Piotr Kosmalski

Dyrektor Handlowy, Fermator
Łódź, łódzkie

Umiejętności

Negocjacje międzynarodowe Analiza rynku Microsoft Office Zarządzanie Sprzedażą Zarządzanie zespołem Sprzedaż Miedzykulturowość

Języki

angielski
biegły
niemiecki
biegły
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Fermator
Dyrektor Handlowy
Stworzenie struktur sprzedaży od podstaw. Budowa działu handlowego oraz polityki sprzedaży.
Rozwój rynku w Polsce i w Europie centralnej(Niemcy, Austria, Szwajcaria, Czechy , Słowacja, Węgry) i wschodniej (Rosja, Ukraina, Bułgaria , Rumunia oraz Kosowo , Kazachstan) Zwiększenie sprzedaży o 300 % w przeciągu 2012 i 2013 roku. W latach 2014 oraz 2015 wzrosty o kolejne 50%.
udział exportu w sprzadaży na poziomie 60%
Zwiększenie portfela Klientów o 250 % w ciągu 4 lat.
Zwiększenie efektywności zespołu o 80 % w latach 2013 - 2014.
Realizacja polityki sprzedażowej firmy.
Opracowanie i wdrożenie nowego modelu biznesowego na rynki wschodnie pod kątem budowy przewagi rynkowej w oparciu o sprzedaż systemowych rozwiązań.
Działania wspierające zespół w zakresie negocjacji warunków umowy.
Opieka nad kluczowym Klientami firmy.
Samodzielne tworzenie i realizacja budżetów sprzedaży, planów krótko,średnio i długoterminowych w oparciu o zdolności produkcyjne.
Współpraca z działem logistyki i planowania produkcji w celu optymalizacji terminów dostaw.
Raportowanie miesięczne bezpośrednie do GM grupy Fermator.
TOMMARK Sp. z o.o.
przedstawiciel ds. sprzedaży
Rozwój rynku w Polsce i w Niemczech. Wzrost sprzedaży w latach 2008 – 2010 o 400 %.
Współpraca z sektorem prywatnym i państwowym w zakresie realizacji projektów.
Współpraca z działem logistyki w zakresie zapewnienie płynności dostaw do Klientów.
Kreowanie i wdrażanie nowych produktów zgodnie z zapotrzebowaniem rynku.
Opracowywanie strategii cen i upustów dla obecnych i potencjalnych Klientów.
Realizacja założonych budżetów sprzedażowych.
Prowadzenie szkoleń wstępnych z zakresu negocjacji i kultury osobistej w kontakcie z Klientami dla nowych Pracowników.
Organizacja i uczestnictwo w międzynarodowych targach na terenie Niemiec i Polski.
Logo
przedstawiciel ds. sprzedaży
Motodrom
Rozwój rynku zbytu na terenie Polski. W latach 2006-200
Realizacja założonej strategii rozwoju produktu.
Poszukiwanie nowych kanałów sprzedaży.
Uczestnictwo w targach branżowych.
Negocjacje handlowe z Klientami i Dostawcami.
Zapewnienie wsparcia technicznego.

Szkolenia i kursy

12/2009 Negocjacje w biznesie.
09/2012 Techniki sprzedaży dla zespołów High-Performance - Hiszpania
01/2013 The Four Laws of Opportunities - Hiszpania
11/2013 Planowanie i strategia sprzedaży
06/2014 Komunikacja w biznesie

Edukacja

Logo
Stosunki międzynarodowe - Logistyka, magisterskie
Społeczna Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania w Łodzi
Logo
Stosunki Międzynarodowe - Handel Międzynarodowy, licencjackie
Społeczna Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania w Łodzi

Specjalizacje

Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Zainteresowania

Kite
Fitness
Piłka Nożna
Podróże

Grupy

Piłka nożna
Piłka nożna
Po prostu najlepszy sport świata!
Podróże służbowe
Podróże służbowe
Grupa osób, które często odbywają/organizują podróże służbowe w kraju i za granicą.