Piotr Kosior

Lublin, lubelskie

Umiejętności

Microsoft Excel Microsoft Word Zarządzanie zespołem Zarządzanie magazynem Kreatywność i innowacyjność w podejściu do wykonywanej pracy Optymalizacja procesów

Języki

angielski
dobry
rosyjski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie
Dyrektor Działu Administracji
- zarządzanie pracą 17 osób
- opracowywanie i aktualizacja procedur, instrukcji, regulaminów i innych dokumentów organizacyjnych
- inicjowanie działań poprawiających jakość i efektywność działania organizacji
- tworzenie struktur i schematów organizacyjnych
- wspieranie komórek organizacyjnych w zakresie tworzenia wewnętrznych aktów normatywnych
- organizowanie, koordynowanie i nadzór nad pracą administracji uczelni poprzez:
• opracowywanie zarządzeń, regulaminów i instrukcji regulujących działalność gospodarczo-administracyjną,
• wnioskowanie do rektora i kanclerza w sprawach zmian struktury organizacyjnej administracji Uczelni
• inicjowanie zawierania i rozwiązywania umów o pracę i innych cywilno-prawnych z pracownikami swojego pionu,
przyznawanie premii i nagród,
• nagradzanie, awansowanie, przenoszenie i karanie pracowników zatrudnionych w podległych jednostkach
organizacyjnych
• zapewnienie pracownikom bezpiecznych i higienicznych warunków pracy
• rozpatrywanie skarg, zażaleń i wniosków innych komórek organizacyjnych, podległych pracowników i najemców
• określanie zakresu obowiązków swoich podwładnych i kontrola ich wykonania
• tworzenie grafików i rozliczanie czasu pracy podległych pracowników
• zatwierdzanie planów urlopów wypoczynkowych dla pracowników administracji i obsługi
• opracowywanie planów zatrudnienia pracowników administracji i obsługi, przedstawianie ich do zatwierdzenia
kanclerz oraz wspólne z kwestorem czuwanie nad prawidłowym wykorzystaniem funduszu płac
- gospodarka mieniem uczelni poprzez:
• opracowywanie rocznego planu inwestycji i remontów
• negocjowanie warunków i przygotowywanie umów dotyczących remontów i inwestycji
• negocjowanie warunków i przygotowanie umów dotyczących eksploatacji budynków uczelni (media, wywóz odpadów
itp.)
• negocjowanie warunków i przygotowanie umów o wynajem pomieszczeń i umów dzierżawy
• ustalanie stawek odpłatności za wynajem pomieszczeń i dzierżawę gruntu
• przygotowanie i negocjowanie umów najmu, dzierżawy lub zakupu materiałów urządzeń, wyposażenia
• inicjowanie i przeprowadzanie inwentaryzacji mienia uczelni
• opracowywanie wniosków w sprawach likwidacji i przeceny środków trwałych i materiałów
• opracowywanie wniosków w sprawach sprzedaży zbędnych środków trwałych, przedmiotów i materiałów
• nadzór nad prawidłowym wykorzystaniem i eksploatacją oraz właściwym stanem technicznym wszystkich
pomieszczeń, urządzeń i wyposażenia WSPA
• nadzór nad prowadzeniem ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz wyposażenia WSPA
zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi
• odpowiedzialność materialna za mienie uczelni
- przygotowanie sal i wyposażenia pomocniczego potrzebnego do zajęć wg planu i życzeń nauczycieli akademickich oraz
przełożonych (rzutniki, ekrany, nagłośnienie, sprzęt video i informatyczny)
- zabezpieczenie odpowiednich warunków pracy wykładowców – pomieszczeń wypoczynkowych (pokoi nauczycielskich)
wraz z zaopatrzeniem w napoje (kawę, herbatę)
- zaopatrzenie pracowników uczelni w potrzebne im do pracy materiały, wyposażenie i urządzenia
- akceptowanie zamówień i zawieranie umów przy dokonywaniu zakupów na cele administracyjne i gospodarcze
- sprawdzenie pod względem formalnym i merytorycznym faktur i rachunków
- naliczanie amortyzacji środków trwałych w okresach miesięcznych
- prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem majątku uczelni
- przygotowywanie budżetu działu i odpowiedzialność za jego realizację
