Piotr Kończak

Piotr Kończak

Used Car Manager, Volvo Auto Polska
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Volvo Auto Polska
Used car manager
Wdrożenie, jako pierwszy kraj w Europie, centralnego programu samochodów używanych „Volvo Selekt” w całej sieci dealerskiej.
Ustalanie budżetów i systemu bonusowego dla sieci dealerskiej na podstawie wykonanych celów sprzedaży.
Utworzenie i wdrożenie jednolitego systemu operacyjnego dla sieci dealerskiej, umożliwiającego monitoring aktywności sieci w zakresie biznesu samochodów używanych oraz późniejszego zarządzania przez cele oraz aktywnością sieci.
Opracowywanie i prowadzenie szkoleń dla dealerów, szefów sprzedaży, handlowców oraz techników serwisów w zakresie zarządzania aktywnością i jakością w biznesie samochodów używanych.
Coaching osób odpowiedzialnych za program samochodów używanych w punktach dealerskich z zakresu: pozyskiwania stocku, efektywnej sprzedaży, sposobów ekspozycji.
Wyznaczanie celów sprzedaży i zarządzanie przez cele działalnością sieci dealerów Volvo Auto Polska w zakresie samochodów używanych.
Opracowywanie założeń oraz koordynacja kampanii reklamowych dla programu samochodów używanych.
Kreowanie strategii współpracy z instytucjami finansowymi i rynkiem CFM.
Stały kontakt z punktami dealerskimi sieci Volvo Auto Polska (20 dealerów w programie samochodów używanych, praca wyjazdowa).
Nadzór nad procesem redystrybucji w Polsce samochodów pochodzących z wypożyczalni krótkoterminowych z terenu Polski oraz Europy Zachodniej (daily rental).
Peugeot Polska Sp. z o.o.
Specjalista ds samochodów używanych
Wdrożenie programu samochodów używanych „Okazje Lwa” w sieci dealerskiej Peugeot Polska.
Nadzór nad zachowaniem przez dealerów sieci wysokiego poziomu standardów jakościowych programu samochodów używanych Peugeot „Okazje Lwa”.
Szef Strefy (27 dealerów w programie samochodów używanych, praca wyjazdowa).
Prowadzenie szkoleń dla dealerów w zakresie zarządzania aktywnością w biznesie samochodów używanych.
Kontrola oceny technicznej samochodów przygotowywanych do redystrybucji, dla klientów finalnych.
Nadzór nad procesem redystrybucji w Polsce, samochodów pochodzących z wypożyczalni krótkoterminowych z Europy Zachodniej (daily rental).

Edukacja

Logo
Zarządzanie i marketing, magisterskie
Wyższa Szkoła Zarządzania i Marketingu w Warszawie

Specjalizacje

Sprzedaż
Motoryzacja/Transport

Inne

Doskonała znajomość specyfiki rynku motoryzacyjnego w Polsce.
Prawo jazdy kat. B, B+E, C, C+E, D, D+E poparte doświadczeniem.
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.
Wysokie umiejętności analityczne.

Grupy

Automotive
Automotive
Wszyscy, którzy pracują w branży motoryzacyjnej, albo chcieliby w takiej branży pracować są mile widziani.