus
• cykliczne raportowanie wyników sprzedaży
• stałe rozwijanie i aktualizacja wiedzy produktowej i umiejętności sprzedażowych
Santander Bank Polska
Doradca Klienta
- badanie potrzeb klientów indywidualnych i proponowanie im dopasowanych produktów oraz usług bankowych
- aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie z nimi długotrwałych i satysfakcjonujących relacji
- realizacja miesięcznych planów sprzedażowych
- obsługa gotówkowa oraz bezgotówkowa
- profesjonalna obsługa klientów
- cross-selling produktów bankowych
Bnp Paribas Bank Polska S.A.
Doradca Klienta
• aktywne pozyskiwanie klientów oraz sprzedaż pełnej oferty produktów bankowych
• cross-selling produktów bankowych
• kształtowanie kompleksowych relacji z klientami w aspekcie kredytowo-depozytowy oraz rozliczeń pieniężnych w obrocie krajowym i zagranicznym
• profesjonalna obsługa klientów
• dokonywanie oceny zdolności kredytowej klientów oraz przygotowywanie aplikacji kredytowych
Getin Noble Bank S.A.
Opiekun Klienta / Doradca klienta V.I.P
- Realizację wyznaczonych zadań z operacyjnego planu sprzedaży, w tym prowadzenie aktywnej sprzedaży oferowanych przez Bank produktów bankowych, inwestycji oraz produktów Grupy Kapitałowej Banku,
- Realizację transakcji gotówkowych i bezgotówkowych zlecanych przez klientów,
- Identyfikację potencjalnych klientów Banku oraz gromadzenie niezbędnych informacji, umożliwiających nawiązanie bezpośredniego kontaktu z klientami,
- Podejmowanie działań mających na celu zapewnienie jakości portfela należności obsługiwanych klientów,
- Wysoką jakość obsługi klienta.
Usunięty Użytkownik
współpracownik
wystawiono
Miałam przyjemność pracować z Panem Piotrem. Pan Piotr jest wyjątkowo kompetentnym pracownikiem o bardzo szerokiej wiedzy i wszechstronnym doświadczeniu w kontaktach z klientem. Współpraca układała się znakomicie, w doskonałej, przyjaznej atmosferze, a obsługa klienta Vip w jego wykonaniu była zawsze bardzo wysokiej jakości. Serdecznie polecam współpracę z Panem Piotrem.
Orange Polska S.A.
Konsultant ds.Obsługi klienta
•Bezpośredni kontakt z klientami firmy-obsługa klientów zgodnie z obowiązującymi standardami
•Przedstawianie i przygotowywanie umów i aneksów, wprowadzanie cesji
•Prezentacja i sprzedaż aparatów komórkowych
•Praca z komputerem : Microsoft Office, CRM, OPTIPOS, IFS
•Obsługa urządzeń biurowych, zaopatrzenie biura w artykuły biurowe, dbałość o wystrój salonu zgodnie ze standardami
•Praca przy reklamacji usług i telefonów zgłaszanych przez klientów firmy
•Realizacja celów sprzedażowych wyznaczonych przez przełożonych
•Stałe rozwijanie i aktualizacja wiedzy produktowej i umiejętności sprzedażowych.
Logo
Starszy Konsultant ds.Obsługi klienta
Firma ORANGE (salon partnerski) – NET 7 Warszawa
•Bezpośredni kontakt z klientami firmy-obsługa klientów zgodnie z obowiązującymi standardami
•Przedstawianie i przygotowywanie umów i aneksów, wprowadzanie cesji
•Prezentacja i sprzedaż aparatów komórkowych
•Praca z komputerem : Microsoft Office, CRM, OPTIPOS, IFS
•Obsługa urządzeń biurowych, zaopatrzenie biura w artykuły biurowe, dbałość o wystrój salonu zgodnie ze standardami
•Praca przy reklamacji usług i telefonów zgłaszanych przez klientów firmy
•Realizacja celów sprzedażowych wyznaczonych przez przełożonych
•Stałe rozwijanie i aktualizacja wiedzy produktowej i umiejętności sprzedażowych
Logo
Przedstawiciel Handlowy
Hurtownia Spożywcza WIOMAR, Łomża
•Nawiązywanie kontaktów i utrzymywanie współpracy z klientami firmy
•Obsługa klientów współpracujących z firmą, negocjacje
•Dbanie o wizerunek firmy
•Realizacja celów sprzedażowych na podległym terenie
•Raportowanie bieżących wyników pracy
•Fakturowanie towaru, rozkładanie towaru, przygotowywanie zamówień do sklepów
Logo
Pickerman
Sklep NEXT, Doncaster, U.K
•Obsługa klientów firmy
•Przygotowywanie towaru do sklepów
Logo
Konsultant ds.Obsługi klienta
Cursor sp. z o.o. (partner handlowy Telekomunikacji Polskiej S.A.)
•Telefoniczne umawianie spotkań z potencjalnymi klientami firmy
•Podpisywanie umów bezpośrednio u klientów
•Realizacja celów sprzedażowych na podległych terenie
•Stałe rozwijanie i aktualizacja wiedzy produktowej i umiejętności sprzedażowych
•Raportowanie bieżących wyników pracy w aplikacji SERWUS