- organizacja i nadzór nad praca Rektoratu uczelni:
• opracowywanie zarządzeń, regulaminów i instrukcji regulujących działalność rektoratu
• inicjowanie zawierania i rozwiązywania umów o pracę i innych cywilno-prawnych z pracownikami rektoratu,
przyznawanie premii i nagród,
• przygotowanie budżetu działu i odpowiedzialność za jego realizację
- organizacja i nadzór nad pracą działu IT uczelni:
• opracowywanie zarządzeń, regulaminów i instrukcji regulujących działalność działu IT
• inicjowanie zawierania i rozwiązywania umów o pracę i innych cywilno-prawnych z pracownikami działu IT,
przyznawanie premii i nagród,
• przygotowanie budżetu działu i odpowiedzialność za jego realizację
• wybór i zakupu oprogramowania i sprzętu IT uczelni
Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie
Kierownik Działu Administracji
- zarządzanie pracą 12 osób
- opracowywanie i aktualizacja procedur, instrukcji, regulaminów i innych dokumentów organizacyjnych
- inicjowanie działań poprawiających jakość i efektywność działania organizacji
- tworzenie struktur i schematów organizacyjnych
- wspieranie komórek organizacyjnych w zakresie tworzenia wewnętrznych aktów normatywnych
- organizowanie, koordynowanie i nadzór nad pracą administracji uczelni poprzez:
• opracowywanie zarządzeń, regulaminów i instrukcji regulujących działalność gospodarczo-administracyjną,
• wnioskowanie do rektora i kanclerza w sprawach zmian struktury organizacyjnej administracji Uczelni
• inicjowanie zawierania i rozwiązywania umów o pracę i innych cywilno-prawnych z pracownikami swojego pionu,
przyznawanie premii i nagród,
• nagradzanie, awansowanie, przenoszenie i karanie pracowników zatrudnionych w podległych jednostkach
organizacyjnych
• zapewnienie pracownikom bezpiecznych i higienicznych warunków pracy
• rozpatrywanie skarg, zażaleń i wniosków innych komórek organizacyjnych, podległych pracowników i najemców
• określanie zakresu obowiązków swoich podwładnych i kontrola ich wykonania
• tworzenie grafików i rozliczanie czasu pracy podległych pracowników
• zatwierdzanie planów urlopów wypoczynkowych dla pracowników administracji i obsługi
• opracowywanie planów zatrudnienia pracowników administracji i obsługi, przedstawianie ich do zatwierdzenia
kanclerz oraz wspólne z kwestorem czuwanie nad prawidłowym wykorzystaniem funduszu płac
- gospodarka mieniem uczelni poprzez:
• opracowywanie rocznego planu inwestycji i remontów
• negocjowanie warunków i przygotowywanie umów dotyczących remontów i inwestycji
• negocjowanie warunków i przygotowanie umów dotyczących eksploatacji budynków uczelni (media, wywóz odpadów
itp.)
• negocjowanie warunków i przygotowanie umów o wynajem pomieszczeń i umów dzierżawy
• ustalanie stawek odpłatności za wynajem pomieszczeń i dzierżawę gruntu
• przygotowanie i negocjowanie umów najmu, dzierżawy lub zakupu materiałów urządzeń, wyposażenia
• inicjowanie i przeprowadzanie inwentaryzacji mienia uczelni
• opracowywanie wniosków w sprawach likwidacji i przeceny środków trwałych i materiałów
• opracowywanie wniosków w sprawach sprzedaży zbędnych środków trwałych, przedmiotów i materiałów
• nadzór nad prawidłowym wykorzystaniem i eksploatacją oraz właściwym stanem technicznym wszystkich
pomieszczeń, urządzeń i wyposażenia WSPA
• nadzór nad prowadzeniem ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz wyposażenia WSPA
zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi
• odpowiedzialność materialna za mienie uczelni
- przygotowanie sal i wyposażenia pomocniczego potrzebnego do zajęć wg planu i życzeń nauczycieli akademickich oraz
przełożonych (rzutniki, ekrany, nagłośnienie, sprzęt video i informatyczny)
- zabezpieczenie odpowiednich warunków pracy wykładowców – pomieszczeń wypoczynkowych (pokoi nauczycielskich)
