Piotr Kosmala

Kierownik Service Desk, Open Life Towarzystwo Ubezpieczeń Życie S.A.
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Active Directory Szkolenia pracowników Rekrutacje IT ITIL JUNOS LDAP Microsoft Exchange Microsoft Office RDP Oprogramowanie SSH VPN System Windows Zarządzanie zespołem Samodzielność i sumienność Podstawy sieci komputerowych BTS Znajomość sprzętu IT Zakładanie kont pocztowych Tworzenie aliasów pocztowych Połączenia zdalne- TeamViewer, TightVNC Prowadzenie projektów IT Projekt VTM

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Getin Noble Bank S.A.
Kierownik Działu It
Open Finance S.A.
Specjalista ds. IT
- Rozwiązywanie bieżących problemów - I linia
-Wsparcie informatyczne użytkowników systemów informatycznych
w centrali oraz w biurach na terenie całego kraju
-Instalacja i konfiguracja komputerów,
oprogramowania oraz infrastruktury
teleinformatycznej
-Instalacja i reinstalacja oprogramowania
-Diagnozowanie i usuwanie wszelkiego rodzaju
awarii technicznych
-Zarządzanie kontami użytkowników, komputerami oraz drukarkami w Active Directory
-Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów: aplikacyjnych, sieciowych oraz sprzętowych – lokalnie i zdalnie: VNC, RDP
-Przygotowywanie nowych stacji roboczych – instalacja systemów operacyjnych i oprogramowania, szyfrowanie
-Szkolenie nowych pracowników w zespole Help Desku
-Montaż i konfiguracja switchy, access pointów i routerów

Specjalizacje

IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie IT