Szkolenia i kursy

Zdobyty Srebrny Certyfikat Sprzedawcy Profesjonalnego Usług Telekomunikacyjnych w Polsce

Szkolenia sprzedażowe "Trudny klient";
Organizator: PTK Centertel (kwiecień 2011)

Ukończony kurs obsługi Kasowo-Skarbcowej (styczeń 2012)

Edukacja

Logo
Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna, licencjackie
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie

Specjalizacje

Bankowość
Bankowość detaliczna
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja

Zainteresowania

• Podróżowanie
• Sport, aktywność fizyczna
• Film , muzyka

Inne

• Znajomość programów komputerowych: Microsoft Office, Internet
• Prawo jazdy kat. B (czynne) od 2005r.
• Obsługa urządzeń biurowych
• Doświadczenie w pracy w środowisku wielokulturowym
• Umiejętność planowania i organizacji czasu pracy
• Zdolność szybkiego uczenia się, kreatywność, dokładność
• Umiejętność obsługi aplikacji: CRM ,OptiPos ,IFS ,RSW

Grupy

ABY POMÓC W 48 GODZIN
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Bank Millennium S.A.
Bank Millennium S.A.
Grupa zrzeszająca wszystkich pracowników i osoby związane z Bankiem Millennium oraz grupą kapitałową Millennium. http://www.millenet.pl/
Banki
Banki
pracujesz w banku? chcesz pracować w banku? podziel sie swoimi doswiadczeniami - dowiedz sie wiecej... znajdz swoje miejsce pracy...
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Do you speak English?
Do you speak English?
English only. Everyone's invited!
Grupa TP
Grupa TP
Forum Pracowników i Klientów największej grupy telekomunikacyjnej w Polsce.
Muzyka
Muzyka
Grupa dla ludzi kochających słuchac muzyki
MUZYKA i CLIPY
MUZYKA i CLIPY
nie tylko muzyka ale i obraz się liczy...
Podróże za Grosze
Podróże za Grosze
Podróżowanie to marzenie każdego. Rozumiemy to! Chcemy Ci zaoferować jak najlepsze wakacje w najniższych cenach tak abyście mogli jak najczęsciej podróżować. Bo podróże kształcą .... Podyskutuj z i
Praca
Praca
Praca - grupa dla szukających pracy jak i headhunterow czy pracownikow HR poszukujacych pracownikow.
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość
Top Manager
Top Manager
Zapraszam do dyskusji kadrę zarządzającą i młodych ludzi na początku kariery zawodowej.