wraz z zaopatrzeniem w napoje (kawę, herbatę)
- zaopatrzenie pracowników uczelni w potrzebne im do pracy materiały, wyposażenie i urządzenia
- akceptowanie zamówień i zawieranie umów przy dokonywaniu zakupów na cele administracyjne i gospodarcze
- sprawdzenie pod względem formalnym i merytorycznym faktur i rachunków
- naliczanie amortyzacji środków trwałych w okresach miesięcznych
- prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem majątku uczelni
- przygotowywanie budżetu działu i odpowiedzialność za jego realizację
Cersanit
Mistrz produkcji
- odpowiedzialność za kierowanie działem wykonywania poprawek
- zarządzanie zespołem 40 - 50 pracowników
- opracowywanie budżetu działu i odpowiedzialność za jego realizację
- opracowywanie miesięcznych harmonogramów wykonywania poprawek
- opracowywanie harmonogramów pracy podległych pracowników
- rozliczanie czasu pracy podległych pracowników
- nadzór nad prawidłową pracą pieców do wypału poprawek
- opracowywanie krzywych wypału
- odpowiedzialność za optymalna ilość materiałów do wykonywania poprawek
- szkolenie podległych pracowników
- opracowanie instrukcji stanowiskowych
- rozliczanie pobranych do produkcji komponentów
- comiesięczna inwentaryzacja półproduktów, wyrobów gotowych i komponentów
Cersanit
Kierownik Działu Kompletacji
- odpowiedzialność za kierowanie działem montażu i pakowania
- zarządzanie zespołem 60 – 100 pracowników
- opracowywanie budżetu działu i odpowiedzialność za jego realizację
- opracowywanie tygodniowych harmonogramów pakowania na podstawie zleceń Działu Planowania
- opracowywanie nowych i aktualizacja istniejących specyfikacji pakowania
- organizowanie i nadzór nad próbami transportowymi
Herbapol Lublin S.A.
Kierownik Centrum Dystrybucyjnego
- odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie Centrum
- zarządzanie pracą 30 osobowego zespołu, przygotowywanie programu szkoleń dla zespołu
- opracowywanie i odpowiedzialność za realizację budżetu kosztów stałych magazynów
- dobór i negocjowanie warunków zakupu wyposażenia magazynów
- dostosowanie magazynu do wymogów norm HACCP, BRC i GMP
Herbapol Lublin S.A.
Zastępca kierownika działu Logistyki
- zarządzanie 70 osobowym zespołem pracowników magazynów
- nadzór nad pracą magazynów zaopatrzeniowych i dystrybucyjnych
- koordynacja pracy magazynów zaopatrzeniowych i dystrybucyjnych z produkcją, obsługą klienta i transportem
- opracowywanie i odpowiedzialność za wykonanie budżetu kosztów stałych magazynów
- dobór i negocjowanie warunków zakupu wyposażenia magazynów
- dostosowanie magazynów do wymogów norm HACCP, BRC i GMP
Herbapol Lublin S.A.
Specjalista d.s. Ochrony środowiska
- dostosowanie procedur wewnętrznych do przepisów prawnych ochrony środowiska RP,
- uzyskanie i utrzymanie wszelkich wymaganych prawem pozwoleń i decyzji z zakresu korzystania ze środowiska,
uporządkowanie gospodarki wodno – ściekowej,
- nadzór nad dezynsekcją i deratyzacją obiektów spółki
- bieżąca kontrola przestrzegania przepisów prawa ochrony środowiska
- udział w kontrolach i postępowaniach prowadzonych przez służby ochrony środowiska i MPWiK
Herbapol Lublin S.A.
Starszy magazynier magazynu wyrobów gotowych
- zarządzanie i koordynacja pracy zespołu 18 osób
- koordynacja dostaw od dostawców zewnętrznych
- współpraca z oddziałami handlowymi na terenie kraju,
- koordynacja stanów magazynowych w oddziałach
- nadzór nad przyjęciem wyrobów gotowych z produkcji
- nadzór nad przygotowaniem wyrobów do wysyłki i nad dystrybucją
- udział w inwentaryzacjach
- wyjaśnianie różnic inwentaryzacyjnych
- rozpatrywanie reklamacji ilościowych i jakościowych w dostawach
Logo
Nauczyciel
Szkoła Podstawowa nr 4 w Sanoku
- nauczyciel geografii
- opiekun szkolnego koła PTTK
- opiekun szkolnego radiowęzła

Szkolenia i kursy

14 – 22.06.2019 Inspektor Danych Osobowych
18 – 19.09.2012 Zarządzanie produkcją
21 – 22.06.2012 Inteligencja emocjonalna i rozwiązywanie konfliktów
16 – 17.02.2012 Komunikacja interpersonalna
14 – 16.09.2012 Kaizen Basic
18 – 21.06.2007 Project Leadership, Management and Communications
26 – 27.06.2006 Audity wewnętrzne
3.12.2003 Audit wewnętrzny systemu HACCP
28.10.2003 HACCP – system bezpieczeństwa żywności
22.05.2003 Auditor wewnętrzny Systemu Zarządzania Jakością wg normy PN-EN 9001:2001
1 – 4.04.2003 Prawo ochrony środowiska w kontekście wdrażania systemu zarządzania środowiskowego wg ISO 14001
7 – 11.05.2001 Nowe ustawodawstwo ekologiczne – odpowiedzialność jednostek organizacyjnych i kompetencje organów
administracji państwowej
8.12.1999 Ochrona powietrza obowiązujący stan prawny dotrzymanie wymagań
7.12.1999 Gospodarka odpadami obowiązujący stan prawny

Edukacja

Logo
Logistyka i Zarządzanie Łańcuchem Dostaw, studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Zarządzanie i Marketing, studia podyplomowe
OIC Lublin
Logo
geografia, magisterskie
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie

Specjalizacje

Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Edukacja/Szkolenia
Szkoły
Łańcuch dostaw
Magazynowanie
Produkcja
Zarządzanie produkcją

Inne

Dyrektor Działu Administracji WSPA
- wymiana oświetlenia uczelni i parkingu na energooszczędne. Spadek kosztów zużycia energii elektrycznej o 20%
- wynegocjowanie darmowego użytkowania edukacyjnego oprogramowania księgowego.
- wynegocjowanie nowych umów dzierżawy urządzeń drukujących. Spadek kosztów o ok. 15%
- opracowanie kompletu dokumentacji i wdrożenie zasad ochrony danych osobowych zgodny z wymaganiami RODO
- przeprowadzenie remontu kotłowni gazowej i instalacji centralnego ogrzewania. Podniesienie komfortu pracy i nauki poprzez
właściwe dogrzanie pomieszczeń

Kierownik Działu Administracji WSPA
- odzyskanie 40 000 zł zaległych opłat czynszowych
- poprawa estetyki i czystości pomieszczeń uczelni
- wynegocjowanie i aneksowanie umowy na dostawy gazu ziemnego. Obniżenie kosztów o 26%
- aneksowanie umów na dostawy w materiałów biurowych. Obniżenie kosztów o ok. 20%
- zmiana dostawcy sygnału internetowego. Większa przepustowość łącza za tą sama cenę.

Kierownik Działu Kompletacji Cersanit
- poprawa jakości pakowania poprzez zmianę opakowań i sposobów ustawiania wyrobów na paletach. Oszczędność na
przepakowaniach o 100 000 zł miesięcznie
- zmniejszenie zatrudnienia o 30 % przy jednoczesnym wzroście wydajności o 26% - 40% w zależności od stanowiska
- przeprowadzenie procesu unifikacji opakowań i dostosowania ich ciągów wymiarowych do wielkości palet
- zmniejszenie ilości reklamacji w obszarze kompletności i jakości pakowania
- optymalizacja ilości magazynowanych komponentów i opakowań
- udział w procesie wdrażania systemu IFS. Odpowiedzialność za wdrożenie go w dziale.
- opracowanie koncepcji i realizacja linii do pakowania wyrobów
- opracowanie instrukcji stanowiskowych
- opracowanie kryteriów i kart oceny pracowników
- wdrożenie programu 5 S

Kierownik Centrum Dystrybucyjnego Herbapol
- wzrost wydajności magazynu o 30%
- zmniejszenie strat w transporcie o ok. 20% dzięki zmianie sposobu zabezpieczenia wyrobów gotowych

Z-ca Kierownika Działu Logistyki Herbapol
- zainicjowanie i prowadzenie projektu zastosowania nadstawek piętrujących, rezygnacja z wynajmowania magazynów
obcych, wartość wygenerowanych oszczędności 96 000 zł/rok
- zainicjowanie i prowadzenie projektu modernizacji magazynów, efektem wzrost wydajności o 20 %
- udział w projekcie zarządzanie procesowe i reengineering procesów produkcyjnych wartość projektu 1 200 000 zł, lider
5 z 9 podprocesów
- opracowanie założeń dla projektu magazynu wysokiego składowania w nowym Centrum Logistycznym,
- nadzór w fazie projektowania i adaptacji magazynu wysokiego składowania w Centrum Logistycznym
- dobór wyposażenia i negocjacja cen jego zakupu dla Centrum Logistycznego
- opracowanie instrukcji i procedur regulujących pracę magazynu wysokiego składowania w Centrum Logistycznym

Specjalista ds. Ochrony Środowiska Herbapol
- wprowadzenie pełnego opomiarowania ilości odprowadzanych ścieków; wartość oszczędności 30 000 zł rocznie
- uporządkowanie gospodarki odpadami, 100 % zagospodarowanie odpadów poprodukcyjnych; wartość oszczędności
10000 zł rocznie
- opracowanie i wdrożenie projektu obniżenia opłat za zużycie energii elektrycznej, wynegocjowanie zmiany taryfy
rozliczeniowej; wartość oszczędności 250 000 zł rocznie

Nauczyciel Szkoła podstawowa nr 4 w Sanoku
- 1992 i 1997 nagroda dyrektora szkoły za wyniki nauczania i stworzenie szkolnego radiowęzła

Grupy

Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie